Uiteindelijk draait het om die éne persoon te vinden, alleen hoe langer het duurt... des te meer je achterop raakt en wanhopig wordt. Als ik om me heen gastjes van 18 jaar samen zie klooien weet ik ook dat dat geen lange relatie kan zijn op die leeftijd (uitzonderingen daargelaten) maar je leert wel sociaal worden, en zelfverzekerder te worden omdat iemand in je geïnteresseerd is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
@Faxie, ja, ze had vandaag hele rare pumps aan.
Maar ik meen het wel. Je komt met het jaar meer en meer gefrustreerd over. Ik probeer te voorkomen dat je op een dag het postkantoor binnenwandelt en daar random mensen neer gaat knallen.
Nee uiteindelijk draait het erom om het geluk in je eigen leven te vinden en niet om de focus bij of op een ander te leggen. Dat is obsessief gedrag. Je waarde in je leven is niet afhankelijk van het wel of niet hebben van een relatie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het om die éne persoon te vinden, alleen hoe langer het duurt... des te meer je achterop raakt en wanhopig wordt. Als ik om me heen gastjes van 18 jaar samen zie klooien weet ik ook dat dat geen lange relatie kan zijn op die leeftijd (uitzonderingen daargelaten) maar je leert wel sociaal worden, en zelfverzekerder te worden omdat iemand in je geïnteresseerd is.
No. Shit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:04 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat teveel mensen teveel denken en daardoor eigenlijk zelf hun dates saboteren.
Je meent hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:04 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat teveel mensen teveel denken en daardoor eigenlijk zelf hun dates saboteren.
Toch beoordeelt vrijwel iedereen je daar op. Is het niet bewust dan wel onbewust.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk draait het erom om het geluk in je eigen leven te vinden en niet om de focus bij of op een ander te leggen. Dat is obsessief gedrag. Je waarde in je leven is niet afhankelijk van het wel of niet hebben van een relatie.
En wanhoop is wel een van de meest afstotelijke kenmerken in een man. Je kan als man ook heel gelukkig zijn zonder relatie en toch genoeg vrouwen om je heen hebben, omdat die er willen zijn. En dat heeft ook geen reet van doen met je bankrekening of omdat je een arrogante klootzak moet zijn.
Iemand die zelfverzekerd en positief in het leven staat trekt andere mensen aan. Houding en overtuiging van je eigen kunnen trekt mensen aan. Hoe pessimistischer je kijk op het leven, hoe meer mensen uit je buurt blijven. Je maakt jezelf. Simpele vraag: Zou jij een relatie met jezelf aan gaan, als je objectief naar je karaktereigenschappen kijkt? Zie wat een ander ziet.
Best wel ironisch, dit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:30 schreef MsMessy het volgende:
Nee uiteindelijk draait het erom om het geluk in je eigen leven te vinden en niet om de focus bij of op een ander te leggen. Dat is obsessief gedrag. Je waarde in je leven is niet afhankelijk van het wel of niet hebben van een relatie.
Vaker gehoord idd, maar ook in de tijd dat ik wel lekker in mijn vel zat stonden de dames niet ineens in de rij en moesten de dames die ik zelf aansprak ook niet echt wat van me hebben. Hoe verklaar je de verhalen van meiden die 'anders nooit op dat soort types vallen' of 'ik stond totaal niet open voor een relatie, maar ineens was hij daar'? Niets is zo onvoorspelbaar als een relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en haal een brood. Relaties ontstaan vaak ineens en zijn niet vooraf voorspelbaar of te koopquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En wanhoop is wel een van de meest afstotelijke kenmerken in een man. Je kan als man ook heel gelukkig zijn zonder relatie en toch genoeg vrouwen om je heen hebben, omdat die er willen zijn. En dat heeft ook geen reet van doen met je bankrekening of omdat je een arrogante klootzak moet zijn.
Iemand die zelfverzekerd en positief in het leven staat trekt andere mensen aan. Houding en overtuiging van je eigen kunnen trekt mensen aan. Hoe pessimistischer je kijk op het leven, hoe meer mensen uit je buurt blijven. Je maakt jezelf. Simpele vraag: Zou jij een relatie met jezelf aan gaan, als je objectief naar je karaktereigenschappen kijkt? Zie wat een ander ziet.
