Dat is het schakelkanaal. Helder licht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:07 schreef GGMM het volgende:
Gooien ze nu een andere wedstrijd uit de 2e divisie er door heen?
Schakelkanalen op de 2e speelrondequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het schakelkanaal. Helder licht.
Nee, dit is het hele seizoen. Voetbal Op Vrijdag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schakelkanalen op de 2e speelronde![]()
Wat een kutidee.
Superkut idee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dit is het hele seizoen. Voetbal Op Vrijdag.
Juist een tof idee.quote:
GGMM is een beetje autistisch denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist een tof idee.
Vrijdagwedstrijden zijn vaak genoeg klote dus dan vind ik een schakelkanaal met de Bundesligawedstrijd en de Jupiler League wel lekker en handig.
Op 423 is VIT-ROD in zijn geheel, dat geheel terzijde.
Nee, die kans van Achenteh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij zegt oeh voor iets uit de eerste helft zeker.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Emmen zou zo maar eens kunnen promoveren dit jaar.
Zou mooi zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Emmen zou zo maar eens kunnen promoveren dit jaar.
Tuypgodquote:
Maar er is toch een apart live Jupiler league topic of vergis ik me nuquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom zit het Gelredome zo bizar leeg?
Weet dat het wel vaker slecht gevuld is maar volgens mij slaat dit alles...
We maken een uitzondering voor het schakelkanaal, maar dan moet Stijn niet live een JL wedstrijd gaan kijken/ of via futbol24 alle tussenstanden volgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar er is toch een apart live Jupiler league topic of vergis ik me nu
Is gewoon bezig op Fox sports 5 hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh want jij zit die wedstrijd te kijken?
Dat doet ons niks, zijn we wel gewendquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse voor minstens 1 dag de nieuwe koploper.
Wie is we?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat doet ons niks, zijn we wel gewend
Ik vind dit echt een topshow met al die hoogtepunten. Bijvoorbeeld de JL is normaal niks aan om een hele wedstrijd van te kijken, maar zo is het wel te doen.quote:
Eens. Fox is sterk verbeterd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een topshow met al die hoogtepunten. Bijvoorbeeld de JL is normaal niks aan om een hele wedstrijd van te kijken, maar zo is het wel te doen.
Ook die balk vind ik prima. Is niet storend en voegt zelfs wat toe met die opstellingen nu bijv.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Fox is sterk verbeterd.
Alleen die walgelijke scorebalk onderin het beeld op sommige momenten is kut.
Maar GGMM heeft hier via twitter over geklaagd dus die is binnen een week weg.....
Doen ze al jaren in de NFL/NHL e.d. Ze leren dus van hun andere programma's, goede keuze.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een topshow met al die hoogtepunten. Bijvoorbeeld de JL is normaal niks aan om een hele wedstrijd van te kijken, maar zo is het wel te doen.
Vind het alleen maar leuk als Roda en MVV verliezen. Alleen jammer dat Fortuna ook verliestquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik zo de uitslagen zie, besef ik dat heel Limburg dit speelweekend verliest
VVV Verliest ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vind het alleen maar leuk als Roda en MVV verliezen. Alleen jammer dat Fortuna ook verliest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
Nac _o-#MAASKANTOUT #BESTUURTEGENDEMUUR #BASSIEMOETPLEITESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaskant eruit heeft ook geen zin trouwens, Gewoon opdoeken die club.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
#MAASKANTOUT #BESTUURTEGENDEMUUR #BASSIEMOETPLEITE
Uhh..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die verliest wel zijn haren maar niet zijn........
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:53 schreef Joezi het volgende:
Ik neem ook zijn kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijn vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:58 schreef Tagliano het volgende:
Ervaring, scherpte, focus, bezieling
Het hele woordenboek van Jan van Halst komt ook weer voorij
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
Nac _o-Lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
streken.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:53 schreef Joezi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Er is echt niemand die zin heeft in Wouden Stijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:39 schreef bamibij het volgende:
alleen zin in excelsior-AZ eigenlijk
Ik ben ook wel benieuwd naar TWE-ADO.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:39 schreef bamibij het volgende:
alleen zin in excelsior-AZ eigenlijk
Wat lief Frits.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga knakworstjes maken. Kom maar met al jullie haatreacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |