whaha dat was ook een goeie geweest iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Ik had "Stainless steel mayo" klaarstaan als TT
ik kan datquote:
Mensen die niet tegen kritiek kunnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:23 schreef LPFAN het volgende:
ja hoor omdat jij het vindt is je gerecht WEL goed
Do your magicquote:
zou je het willen veranderen? ;pquote:
Ik wilde nog zeggen, als LP er het mee eens is.. Maar blijkbaar welquote:
quote:
Hij was te lang, het begin zeg maar, dus seizoen ff aangepast naar Seizquote:
haha thnxquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Hij was te lang, het begin zeg maar, dus seizoen ff aangepast naar Seiz
haha ja hoor ;pquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen, als LP er het mee eens is.. Maar blijkbaar wel
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
eigenlijk moet de basisregel sowieso korter, nu kun je niet eens een leuke titel er achter zetten.quote:
misschien kan de tijd weg, is niet heel nodig in de titel lijkt me of wel? ;pquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigenlijk moet de basisregel sowieso korter, nu kun je niet eens een leuke titel er achter zetten.
Eens op broeden.
ik doe het gewoonquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
misschien kan de tijd weg, is niet heel nodig in de titel lijkt me of wel? ;p
haha okequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe het gewoon
Een beetje.... half
Er zijn nu nog 9 lege vlakjes achter de huidige dus nu valt er ook wat te verzinnenquote:
S04 had ook nog gekund.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Dat staat er toch?quote:
ja dat zag ikquote:
quote:
Tortilla's, wrapsquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
Uh ja wat is in hemelsnaam authentiek Mexicaans etenIk zou ook denken aan Chili con Carne e.d.
ja idd ;pquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
Uh ja wat is in hemelsnaam authentiek Mexicaans etenIk zou ook denken aan Chili con Carne e.d.
Ja maar dat mag je dus niet makenquote:
De Lidl tortilla-kit is idd niet iets om mee aan te komen denk ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat mag je dus niet maken![]()
Al heeft deze Speedy GOnzales het nu ook over tortilla's en zo.
Tequillaquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
Het lekkerste in een Mexicaans Restaurant zijn natuurlijk de Marguerita's
Och ja, is hetzelfde als de lattenbodem van een ikea-stapelbed he... de eerste zijn wel te doen, maar die laatste...quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
lolja ik kan prima met die druk om gaan hoor!
Goeie vergelijking wel jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och ja, is hetzelfde als de lattenbodem van een ikea-stapelbed he... de eerste zijn wel te doen, maar die laatste...
Dat is volgens mij hetzelfde als pasta maken... Heel makkelijk, als je het al eens gedaan hebtquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie vergelijking wel ja
VOlgens mij is het zelf maken van de wraps nog het lastigst. Die vulling is een beetje je fantasie gebruiken.
denk ik ook wel ja ;pquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij hetzelfde als pasta maken... Heel makkelijk, als je het al eens gedaan hebt
Dat geldt voor bijna alles dat het makkelijk is als je het al eens hebt gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij hetzelfde als pasta maken... Heel makkelijk, als je het al eens gedaan hebt
Tortilla-pan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alles dat het makkelijk is als je het al eens hebt gedaanIk zou echt geen idee hebben hoe je zo een wrap maakt. Ik DACHT met een soort platte pan, hoe noem je dat.
Oh zo heet het zekerquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tortilla-pan?maar je zag het recept... 3-4 ingredienten. Dat is altijd wel te doen
Ze zouden een pan moeten maken waarbij je de wrap in 1 keer in een fatsoenlijk formaat krijgt om te vouwenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo heet het zekerSoort plaat maar dan rond.
volgens mij heb je er ook een speciaal ijzer voor ;p ik zag van de week een speciaal apparaat voor quesadilla's ;pquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo heet het zekerSoort plaat maar dan rond.
Lang leve de marketing. Tefal heeft overal een aparte pan voorquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
volgens mij heb je er ook een speciaal ijzer voor ;p ik zag van de week een speciaal apparaat voor quesadilla's ;p
haha jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lang leve de marketing. Tefal heeft overal een aparte pan voor
Ik heb 1 grote hogere pan, 1 lage pan (beide met anti-aanbaklaag) maar als ik haast heb, pak ik de stalen panquote:
Ik de mojito, jij de garnalen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Handig, tortilla's vergeten![]()
Oe mojito garnalen klinkt wel goed
Ik heb een poosje geleden een anti-aanbakpan gekocht maar niet met teflonlaag. Die bevalt me echt supergoed. Echt niets bakt aan. Greenpan of zoiets?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb 1 grote hogere pan, 1 lage pan (beide met anti-aanbaklaag) maar als ik haast heb, pak ik de stalen panIs wel wennen, als je anti-aanbak gewend hoor
ja idd, heel handig ook met die tijdsdrukquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Ze hebben daar hele handige pannen, ook anti-aanbak, maar dan een ijzer handvat dat met pop-nagels in de zit... dat wordt loeiheet
ja, dat heb ik dus ook met de ijzeren pan. Dat gaat allemaal echt 10 keer zo snel, maar steel is ook ijzerquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja idd, heel handig ook met die tijdsdruk
haha geloof ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, dat heb ik dus ook met de ijzeren pan. Dat gaat allemaal echt 10 keer zo snel, maar steel is ook ijzerDat is dus ook 100+ graden
1 voordeel: die fout maak je maar 1 keer
En dat zijn vast hele dure hippe pannen ook nog.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Ze hebben daar hele handige pannen, ook anti-aanbak, maar dan een ijzer handvat dat met pop-nagels in de zit... dat wordt loeiheet
Omdat ik een hekel heb aan vorken, messen en spatels en zo, draai ik veel om met mijn handen in de pan. Ik kan gelukkig wel wat hebbenquote:
dat zou je ook zeggen over de oven... die gloeidingen aan de bovenkant hebben mijn hand toch al vaker dan 1 keer geraaktquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, dat heb ik dus ook met de ijzeren pan. Dat gaat allemaal echt 10 keer zo snel, maar steel is ook ijzerDat is dus ook 100+ graden
1 voordeel: die fout maak je maar 1 keer
Dat lijkt me wel ja. minimaal +30 euroquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat zijn vast hele dure hippe pannen ook nog.
jij bent gek ;p ik heb echt totaal geen vuurvaste vingers ;p een kopje thee vind ik al te heet; pquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan vorken, messen en spatels en zo, draai ik veel om met mijn handen in de pan. Ik kan gelukkig wel wat hebbenMaar heet blijft het
tip: klep van de oven helemaal naar beneden zetten. Je komt er met je hand boven tegenaan omdat je te weinig plaats hebt (gevoelsmatig)quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou je ook zeggen over de oven... die gloeidingen aan de bovenkant hebben mijn hand toch al vaker dan 1 keer geraakt
Mijn collega's pakte altijd minimaal 2-3-4 plastic bekertjes voor de koffie, ik kon gewoon rondlopen met koffie in 1 bekertjequote:Op maandag 17 augustus 2015 18:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
jij bent gek ;p ik heb echt totaal geen vuurvaste vingers ;p een kopje thee vind ik al te heet; p
ik ben een hoge oven gewend en die van lief zit heul laag dus sta ik er schuiner boven enzo..quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tip: klep van de oven helemaal naar beneden zetten. Je komt er met je hand boven tegenaan omdat je te weinig plaats hebt (gevoelsmatig)(ervaring)
haha ;p mijn ma is net zo, als die bijvoorbeeld de afwas doet, doet ze het water zo heet dat het gelijk droog is zowat ;p als ik dan mijn hand er ingooi schreeuw ik het uit hahaquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn collega's pakte altijd minimaal 2-3-4 plastic bekertjes voor de koffie, ik kon gewoon rondlopen met koffie in 1 bekertje
dat zag er wel erg leuk uit iddquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Flikker je milkshake anders ff over het bord
Als je dan de klep niet helemaal naar beneden zet, heb je minder ruimte = auw bovenop handquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben een hoge oven gewend en die van lief zit heul laag dus sta ik er schuiner boven enzo..
