Ahaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een The Onion-kloon gericht op animekijkers zoals De Speld een The Onion-kloon is gericht op NOS/RTL-kijkers en de lezers van de Nederlandse dagbladen. Maar dan zonder de professionele journalisten natuurlijk.
Maak je broek maar nat volgende week wordt tyfus. En de kakkai genkak van tyfus-kun komt ook weer terug.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:23 schreef Jiang153 het volgende:
Dat vechten in Naruto en die bgm
Ik wil zelf een ninja worden.
Madara is gewoon zo veel beter dan de rest dat het niet meer leuk is. Ik bedoel toen Madara lol aan het maken was, toen was het een van de beste dingen in Naruto, maar nu staat hij daar maar een beetje verveeld te wezen terwijl hij wacht op nirvana.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:23 schreef Jiang153 het volgende:
Wat ik wel echt heel zwak vond was dat in ep 424 Kakashi z'n oog zo simpel was kwijtgeraakt
Wtf man zat gewoon daar als een zoutzak te staan terwijl hij immers nog wel super intuïtie heeft.
Serieus Opening/Ed dat tijdens iets speeltquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dak, Dak, wat zijn je gedachten over het nieuwe één-na-beste meisje?
Dat verklaart het ´één-na-beste´ gedeelte van mijn post.quote:
Saus?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat verklaart het ´één-na-beste´ gedeelte van mijn post.
[ afbeelding ]
Misschien wordt ze wel een drol of een hoop spuitpoep of poep-slurrie of wie weet wat. Ze heeft de openhartige gesprekken met Yuu over Nao's broer die Nao zelf niet kan hebben.
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aat me nu maar gewoon uit mijn nek lullen dat is beter zo.
Het best is nog wel als ze op een faux ironische toon dingen zegt die ze daadwerkelijk meent.quote:
Harem serie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het best is nog wel als ze op een faux ironische toon dingen zegt die ze daadwerkelijk meent.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het nu een beetje te laat is om nog ninja te worden...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:23 schreef Jiang153 het volgende:
Dat vechten in Naruto en die bgm
Ik wil zelf een ninja worden.
Wat ik wel echt heel zwak vond was dat in ep 424 Kakashi z'n oog zo simpel was kwijtgeraakt
Wtf man zat gewoon daar als een zoutzak te staan terwijl hij immers nog wel super intuïtie heeft.
Haram niet harem.quote:
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo veel toevoegen, maar alle momenten waar ze van Nasu's script afwijken zijn goddelijk vooral de epiloog was best wel behoorlijk leuk om te zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie dst ik Fate/Stay Night UBW nog helemaal niet heb afgekeken. Wtf.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Haram niet harem.
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo veel toevoegen, maar alle momenten waar ze van Nasu's script afwijken zijn goddelijk vooral de epiloog was best wel behoorlijk leuk om te zien.
Over wat je gemist hebt qua series, leg de overzichten uit de OP naast de beoordelingen van bloggers en aggregatiesites en kijk of er iets uit springt.
Volgende week wordt een Nao aflevering. Dat moet haast wel.quote:
Op het moment de eerste paar minuten van de eerste episode gezien en begin 'm nu al leuk te vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is hier de verklaring voor
:')
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgen jullie dragon ball super?
What the fuck is er met de animatie aan de hand, het ziet er echt te kut uit, eigenlijk vanaf episode 5 (gevecht met beerus) viel het me echt op.Had het al gedropt, de anime wordt gemaakt door de slechtste studio van japan namelijk Toei animationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is hier de verklaring voor/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
What the fuck is er met de animatie aan de hand, het ziet er echt te kut uit, eigenlijk vanaf episode 5 (gevecht met beerus) viel het me echt op.Outsourcing en tijdgebrek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is hier de verklaring voorHelemaal super.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:30 schreef Kyubey het volgende:
Aoharu x Kikanjuu dropped. Keek het voor de reverse trap, maar ze deden er niets mee en prefereerden homogevechten.
quote:
What the fuck is er met de animatie aan de hand, het ziet er echt te kut uit, eigenlijk vanaf episode 5 (gevecht met beerus) viel het me echt op.En het is weer langdradig als vanouds. De meest recente episode doet ook weer in de laatste minuut z'n titel de eer aan overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is hier de verklaring voor![]()
Heb je al naar de klok gekeken? Het is Rokka tijd!quote:
Oh snap, mijn rssfeed was gecrashedquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je al naar de klok gekeken? Het is Rokka tijd!
[HorribleSubs] Rokka no Yuusha - 08 [720p].mkv
SPOILER: RokkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
What the fuck is er met de animatie aan de hand, het ziet er echt te kut uit, eigenlijk vanaf episode 5 (gevecht met beerus) viel het me echt op.Wat een crap zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is hier de verklaring voor
Ik heb dat misschien drie of vier eps gekeken en vond het tegenvallen, is dat de moeite om door te zetten?quote:
De Manga die nooit af zal komen, net zoals Hiatus X Hiatusquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh ja deze is voor jullie
Het is niet geoutsourced, het punt is gewoon dat Toei altijd kut kwaliteit heeft zie One Piece bijvoorbeeld.quote:
En de nieuwe Sailor Moon, nog wel met 2 weken de tijd per afleveringquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het is niet geoutsourced, het punt is gewoon dat Toei altijd kut kwaliteit heeft zie One Piece bijvoorbeeld.
OHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOquote:
Dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En de nieuwe Sailor Moon, nog wel met 2 weken de tijd per aflevering
Ik ga d'r even punt voor punt op in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
iemand tips waar ik volledige manga vandaan kan halen (1 torrent ofzo)
ik zoek Koe de Oshigoto! die OVA was te komisch
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: