Gebeurde op het oog vrijwel niets maar hij schreeuwt het uit van de pijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je even roken, kom je terug, zie je dat er eentje van het veld gedragen wordt... liesbreuk ja?
Uiteraard, een verlies van Sevilla is een overwinning voor de sport. Maar ik kijk meer uit naar de prestatie van Hernan Aguirre.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar blij mee bent.
Je stream liep gewoon achterquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je even roken, kom je terug, zie je dat er eentje van het veld gedragen wordt... liesbreuk ja?
Wat een vreugd, wat een weeldequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uiteraard, een verlies van Sevilla is een overwinning voor de sport. Maar ik kijk meer uit naar de prestatie van Hernan Aguirre.
Maar da's standaard, Hans.quote:
Begois, Rienstra, Van Polen, Lam, Van Hintum, Marinus en Becker deden vorig seizoen ook al mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Ik ken bijna niemand meer van PEC. Heel nieuw team joh
Marinus speelde geen minuut, toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begois, Rienstra, Van Polen, Lam, Van Hintum, Marinus en Becker deden vorig seizoen ook al mee.
Volgens mij niet nee. Begois ook zo goed als niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marinus speelde geen minuut, toch.
Hahn speelde altijd. Marninus en Becker ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begois, Rienstra, Van Polen, Lam, Van Hintum, Marinus en Becker deden vorig seizoen ook al mee.
Becker is van Ajax en speelt sinds de winterstop bij PEC. Marinus is eigen jeugd en speelt dit seizoen voor het eerstquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahn speelde altijd. Marninus en Becker ken ik niet.
Is ook duidelijk beter tot nu toe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:56 schreef Paxcon het volgende:
De Graafschap is op zoek naar de goal
Marinus komt toch van Heerenveen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Becker is van Ajax en speelt sinds de winterstop bij PEC. Marinus is eigen jeugd en speelt dit seizoen voor het eerst
Speelt een jaar bij PEC.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marinus komt toch van Heerenveen?
Shit je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marinus komt toch van Heerenveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |