abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155226209
Lief spelen :)
pi_155226378
Ik denk dat teveel mensen teveel denken en daardoor eigenlijk zelf hun dates saboteren.
Fuck the EBU
pi_155226410
@Faxie, ja, ze had vandaag hele rare pumps aan.

Maar ik meen het wel. Je komt met het jaar meer en meer gefrustreerd over. Ik probeer te voorkomen dat je op een dag het postkantoor binnenwandelt en daar random mensen neer gaat knallen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155226664
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
@Faxie, ja, ze had vandaag hele rare pumps aan.

Maar ik meen het wel. Je komt met het jaar meer en meer gefrustreerd over. Ik probeer te voorkomen dat je op een dag het postkantoor binnenwandelt en daar random mensen neer gaat knallen.
Uiteindelijk draait het om die éne persoon te vinden, alleen hoe langer het duurt... des te meer je achterop raakt en wanhopig wordt. Als ik om me heen gastjes van 18 jaar samen zie klooien weet ik ook dat dat geen lange relatie kan zijn op die leeftijd (uitzonderingen daargelaten) maar je leert wel sociaal worden, en zelfverzekerder te worden omdat iemand in je geïnteresseerd is.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:30:03 #5
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_155227421
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk draait het om die éne persoon te vinden, alleen hoe langer het duurt... des te meer je achterop raakt en wanhopig wordt. Als ik om me heen gastjes van 18 jaar samen zie klooien weet ik ook dat dat geen lange relatie kan zijn op die leeftijd (uitzonderingen daargelaten) maar je leert wel sociaal worden, en zelfverzekerder te worden omdat iemand in je geïnteresseerd is.
Nee uiteindelijk draait het erom om het geluk in je eigen leven te vinden en niet om de focus bij of op een ander te leggen. Dat is obsessief gedrag. Je waarde in je leven is niet afhankelijk van het wel of niet hebben van een relatie.

En wanhoop is wel een van de meest afstotelijke kenmerken in een man. Je kan als man ook heel gelukkig zijn zonder relatie en toch genoeg vrouwen om je heen hebben, omdat die er willen zijn. En dat heeft ook geen reet van doen met je bankrekening of omdat je een arrogante klootzak moet zijn.

Iemand die zelfverzekerd en positief in het leven staat trekt andere mensen aan. Houding en overtuiging van je eigen kunnen trekt mensen aan. Hoe pessimistischer je kijk op het leven, hoe meer mensen uit je buurt blijven. Je maakt jezelf. Simpele vraag: Zou jij een relatie met jezelf aan gaan, als je objectief naar je karaktereigenschappen kijkt? Zie wat een ander ziet.
pi_155227839
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:04 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat teveel mensen teveel denken en daardoor eigenlijk zelf hun dates saboteren.
No. Shit.
pi_155228070
Al die kut 18jarigen met Pools uiterlijk die een (te) mooie vriendin aan hun zijde hebben. Oprotten met die debielen. Hij zal wel rijk zijn. Klootzak. Of net doen alsof hij rijk is en schulden opbouwen om haar tevreden te stellen. Ze zullen ook wel niet bijster intelligent zijn. Dat lees je zo af op basis van hun uiterlijk. Eigenlijk zijn ze zo onzeker als de pest. Dat zie je aan de tig selfies op hun Facebook. Ik heb het opgezocht.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:54:22 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155228175
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:04 schreef Yesse het volgende:
Je meent het :P
Non-chalant zijn/overkomen is denk ik een van de beste eigenschappen in deze....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155228547
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:30 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Nee uiteindelijk draait het erom om het geluk in je eigen leven te vinden en niet om de focus bij of op een ander te leggen. Dat is obsessief gedrag. Je waarde in je leven is niet afhankelijk van het wel of niet hebben van een relatie.

En wanhoop is wel een van de meest afstotelijke kenmerken in een man. Je kan als man ook heel gelukkig zijn zonder relatie en toch genoeg vrouwen om je heen hebben, omdat die er willen zijn. En dat heeft ook geen reet van doen met je bankrekening of omdat je een arrogante klootzak moet zijn.

Iemand die zelfverzekerd en positief in het leven staat trekt andere mensen aan. Houding en overtuiging van je eigen kunnen trekt mensen aan. Hoe pessimistischer je kijk op het leven, hoe meer mensen uit je buurt blijven. Je maakt jezelf. Simpele vraag: Zou jij een relatie met jezelf aan gaan, als je objectief naar je karaktereigenschappen kijkt? Zie wat een ander ziet.
Toch beoordeelt vrijwel iedereen je daar op. Is het niet bewust dan wel onbewust.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_155228809
quote:
Best wel ironisch, dit.
pi_155229281
quote:

[..]

Vaker gehoord idd, maar ook in de tijd dat ik wel lekker in mijn vel zat stonden de dames niet ineens in de rij en moesten de dames die ik zelf aansprak ook niet echt wat van me hebben. Hoe verklaar je de verhalen van meiden die 'anders nooit op dat soort types vallen' of 'ik stond totaal niet open voor een relatie, maar ineens was hij daar'? Niets is zo onvoorspelbaar als een relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en haal een brood. Relaties ontstaan vaak ineens en zijn niet vooraf voorspelbaar of te koop ;) Wanneer, met wie en of die relatie ontstaat is de grote vraag
pi_155229334
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:51 schreef artelligence het volgende:
Al die kut 18jarigen met Pools uiterlijk die een (te) mooie vriendin aan hun zijde hebben. Oprotten met die debielen. Hij zal wel rijk zijn. Klootzak. Of net doen alsof hij rijk is en schulden opbouwen om haar tevreden te stellen. Ze zullen ook wel niet bijster intelligent zijn. Dat lees je zo af op basis van hun uiterlijk. Eigenlijk zijn ze zo onzeker als de pest. Dat zie je aan de tig selfies op hun Facebook. Ik heb het opgezocht.
Zit nog behoorlijk wat waarheid in deze post :Y
pi_155229431
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Toch beoordeelt vrijwel iedereen je daar op. Is het niet bewust dan wel onbewust.
Inderdaad. Van die dooddoeners als: maar je bent zooooooooooo leuk, hoe kan zo'n iemand als jij nog single zijn? Geen relatie? Dan doe je blijkbaar wat verkeerd in het leven en tel je niet mee. Hele maatschappij is daar ook vrijwel op ingericht: de boodschappen, vakantie doe je toch samen, trouwen ook, weekendjes weg, uit eten, je huis inrichten en natuurlijk de hele 2e wereld die ontstaat als je kinderen krijgt. Wanneer je dus geen relatie hebt wordt je bij heel veel dingen buitengesloten.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:40:18 #14
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_155229664
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vaker gehoord idd, maar ook in de tijd dat ik wel lekker in mijn vel zat stonden de dames niet ineens in de rij en moesten de dames die ik zelf aansprak ook niet echt wat van me hebben. Hoe verklaar je de verhalen van meiden die 'anders nooit op dat soort types vallen' of 'ik stond totaal niet open voor een relatie, maar ineens was hij daar'? Niets is zo onvoorspelbaar als een relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en haal een brood. Relaties ontstaan vaak ineens en zijn niet vooraf voorspelbaar of te koop ;) Wanneer, met wie en of die relatie ontstaat is de grote vraag
Je moet alleen geen gat in je eigen persoon willen opvullen door een ander. Dan behoor je daar zelf eerst aan te werken. Daar komt dat advies vandaan. Je mag best een relatie willen. Echter als je je daar erg op focust, en het lukt maar niet, want ja die bestel je zoals je zelf aangeeft niet zo 123, dan kan het alleen wel zijn dat je daar teleurgesteld in wordt en het een eigen leven gaat leiden. Dan zit je toch echt ook weer verkeerd. Je mag best goed je ogen open houden en daten, maar je moet het niet tot doel stellen want dan stel je jezelf alleen maar teleur en haal je jezelf verder naar beneden. Met een andere mindset bezig gaan dus.
Grijp ze!
pi_155230635
Kennen we happn al, of loop ik weer eens gigantisch achter?
pi_155230744
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel over gehoord, nooit gebruikt :)
pi_155230751
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zit nog behoorlijk wat waarheid in deze post :Y
ik lul geen bullshit.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:36:09 #18
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155230765
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
moslimvrouwen en vooroplopen...
pi_155230773
Tinder 2.0 lijkt het. Obv je locatie zoekt hij mensen in de buurt, of die op dezelfde plek zijn geweest en die kan je dan liken of niet. Publiek ziet eruit als wat er in de hoogtijdagen op tinder zat. Wel bietje eng dat het zo op locatie gefocussed is, ik kijk het ff een dagje aan
pi_155232283
Deezertje en Faxie :') mijn hemel :')

Ik kan wel reageren op je Deezertje maar we weten toch dat je er niets mee doet. Hoe dan ook het feit dat er om jou geen vrouwlijk schoon heen hangt en om je (volgens jou) minder knappe soortgenoten wel ligt volledig aan jou.

1. Uiterlijk is een kwestie van smaak
2. Er is niets onaantrekkelijkers dan een extreem onzekere man, jullie stralen dit uit, al is het soms onbewust.
3. Ik herhaal punt 2
4. Gefrustreerde mannen (jij) zijn het soort mannen die je op Investigation Discovery ziet.
Jarenlange stalking, moord of brute verkrachtingen "Hij wilde graag een relatie maar niets leek te lukken, hij besloot haar te verkrachten en te vermoorden, als hij haar niet
mocht mag niemand haar"

CC is het ook met FB? Ik ga wel ff kiek'n.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_155232418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 04:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Deezertje en Faxie :') mijn hemel :')

Ik kan wel reageren op je Deezertje maar we weten toch dat je er niets mee doet. Hoe dan ook het feit dat er om jou geen vrouwlijk schoon heen hangt en om je (volgens jou) minder knappe soortgenoten wel ligt volledig aan jou.

1. Uiterlijk is een kwestie van smaak
2. Er is niets onaantrekkelijkers dan een extreem onzekere man, jullie stralen dit uit, al is het soms onbewust.
3. Ik herhaal punt 2
4. Gefrustreerde mannen (jij) zijn het soort mannen die je op Investigation Discovery ziet.
Jarenlange stalking, moord of brute verkrachtingen "Hij wilde graag een relatie maar niets leek te lukken, hij besloot haar te verkrachten en te vermoorden, als hij haar niet
mocht mag niemand haar"

CC is het ook met FB? Ik ga wel ff kiek'n.
Heb je al je eigen verhalen wel eens teruggelezen?

En dan zeg je dat er met ons iets mis is?
pi_155232480
Wacht, ik ga even huilen in een hoekje.

:')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_155233049
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er is hier zoveel advies aan jou gegeven, wat heb je er mee gedaan?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:16:10 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155233366
Het is allemaal de schuld van die kut hoeren die op hele lelijke mannen vallen :{w top instelling wel :D

Zoals vaker gezegt, vrouwen en / of een relatie is geen wonderpil of middel. Zorg nou eerst eens dat je eigen drovige, verzuurde, kansloos jank leventje goed komt. Zodat je vrolijker en zelfvertrouwd in het leven staat.

Bewust of onbewust straat je uit hoe je in het leven staat. Dat trekt aan of schrikt af.

Maar hey de 1 doet er niks mee en de ander doet een "je moet mij niet serieus nemen act" paar huil smilies en klaar.

Ga eens met je droevige leventje wat doen of stop met janken en klagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ook_gek op 15-08-2015 09:23:28 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155233382
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 04:44 schreef UnicornFarts het volgende:
Wacht, ik ga even huilen in een hoekje.

:')
Pijnlijk is het he, als faxie je even op de waarheid wijst? Die man weet waar hij het over heeft hoor ;(.

Maareh, inloggen is wel met facebook ja, net als bij tinder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')