Zit nog behoorlijk wat waarheid in deze postquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:51 schreef artelligence het volgende:
Al die kut 18jarigen met Pools uiterlijk die een (te) mooie vriendin aan hun zijde hebben. Oprotten met die debielen. Hij zal wel rijk zijn. Klootzak. Of net doen alsof hij rijk is en schulden opbouwen om haar tevreden te stellen. Ze zullen ook wel niet bijster intelligent zijn. Dat lees je zo af op basis van hun uiterlijk. Eigenlijk zijn ze zo onzeker als de pest. Dat zie je aan de tig selfies op hun Facebook. Ik heb het opgezocht.
Inderdaad. Van die dooddoeners als: maar je bent zooooooooooo leuk, hoe kan zo'n iemand als jij nog single zijn? Geen relatie? Dan doe je blijkbaar wat verkeerd in het leven en tel je niet mee. Hele maatschappij is daar ook vrijwel op ingericht: de boodschappen, vakantie doe je toch samen, trouwen ook, weekendjes weg, uit eten, je huis inrichten en natuurlijk de hele 2e wereld die ontstaat als je kinderen krijgt. Wanneer je dus geen relatie hebt wordt je bij heel veel dingen buitengesloten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch beoordeelt vrijwel iedereen je daar op. Is het niet bewust dan wel onbewust.
Je moet alleen geen gat in je eigen persoon willen opvullen door een ander. Dan behoor je daar zelf eerst aan te werken. Daar komt dat advies vandaan. Je mag best een relatie willen. Echter als je je daar erg op focust, en het lukt maar niet, want ja die bestel je zoals je zelf aangeeft niet zo 123, dan kan het alleen wel zijn dat je daar teleurgesteld in wordt en het een eigen leven gaat leiden. Dan zit je toch echt ook weer verkeerd. Je mag best goed je ogen open houden en daten, maar je moet het niet tot doel stellen want dan stel je jezelf alleen maar teleur en haal je jezelf verder naar beneden. Met een andere mindset bezig gaan dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vaker gehoord idd, maar ook in de tijd dat ik wel lekker in mijn vel zat stonden de dames niet ineens in de rij en moesten de dames die ik zelf aansprak ook niet echt wat van me hebben. Hoe verklaar je de verhalen van meiden die 'anders nooit op dat soort types vallen' of 'ik stond totaal niet open voor een relatie, maar ineens was hij daar'? Niets is zo onvoorspelbaar als een relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en haal een brood. Relaties ontstaan vaak ineens en zijn niet vooraf voorspelbaar of te koopWanneer, met wie en of die relatie ontstaat is de grote vraag
Wel over gehoord, nooit gebruiktquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Kennen we happn al, of loop ik weer eens gigantisch achter?
ik lul geen bullshit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit nog behoorlijk wat waarheid in deze post
moslimvrouwen en vooroplopen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Kennen we happn al, of loop ik weer eens gigantisch achter?
Heb je al je eigen verhalen wel eens teruggelezen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 04:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Deezertje en Faxiemijn hemel
Ik kan wel reageren op je Deezertje maar we weten toch dat je er niets mee doet. Hoe dan ook het feit dat er om jou geen vrouwlijk schoon heen hangt en om je (volgens jou) minder knappe soortgenoten wel ligt volledig aan jou.
1. Uiterlijk is een kwestie van smaak
2. Er is niets onaantrekkelijkers dan een extreem onzekere man, jullie stralen dit uit, al is het soms onbewust.
3. Ik herhaal punt 2
4. Gefrustreerde mannen (jij) zijn het soort mannen die je op Investigation Discovery ziet.
Jarenlange stalking, moord of brute verkrachtingen "Hij wilde graag een relatie maar niets leek te lukken, hij besloot haar te verkrachten en te vermoorden, als hij haar niet
mocht mag niemand haar"
CC is het ook met FB? Ik ga wel ff kiek'n.
Er is hier zoveel advies aan jou gegeven, wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het om die éne persoon te vinden, alleen hoe langer het duurt... des te meer je achterop raakt en wanhopig wordt. Als ik om me heen gastjes van 18 jaar samen zie klooien weet ik ook dat dat geen lange relatie kan zijn op die leeftijd (uitzonderingen daargelaten) maar je leert wel sociaal worden, en zelfverzekerder te worden omdat iemand in je geïnteresseerd is.
Pijnlijk is het he, als faxie je even op de waarheid wijst? Die man weet waar hij het over heeft hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 04:44 schreef UnicornFarts het volgende:
Wacht, ik ga even huilen in een hoekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |