abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155226209
Lief spelen :)
pi_155226378
Ik denk dat teveel mensen teveel denken en daardoor eigenlijk zelf hun dates saboteren.
Fuck the EBU
pi_155226410
@Faxie, ja, ze had vandaag hele rare pumps aan.

Maar ik meen het wel. Je komt met het jaar meer en meer gefrustreerd over. Ik probeer te voorkomen dat je op een dag het postkantoor binnenwandelt en daar random mensen neer gaat knallen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155226664
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

Maar ik meen het wel. Je komt met het jaar meer en meer gefrustreerd over. Ik probeer te voorkomen dat je op een dag het postkantoor binnenwandelt en daar random mensen neer gaat knallen.
Uiteindelijk draait het om die éne persoon te vinden, alleen hoe langer het duurt... des te meer je achterop raakt en wanhopig wordt. Als ik om me heen gastjes van 18 jaar samen zie klooien weet ik ook dat dat geen lange relatie kan zijn op die leeftijd (uitzonderingen daargelaten) maar je leert wel sociaal worden, en zelfverzekerder te worden omdat iemand in je geïnteresseerd is.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:30:03 #5
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_155227421
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk draait het om die éne persoon te vinden, alleen hoe langer het duurt... des te meer je achterop raakt en wanhopig wordt. Als ik om me heen gastjes van 18 jaar samen zie klooien weet ik ook dat dat geen lange relatie kan zijn op die leeftijd (uitzonderingen daargelaten) maar je leert wel sociaal worden, en zelfverzekerder te worden omdat iemand in je geïnteresseerd is.
Nee uiteindelijk draait het erom om het geluk in je eigen leven te vinden en niet om de focus bij of op een ander te leggen. Dat is obsessief gedrag. Je waarde in je leven is niet afhankelijk van het wel of niet hebben van een relatie.

En wanhoop is wel een van de meest afstotelijke kenmerken in een man. Je kan als man ook heel gelukkig zijn zonder relatie en toch genoeg vrouwen om je heen hebben, omdat die er willen zijn. En dat heeft ook geen reet van doen met je bankrekening of omdat je een arrogante klootzak moet zijn.

Iemand die zelfverzekerd en positief in het leven staat trekt andere mensen aan. Houding en overtuiging van je eigen kunnen trekt mensen aan. Hoe pessimistischer je kijk op het leven, hoe meer mensen uit je buurt blijven. Je maakt jezelf. Simpele vraag: Zou jij een relatie met jezelf aan gaan, als je objectief naar je karaktereigenschappen kijkt? Zie wat een ander ziet.
pi_155227839
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:04 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat teveel mensen teveel denken en daardoor eigenlijk zelf hun dates saboteren.
No. Shit.
pi_155228070
Al die kut 18jarigen met Pools uiterlijk die een (te) mooie vriendin aan hun zijde hebben. Oprotten met die debielen. Hij zal wel rijk zijn. Klootzak. Of net doen alsof hij rijk is en schulden opbouwen om haar tevreden te stellen. Ze zullen ook wel niet bijster intelligent zijn. Dat lees je zo af op basis van hun uiterlijk. Eigenlijk zijn ze zo onzeker als de pest. Dat zie je aan de tig selfies op hun Facebook. Ik heb het opgezocht.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:54:22 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155228175
quote:
Je meent het :P
Non-chalant zijn/overkomen is denk ik een van de beste eigenschappen in deze....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155228547
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:30 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Nee uiteindelijk draait het erom om het geluk in je eigen leven te vinden en niet om de focus bij of op een ander te leggen. Dat is obsessief gedrag. Je waarde in je leven is niet afhankelijk van het wel of niet hebben van een relatie.

En wanhoop is wel een van de meest afstotelijke kenmerken in een man. Je kan als man ook heel gelukkig zijn zonder relatie en toch genoeg vrouwen om je heen hebben, omdat die er willen zijn. En dat heeft ook geen reet van doen met je bankrekening of omdat je een arrogante klootzak moet zijn.

Iemand die zelfverzekerd en positief in het leven staat trekt andere mensen aan. Houding en overtuiging van je eigen kunnen trekt mensen aan. Hoe pessimistischer je kijk op het leven, hoe meer mensen uit je buurt blijven. Je maakt jezelf. Simpele vraag: Zou jij een relatie met jezelf aan gaan, als je objectief naar je karaktereigenschappen kijkt? Zie wat een ander ziet.
Toch beoordeelt vrijwel iedereen je daar op. Is het niet bewust dan wel onbewust.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_155228809
quote:
Best wel ironisch, dit.
pi_155229281
quote:

[..]

Vaker gehoord idd, maar ook in de tijd dat ik wel lekker in mijn vel zat stonden de dames niet ineens in de rij en moesten de dames die ik zelf aansprak ook niet echt wat van me hebben. Hoe verklaar je de verhalen van meiden die 'anders nooit op dat soort types vallen' of 'ik stond totaal niet open voor een relatie, maar ineens was hij daar'? Niets is zo onvoorspelbaar als een relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en haal een brood. Relaties ontstaan vaak ineens en zijn niet vooraf voorspelbaar of te koop ;) Wanneer, met wie en of die relatie ontstaat is de grote vraag
pi_155229334
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:51 schreef artelligence het volgende:
Al die kut 18jarigen met Pools uiterlijk die een (te) mooie vriendin aan hun zijde hebben. Oprotten met die debielen. Hij zal wel rijk zijn. Klootzak. Of net doen alsof hij rijk is en schulden opbouwen om haar tevreden te stellen. Ze zullen ook wel niet bijster intelligent zijn. Dat lees je zo af op basis van hun uiterlijk. Eigenlijk zijn ze zo onzeker als de pest. Dat zie je aan de tig selfies op hun Facebook. Ik heb het opgezocht.
Zit nog behoorlijk wat waarheid in deze post :Y
pi_155229431
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Toch beoordeelt vrijwel iedereen je daar op. Is het niet bewust dan wel onbewust.
Inderdaad. Van die dooddoeners als: maar je bent zooooooooooo leuk, hoe kan zo'n iemand als jij nog single zijn? Geen relatie? Dan doe je blijkbaar wat verkeerd in het leven en tel je niet mee. Hele maatschappij is daar ook vrijwel op ingericht: de boodschappen, vakantie doe je toch samen, trouwen ook, weekendjes weg, uit eten, je huis inrichten en natuurlijk de hele 2e wereld die ontstaat als je kinderen krijgt. Wanneer je dus geen relatie hebt wordt je bij heel veel dingen buitengesloten.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:40:18 #14
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_155229664
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vaker gehoord idd, maar ook in de tijd dat ik wel lekker in mijn vel zat stonden de dames niet ineens in de rij en moesten de dames die ik zelf aansprak ook niet echt wat van me hebben. Hoe verklaar je de verhalen van meiden die 'anders nooit op dat soort types vallen' of 'ik stond totaal niet open voor een relatie, maar ineens was hij daar'? Niets is zo onvoorspelbaar als een relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en haal een brood. Relaties ontstaan vaak ineens en zijn niet vooraf voorspelbaar of te koop ;) Wanneer, met wie en of die relatie ontstaat is de grote vraag
Je moet alleen geen gat in je eigen persoon willen opvullen door een ander. Dan behoor je daar zelf eerst aan te werken. Daar komt dat advies vandaan. Je mag best een relatie willen. Echter als je je daar erg op focust, en het lukt maar niet, want ja die bestel je zoals je zelf aangeeft niet zo 123, dan kan het alleen wel zijn dat je daar teleurgesteld in wordt en het een eigen leven gaat leiden. Dan zit je toch echt ook weer verkeerd. Je mag best goed je ogen open houden en daten, maar je moet het niet tot doel stellen want dan stel je jezelf alleen maar teleur en haal je jezelf verder naar beneden. Met een andere mindset bezig gaan dus.
Grijp ze!
pi_155230635
Kennen we happn al, of loop ik weer eens gigantisch achter?
pi_155230744
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel over gehoord, nooit gebruikt :)
pi_155230751
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zit nog behoorlijk wat waarheid in deze post :Y
ik lul geen bullshit.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:36:09 #18
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155230765
quote:
moslimvrouwen en vooroplopen...
pi_155230773
Tinder 2.0 lijkt het. Obv je locatie zoekt hij mensen in de buurt, of die op dezelfde plek zijn geweest en die kan je dan liken of niet. Publiek ziet eruit als wat er in de hoogtijdagen op tinder zat. Wel bietje eng dat het zo op locatie gefocussed is, ik kijk het ff een dagje aan
pi_155232283
Deezertje en Faxie :') mijn hemel :')

Ik kan wel reageren op je Deezertje maar we weten toch dat je er niets mee doet. Hoe dan ook het feit dat er om jou geen vrouwlijk schoon heen hangt en om je (volgens jou) minder knappe soortgenoten wel ligt volledig aan jou.

1. Uiterlijk is een kwestie van smaak
2. Er is niets onaantrekkelijkers dan een extreem onzekere man, jullie stralen dit uit, al is het soms onbewust.
3. Ik herhaal punt 2
4. Gefrustreerde mannen (jij) zijn het soort mannen die je op Investigation Discovery ziet.
Jarenlange stalking, moord of brute verkrachtingen "Hij wilde graag een relatie maar niets leek te lukken, hij besloot haar te verkrachten en te vermoorden, als hij haar niet
mocht mag niemand haar"

CC is het ook met FB? Ik ga wel ff kiek'n.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_155232418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 04:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Deezertje en Faxie :') mijn hemel :')

Ik kan wel reageren op je Deezertje maar we weten toch dat je er niets mee doet. Hoe dan ook het feit dat er om jou geen vrouwlijk schoon heen hangt en om je (volgens jou) minder knappe soortgenoten wel ligt volledig aan jou.

1. Uiterlijk is een kwestie van smaak
2. Er is niets onaantrekkelijkers dan een extreem onzekere man, jullie stralen dit uit, al is het soms onbewust.
3. Ik herhaal punt 2
4. Gefrustreerde mannen (jij) zijn het soort mannen die je op Investigation Discovery ziet.
Jarenlange stalking, moord of brute verkrachtingen "Hij wilde graag een relatie maar niets leek te lukken, hij besloot haar te verkrachten en te vermoorden, als hij haar niet
mocht mag niemand haar"

CC is het ook met FB? Ik ga wel ff kiek'n.
Heb je al je eigen verhalen wel eens teruggelezen?

En dan zeg je dat er met ons iets mis is?
pi_155232480
Wacht, ik ga even huilen in een hoekje.

:')
Wat een sfeerspons.
pi_155233049
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er is hier zoveel advies aan jou gegeven, wat heb je er mee gedaan?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:16:10 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155233366
Het is allemaal de schuld van die kut hoeren die op hele lelijke mannen vallen :{w top instelling wel :D

Zoals vaker gezegt, vrouwen en / of een relatie is geen wonderpil of middel. Zorg nou eerst eens dat je eigen drovige, verzuurde, kansloos jank leventje goed komt. Zodat je vrolijker en zelfvertrouwd in het leven staat.

Bewust of onbewust straat je uit hoe je in het leven staat. Dat trekt aan of schrikt af.

Maar hey de 1 doet er niks mee en de ander doet een "je moet mij niet serieus nemen act" paar huil smilies en klaar.

Ga eens met je droevige leventje wat doen of stop met janken en klagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ook_gek op 15-08-2015 09:23:28 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155233382
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 04:44 schreef UnicornFarts het volgende:

Pijnlijk is het he, als faxie je even op de waarheid wijst? Die man weet waar hij het over heeft hoor ;(.

Maareh, inloggen is wel met facebook ja, net als bij tinder.
pi_155233643
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

Jezus gast.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:25:42 #27
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_155234108
Voor de rest is het nog wel gezellig? :D
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:25:46 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_155234111
Inderdaad, het postkantoor? Doe effe normaal hé. :')

..Waar is tegenwoordig nu nog een postkantoor?
Gourmetten of steengrillen?
pi_155234237
quote:

[..]

Amen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

huuh? :? Ik herken dit echt totaal niet eigenlijk. Enige stereotiepering (oid) die, in mijn omgeving, gemaakt wordt obv het al dan niet hebben van een relatie is dat Pietje zonder relatie ws. net iets makkelijker 3 dagen op rij, mee zal gaan naar de kroeg, dan Jantje met een vriendin die hij ws ook wel weer eens zal willen zien.

quote:
Ik ken het, ik vond het maar verveulend en m'n telefoon was binnen 4 minuten leeg als het aanstond. Dat was overigen wel een jaar geleden, dus misschien is dat nu beter.

quote:

Toch zit er iets om over na te denken in zo'n opmerking. Wat zegt het over jezelf en je dategedrag als je met friekienafriekie aan komt zetten?

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:16 schreef ook_gek het volgende:
Het is allemaal de schuld van die kut hoeren die op hele lelijke mannen vallen :{w top instelling wel :D

Zoals vaker gezegt, vrouwen en / of een relatie is geen wonderpil of middel. Zorg nou eerst eens dat je eigen drovige, verzuurde, kansloos jank leventje goed komt. Zodat je vrolijker en zelfvertrouwd in het leven staat.

Bewust of onbewust straat je uit hoe je in het leven staat. Dat trekt aan of schrikt af.

Maar hey de 1 doet er niks mee en de ander doet een "je moet mij niet serieus nemen act" paar huil smilies en klaar.

Ga eens met je droevige leventje wat doen of stop met janken en klagen.
O+ Ook_Gek_Ratelband O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155234268
Heb nu net een matchding op happn die me echt irritant bekend voor komt, en ik weet gewoon niet waarvan. Wedden dat gaat blijken dat het m'n gynaecoloog is ofzo :')
pi_155234284
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb nu net een matchding op happn die me echt irritant bekend voor komt, en ik weet gewoon niet waarvan. Wedden dat gaat blijken dat het m'n gynaecoloog is ofzo :')
Ik vraag me altijd af of gynaecologen als vanzelfsprekend goede minnaars zouden zijn... Of juist niet..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_155234289
Ja maar HJ is een fossiel, dan blijf je in die goeie ouwe tijd hangen. 8-)

quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Pijnlijk is het he, als faxie je even op de waarheid wijst? Die man weet waar hij het over heeft hoor ;(.

Maareh, inloggen is wel met facebook ja, net als bij tinder.
Hele tissuebox leeg getrokken ;(

Ik heb er even naar gekeken maar ook weer verwijderd, ik vind het een beetje freaky :')

DP, niet alleen maar, maar zijn wel de leukste verhalen. Zat leuks gehad. Faxie kan het gewoon niet hebben als hij commentaar krijgt op zijn trieste gedrag en valt je dan persoonlijk aan op iets dat je net in het topic hebt gezet omdat hij weet dat je gelijkt hebt.
Wat een sfeerspons.
pi_155234297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af of gynaecologen als vanzelfsprekend goede minnaars zouden zijn... Of juist niet..
Ik denk dat elke handeling een lichamelijk onderzoek wordt.

"hmm, voel ik daar nou een onregelmatigheid?"
pi_155234313
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik denk dat elke handeling een lichamelijk onderzoek wordt.

"hmm, voel ik daar nou een onregelmatigheid?"
Maar misschien gaat hij er dan juist nog een paar keer overheen om het zeker te weten?

:9~
pi_155234325
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar misschien gaat hij er dan juist nog een paar keer overheen om het zeker te weten?

:9~
Ik heb echt te veel met gynaecologen gewerkt om dat nog te kunnen denken. Zie dan eerder voor me dat ze zo clichématig hun handschoen aantrekken *pats* en dan hup, 2 in de vagijn en 1 in de poeperd. En niet in the fun way.
pi_155234331
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb echt te veel met gynaecologen gewerkt om dat nog te kunnen denken. Zie dan eerder voor me dat ze zo clichématig hun handschoen aantrekken *pats* en dan hup, 2 in de vagijn en 1 in de poeperd. En niet in the fun way.
Zonder warming up? :{
pi_155234347
Beetje medische lube erop en gaan.
pi_155234358
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje medische lube erop en gaan.
Och, t'is iets.

* DancingPhoebe haalt schouders op
pi_155234368
quote:

Hij heeft een punt. Als je steeds halve garen aantrekt dan ligt het hoe dan ook gedeeltelijk aan jezelf aangezien jij ze blijft aantrekken.

Dat is geen kritiek of negatief toch
pi_155234388
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:51 schreef artelligence het volgende:
?
pi_155234401
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:46 schreef Rucola het volgende:

[..]

Hij heeft een punt. Als je steeds halve garen aantrekt dan ligt het hoe dan ook gedeeltelijk aan jezelf aangezien jij ze blijft aantrekken.

Dat is geen kritiek of negatief toch
Nee maar als je date aan de lopende band jaren lang en niet eerst maanden chat dan kom je van die vage clowns tegen ja.
Wat een sfeerspons.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:51:47 #42
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_155234419
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zou wel hilarisch (en droevig) zijn als ze de clit niet kunnen vinden ofzo
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_155234459
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vaker gehoord idd, maar ook in de tijd dat ik wel lekker in mijn vel zat stonden de dames niet ineens in de rij en moesten de dames die ik zelf aansprak ook niet echt wat van me hebben. Hoe verklaar je de verhalen van meiden die 'anders nooit op dat soort types vallen' of 'ik stond totaal niet open voor een relatie, maar ineens was hij daar'?
Intentie. Ook nu weer koppel je het zogenaamd lekker in je vel zitten aan dat dames dan wel in de rij moeten gaan staan of op z'n minst op jouw aanspraak zitten te wachten en er op in moeten gaan. Want alles wat je doet, moet jou dat effect opleveren en anders is het waardeloos.
Die meiden zijn daadwerkelijk gewoon bezig met hun leven en komen dan tot de conclusie dat die ene persoon toch wel heel erg leuk is. Jij daarintegen focust je niet op een persoon, maar op een mogelijkheid om die relatie dan eindelijk alsnog te scoren en de rest interesseert je niet.

quote:
Niets is zo onvoorspelbaar als een relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en haal een brood. Relaties ontstaan vaak ineens en zijn niet vooraf voorspelbaar of te koop ;) Wanneer, met wie en of die relatie ontstaat is de grote vraag
Dit kun je jezelf wel aanpraten, alsof het een loterij betreft, maar het gaat wel in tegen je gedrag waarmee je berekenend op dames afstapt..
pi_155234468
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:32 schreef Deezertje het volgende:
Hele maatschappij is daar ook vrijwel op ingericht: de boodschappen, vakantie doe je toch samen, trouwen ook, weekendjes weg, uit eten, je huis inrichten en natuurlijk de hele 2e wereld die ontstaat als je kinderen krijgt. Wanneer je dus geen relatie hebt wordt je bij heel veel dingen buitengesloten.
pi_155234484
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

:D
pi_155234496
Ik heb een pact met mezelf afgesloten dat als ik op m'n 35e nog vrijgezel ben, ik met mezelf trouw hoor. Kan prima.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:58:20 #47
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_155234499
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:48 schreef Rucola het volgende:

[..]

?
Is een persiflage van Deezertje volgens mij
pi_155234657
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:55 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Intentie. Ook nu weer koppel je het zogenaamd lekker in je vel zitten aan dat dames dan wel in de rij moeten gaan staan of op z'n minst op jouw aanspraak zitten te wachten en er op in moeten gaan. Want alles wat je doet, moet jou dat effect opleveren en anders is het waardeloos.
Die meiden zijn daadwerkelijk gewoon bezig met hun leven en komen dan tot de conclusie dat die ene persoon toch wel heel erg leuk is. Jij daarintegen focust je niet op een persoon, maar op een mogelijkheid om die relatie dan eindelijk alsnog te scoren en de rest interesseert je niet.

[..]

Dit kun je jezelf wel aanpraten, alsof het een loterij betreft, maar het gaat wel in tegen je gedrag waarmee je berekenend op dames afstapt..
Ik focus me wel degelijk op een persoon, ik date tegenwoordig niet met dames die mij qua karakter en uitstraling niet aanspreken bijvoorbeeld. Maak dus wel degelijk onderscheid en spreek niet de eerste de beste aan die interesse in mij heeft.
pi_155234700
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik focus me wel degelijk op een persoon, ik date tegenwoordig niet met dames die mij qua karakter en uitstraling niet aanspreken bijvoorbeeld. Maak dus wel degelijk onderscheid en spreek niet de eerste de beste aan die interesse in mij heeft.
Oh, dus er zijn toch wel meiden met interesse in je?

Je focust je niet op leuk contact met een persoon, je focust je op potentieel succesvol contact met een potentiele partner. Again: Intentie.
pi_155234732
quote:

[..]

ik date tegenwoordig niet.
pi_155234786
quote:

[..]

Heel apart!
pi_155234820
Ik date altijd mensen die ik vooraf al haat, is dat gek dan?
pi_155234935
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heel apart!
Iedereen heeft wel een fase gehad van frustratie qua dating waar je ook de misschien wat mindere types een kans geeft...
pi_155234975
Ja. IE_DE_REEN :Y
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:43:40 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155235050
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Deezertje eruit ziet :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155235129
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou me niets verbazen als hij gewoon een heel doorsnee uiterlijk heeft. Maar ja, die crazy-eyes verberg je niet, hoe heet je ook bent.

Anyway, genoeg deezertjepraat.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:57:39 #57
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_155235259
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als hij gewoon een heel doorsnee uiterlijk heeft. Maar ja, die crazy-eyes verberg je niet, hoe heet je ook bent.

Anyway, genoeg deezertjepraat.
Heb jij nou al een toyboy gevonden ondertussen?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:57:43 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155235260
Eerste pak em beet 15 replies gelezen

Moest lachen

Wat een clowns
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155235285
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:57 schreef Grielen het volgende:

[..]

Heb jij nou al een toyboy gevonden ondertussen?
Ze komen en gaan, maar iets substantieels nog niet nee. Komt omdat de Polen de goeie mannen inpikken
pi_155235367
Mind you, ik emigreer over 3 maanden dus ben er ook niet écht naar op zoek.
pi_155235375
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ze komen en gaan, maar iets substantieels nog niet nee. Komt omdat de Polen de goeie mannen inpikken
Willen ze ook in de sportschool niet happen? Of in de trein?
pi_155235387
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Willen ze ook in de sportschool niet happen? Of in de trein?
Als ik regelmatiger naar de sportschool zou gaan, zou het wel makkelijker oppikken zijn ja.
pi_155235391
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als ik regelmatiger naar de sportschool zou gaan, zou het wel makkelijker oppikken zijn ja.
Als je er dan met de trein naar toe gaat... #2vliegen
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:13:14 #64
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_155235432
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Mind you, ik emigreer over 3 maanden dus ben er ook niet écht naar op zoek.
Waarheen?
pi_155235452
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:13 schreef Grielen het volgende:

[..]

Waarheen?
Polen.
pi_155235461
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Polen.
IK PAK ZE TERUG, DIE BANEN. EN DIE MANNEN

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2015 12:15:17 ]
pi_155235494
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

#4Deezer
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:17:31 #68
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_155235496
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan gaan die vrouwen op fok.pl klagen
pi_155236184
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Willen ze ook in de sportschool niet happen?
lol
pi_155236713
Bestaan er überhaupt dating sites die niet gelijk geld vragen wil je een bericht sturen ofzo.
Had mij ingeschreven op Xclub en Seksbuddy maar als ik alleen al naar de foto's kijk is het te mooi om waar te zijn _O-
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:43:30 #71
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155236762
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:40 schreef Kadooosh het volgende:
Bestaan er überhaupt dating sites die niet gelijk geld vragen wil je een bericht sturen ofzo.
Had mij ingeschreven op Xclub en Seksbuddy maar als ik alleen al naar de foto's kijk is het te mooi om waar te zijn _O-
Is allemaal oplichterij.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:49:51 #72
157922 fathank
pi_155236910
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:40 schreef Kadooosh het volgende:
Ik heb bijna 450 keer geneukt dankzij Xclub dat was echt fantastisch.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:54:00 #73
416020 K44S
The bearded man
pi_155236992
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik date altijd mensen die ik vooraf al haat, is dat gek dan?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155237329
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel een fase gehad van frustratie qua dating waar je ook de misschien wat mindere types een kans geeft...
Nee, nooit gehad. Gaat ook nooit gebeuren.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:20:05 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155237524
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:11 schreef Rucola het volgende:

[..]

Hij zegt toch iedereen? Dus jij ook ja! :(
pi_155239744
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:11 schreef Rucola het volgende:

[..]

Volgens mij weet Deezertje echt wel waar hij het over heeft, als het over mensen gaat.
pi_155240264
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Is allemaal oplichterij.
Ja dat is wel duidelijk als je gelijk moet betalen voor een berichtje :D.
Maar bij welke sites hebben jullie goeie ervaring dan hier?
pi_155240651
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:28 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Aan de andere kant, het zijn wel allemaal bloedgeile fotomodellen he? Kost wat, maar dan heb je ook wat.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:01:22 #79
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155240950
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Aan de andere kant, het zijn wel allemaal bloedgeile fotomodellen he? Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Echt? Dan ga ik mij meteen registreren daar!
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:15:05 #80
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_155241205
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:28 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin via tinder gevonden
pi_155242206
Jezus heb tinder weer geïnstalleerd maar wtf is er met dat volk? Alsof er een reclamefolder lag bij de sociale dienst en sociale werkplaats.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:07:36 #82
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155242329
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus heb tinder weer geïnstalleerd maar wtf is er met dat volk? Alsof er een reclamefolder lag bij de sociale dienst en sociale werkplaats.
Jij bent mij duidelijk nog niet tegengekomen.
pi_155242691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij bent mij duidelijk nog niet tegengekomen.
Sta je op de foto met je nichtje, zodat je me kan showen dat je echt wel met kinderen om kan gaan?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:25:10 #84
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155242757
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Sta je op de foto met je nichtje, zodat je me kan showen dat je echt wel met kinderen om kan gaan?
Nee, ik heb een foto met mijn 25 katten om te laten zien dat ik een echte dierenvriend ben. En op de andere foto ben ik op een Yu-Gi-Oh-toernooi om mijn hobby's te tonen.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:12:34 #85
242666 BeamofLight
pi_155243891
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 17:15 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin via tinder gevonden
nu haar clit nog
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:13:06 #86
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_155243902
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:12 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nu haar clit nog
Die had ik op de eerste date al gevonden :9
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:14:48 #87
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155245387
quote:
Ben je nou werkelijk verbaasd hierover? Mannen zijn wanhopig.

Sommige vrouwen ook trouwens :)
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:46:58 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155246369
quote:
Eh...Zou het? :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:54:38 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155246589
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ook, zou hij mee willen gaan stappen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:58:17 #90
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155246700
quote:
Als je nou de grens qua afstand aanpast en naar een kleine 2000 kilometer zit kom je minimaal een persoon tegen die gewoon ronduit fantastisch is. Of je moet nog even een weekje geduld op kunnen brengen, dat kan ook.

Overigens best grappig, tinderen in het Oostblok.
pi_155247533
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:58 schreef yats het volgende:

[..]

Als je nou de grens qua afstand aanpast en naar een kleine 2000 kilometer zit kom je minimaal een persoon tegen die gewoon ronduit fantastisch is. Of je moet nog even een weekje geduld op kunnen brengen, dat kan ook.

Overigens best grappig, tinderen in het Oostblok.
Ze zoekt wat spannends he? Niet het dating equivalent van een kopje thee drinken met grootmoeder.
pi_155247619
Ze heeft al beet ook.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:29:16 #93
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155247799
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ze zoekt wat spannends he? Niet het dating equivalent van een kopje thee drinken met grootmoeder.
Ga jij je nu maar met andere dingen bezig houden oude reus. Jouw tijd is geweest.
pi_155247811
clumsy_clown, daten?
pi_155247826
Mijn ervaring hiermee beperkt zich tot nu toe tot dit topic, nog niet erg succesvol vooralsnog.
pi_155247982
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:29 schreef yats het volgende:

[..]

Ga jij je nu maar met andere dingen bezig houden oude reus. Jouw tijd is geweest.
En met alle respect, maar ik hoor nog steeds liever zijn blik op de zaken, dan jouw gevatheid.

Anyway. Had twee gesprekken lopen, beide gingen over de onzinnigheid van negerbabys en over hoe je ze maar beter in de gft-bak kunt gooien. Één ging mee in de onzin, of begon er zelfs mee, de ander was bloedjeserieus en ging vervolgens over op het israel-Palestina probleem :')
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:38:53 #97
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155248133
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En met alle respect, maar ik hoor nog steeds liever zijn blik op de zaken, dan jouw gevatheid.

Anyway. Had twee gesprekken lopen, beide gingen over de onzinnigheid van negerbabys en over hoe je ze maar beter in de gft-bak kunt gooien. Één ging mee in de onzin, of begon er zelfs mee, de ander was bloedjeserieus en ging vervolgens over op het israel-Palestina probleem :')
Dat mag. Maar vraag jezelf dan ook niet af waarom bepaalde dingen steeds terugkeren in jouw leven. Schokkende gedachte, i know...
pi_155248213
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef yats het volgende:

[..]

Dat mag. Maar vraag jezelf dan ook niet af waarom bepaalde dingen steeds terugkeren in jouw leven. Schokkende gedachte, i know...
Wat voor dingen doel je nu op?
pi_155248270
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef yats het volgende:

[..]

:')_
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:42:21 #100
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155248274
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat voor dingen doel je nu op?
Lees jouw eigen postgeschiedenis door zou ik zeggen. Succes!

Oh, en veel plezier met de nieuwe match natuurlijk.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:43:35 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155248316
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:42 schreef yats het volgende:

[..]

Vat t dan gewoon even voor haar samen, wel zo aardig.
pi_155248362
quote:

[..]

O jee. Lekker aan het borrelen, yats?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:51:14 #103
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155248560
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

O jee. Lekker aan het borrelen, yats?
Nee hoor, just being myself. Drankje voor mijn neus, 30 graden en een schrijfblok waar ik nu bij gisteren ben in mijn reisverslag na een paar lakse dagen. Ik zeg, life is good.
pi_155248579
Stoere boy.
pi_155248823
quote:

[..]

Je bedoelt dat ik om de zoveel tijd me inschrijf op datingsites, dan een tijdje met flink plezier date en het dan zat raak en weer stop?

Ja dat zit me wel heel erg dwars idd :').
pi_155249105
Jullie komen vrolijk over op de zaterdagavond. Steeds andere mensen op een forum proberen te overtuigen hoe goed jullie bezig zijn in dit leventje, leuk leuk!!
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:09:59 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155249132
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:09 schreef Rucola het volgende:
Jullie komen vrolijk over op de zaterdagavond. Steeds andere mensen op een forum proberen te overtuigen hoe goed jullie bezig zijn in dit leventje, leuk leuk!!
Tis net facebook :7
pi_155249164
quote:
De echte hossels gebeuren hier op Fok!, via DM.
pi_155249274
quote:
Achja, een paar personen die constant in herhaling vallen, anderen die er op blijven reageren... het is net als de rest van Fok. Gevolg is wel dat mensen die hier ook werkelijk ontopic aan het posten waren al lang niet meer komen.

Om toch even iets ontopic te posten. Weet iemand wat voor geouwehoer dat is op Tinder dat je bepaalde personen om de haverklap voorbij ziet komen? Melden die lui zich iedere keer opnieuw aan waardoor ze weer voorbij komen of is er een andere reden?
A mind with a heart of it's own
pi_155249331
Ik had ook zo'n leuk gesprek met een meisje over van die lelijke, vadsige, polkadot dragende, piemol destroyende vrouwen en dat je ze maar beter kon lekprikken zodat alle frituurolie eruit zou lopen. Scheelt de maatschappij heel wat zorgkosten.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_155249359
Ik zie c_c en yats wel samen eigenlijk O+
pi_155249504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:15 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Achja, een paar personen die constant in herhaling vallen, anderen die er op blijven reageren... het is net als de rest van Fok. Gevolg is wel dat mensen die hier ook werkelijk ontopic aan het posten waren al lang niet meer komen.

Om toch even iets ontopic te posten. Weet iemand wat voor geouwehoer dat is op Tinder dat je bepaalde personen om de haverklap voorbij ziet komen? Melden die lui zich iedere keer opnieuw aan waardoor ze weer voorbij komen of is er een andere reden?
Het gaat echt zo hier;

- jij bent superduper kansloos want jij doet zus en zo en zo ben ik totaal niet nee nee ik ben toppie bladiebladiebla

Geen idee! Heb Tinder laatst gedownload in Londen en er meteen afgegooid toen het merendeel van mijn matches heel snel over seks begon. (Dtf = dare to fuck). Nou lekker dan :') :P
pi_155249587
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:23 schreef Rucola het volgende:

[..]

Geen idee! Heb Tinder laatst gedownload in Londen en er meteen afgegooid toen het merendeel van mijn matches heel snel over seks begon. (Dtf = dare to fuck). Nou lekker dan :') :P
Volgens mij verschilt Tinder echt heel erg per land.
Ik zit in de grensstreek en zie veel Duitse vrouwen voorbij komen. Erg veel die "Keine ONS" in het profiel hebben staan. Zie je bij Nederlandse vrouwen veel minder.
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:30:54 #114
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155249752
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ik zie c_c en yats wel samen eigenlijk O+
Denken dat ik vrouwen spreek of überhaupt buiten kom. Wat een optimist ben je toch art. Nu snap ik hoe je straw gestrikt hebt.

Maar nee, ik vrees dat we daarvoor te veel in een andere wereld leven. En dat doet enorm veel pijn...
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:59:09 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155250755
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:17 schreef McNulty het volgende:
Ik had ook zo'n leuk gesprek met een meisje over van die lelijke, vadsige, polkadot dragende, piemol destroyende vrouwen en dat je ze maar beter kon lekprikken zodat alle frituurolie eruit zou lopen. Scheelt de maatschappij heel wat zorgkosten.
Wat is er mis met polkadots :(?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_155251002
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als zij het draagt. Helemaal niets.

Als deze het dragen. ALLES.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_155251096
https://sochicken.nl/geen_happy_single_laat_jezelf_stralen
Die reacties :') Voel me zowaar wat zelfverzekerder hierdoor lol.
pi_155251429
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:23 schreef Rucola het volgende:

[..]

Het gaat echt zo hier;

- jij bent superduper kansloos want jij doet zus en zo en zo ben ik totaal niet nee nee ik ben toppie bladiebladiebla

dtf = down to fuck :P
pi_155252180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

dtf = down to fuck :P
Oh ja dat dus. Dat zeggen ze daar dus. En ik maar op zoek naar de ware liefde.. ;)
pi_155252220
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:25 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Volgens mij verschilt Tinder echt heel erg per land.
Ik zit in de grensstreek en zie veel Duitse vrouwen voorbij komen. Erg veel die "Keine ONS" in het profiel hebben staan. Zie je bij Nederlandse vrouwen veel minder.
Klopt, hier heb ik nog nooit gehad dat iemand na 2 zinnen vraagt of je zin hebt om seks te hebben. Ik schrok er van, denk je leuke matches te hebben en dan bam.
pi_155254746
quote:
Het leven is kut :'(
pi_155254790
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lelijk en vadsig ben je niet, maar ik vraag me nu toch wel af of je piemols destroyt :@
  zondag 16 augustus 2015 @ 07:25:43 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155257667
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:06 schreef McNulty het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oeh, leuke bril en schoenen :9.

quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 01:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lelijk en vadsig ben je niet, maar ik vraag me nu toch wel af of je piemols destroyt :@
Er is een reden dat ik niet meer op datingsites word toegelaten :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 16 augustus 2015 @ 09:12:22 #124
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155258098
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:06 schreef McNulty het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Ik kom in opstand tegen de schoonheidsidealen van de samenleving!"
*even later*
"Waarom vindt niemand mij aantrekkelijk?!"
pi_155262926
Ik heb gisteren een hele sprankelende date gehad op Sziget. Zou graag een dating verslag willen posten maar na het doorscrollen van dit topic heb ik gewoon geen zin meer.

Ik bedoel dit topic zou echt een van de leukste topics van fok kunnen zijn, als een stuk of 5 mensen worden geblokkeerd. En er strak gemodereerd zou worden. Ik stoor me trouwens ook aan mensen die constant menen te moeten reageren op die vijf mensen, dat komt bijna net zo triest over.
pi_155265562
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:46 schreef Doum het volgende:
Ik heb gisteren een hele sprankelende date gehad op Sziget. Zou graag een dating verslag willen posten maar na het doorscrollen van dit topic heb ik gewoon geen zin meer.

Ik bedoel dit topic zou echt een van de leukste topics van fok kunnen zijn, als een stuk of 5 mensen worden geblokkeerd. En er strak gemodereerd zou worden. Ik stoor me trouwens ook aan mensen die constant menen te moeten reageren op die vijf mensen, dat komt bijna net zo triest over.
Post dan, nu ben ik nieuwsgierig *O*.

Verandering begint bij jezelf enzo.
pi_155266504

Goeie eerste zin wel.
pi_155266586
Ik neem aan dat je naar rechts hebt geswiped.
pi_155267083
CC kun je me de bijhorende pics DM'en?
  zondag 16 augustus 2015 @ 16:25:52 #130
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155267811
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]

Goeie eerste zin wel.
Welke FP-er zou dat zijn?
pi_155268139
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
CC kun je me de bijhorende pics DM'en?
Hij is verder wel een 7 ofzo, interesse?
pi_155268146
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Post dan, nu ben ik nieuwsgierig *O*.

Verandering begint bij jezelf enzo.
Dat heeft geen enkele zin zolang 9 van de 10 posts therapeutische slowchat is. Heb zo het idee dat een heleboel mensen wiens posts ik graag las ook gestopt zijn omdat de hoeveelheid stront gewoon teveeel is.

Kan er niet een dating slowchat topic komen? En een dating ervaringen topic? Zoals voorheen het sexblunders topic ook altijd heel fijn weglas. Ik wil dat best modereren.
pi_155268152
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij is verder wel een 7 ofzo, interesse?
Bloednieuwsgierig!
pi_155268174
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:36 schreef Doum het volgende:

[..]

Dat heeft geen enkele zin zolang 9 van de 10 posts therapeutische slowchat is. Heb zo het idee dat een heleboel mensen wiens posts ik graag las ook gestopt zijn omdat de hoeveelheid stront gewoon teveeel is.

Kan er niet een dating slowchat topic komen? En een dating ervaringen topic? Zoals voorheen het sexblunders topic ook altijd heel fijn weglas. Ik wil dat best modereren.
Wel met je eens.
pi_155268621
Er is al een relatie SC, als de vaste posters daar nou lekker onzin spuien, kan dit over ervaringen blijven gaan. Maar ik blijf erbij dat je dat alleen verandert door zelf het goede voorbeeld te geven.

Ik kwam net trouwens m'n Grote Verloren Liefde (welnietdate, voor de kenners) tegen op tinder :').
  zondag 16 augustus 2015 @ 17:13:31 #136
157922 fathank
pi_155268982
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:36 schreef Doum het volgende:

[..]

Gewoon een apart kanslozen-hoekje waar ze lekker met elkaar kunnen mekkeren en janken over mensen van t andere geslacht. Speciale toegang a la het keldertje.
pi_155269187
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is al een relatie SC, als de vaste posters daar nou lekker onzin spuien, kan dit over ervaringen blijven gaan. Maar ik blijf erbij dat je dat alleen verandert door zelf het goede voorbeeld te geven.

Ik kwam net trouwens m'n Grote Verloren Liefde (welnietdate, voor de kenners) tegen op tinder :').
Ff huilen onder de douche..

Ik probeer al twee jaar het goede voorbeeld te geven. Maar dit probleem is gewoon hardnekkig. Iedereen weet dat die gasten NEVER NOOIT een vriendin zullen krijgen vanwege psychische problemen. En toch kapen ze dit topic en vergallen hierdoor de fun van iedereen.
Dat kan alleen maar veranderen als er dagelijks stevig gemodereerd wordt.
pi_155269627
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:22 schreef Doum het volgende:

[..]

Ik probeer al twee jaar het goede voorbeeld te geven. Maar dit probleem is gewoon hardnekkig. Iedereen weet dat die gasten NEVER NOOIT een vriendin zullen krijgen vanwege psychische problemen. En toch kapen ze dit topic en vergallen hierdoor de fun van iedereen.
Massa's mensen met psychische problemen met een partner joh. Maar de bijdragen zijn niet zo erg toch van Deezertje. En dan nog...De aanval-reacties daarop zijn net zo flauw als ik dat lees in dit topic of de vorige.. Zeggen dat hij iemand zou kunnen doodschieten of verkrachten, dat gaat wel aardig ver. Dat vind ik dan n stuk erger. Of de reacties van hoe goed sommige mensen zijn en dat dan willen laten merken in n topic door anderen naar beneden te halen, ook zo raar.
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:00:02 #139
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155270079
Post gewoon, Doum.

Deezertje moet je negeren. Hij negeert ons advies toch ook? :)
pi_155272623
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef Rucola het volgende:

[..]

Massa's mensen met psychische problemen met een partner joh. Maar de bijdragen zijn niet zo erg toch van Deezertje. En dan nog...De aanval-reacties daarop zijn net zo flauw als ik dat lees in dit topic of de vorige.. Zeggen dat hij iemand zou kunnen doodschieten of verkrachten, dat gaat wel aardig ver. Dat vind ik dan n stuk erger. Of de reacties van hoe goed sommige mensen zijn en dat dan willen laten merken in n topic door anderen naar beneden te halen, ook zo raar.
Het zal jullie idd verbazen hoe 'normaal' ik ben in real life, te netjes misschien. Das ook meteen de kern van mijn frustratie: waaaaarom lukt 't gewoon niet terwijl de meeste klaptosti's het wel 'gewoon' lijkt te lukken. Ja deel van het probleem weet ik wel (tevreden zijn met jezelf etc.) maar ook daar moet je net iemand op het juiste moment in tegen komen als je lekker in je vel zit :) Investeren in vriendschappen kan ook nooit kwaad, maar ik wil juist voorkomen dat ik in die 'friendzone' beland dus hoe en wanneer maak je het onderscheid daarin? Je moet ook niet laten merken dat je té graag wilt want dat zou dan weer hopeloos zijn etc.
pi_155272671
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Post gewoon, Doum.

Deezertje moet je negeren. Hij negeert ons advies toch ook? :)
Tja eens. Ik ben wel benieuwd naar de Sziget-date. Wou er zelf ook naartoe omdat je er makkelijk schijnt te kunnen scoren (vooroordeel :')), dus wel benieuwd of deze date gewoon op een nuchtere maag heeft plaatsgevonden. Alcohol en festivalsfeertje maakt het altijd leuker, maar je moet juist leuk zijn zonder alcohol :) (ik drink haast nooit, ik ben daarom ook zo dronken haha..)
pi_155272677
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het zal jullie idd verbazen hoe 'normaal' ik ben in real life, te netjes misschien. Das ook meteen de kern van mijn frustratie: waaaaarom lukt 't gewoon niet terwijl de meeste klaptosti's het wel 'gewoon' lijkt te lukken. Ja deel van het probleem weet ik wel (tevreden zijn met jezelf etc.) maar ook daar moet je net iemand op het juiste moment in tegen komen als je lekker in je vel zit :) Investeren in vriendschappen kan ook nooit kwaad, maar ik wil juist voorkomen dat ik in die 'friendzone' beland dus hoe en wanneer maak je het onderscheid daarin? Je moet ook niet laten merken dat je té graag wilt want dat zou dan weer hopeloos zijn etc.
Inb4 aanvallen omdat je klapjosti's zei :D
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:50:15 #143
416020 K44S
The bearded man
pi_155272793
Een kleine "tijd voor koffie en plak cake"- update(verhaal) van gisteravond.

Ik woon in het gooi, en als je in het gooi woont, dan weet je dat daar Blaricum ligt, weetje dat? Dan weet je dat daar deze 3 dagen de "Blaricum'se kermis" is.

Uiteraard zijn de kroegen open en ga ik dan graag met een stel vrienden een biertje doen.

Dus, eenmaal gisteravond bij de eerste kroeg terecht gekomen, paar biertjes gedaan en met een van m'n beste maten gigantisch hard staan lachen van allemaal binnen pretjes.

Goed, eenmaal daar zijn we door gegaan naar de volgende kroeg, Vitus, mag deze "kroeg" de naam krijgen.
Daar werd ik een stuk baldadiger en begon ik spontaan dames aan te spreken met de meest geniale openingszin:"ZO! Jij bent knap ;)"
Te raden valt dat deze dames mij iets wat vreemd en met rollende ogen aan keken. Toch heb ik van de 10 dames met 2 kunnen spreken (naja... spreken.....met het volume van de band die er speelde was er weinig fatsoen om te spreken).

Met een van de 2 dames had ik direct raak en ben ik naar buiten gegaan, onder de stappen dat we naar buiten liepen dacht ik: "Yes, eindelijk weer eens gescoord, en nog een leuke chick ook!"
Na wat "mind games"(gokken wat voor opleiding zij deed etc.) Kwam ik er achter dat ze pot is.... Sta je dan (letterlijk).
-Ze had bewijs met een achter grond foto op haar telefoon wat voor mij voldoende bewijs materiaal is, al had een trio niet erg geweest-
Ik zeg: "Nou, je hebt mij te pakken, ik sta hier met een bek vol tanden"
Zij:"Zeg dat wel, en nu?"
Ik:"Biertje doen?"
Zij:"Goed plan, je bent een aardige leuke en goed uitziende gozer.... als ik geen pot was, wist ik het wel"

Eenmaal na een biertje ben ik mijn vrienden maar weer gaan opzoeken en met hen gaan hossen..... Toen de lichten weer aan gingen van de desbetreffende tent liep ik toevallig de andere dame tegen het lijf en heb ik gevraagd of ik d'r nummer om af te spreken voor een drankje. Dit was dan gelukkig wel bingo en heb haar geappt.

Wie weet wordt dit verhaal nog vervolgt ;).
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:54:00 #144
416020 K44S
The bearded man
pi_155272903
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:46 schreef Doum het volgende:

Nou ben ik ook benieuwd naar jouw verhaal.
  zondag 16 augustus 2015 @ 21:59:56 #145
242666 BeamofLight
pi_155277576
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:50 schreef K44S het volgende:

Ik woon in het gooi, en als je in het gooi woont, dan weet je dat daar Blaricum ligt, weetje dat? Dan weet je dat daar deze 3 dagen de "Blaricum'se kermis" is.

Uiteraard zijn de kroegen open en ga ik dan graag met een stel vrienden een biertje doen.

Dus, eenmaal gisteravond bij de eerste kroeg terecht gekomen, paar biertjes gedaan en met een van m'n beste maten gigantisch hard staan lachen van allemaal binnen pretjes.

Goed, eenmaal daar zijn we door gegaan naar de volgende kroeg, Vitus, mag deze "kroeg" de naam krijgen.
Daar werd ik een stuk baldadiger en begon ik spontaan dames aan te spreken met de meest geniale openingszin:"ZO! Jij bent knap ;)"
Te raden valt dat deze dames mij iets wat vreemd en met rollende ogen aan keken. Toch heb ik van de 10 dames met 2 kunnen spreken (naja... spreken.....met het volume van de band die er speelde was er weinig fatsoen om te spreken).

Met een van de 2 dames had ik direct raak en ben ik naar buiten gegaan, onder de stappen dat we naar buiten liepen dacht ik: "Yes, eindelijk weer eens gescoord, en nog een leuke chick ook!"
Na wat "mind games"(gokken wat voor opleiding zij deed etc.) Kwam ik er achter dat ze pot is.... Sta je dan (letterlijk).
-Ze had bewijs met een achter grond foto op haar telefoon wat voor mij voldoende bewijs materiaal is, al had een trio niet erg geweest-
Zij:"Goed plan, je bent een aardige leuke en goed uitziende gozer.... als ik geen pot was, wist ik het wel"

Eenmaal na een biertje ben ik mijn vrienden maar weer gaan opzoeken en met hen gaan hossen..... Toen de lichten weer aan gingen van de desbetreffende tent liep ik toevallig de andere dame tegen het lijf en heb ik gevraagd of ik d'r nummer om af te spreken voor een drankje. Dit was dan gelukkig wel bingo en heb haar geappt.

nou je maakt wat mee meid
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:03:35 #146
416020 K44S
The bearded man
pi_155277734
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nou je maakt wat mee meid
Jij trekt volle zalen met je verhaal.
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:17:06 #147
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155278239
Niet zo zeuren dames. Tof verhaal K44S Doum, best benieuwd naar je verhaal!
Fuck the EBU
pi_155278343
Vooral grappig verhaal :D
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:04:30 #149
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155279963
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:50 schreef K44S het volgende:

Mooi verhaal inderdaad :D

Gewoon die andere ook uitnodigen als je die date hebt dus ;)
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:05:54 #150
416020 K44S
The bearded man
pi_155280024
quote:
6s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Mooi verhaal inderdaad :D

Gewoon die andere ook uitnodigen als je die date hebt dus ;)
Die 2e dame, daar mee ben ik nu sporadisch aan het appen. Het hoeft ook niet snel te gaan :).
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:47:05 #151
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155281179
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:22 schreef Doum het volgende:

[..]

Deels ben ik het met je eens. Maar als we dan toch bezig zijn, mogen bepaalde 'vaste users' die erg graag een soort misplaatste superieuriteit uitten dan ook aangepakt worden? Dan maakt de drempel tot dateverslagen een stuk kleiner.
pi_155281336
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:47 schreef yats het volgende:

[..]

Deels ben ik het met je eens. Maar als we dan toch bezig zijn, mogen bepaalde 'vaste users' die erg graag een soort misplaatste superieuriteit uitten dan ook aangepakt worden? Dan maakt de drempel tot dateverslagen een stuk kleiner.
*uiten
*superioriteit
  maandag 17 augustus 2015 @ 00:03:24 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155281539
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:47 schreef yats het volgende:

[..]

Namen willen we, namen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 17 augustus 2015 @ 06:49:21 #154
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155284811
Je moet gewoon schijt hebben aan die azijnzeikers en gewoon zeggen wat je wilt.
pi_155284948
De dateverhalen die hier worden verteld zou ik vorig jaar zeker nog overdreven vinden, want ik had nooit moeite. Het was bij mij twee keren:gezien-verliefd-gedate-relatie.

Maar nu sinds enkele maanden single en twee keren gedate ook. Maar wtf, wat een onzekere types! Van buiten heel zelfverzekerd en succesvol, maar wanneer het er opaan komt, zo f*king onzeker!

:{
pi_155290294
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:45 schreef Floxen het volgende:
De dateverhalen die hier worden verteld zou ik vorig jaar zeker nog overdreven vinden, want ik had nooit moeite. Het was bij mij twee keren:gezien-verliefd-gedate-relatie.

Maar nu sinds enkele maanden single en twee keren gedate ook. Maar wtf, wat een onzekere types! Van buiten heel zelfverzekerd en succesvol, maar wanneer het er opaan komt, zo f*king onzeker!

Tja dan is de buit meestal toch al binnen :s)
pi_155290431
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Welke buit?
pi_155290529
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:25 schreef Floxen het volgende:

[..]

Welke buit?
De verovering :)
pi_155290569
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

De verovering :)
Het kwam niet eens tot verovering. Zover hebben ze het zelf verpest :D
  maandag 17 augustus 2015 @ 14:45:45 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155292857
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Want als ze anders dan gedacht heel onzer blijken te zijn is het opeens niet meer erg? Knapt 99% op af en is het toedeloe en next :W
pi_155293611
Daarom moet je ze ook zo snel mogelijk in de kelder opsluiten. Buit binnen.
pi_155295414
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon een grote troll, of daadwerkelijk zo dom dan je je eigen supraverhevenheid niet kan herkennen. De gedachte alleen al dat anderen het zelfde perspectief van jou hebben als jij van jezelf is al op z'n minst raar, dan wel niet krankzinnig te noemen. Het getuigt van weinig mensenkennis. empathie en/of een wereldvreemd beeld.
pi_155297471
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Want als ze anders dan gedacht heel onzer blijken te zijn is het opeens niet meer erg? Knapt 99% op af en is het toedeloe en next :W
Hahaha geloof je t zelf :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:25:07 #164
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155298098
God, sommige mensen kunnen echt geen gesprek voeren.

- Hey, hoe gaat het?
Goed.
- Okee dan. Wat ben je nu aan het doen?
Werk.
- Hmm, interessant. Wel een goed weekend gehad?
Ja.

ARGH.
pi_155298604
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

- Hey, hoe gaat het?
Goed.
Werk.
Ja.

ARGH.
Of misschien moet jij het gesprek niet starten met de meest generieke opening die je kan bedenken. Je zet de toon voor een heel saai gesprek op die manier.
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:45:19 #166
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155298740
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:41 schreef McNulty het volgende:

[..]

Of misschien moet jij het gesprek niet starten met de meest generieke opening die je kan bedenken. Je zet de toon voor een heel saai gesprek op die manier.
Bij de meesten is dat geen probleem hoor.
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:48:35 #167
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155298863
quote:

- Hey, hoe gaat het?
Goed.
Werk.
Ja.

ARGH.
Schijt irritant inderdaad ja. :')

quote:

[..]

Onzin, alleen een saai persoon zegt dat soort dingen terug. Hij/zij kan ook een uitgebreider antwoord terugsturen waar je wel wat mee kan.
pi_155298963
Wanneer iemand zo'n antwoord geeft (zeker 3 keer op rij) is het toch gewoon duidelijk? Not that into you. Moving on, next!
pi_155299335
quote:

[..]

Dit.

Ik vind ook dat hij saai is begonnen. Misschien zou ik zelfs ook zo geantwoord hebben, want het wekt mijn interesse niet.

"Wat ben je aan het doen?"
"Fijn weekend gehad?" :D
Ik like niet dat soort standaard vragen.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:02:54 #170
242666 BeamofLight
pi_155299352
Een beetje hetzelfde als dat de journalist de geïnterviewde verwijten maakt dat het artikel mwah is geworden...

Betere vragen stellen...
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:05:50 #171
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155299442
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:02 schreef Floxen het volgende:

[..]

Dit.

Ik vind ook dat hij saai is begonnen. Misschien zou ik zelfs ook zo geantwoord hebben, want het wekt mijn interesse niet.

"Wat ben je aan het doen?"
"Fijn weekend gehad?" :D
Ik like niet dat soort standaard vragen.
Wat hoor je dan liever?
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:06:21 #172
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155299461
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:02 schreef BeamofLight het volgende:
Een beetje hetzelfde als dat de journalist de geïnterviewde verwijten maakt dat het artikel mwah is geworden...

Betere vragen stellen...
Een interview is eenrichtingsverkeer. Dat is toch wat anders dan een gesprek.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:20:48 #173
242666 BeamofLight
pi_155299887
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Een interview is eenrichtingsverkeer. Dat is toch wat anders dan een gesprek.
...whoops...je ziet het dus echt niet
pi_155299928
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Onzin, alleen een saai persoon zegt dat soort dingen terug. Hij/zij kan ook een uitgebreider antwoord terugsturen waar je wel wat mee kan.
Jij hebt gelijk.
pi_155299938
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat hoor je dan liever?
Een spontane beginzin.
Je bekijkt het van meisje tot meisje. Hoe goed en hoe lang ken je haar. Je kunt beginnen met iets uit jullie eerdere gesprekken. Je moet haar interesse wekken voor verder gesprek.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:24:43 #176
157922 fathank
pi_155300013
quote:

- Hey, hoe gaat het?
Goed.
Werk.
Ja.

ARGH.
Misschien moet je niet onder werktijd appen.

En kom gewoon tot The point en plan een date ipv koetjes en kalfjes vanachter je beeldscherm.

Whatsappen moet je niet als doel zien maar als middel.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:24:53 #177
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155300017
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:22 schreef Floxen het volgende:

[..]

Een spontane beginzin.
Je bekijkt het van meisje tot meisje. Hoe goed en hoe lang ken je haar. Je kunt beginnen met iets uit jullie eerdere gesprekken. Je moet haar interesse wekken voor verder gesprek.
Wat een onzin, jullie willen toch overal gelijkheid tegenwoordig? Bedoel het is niet alsof vrouwen niet zelf een gesprek kunnen beginnen.

Sowieso moet het van beide kanten komen.
pi_155300061
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat een onzin, jullie willen toch overal gelijkheid tegenwoordig? Bedoel het is niet alsof vrouwen niet zelf een gesprek kunnen beginnen.

Wanneer iemand ons boeit doen we dat dan ook *O*
pi_155300075
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat heeft dat met gelijkheid te maken? Hij wil een gesprek met dat meisje, dus moet hij haar interesse wekken. Hoe gaat het is saai. Dat vraag je aan je tante.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:27:25 #180
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155300081
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daarom stond er ook, het moet van 2 kanten komen ;)
pi_155300096
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wou net zeggen O+
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:27:51 #182
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300097
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:20 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

...whoops...je ziet het dus echt niet
Wat zie ik niet? :?
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:29:10 #183
402989 japiedevlugge
pi_155300134
quote:

[..]

Een spontane beginzin.
Eens, ik begin nooit met hoe gaat het, tenzij ik iemand goed ken, dan hangt er ook helemaal niets vanaf en staat het al vast dat je contact onderhoudt.

quote:

- Hey, hoe gaat het?
Goed.
Werk.
Ja.

ARGH.
Als je weet dat iemand bijv. aan het werk is kun je daar best iets over zeggen. En die 3 vragen die je gesteld hebt kan door letterlijk 1001 anderen ook gesteld worden, er zit niets eigens in.
Grijp ze!
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:29:26 #184
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300143
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Misschien moet je niet onder werktijd appen.

En kom gewoon tot The point en plan een date ipv koetjes en kalfjes vanachter je beeldscherm.

Whatsappen moet je niet als doel zien maar als middel.
Dat was een Tinder-klacht. :P

En de meeste van die meiden willen me eerst beter leren kennen voordat ze me willen ontmoeten. Misschien moet ik "Not a rapist" in mijn beschrijving zetten.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:30:55 #185
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155300202
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Floxen het volgende:

[..]

Wat heeft dat met gelijkheid te maken? Hij wil een gesprek met dat meisje, dus moet hij haar interesse wekken. Hoe gaat het is saai. Dat vraag je aan je tante.
Hoezo moet hij haar interesse wekken dan? Wat ik al zei wat betreft dit soort dingen kan er toch ook initiatief vanuit die meid komen.

En ja oke deze heeft zo te lezen totaal geen interesse of is dodelijk saai.

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:29 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Eens, ik begin nooit met hoe gaat het, tenzij ik iemand goed ken, dan hangt er ook helemaal niets vanaf en staat het al vast dat je contact onderhoudt.
Ik zeg altijd juist 'Hoi' alleen, dan weet je meteen wat voor type het is :7

Als dat al een probleem is dan weet je wel hoe het verder gaat lopen :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:31:04 #186
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300209
quote:

[..]

Een spontane beginzin.
Ja, sommige meisjes hebben een hekel aan openingszinnen, anderen houden weer niet van 'hoe gaat het' ;(
pi_155300293
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Misschien moet ik "Not a rapist" in mijn beschrijving zetten.
Volgens mij hangt je date-potentie van wel meer af dan alleen de verkrachtingskans :N
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:34:35 #188
402989 japiedevlugge
pi_155300318
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, sommige meisjes hebben een hekel aan openingszinnen, anderen houden weer niet van 'hoe gaat het' ;(
Je moet ook niet met een bedachte 'openingszin' komen, het gaat hier gewoon om de eerste zin. Met tinder gewoon iets over een foto zeggen bijvoorbeeld.
Grijp ze!
pi_155300329
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoezo moet hij haar interesse wekken dan? Wat ik al zei wat betreft dit soort dingen kan er toch ook initiatief vanuit die meid komen.

En ja oke deze heeft zo te lezen totaal geen interesse of is dodelijk saai.
Hoezo moet hij haar interesse niet wekken? Hij wil toch met haar chatten? Dus moet hij eerst zorgen dat hij interessant begint.

Zeker kan dat meisje ook initiatief nemen, maar als hij voor haar niet intetessant is dan? Dus moet hij eerst haar interesse wekken, want híj wil.
pi_155300339
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als die meid geïnteresseerd is zal dat ook zeker wel gebeuren. Zo niet, en je wilt toch wat, dan zul je logisch gezien toch echt zelf moeite moeten doen. Want van haar uit zal het dan niet komen.
pi_155300382
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Een spontane. Niet wat je uit internet haalt of van vrienden. Gewoon iets wat je net in je gedachte hebt of iets waarvan je weet dat zij interessant vindt.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:36:32 #192
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300384
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:34 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Je moet ook niet met een bedachte 'openingszin' komen, het gaat hier gewoon om de eerste zin. Met tinder gewoon iets over een foto zeggen bijvoorbeeld.
Dat doe ik ook. Helaas zijn 99% van die foto's hetzelfde. Of dan krijg je een reactie als:

- Toffe vakantiefoto. Waar is die genomen?
Italië.
- ...
pi_155300419
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Helaas zijn 99% van die foto's hetzelfde. Of dan krijg je een reactie als:

Italië.
- ...
:O
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:38:15 #194
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300430
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:O
Het is ook nooit goed. :(
pi_155300455
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed. :(
Als er een vakantiefoto op staat hebben 90 man al gevraagd waar die foto is gemaakt. Ben jij nummer 91. Verwoord je het ook nog eens totaal niet grappig ofwah...

Neeext.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:39:20 #196
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155300471
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:35 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Als die meid geïnteresseerd is zal dat ook zeker wel gebeuren. Zo niet, en je wilt toch wat, dan zul je logisch gezien toch echt zelf moeite moeten doen. Want van haar uit zal het dan niet komen.
Waarom zou je moeite willen steken in iemand die niet eens een normaal gesprek kan voeren en alleen vierletter woorden terug stuurt. :P

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Italië.
- ...
Echt he, waarom zou je ook niet wat meer erover vertellen. Maar dan denk ik waarschijnlijk te simpel :')

Oja, het zijn vrouwen :P
pi_155300555
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zou je moeite willen steken in iemand die niet eens een normaal gesprek kan voeren en alleen vierletter woorden terug stuurt. :P

[..]

Echt he, waarom zou je ook niet wat meer erover vertellen. Maar dan denk ik waarschijnlijk te simpel :')

Oja, het zijn vrouwen :P
Jij klinkt als een man die bij seks liever onder wil liggen. De vrouw moet het werk doen.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:42:20 #198
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300571
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als er een vakantiefoto op staat hebben 90 man al gevraagd waar die foto is gemaakt. Ben jij nummer 91. Verwoord je het ook nog eens totaal niet grappig ofwah...

Neeext.
Even alle gekheid op een stokje: ik begrijp dat het voor zo'n meisje niet meer interessant is, maar het is wel een beetje ondankbaar om zo te reageren. Zo'n kerel doet zijn best om in te spelen op je interesses en geen saaie openingszin uit te braken. En dan krijgt 'ie alsnog een reactie als: "Ja."
pi_155300602
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet.
Zo ben ik overigens ook wel een beetje bij mensen die maar om één reden met me communiceren (en waarbij ik dus het gevoel heb dat er geen oprechte interesse is, wat op het internet volgens mij al snel voorkomt)... en daarom zit ik niet op een datingsite. Maakt jullie sappige verhalen natuurlijk niet minder interessant. :o
pi_155300608
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Even alle gekheid op een stokje: ik begrijp dat het voor zo'n meisje niet meer interessant is, maar het is wel een beetje ondankbaar om zo te reageren. Zo'n kerel doet zijn best om in te spelen op je interesses en geen saaie openingszin uit te braken. En dan krijgt 'ie alsnog een reactie als: "Ja."
Je kunt je best doen om geen saaie openingszin uit te braken. Je slaagt er alleen niet in.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:43:34 #201
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300623
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kunt je best doen om geen saaie openingszin uit te braken. Je slaagt er alleen niet in.
Geen A for effort bij jou dus?
pi_155300644
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Geen A for effort bij jou dus?
WELKE effort? Kom op, hoe meer standaard wil je het hebben als je reageert op een vakantiefoto?
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:46:04 #203
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300691
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

WELKE effort? Kom op, hoe meer standaard wil je het hebben als je reageert op een vakantiefoto?
Kom op zeg, voor mannen is dat best aardig. Ik denk dat de meeste van die kerels behoorlijk trots zijn op hun inventiviteit.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:46:24 #204
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155300706
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:41 schreef Floxen het volgende:

[..]

Jij klinkt als een man die bij seks liever onder wil liggen. De vrouw moet het werk doen.
Op basis van dit, knap maar nee. Ik ben iemand die vertelt wat je gaat doen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet.
Zo ben ik overigens ook wel een beetje bij mensen die maar om één reden met me communiceren (en waarbij ik dus het gevoel heb dat er geen oprechte interesse is, wat op het internet volgens mij al snel voorkomt)... en daarom zit ik niet op een datingsite. Maakt jullie sappige verhalen natuurlijk niet minder interessant. :o
Die heb je buiten internet ook natuurlijk dus dat hoeft niet zoveel te zeggen. Maar ja snap wel wat je bedoeld denk ik.
pi_155300708
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Kom op zeg, voor mannen is dat best aardig. Ik denk dat de meeste van die kerels behoorlijk trots zijn op hun inventiviteit.
Dan gaan die maar lekker met elkaar daten.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:47:41 #206
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300754
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hmm, dat is ook nog een idee.

Hé Sedan, wil je daten? Ik ga wel bovenop om al het werk te doen, als het zover komt.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:48:28 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155300780
Volgens mij worden hier vooral alle gesloten vragen afgeschoten.

Lijkt me dan logisch wat de oplossing is O+
pi_155300796
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Op basis van dit, knap maar nee. Ik ben iemand die vertelt wat je gaat doen.

[..]

Die heb je buiten internet ook natuurlijk dus dat hoeft niet zoveel te zeggen. Maar ja snap wel wat je bedoeld denk ik.
Klopt, maar buiten internet vallen ze je alleen lastig wanneer ze voor je staan en geef je niet meteen een deel van je privéleven aan ze weg. :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:49:27 #209
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155300818
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je me trouwens eens zeggen wat voor iets jij dan wel zou willen zien?
pi_155300851
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zeg dan bijv- "je hebt deze vraag vast al tientallen keren moeten beantwoorden. Maar ik weet geen mooie openingszin dus ik vraag het toch maar, want het interesseert me: waar heb je die foto genomen?

En iemand die niet saai is, zou je "het interesseert me" niet over het hoofd zien en jou dan vertellen over de foto. Zo ga je dan verder. Maar hou het leuk én vooral spontaan.
pi_155300879
Vooral paiq van die chicks die elke vraag als een gesloten vraag behandelen. Beetje spontaan wat verder uitweiden over iets mag ook wel, dan kom je ook veeeel sneller tot een leuk dynamisch gesprek. Anders zo'n duf interview, dan ben ik er al snel klaar mee.
pi_155300920
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Kun je me trouwens eens zeggen wat voor iets jij dan wel zou willen zien?
Niet concreet nee. Dat is nou net de kunst. Iets waaruit blijkt dat iemand iig een soort van humor heeft (maar niet te) dat het persoonlijk(ish) is en niet volledig generiek. Dat de ctrl-c / ctrl-v er niet van af spat.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:52:30 #213
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155300926
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hmm, dat is ook nog een idee.

Hé Sedan, wil je daten? Ik ga wel bovenop om al het werk te doen, als het zover komt.
Sorry man, daarvoor vind ik het vrouwelijk schoon toch nog net iets leuker. Al die nadelen neem ik dan maar voor lief :P

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:48 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Klopt, maar buiten internet vallen ze je alleen lastig wanneer ze voor je staan en geef je niet meteen een deel van je privéleven aan ze weg. :P
Voor vrouwen zal het sowieso anders zijn. Hoewel je daar ook mafketels rond hebt lopen natuurlijk.

Lees wel eens van die dingen bij een vriendin en hier ook maar man, wat een figuren heb je er tussen zitten af en toe :')
pi_155300958
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:50 schreef Floxen het volgende:

[..]

Zeg dan bijv- "je hebt deze vraag vast al tientallen keren moeten beantwoorden. Maar ik weet geen mooie openingszin dus ik vraag het toch maar, want het interesseert me: waar heb je die foto genomen?

En iemand die niet saai is, zou je "het interesseert me" niet over het hoofd zien en jou dan vertellen over de foto. Zo ga je dan verder. Maar hou het leuk én vooral spontaan.
"Het boeit me totaal niet, maar ik wil graag met je kletsen, dus OMGWAARISDIEFOTOGEMAAAAAKT?"
pi_155301046
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

"Het boeit me totaal niet, maar ik wil graag met je kletsen, dus OMGWAARISDIEFOTOGEMAAAAAKT?"
Dat is ook een spontane openingszin, maar dat laatste in capital is dan weer een afknapper ;)
pi_155301052
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:55 schreef Floxen het volgende:

[..]

Dat is ook een spontane openingszin, maar dat laatste in capital is dan weer een afknapper ;)
Euh. Ja. ;).
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:56:54 #217
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155301085
Thanks voor de tips, dames. Daar ga ik eens gebruik van proberen te maken.

Ook bedankt namens alle vrouwen die nu kutbeginzinnen bespaard blijven.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:57:10 #218
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155301097
Daarom gewoon het initiatief bij de vrouw leggen, kunnen ze er ook niet over klagen achteraf dat je het verkeerde zegt. (Hoewel verkeerde ook weer cliché is want er bestaan geen verkeerde zinnen.)
pi_155301147
quote:
6s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
Daarom gewoon het initiatief bij de vrouw leggen, kunnen ze er ook niet over klagen achteraf dat je het verkeerde zegt. (Hoewel verkeerde ook weer cliché is want er bestaan geen verkeerde zinnen.)
Sukkels hoeven we ook niet.
pi_155301691
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet concreet nee. Dat is nou net de kunst. Iets waaruit blijkt dat iemand iig een soort van humor heeft (maar niet te) dat het persoonlijk(ish) is en niet volledig generiek. Dat de ctrl-c / ctrl-v er niet van af spat.
Ach kom. Het is via internet dus je hebt niet iets in je omgeving wat je beiden ziet waar je leuk op in kan spelen. Zo'n klein vakantiefotootje zie je veel te weinig op om veel meer mee te kunnen doen dan vragen over die vakantie. Is een leuk onderwerp, leuker iig dan het over werk hebben wat Nederlanders al snel willen doen. En als de andere kant dus ook wat spontaner en uitgebreider antwoord komen er veel meer dingen waar je (grappig) op in kan spelen en is er ruimte voor iemands eigen humor en conversatieskills die verder gaan dan het verzinnen van een originele openingszin.
pi_155301838
Je moet ook beginnen met een quasi grappige en scherpe anekdote. Daarmee laat je onafhankelijkheid, zelfvertrouwen, originaliteit en humor zien :)
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:20:01 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155301865
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:19 schreef Faxie het volgende:
Je moet ook beginnen met een quasi grappige en scherpe anekdote. Daarmee laat je onafhankelijkheid, zelfvertrouwen, originaliteit en humor zien :)
Heb je dat van zeefje geleerd?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155301891
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je dat van zeefje geleerd?
Nee van de alfa's hier :)
pi_155302233
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:19 schreef Faxie het volgende:
Zelfingenomenheid vooral
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:35:13 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155302346
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee van de alfa's hier :)
Ohja.
Met de tips van de mensen hier zou ik de rest van mijn leven maagd blijven, dus ach.
pi_155302854
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ohja.
Met de tips van de mensen hier zou ik de rest van mijn leven maagd blijven, dus ach.
Door de tips van het PUA topic ben ik ontmaagd :)
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:58:30 #227
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155303143
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:51 schreef artelligence het volgende:

[..]

Heb je haar lekker genegd ja?
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:59:29 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155303181
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:51 schreef artelligence het volgende:

[..]

Kun je inmiddels al weer zitten?
pi_155303258
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, ik heb een foto met mijn 25 katten om te laten zien dat ik een echte dierenvriend ben. En op de andere foto ben ik op een Yu-Gi-Oh-toernooi om mijn hobby's te tonen.
😀😀😀
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:04:36 #230
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155303374
Ik vroeg zojuist aan iemand op Tinder:

Wat vind jij van het paringsritueel van de Zuid-Afrikaanse paarsgestippelde wigwamvlieg?

Dankzij de gegeven tips hier, moet ik wel pussy krijgen vanavond :)
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:11:22 #231
157922 fathank
pi_155303638
Tinderstruggles.

Ik ken ze niet, maar t lijkt me vreselijk om op basis van een paar foto's en een nietszeggend profiel iemand in te schatten en vervolgens ook nog schijtlollig te moeten zijnbom verder dan 2 zinnen te komen.

Nee digitaal daten is niks voor mij.
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:20:13 #232
157922 fathank
pi_155303978
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef Floxen het volgende:

[..]

Sukkels hoeven we ook niet.
Wie zegt dat de sukkel jou uberhaupt wil.

Vrouwen die denken dat ze in control zijn :')
pi_155305253
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kun je inmiddels al weer zitten?
Bloedt nog een beetje :{
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:13:42 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155306196
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hahaha geloof je t zelf :')
Want jij denkt echt dat als blijkt dat hij niet zelfverzekerd is dat opeens niet meer uitmaakt?

Je hebt wel gelezen dar zij hem gedumpt heeft he wegens ontbreken aan zelfvertrouwen en jup dat zal 95% van de vrouwen doen.

Geloof jij natuurlijk niks van....
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:18:20 #235
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155306424
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:45 schreef Floxen het volgende:

Hoe merkte je de onzekerheid op? Ik denk dat je geluk gehad he t dat t steeds vrij snel een relatie werd, dat is eerder uitzondering dan regel. Ik heb het afgelopen jaar met 11 vrouwen gedate, maar met geen van allen was er en sprake van de beruchte klik, en wederzijdse gevoelens. Al ben ik erg kritisch naar mezelf en zoek ik dat vooral bij mezelf.
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:24:29 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155306649
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:35 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Als er iets is dat ik van tinder geleerd heb is het dat een openingszin niet uit maakt en dat vrouwen dusdanig vaak veel matches hebben dat je een beetje origineel moet zijn in een gesprek om interesse te wekken. Maar wat weet ik, ik ben geen expert volgens sommigen.
pi_155306650
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Want jij denkt echt dat als blijkt dat hij niet zelfverzekerd is dat opeens niet meer uitmaakt?

Je hebt wel gelezen dar zij hem gedumpt heeft he wegens ontbreken aan zelfvertrouwen en jup dat zal 95% van de vrouwen doen.

Nee, ik dumpte ze niet omdat ze geen zelfvertrouwen hadden. Maar omdat ik geen zin meer had om hun gezeik aan te horen. De een werd boos wanneer ik een afspraak afzeg, duwde me dan weg, de ander vroeg of ik geen belangstelling meer had wanneer ik een half uurtje niet reageerde op een bericht. En dat de hele tijd door.
Terwijl ik toch wel duidelijk liet merken dat ik interesse had.
pi_155306785
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:18 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe merkte je de onzekerheid op? Ik denk dat je geluk gehad he t dat t steeds vrij snel een relatie werd, dat is eerder uitzondering dan regel. Ik heb het afgelopen jaar met 11 vrouwen gedate, maar met geen van allen was er en sprake van de beruchte klik, en wederzijdse gevoelens. Al ben ik erg kritisch naar mezelf en zoek ik dat vooral bij mezelf.
De relaties waren met andere mannen. Daar was niets mis mee.
De onzekere mannen zijn van de laatste maanden. :D
En hoe ik merkte dat ze onzeker waren? Het voortdurende vraag naar bevestiging.
pi_155307129
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Wie zegt dat de sukkel jou uberhaupt wil.

Vrouwen die denken dat ze in control zijn :')
_O_
pi_155307697
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:24 schreef yats het volgende:

[..]

Als er iets is dat ik van tinder geleerd heb is het dat een openingszin niet uit maakt en dat vrouwen dusdanig vaak veel matches hebben dat je een beetje origineel moet zijn in een gesprek om interesse te wekken. Maar wat weet ik, ik ben geen expert volgens sommigen.
Wat mijn indruk is dat de meeste mannen op tinder alleen maar sex willen, dus als je dan een poging doet een normaal gesprek aan te knopen spring je er sowieso al uit.

Maar das mijn ervaring.
pi_155309667
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou nee, die blijven bij elkaar want het is zo zonde om al te breken, en hij/zij is toch wel lief soms O+
pi_155309801
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:49 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Wat mijn indruk is dat de meeste mannen op tinder alleen maar sex willen, dus als je dan een poging doet een normaal gesprek aan te knopen spring je er sowieso al uit.

Maar das mijn ervaring.
In mijn ervaring is het andersom...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:39:36 #243
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155313699
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:28 schreef Floxen het volgende:

[..]

De relaties waren met andere mannen. Daar was niets mis mee.
De onzekere mannen zijn van de laatste maanden. :D
En hoe ik merkte dat ze onzeker waren? Het voortdurende vraag naar bevestiging.
Ik las in jouw vorige post al wat je bedoelde. Dat is vermoeiend, al kunnen vrouwen daar soms ook wel wat van qua onzekerheid heb ik gemerkt. Maar nu filter je ze eruit?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:43:12 #244
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155313778
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:49 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Maar das mijn ervaring.
Ik denk dat je gelijk hebt. Alleen is een normaal gesprek zonder enige seksuele spanning ook een afknapper. Seks hoeft niet per se het directe doel te zijn wat mij betreft, maar hoort er wel een beetje bij. Die spanning miste bij mijn laatste date, bij beide overigens, en daarom werd het dus ook niets. En ja, dat was een date via tinder.
pi_155316361

Hihi ik ben zooo random en gevat, de chicks diggen dat echt keihard

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2015 08:24:32 ]
pi_155316791
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Volgens mij hangt je date-potentie van wel meer af dan alleen de verkrachtingskans :N
Daarnaast, als je die zin er wel in zou zetten...heel veel mensen kunnen het serieus nemen 😃

Heb al vaker meegemaakt dat ik iets op een grappige manier vertel, maar het door de ander als serieus gemeend wordt opgevat, kan een potentieele killer zijn 😉
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:05:18 #247
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155316838
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Daarnaast, als je die zin er wel in zou zetten...heel veel mensen kunnen het serieus nemen 😃

Heb al vaker meegemaakt dat ik iets op een grappige manier vertel, maar het door de ander als serieus gemeend wordt opgevat, kan een potentieele killer zijn 😉
De mensen die zoiets serieus nemen, zijn over het algemeen niet de mensen met wie je wilt daten.

Ik ga het overigens toch maar niet proberen. :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:05:40 #248
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155316844
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]

Hihi ik ben zooo random en gevat, de chicks diggen dat echt keihard
Dat klinkt als een bot.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:12:05 #249
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155316942
Ik vraag me door dit topic opeens enorm af wat er bij mij nou wel en niet werkte. Als ik eerlijk terug denk, denk ik dat het ook te maken had met uiterlijk... Ik had al een inschatting van iemand op basis van de foto en dat beïnvloede hoeveel ik 'accepteerde' qua berichten..

quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vroeg zojuist aan iemand op Tinder:

Wat vind jij van het paringsritueel van de Zuid-Afrikaanse paarsgestippelde wigwamvlieg?

Dankzij de gegeven tips hier, moet ik wel pussy krijgen vanavond :)
Die zin had bij mij eigenlijk wel echt gewerkt :@
Fuck the EBU
pi_155317042
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:39 schreef yats het volgende:

[..]

Ik las in jouw vorige post al wat je bedoelde. Dat is vermoeiend, al kunnen vrouwen daar soms ook wel wat van qua onzekerheid heb ik gemerkt. Maar nu filter je ze eruit?
Ik filter niemand eruit. Ik ga met de flow. Zie wel waartoe het leidt.
pi_155317407
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:11 schreef fathank het volgende:
Tinderstruggles.

Ik ken ze niet, maar t lijkt me vreselijk om op basis van een paar foto's en een nietszeggend profiel iemand in te schatten en vervolgens ook nog schijtlollig te moeten zijnbom verder dan 2 zinnen te komen.

Nee digitaal daten is niks voor mij.
Ik ben op dit punt beland ja.

Van ''hoi'' naar mezelf voorstellen naar vragen wat iemands favoriete dinosaurus is, allemaal geen reactie. Like me dan ook niet... :')

Vind Tinder vooral nog leuk om me te verbazen over profielen, mijn tenen krommen nog iedere keer als ik een Engelstalige quote vol spelfouten zie staan, echt... Of een hoofdfoto wat dan een foto van een foto is... Kon je echt niet de moeite nemen om een foto van jezelf te maken ipv die ene leuke foto uit 1999 ofzo?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155318154
Ik probeer ook altijd wel originelere zinnen te bedenken dan: Hoi, hoe gaat het?
Ofja, in 95% van de gevallen gebruik ik dezelfde openingszin. Deze zin heeft na uitvoerig testen veruit het meeste succes voor mij.

En vrouwen beginnen op tinder toch regelmating het gesprek, maar ze komen nooit en dan ook echt NOOIT verder dan 'Hoi' of 'Hee, hoe gaat het?'.
Soms reageer ik dan ook een beetje kortaf terug om te kijken of ze dan zelf toch origineler worden, maar dat werkt eigenlijk nooit. Dus dan zet ik er weer wat onzin neer om het gesprek echt op gang te laten komen.
pi_155319484
Zelf deze vakantie ook maar eens op digitale datingsite gegaan. Eerst tinder..

Uren swipen, meest gekke foto's tegen komen. Een redelijk groot aantal matches. 9 van de 10 reageren niet en degene die reageren vragen gelijk om op een link te klikken naar een sexy site

Badoo. Leuk. Ook weer swipen en hopen op een match. Hier kun je wel wat meer profiel gegevens neer zetten, dus je loopt niet blind op foto's te liken, je leest ook stukje profiel. Ook hier weer, wel matches geen gesprekken. 1 verwees wel weer naar een andere site.

Hot or not. Geen geswipe, gewoon een pagina met foto's van vrouwen die je Hot kunt vinden. Indien je geen vip bent kun je wel charter maar dan moet je wel de tijd nemen. Lees: eerst mag je pas na een uur weer een regel type, daarna pas na 0:00 dus aangezien er redelijk snel wat "Hot" reacties kwamen even snel een vip afgesloten. Toch wel wat gesprekken gehad maar sommige bloeien snel dood of gaan gelijk voor seks inclusief foto's. Je kunt iemand foto's sturen en bloemetjes uiteraard tegen betaling. Nu al paar dagen met een vrouw gepraat. Maar na gister ook weer op afgeknapt. Ze stuurde een bloemetje en ik stuurde niet terug, had geen credit meer en geen zin bij te komen. Vond ze gierig. Maar goed, verder wel redelijke site waar tot nu toe de meest spraakzaam vrouwen ziten.

Paiq, matchen duurt lang als je niet betaald en ook hier reageren vrouwen weer niet.

Wat me opvalt is dat als je een normale profiel foto hebt waarop je normaal overkomt minder opvalt. Heb er nu 1 met een redelijk blije kop en wordt wel op gereageerd. Vanmorgen hier wat gelezen over openingszinnen dus daar is wat beter opletten al is dat een zwak punt van mij ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_155319497
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:18 schreef Floxen het volgende:

[..]

Ik filter niemand eruit. Ik ga met de flow. Zie wel waartoe het leidt.
Voor flowen moet je bij Fylax zijn O+
pi_155319515
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Van ''hoi'' naar mezelf voorstellen naar vragen wat iemands favoriete dinosaurus is, allemaal geen reactie. Like me dan ook niet... :')

Vind Tinder vooral nog leuk om me te verbazen over profielen, mijn tenen krommen nog iedere keer als ik een Engelstalige quote vol spelfouten zie staan, echt... Of een hoofdfoto wat dan een foto van een foto is... Kon je echt niet de moeite nemen om een foto van jezelf te maken ipv die ene leuke foto uit 1999 ofzo?
Herkenbaar :')
pi_155319547
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:22 schreef Crazy-M het volgende:

Uren swipen, meest gekke foto's tegen komen. Een redelijk groot aantal matches. 9 van de 10 reageren niet en degene die reageren vragen gelijk om op een link te klikken naar een sexy site

Badoo. Leuk. Ook weer swipen en hopen op een match. Hier kun je wel wat meer profiel gegevens neer zetten, dus je loopt niet blind op foto's te liken, je leest ook stukje profiel. Ook hier weer, wel matches geen gesprekken. 1 verwees wel weer naar een andere site.

Hot or not. Geen geswipe, gewoon een pagina met foto's van vrouwen die je Hot kunt vinden. Indien je geen vip bent kun je wel charter maar dan moet je wel de tijd nemen. Lees: eerst mag je pas na een uur weer een regel type, daarna pas na 0:00 dus aangezien er redelijk snel wat "Hot" reacties kwamen even snel een vip afgesloten. Toch wel wat gesprekken gehad maar sommige bloeien snel dood of gaan gelijk voor seks inclusief foto's. Je kunt iemand foto's sturen en bloemetjes uiteraard tegen betaling. Nu al paar dagen met een vrouw gepraat. Maar na gister ook weer op afgeknapt. Ze stuurde een bloemetje en ik stuurde niet terug, had geen credit meer en geen zin bij te komen. Vond ze gierig. Maar goed, verder wel redelijke site waar tot nu toe de meest spraakzaam vrouwen ziten.

Paiq, matchen duurt lang als je niet betaald en ook hier reageren vrouwen weer niet.

Wat me opvalt is dat als je een normale profiel foto hebt waarop je normaal overkomt minder opvalt. Heb er nu 1 met een redelijk blije kop en wordt wel op gereageerd. Vanmorgen hier wat gelezen over openingszinnen dus daar is wat beter opletten al is dat een zwak punt van mij ;)
Ik heb verschillende foto's geprobeerd, van serieuze tot 'gekke' maar kon niet echt veel verschil merken uiteindelijk....
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:27:46 #257
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155319583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb verschillende foto's geprobeerd, van serieuze tot 'gekke' maar kon niet echt veel verschil merken uiteindelijk....
Tja. Dan is er maar 1 conclusie mogelijk hé....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
pi_155319610
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:27 schreef Yesse het volgende:

[..]

Tja. Dan is er maar 1 conclusie mogelijk hé....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik ben lelijk en stom :)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:30:18 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155319634
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

En klein :)
pi_155319665
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En dik :)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:32:51 #261
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155319700
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

En dik :)
Hoe ruik je? Edit: oja. naar Vanille. Doe daar wat aan, beetje vies ruiken hoort er dan wel bij he.
Fuck the EBU
pi_155319777
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dit gaat te ver :(
pi_155319808
Waarom zijn we het met z'n allen eens dat deezertje een idioot is die niets doet met het gegeven advies en wordt hij teruggefloten als hij weer zeurt, maar is het helemaal ok dat faxie al járenlang dezelfde jankzaktrollposts zet?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:42:59 #264
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155319889
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb elders gehoord dat veel vrouwen iedereen liken die hun ook maar een beetje aanstaat, om vervolgens als ze matches hebben pas serieus te gaan kijken of ze geïnteresseerd zijn. Heb er zo ook al verschillende gehad.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:43:49 #265
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155319907
quote:

Een paar dagen geleden een sportfoto i.p.v. een gewone selfie als eerste foto gezet. Meteen een stel matches. :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:44:31 #266
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155319927
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb elders gehoord dat veel vrouwen iedereen liken die hun ook maar een beetje aanstaat, om vervolgens als ze matches hebben pas serieus te gaan kijken of ze geïnteresseerd zijn. Heb er zo ook al verschillende gehad.
Je bedoelt zoals in het echte leven ??? :o :o :o
Fuck the EBU
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:45:34 #267
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155319953
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:44 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja, dat is voor FOK!kers even wennen hé. :P

Met 'serieus geïnteresseerd' bedoel ik trouwens of ze überhaupt willen praten.

Overigens kun je irl wel iets meer van een eerste indruk geven, waardoor de selectie minder random is.
pi_155319982
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:44 schreef Yesse het volgende:

[..]

Wat is ''liken'' in ''het echte leven''? :D
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:48:33 #269
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155320021
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat is ''liken'' in ''het echte leven''? :D
Ik neem aan dat vrouwen je niet direct bespringen in het echte leven maar eerst een praatje aan gaan voordat ze bepalen of ze met je willen daten?? :D

Speciaal voor Fax:
Fuck the EBU
pi_155320065
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:48 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik neem aan dat vrouwen je niet direct bespringen in het echte leven maar eerst een praatje aan gaan voordat ze bepalen of ze met je willen daten?? :D
Maar dat is iets anders als je het mij vraagt.
Als je dat besproken Tinder geval in het echt zou hebben is het iets als :

''Ik vind jou er leuk uitzien!''

''Dank je, jij ziet er ook leuk uit!''

''Ik heet Bateman etc etc etc etc''

''..............''

:P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:51:17 #271
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155320085
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''..............''

Mooi verwoord. ^O^
pi_155320145
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:32 schreef Yesse het volgende:

[..]

Hoe ruik je? Edit: oja. naar Vanille. Doe daar wat aan, beetje vies ruiken hoort er dan wel bij he.
Dat ruiken ze online toch niet :)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:53:37 #273
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155320146
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Brotip: ga naar de gym en ga serieus aan de gewichten hangen. Het geeft een stukje zelfvertrouwen en karakterbuilding, je hebt een hobby zodat je geen kansloze zoldernerd meer bent en vrouwen vinden je sowieso een stuk leuker als je er niet uitziet als Barbapapa.

En wie weet tref je wel een leuke meid in de gym...
pi_155320162
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom zijn we het met z'n allen eens dat deezertje een idioot is die niets doet met het gegeven advies en wordt hij teruggefloten als hij weer zeurt, maar is het helemaal ok dat faxie al járenlang dezelfde jankzaktrollposts zet?
Omdat ik O+

En omdat jij :')
pi_155320167
quote:

[..]

Werving en selectie ;(
pi_155320180
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:48 schreef Yesse het volgende:

[..]

Speciaal voor Fax:
[ afbeelding ]
Niet lief :(
pi_155320202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Brotip: ga naar de gym en ga serieus aan de gewichten hangen. Het geeft een stukje zelfvertrouwen en karakterbuilding, je hebt een hobby zodat je geen kansloze zoldernerd meer bent en vrouwen vinden je sowieso een stuk leuker als je er niet uitziet als Barbapapa.

En wie weet tref je wel een leuke meid in de gym...
^O^
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:57:44 #278
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155320221
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

^O^
Dus wat is het eerste dat je morgen gaat doen?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:59:48 #279
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155320266
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''..............''

Als iemand tegen mij zou zeggen "Ik vind jou er leuk uitzien" denk ik dat ik zou zeggen "Oh..eh... ok... bye!" en weg zou lopen :P

Maar zoveel anders is het echte leven niet van Tinder mensen. Alleen kun je in het echte leven spelen met intonatie en lichaamstaal. Daar zit het grootste verschil. Maar het ging hier over dat veel vrouwen alles wat 'redelijk' is naar rechts swipen en pas later verder sorteren. Niet heel gek toch? In het echte leven ga ik ook niet daten met iedereen waar ik een paar woorden mee wissel..
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet lief :(
:*
Fuck the EBU
pi_155320280
quote:

Ik ken die site niet, maar lolwhut? Zijn dat medewerkers oid?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:03:10 #281
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155320339
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Yesse het volgende:

[..]

Als iemand tegen mij zou zeggen "Ik vind jou er leuk uitzien" denk ik dat ik zou zeggen "Oh..eh... ok... bye!" en weg zou lopen :P
Ik denk dat dat 100% zou liggen aan hoe aantrekkelijk jij degene vindt die dat tegen je zegt.
pi_155320342
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dus wat is het eerste dat je morgen gaat doen?
Kitesurfen ^O^
pi_155320366
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Een paar dagen geleden een sportfoto i.p.v. een gewone selfie als eerste foto gezet. Meteen een stel matches. :P
mijn sportfoto toont een persoon met helm en donkere zonnebril. Dus daar ziet niemand echt iets op ;)
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_155320382
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Yesse het volgende:

[..]

Maar zoveel anders is het echte leven niet van Tinder mensen. Alleen kun je in het echte leven spelen met intonatie en lichaamstaal. Daar zit het grootste verschil. Maar het ging hier over dat veel vrouwen alles wat 'redelijk' is naar rechts swipen en pas later verder sorteren. Niet heel gek toch? In het echte leven ga ik ook niet daten met iedereen waar ik een paar woorden mee wissel..
We hebben het over andere dingen, geeft niks. :P
pi_155320390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik ken die site niet, maar lolwhut? Zijn dat medewerkers oid?
daar dacht ik ook gelijk aan, dus gelijk negeer modus, alsof je iemand alleen leuk vind als die ook iets terugstuurt :')
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:08:58 #286
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155320451
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:04 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

mijn sportfoto toont een persoon met helm en donkere zonnebril. Dus daar ziet niemand echt iets op ;)
Dan moet je een echte sport gaan zoeken en niet paardrijden. :D

Alhoewel, bij sommige mensen zou dat wellicht de kansen nog vergroten... :X
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:09:29 #287
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155320460
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:06 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

daar dacht ik ook gelijk aan, dus gelijk negeer modus, alsof je iemand alleen leuk vind als die ook iets terugstuurt :')
Als het geen medewerker is, dan is het een golddigger. Nog een reden om te negeren.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:35:06 #288
242666 BeamofLight
pi_155320972
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
ik ben vd week in zeeland, zal ik hem slaan voor je?
pi_155321032
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik ben vd week in zeeland, zal ik hem slaan voor je?
Op m'n billen? :@
pi_155321308
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja eens. Ik ben wel benieuwd naar de Sziget-date. Wou er zelf ook naartoe omdat je er makkelijk schijnt te kunnen scoren (vooroordeel :')), dus wel benieuwd of deze date gewoon op een nuchtere maag heeft plaatsgevonden. Alcohol en festivalsfeertje maakt het altijd leuker, maar je moet juist leuk zijn zonder alcohol :) (ik drink haast nooit, ik ben daarom ook zo dronken haha..)
Als jij en faxie beloven om nooit meer in deze reeks te posten, kom ik met een leuk sziget date verhaal
pi_155321600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dan moet je een echte sport gaan zoeken en niet paardrijden. :D

Alhoewel, bij sommige mensen zou dat wellicht de kansen nog vergroten... :X
paardrijden.... hmm even denken,
- Ja ik sport in de bossen
- Ja je komt er van onder de modder
- Ja je draagt een helm
- Ja je zit ergens op
- Nee geen paard
- Ja een mountainbike :P

Vandaar helm en zonnebril :) Maar ja, mn gekke foto doet het tot nu toe ook redelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als het geen medewerker is, dan is het een golddigger. Nog een reden om te negeren.
Idd, of 1 die graag aandacht wil :)
Ik luister NL-Talig
pi_155321638
quote:

[..]

Daar lijkt het ook inderdaad vaak op. dat ze pas daarna kijken en denken van: O die is niet interessant.
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:02:15 #293
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155321708
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik denk dat dat 100% zou liggen aan hoe aantrekkelijk jij degene vindt die dat tegen je zegt.
Ik weet redelijk zeker van niet. Ik word er heel onzeker van als mensen dat zo direct tegen me zouden zeggen...

Ja ik ben redelijk wantrouwend :@
Fuck the EBU
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:02:27 #294
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155321715
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:59 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Daar lijkt het ook inderdaad vaak op. dat ze pas daarna kijken en denken van: O die is niet interessant.
Vandaar dat sommige verdwijnen na het lezen van m'n profiel _O-
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:06:09 #295
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155321808
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:02 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik weet redelijk zeker van niet. Ik word er heel onzeker van als mensen dat zo direct tegen me zouden zeggen...

Ja ik ben redelijk wantrouwend :@
Waarom zou je onzeker worden? Er is niets meer vanilla dan: "Hey, je ziet er leuk uit."
pi_155321812
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:48 schreef Doum het volgende:

[..]

Als jij en faxie beloven om nooit meer in deze reeks te posten, kom ik met een leuk sziget date verhaal
Helaas :)
pi_155321855
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is bij jou toch ook neem ik aan?
Ik heb vaak genoeg een match waarvan ik denk; Hoe kan ik dit nu in godsnaam geliked hebben.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:09:22 #298
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155321893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:07 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik heb vaak genoeg een match waarvan ik denk; Hoe kan ik dit nu in godsnaam geliked hebben.
Ja, dat heb ik wel eens, maar ik probeer ze tenminste een kans te geven. Niet reageren en meteen verwijderen vind ik vrij onbeleefd.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:11:10 #299
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155321933
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom zou je onzeker worden? Er is niets meer vanilla dan: "Hey, je ziet er leuk uit."
Misschien iets verder in het gesprek maar ik krijg altijd het gevoel dat mensen het niet menen als ze daarmee openen..

Nu is dat waarschijnlijk ook onderdeel van het probleem dat ik pas 1x een date heb gescoord in de bar :')
Fuck the EBU
pi_155321978
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:07 schreef JAOC het volgende:

[..]

Het alternatief is geen enkele match ;(
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:14:50 #301
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155322013
DICHT!
Fuck the EBU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')