abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:25:39 #1
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155222628

Speelschema 2015/2016
SPOILER: Speelschema Roda JC TOT de winterstop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Speelschema Roda JC VANAF de winterstop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

25zh1jq.jpg
Kn0x: West 8

56727.jpg
TheGHunter: West 14

fokicon.jpg
planethugo:West 3

Professional: West 12

dharma.gif
SuzukiSwift: Theo Pickee Tribune, Vak 13

destroot.jpg
Mandéra: West, onderaan bij de vlaggen

Biertjuhhhh: West 12
De-Hamster: West 8
DerRabbit Af en toe op West te vinden.
LeonH: Noord 11
LucVanDijk: Noord 4
RD4: West 3
Robjuhhh: West, overal & nergens
Schimpie: West, overal & nergens
ZoneKill:Theo Pickee Tribune, Vak 18

Topicreeks: Roda JC
De Topicreeks Roda JC

VBL / Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
VBL / Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
VBL / Dankbetuiging Roda JC
VBL / Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• ...

De op vind je hier

[ Bericht 2% gewijzigd door KingRoland op 28-09-2015 17:09:57 ]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:28:18 #2
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155222737
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef ChillTuup het volgende:
Van Leer sterke wedstrijd!
Daar zat ik net ook aan te denken! Hij doet goed zijn best om Verbist uit het doel te houden, al is de reden dat Verbist niet het seizoen opende voor mij nog altijd een beetje verwarrend :?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_155222874
Ja dit is balen, doei...
Live Chill
pi_155231541
Vitesse-uit is toch geen hier-moet-je-punten-pakken-duel. Elf tegen elf had je waarschijnlijk ook gewoon verloren, wees blij dat dit je niet in een te winnen wedstrijd overkomt. Volgende is AZ? Dat is ook eentje voor bonuspunten.
pi_155728737
en die bonuspunten uit alkmaar zijn binnen :Y

en hopelijk kunnen we over anderhalve week genieten van onze nieuwe voorhoede. Jammer dat Janssen weg is. Heeft het toch niet helemaal laten zien helaas, vind hem een klasse speler en had gehoopt dat ie in de eredivisie zich goed zou laten zien. Maar blijkbaar is de turkse 2de divisie aantrekkelijker.

Maar Boakye is zo te zien op youtube een sterke en snelle kerel en Juric schijnt ook fysiek sterk en redelijk snel te zijn dus ik ben zeer, zeer benieuwd. Al kan het dan normaal gesproken alleen maar tegenvallen.

Hoe dan ook heb ik Roda jaren niet meer zo fit gezien, complimenten aan Kalezic en zijn conditietrainer, er staat een echte vechtmachine _O_
pi_155729343
Enorm positief begin, ik heb sowieso vertrouwen in Kalezic, maar ook de mannen achter de schermen Berger, Collard, Caanen, Schrouff en Hessel Meijer. Zonder hen waren deze aankopen zeker niet mogelijk geweest. Ik ben toch maar wat blij, dat Faber niet wilde komen. Kalezic komt over als een slimme en tactisch sterke kerel.

Ben benieuwd wat de geruchten met het stadion te betekenen hebben. Zou mooi nieuws kunnen zijn.

Btw, is het niet eens tijd om de hele OP eens te updaten? Oude info/niet meer werkende plaatjes.
Of saté?
  dinsdag 1 september 2015 @ 11:39:33 #7
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155729643
Ik denk dat jullie je niet meer druk hoeven te maken om degradatievoetbal. En niet eens vanwege de prima start van Roda, maar vooral omdat er duidelijk een aantal teams behoorlijk zwak zijn. Zelfs als het nog volkomen instort in Kerkrade blijf je die nog de baas.
pi_155729720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:25 schreef De-Hamster het volgende:
Enorm positief begin, ik heb sowieso vertrouwen in Kalezic, maar ook de mannen achter de schermen Berger, Collard, Caanen, Schrouff en Hessel Meijer. Zonder hen waren deze aankopen zeker niet mogelijk geweest. Ik ben toch maar wat blij, dat Faber niet wilde komen. Kalezic komt over als een slimme en tactisch sterke kerel.

Ben benieuwd wat de geruchten met het stadion te betekenen hebben. Zou mooi nieuws kunnen zijn.

Btw, is het niet eens tijd om de hele OP eens te updaten? Oude info/niet meer werkende plaatjes.
geruchten van het stadion? Helemaal niks van meegekregen, dus meer info graag :P

achter de schermen is men goed bezig geweest, het scheelt ook dat een Han Berger dat nu regelt ipv Collard. Ton Caanen mengt zich daar blijkbaar prima in, het is een beetje een gladjakker maar inmiddels heeft ie bij zoveel clubs en landen gezeten zodat ie wel van meerwaarde kan zijn. Hoe meer voetbalkennis hoe beter, en als ze ook samen door 1 deur kunnen is dat perfect.

Als ik Faber bij Nec hoor praten dan ben ik idd blij dat niet hij maar Kalezic bij ons getekend heeft. Hopelijk denken we daar over een half jaar nog zo over :P
pi_155731166
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

geruchten van het stadion? Helemaal niks van meegekregen, dus meer info graag :P

achter de schermen is men goed bezig geweest, het scheelt ook dat een Han Berger dat nu regelt ipv Collard. Ton Caanen mengt zich daar blijkbaar prima in, het is een beetje een gladjakker maar inmiddels heeft ie bij zoveel clubs en landen gezeten zodat ie wel van meerwaarde kan zijn. Hoe meer voetbalkennis hoe beter, en als ze ook samen door 1 deur kunnen is dat perfect.

Als ik Faber bij Nec hoor praten dan ben ik idd blij dat niet hij maar Kalezic bij ons getekend heeft. Hopelijk denken we daar over een half jaar nog zo over :P
Geruchten dat Wijckerveste/Meijer het stadion wil kopen en zodoende met het Pleasure Dome en het stadion flink wat exploitatiemogelijkheden heeft. Ook is een huurverlaging dan mogelijk aangezien hij zelf in de RvC zit. Geruchten gingen dat hij en Gemeente in gesprek waren hierover. Kan zijn dat het nog speelt, dat het nooit gespeeld heeft of dat het al afgekapt is. Geen idee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:39 schreef FritzWepper het volgende:
Ik denk dat jullie je niet meer druk hoeven te maken om degradatievoetbal. En niet eens vanwege de prima start van Roda, maar vooral omdat er duidelijk een aantal teams behoorlijk zwak zijn. Zelfs als het nog volkomen instort in Kerkrade blijf je die nog de baas.
Mwa, we hebben met Heracles en De Graafschap twee keer prima de punten gepakt tegen ploegen waar dat van ons verwacht werd. Heracles begon daarna pas met draaien, AZ kwamen wij denk ik tegen op het perfecte moment. Ik wil het nog eens een paar wedstrijden zien, dit kunnen teveel randsituaties zijn. Ik ben met je eens dat doelstelling 11-15 zou kunnen zijn. Mits, de aankopen gaan draaien, dan speel je zo 11-13 idd.
Of saté?
pi_155756466
zou mooi zijn als wyckerveste dat kan kopen en daarmee eventueel schulden bij de gemeente weg zijn. Meijer is op de achtergrond steeds meer bezig en dat is denk ik een goede zaak. Roda fan, geslaagd zakenman. Heeft iemand een idee wat zijn vermogen is? Daarbij lijkt Nol me maar een kleine speler
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:23:05 #11
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155923982
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:53 schreef De-Hamster het volgende:
Mwa, we hebben met Heracles en De Graafschap twee keer prima de punten gepakt tegen ploegen waar dat van ons verwacht werd. Heracles begon daarna pas met draaien, AZ kwamen wij denk ik tegen op het perfecte moment. Ik wil het nog eens een paar wedstrijden zien, dit kunnen teveel randsituaties zijn. Ik ben met je eens dat doelstelling 11-15 zou kunnen zijn. Mits, de aankopen gaan draaien, dan speel je zo 11-13 idd.
Tsja, okay, maar het is punten pakken tegen de Heraclesen en Graafschappen waarmee je erin blijft. Ik heb even gekeken, over de afgelopen tien seizoenen had de nr. 15 na 34 duels gemiddeld 33 punten (laagste 30, hoogste 37). Dat is dit seizoen in eigen huis winnen van het rechterrijtje en je bent er. En voor een promovendus is rechtstreekse handhaving gewoon het doel. Zeker voor een club als Roda die al jaren het noodlot heeft zitten tarten daar onderin.
pi_155924526
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:23 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Tsja, okay, maar het is punten pakken tegen de Heraclesen en Graafschappen waarmee je erin blijft. Ik heb even gekeken, over de afgelopen tien seizoenen had de nr. 15 na 34 duels gemiddeld 33 punten (laagste 30, hoogste 37). Dat is dit seizoen in eigen huis winnen van het rechterrijtje en je bent er. En voor een promovendus is rechtstreekse handhaving gewoon het doel. Zeker voor een club als Roda die al jaren het noodlot heeft zitten tarten daar onderin.
we hadden er altijd een handje aan om van de kleinere clubs te verliezen en van de toppers te winnen, vaak nog in dezelfde week. Hopelijk blijven we nu de wedstrijden winnen die je moet winnen zoals je zegt, te beginnen met zaterdag tegen NEC. Ben erg benieuwd waar we tegen onze mede promovendus staan!
pi_155924677
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:23 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Lijkt mij makkelijker gezegd, dan gedaan. Ik wil nog even een wedstrijd of vier/vijf afwachten voor wij een fatsoenlijk beeld hebben van onze mogelijkheden. Vooral ook omdat wij nog nieuwe spelers willen gaan inpassen.
Komende zes wedstrijden:
NEC thuis
Feyenoord thuis
FC Twente uit
Cambuur Thuis
FC Utrecht uit
Excelsior thuis

Wedstrijden van NEC, Cambuur, Excelsior moet je winnen. Alledrie concurrenten en alledrie thuis. Wellicht als FC Twente nog niet draait dat je daar 1 punt pakt. Tegen FC Utrecht uit en Feyenoord thuis heb je bonuspunten. Na deze wedstrijd krijg je 6 (sub)toppers tot Willem II uit vlak voor de winter.

Na 10 wedstrijden op 17/19 punten zou natuurlijk perfect zijn, maar als ik het dan zo zie moet je van die 33 punten het grootste deel al voor de winter halen. We hebben dan Heracles, de Graafschap, NEC, Cambuur, Excelsior allemaal al thuis gehad. Elk puntje die we kunnen halen tegen de (sub)top moeten we zeker pakken. Ik verwacht dat wij voor de winter meer punten gaan pakken dan na de winter.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:05 schreef planethugo het volgende:
zou mooi zijn als wyckerveste dat kan kopen en daarmee eventueel schulden bij de gemeente weg zijn. Meijer is op de achtergrond steeds meer bezig en dat is denk ik een goede zaak. Roda fan, geslaagd zakenman. Heeft iemand een idee wat zijn vermogen is? Daarbij lijkt Nol me maar een kleine speler
Ik heb geen idee, ze staan beiden niet in de Quote 500 dus is eigenlijk lastig inschatten. Ik denk dat Nol nu niet meer op zijn hoogste punt staat, dat niet meer. Ik denk dat al langzamerhand veel verdeeld is in huizen, over de familie etc. Nol is namelijk ook al behoorlijk op leeftijd.

Is er iemand naar de open avond van het Platform geweest gisteren? Met Collard, Caanen en Kalezic?
Of saté?
pi_156007536

Sorry voor de dubbelpost, maar deze vind ik echt schitterend!
Of saté?
pi_156200549

En ook Boakye is speelgerechtigd. Juric is redelijk hersteld maar heeft een deel vd training met de hersteltrainer afgewerkt dus ik verwacht dat ie op de bank begint. Mag Boakye tegen Feyenoord meteen laten zien wat ie waard is :P
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:07:47 #16
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_156201397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:21 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]

Sorry voor de dubbelpost, maar deze vind ik echt schitterend!
Zo'n sponsorloos shirt is toch pas schitterend? Retro _O_ En Robey heeft me sowieso verrast met mooie shirts.

Maar ja, money money money. Zelfs Barcelona gaf toe :'(

Of je moet al Brand, of nog mooier, Alfa ofzo op zo'n shirt krijgen _O_
pi_156268064
prima wedstrijd gisteren, kansen aan beide kanten en een terechte uitslag. Als Boakye wat minder de oogkleppen op had aan het eind dan hadden we nog kunnen winnen, aan de andere kant had Feyenoord ook nog wat kansjes tegen het eind.

Maar Boakye is een prima aankoop, fysiek sterk, redelijk snel en technisch ook aardig. En Juric deed maar kort mee maar je zag wel dat hij ook wel zijn mannetje kan staan. Kortom, heb vertrouwen in de rest van het seizoen :Y
  maandag 21 september 2015 @ 17:22:19 #18
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_156274525
Wel een aardig luxeprobleem heeft Roda voorin met Boakye, Juric en een Gyasi in vorm.
pi_156293065
Zou zometeen nog wel eens kunnen opgelost worden als Boakye echt een schorsing krijgt voor een 'vermeende elleboog'. Verder vind ik Gyasi echt een wereld van verschil met vorig jaar en daarnaast had Boakye ook een goed debuut. Ik laat me verrassen.
Of saté?
pi_156295307
wtf niemand heeft een elleboog gezien of gemeld, en dan komen ze nu opeens met een onderzoek. Als er bij elia al geen bewijs is dan ga ik ervanuit dat hier nog minder bewijs voor is. Maargoed de knvb kennende vinden ze toch weer een stok om ons te slaan
pi_156296818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:41 schreef planethugo het volgende:
wtf niemand heeft een elleboog gezien of gemeld, en dan komen ze nu opeens met een onderzoek. Als er bij elia al geen bewijs is dan ga ik ervanuit dat hier nog minder bewijs voor is. Maargoed de knvb kennende vinden ze toch weer een stok om ons te slaan
Het was op fox gewoon te zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156297518
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was op fox gewoon te zien.
ik zat in het stadion, alleen samenvatting (zowel nos als fox) gezien en daar niks te zien. Was het volgens jou rede voor een onderzoek?
pi_156297540
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik zat in het stadion, alleen samenvatting (zowel nos als fox) gezien en daar niks te zien. Was het volgens jou rede voor een onderzoek?
Het was een heel licht elleboogje, maar wel een bewuste.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156297596
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was een heel licht elleboogje, maar wel een bewuste.
ok, ben benieuwd wanneer de beelden ergens opduiken.
pi_156298294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef planethugo het volgende:

[..]

ok, ben benieuwd wanneer de beelden ergens opduiken.
Vanaf 2:40.

Het was gewoon in de samenvatting te zien.
Of saté?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')