Het is weer hectisch in de keukens.
true en als je de klep helemaal neer doet moet je ook door je knieën gaan om er iets uit te halen ipv te blijven staan...quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je dan de klep niet helemaal naar beneden zet, heb je minder ruimte = auw bovenop hand
Ik eet tortilla's vandaagquote:
toevallig ;pquote:
Ja, want dat at ik gisteravond ook alquote:
hahah okequote:Op maandag 17 augustus 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, want dat at ik gisteravond ook almaar had nog over vandaag
maatpakken.nl ofzo?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
Zwaar off-topic.... Waar kun je een pak kopen? Ik ben meerdere opties aan het zoekentot nu toe is het C&A 3, iets anders: 0
Volgens mij heeft C&A best aardige pakken als je niet zoveel wil uitgeven.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
Zwaar off-topic.... Waar kun je een pak kopen? Ik ben meerdere opties aan het zoekentot nu toe is het C&A 3, iets anders: 0
Moet wel betaalbaar zijnquote:
Online sowieso al niet, ik heb al een lastige maat...quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft C&A best aardige pakken als je niet zoveel wil uitgeven.
Online een pak kopen zou ik zelf niet doen, beetje lastig qua maatvoering volgens mij.
Dacht dat suitsupply ook wel te doen was qua prijs en die hebben ook fysieke winkels.
Dat vrees ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:10 schreef LPFAN het volgende:
je hebt ook van die aparte winkels voor pakken, alleen zal wel reteduur wezen
Gesmolten ijs was wel lekkerquote:
ik had van de week de limoen milkshake bij de mac gehaald, was lekker!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja al lijkt me avocado-ijs ook niet lekker. Wel limoenijs
Ik ben daar al jaaaren niet meer geweest. Voor die milkshake kan ik het weer eens overwegenquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik had van de week de limoen milkshake bij de mac gehaald, was lekker!
haha ik kom er ook amper ;p maar ik zag er een advertentie van, kwam er langs dus ff 1 opgehaald ;p is lekker frisquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben daar al jaaaren niet meer geweest. Voor die milkshake kan ik het weer eens overwegen
haha jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
En speciaal voor LP omgekleed EN zwarte shirts aan ipv alleen zwarte schorten![]()
lekker? extreem overheerlijk bedoel je.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik had van de week de limoen milkshake bij de mac gehaald, was lekker!
hahaha ;pquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker? extreem overheerlijk bedoel je.
Nou dat moet wel heeeeel lekker zijn danquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker? extreem overheerlijk bedoel je.
is het ook, maar ik ben sowieso fan van limoen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat moet wel heeeeel lekker zijn dan
Dat kon ook nogquote:
overal kun je denk ik wel onbetaald verlof krijgen als je vertelt dat je aan MC meedoet. Dus ik vind het ook altijd raar als mensen vertellen dat ze hun baan ervoor hebben opgezegde.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:29 schreef Burner82 het volgende:
Ze geeft les aan een universiteit. Die zal idd wel wat vinden jaRaar trouwens, op bijna alle uni's kun je wel een sabbatical nemen, ook als docent.
Als docent 3 maanden weg als je volle agenda hebt, is wel lastig natuurlijk. Dan moet er ineens een nieuwe gevonden worden, tijdelijk aangesteld, wat als die niet meer terugkomt etc etc.. Dat is (met alle respect) toch lastiger bij een uni-docent dan bij een it-er of bouwvakker.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
overal kun je denk ik wel onbetaald verlof krijgen als je vertelt dat je aan MC meedoet. Dus ik vind het ook altijd raar als mensen vertellen dat ze hun baan ervoor hebben opgezegde.
Volgens mij moet je je al heel lang van te voren opgeven. OK ik geloof best dat het dan lastiger is, maar lijkt me niet onoverkoombaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als docent 3 maanden weg als je volle agenda hebt, is wel lastig natuurlijk. Dan moet er ineens een nieuwe gevonden worden, tijdelijk aangesteld, wat als die niet meer terugkomt etc etc.. Dat is (met alle respect) toch lastiger bij een uni-docent dan bij een it-er of bouwvakker.
Ik denk dat ze het ook wel zeggen voor de kijkcijfers en dat mensen kandidaten wat leuker vinden. En als je eruit ligt en je ontslag "genomen" en 3 weken later weer "aangenomen" is dat natuurlijk ook altijd leuke reclame voor de baas he. Kijk ons eens sportief zijn, we zijn heel trots, blablabla.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je al heel lang van te voren opgeven. OK ik geloof best dat het dan lastiger is, maar lijkt me niet onoverkoombaar.
En nu ligt ze eruit en heeft ze geen werkHopelijk nemen ze haar terug.
Ik erger me er altijd aan als mensen roepen dat ze hun baan hebben opgezegd, hun kindje jarig is, of weet ik veel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook wel zeggen voor de kijkcijfers en dat mensen kandidaten wat leuker vinden. En als je eruit ligt en je ontslag "genomen" en 3 weken later weer "aangenomen" is dat natuurlijk ook altijd leuke reclame voor de baas he. Kijk ons eens sportief zijn, we zijn heel trots, blablabla.
dat baan opzeggen en zo, naja, ik geloof best dat mensen dat doen/bedrijven niet meewerken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik erger me er altijd aan als mensen roepen dat ze hun baan hebben opgezegd, hun kindje jarig is, of weet ik veel.
24kitchen is bijna de hele dag kokenquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
Overigens is op NPO 2 nu ook een kookprogramma bezig. Zie een dame hangop maken.
Nou de hele dag hoeft ook weer niet. Zag vanmiddag nog wel een klein stukje van een soort kookwedstrijd voor professionals. Weet niet hoe dat heette.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
24kitchen is bijna de hele dag koken
masterchef, the professionals?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de hele dag hoeft ook weer niet. Zag vanmiddag nog wel een klein stukje van een soort kookwedstrijd voor professionals. Weet niet hoe dat heette.
Was niet TLC, was op een zender die ik normaal nooit kijk, ik dacht RTL9? Nou ja whateverquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:48 schreef Nizno het volgende:
The taste USA is de enige die ik zie op TLC die geweest is.
ow euh.. ik bedoelde ook 24kitchen maar zapte langs tlc dus tikte ook tlc... blonTquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was niet TLC, was op een zender die ik normaal nooit kijk, ik dacht RTL9? Nou ja whatever
Ik zag maar een heel klein stukje. Zag er wel leuk uit ja. Ze moesten een picknick maken voor een groot gezelschap (beetje rare picknick wel want iedereen zat aan lange tafels maar goed).quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow euh.. ik bedoelde ook 24kitchen maar zapte langs tlc dus tikte ook tlc... blonT
was het een leuk programma?
hmm... dan ga ik dat niet volgenquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag maar een heel klein stukje. Zag er wel leuk uit ja. Ze moesten een picknick maken voor een groot gezelschap (beetje rare picknick wel want iedereen zat aan lange tafels maar goed).
Dit was 1 opdracht he. Verder zal het ongeveer zoals Masterchef zijn. Aan het eind was ook een jruy en iemand moest weg.quote:
ja dan volg ik straks ineens nog een MC achtigequote:Op maandag 17 augustus 2015 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was 1 opdracht he. Verder zal het ongeveer zoals Masterchef zijn. Aan het eind was ook een jruy en iemand moest weg.
Ik ga het ook niet volgen hoor. Zag het heel toevallig voorbijkomen. Ik kijk alleen MC en erna meestal Gordon Ramsey.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan volg ik straks ineens nog een MC achtige
Heb je toevallig de Belg gekeken, Eneco tour of zo? Rond de tijd van Masterchef zit daar: Cookery school. Met een kerel die volgens mij MC UK gedaan heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was 1 opdracht he. Verder zal het ongeveer zoals Masterchef zijn. Aan het eind was ook een jruy en iemand moest weg.
ik MC en door het jaar heen BZV, WIDM, ER.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet volgen hoor. Zag het heel toevallig voorbijkomen. Ik kijk alleen MC en erna meestal Gordon Ramsey.
Nee ik weet wel dat er een hele leuke chef in de jury zatquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je toevallig de Belg gekeken, Eneco tour of zo? Rond de tijd van Masterchef zit daar: Cookery school. Met een kerel die volgens mij MC UK gedaan heeft.
die was op rtl4.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik weet wel dat er een hele leuke chef in de jury zatEen blonde beetje jonge en een vrouw met donker haar
Gevonden! Was idd iets met topchef
http://www.bravotv.com/to(...)-4/episode-10-finale
Weet niet welk seizoen het was.
Curtis Stonequote:Op maandag 17 augustus 2015 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik weet wel dat er een hele leuke chef in de jury zatEen blonde beetje jonge en een vrouw met donker haar
Gevonden! Was idd iets met topchef
http://www.bravotv.com/to(...)-4/episode-10-finale
Weet niet welk seizoen het was.
Boven in beeld stond RTL Lounge vandaar dat ik dacht dat het een andere zender wasquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
die was op rtl4.
zit jij met een exotische zender
Ja die. Op tv ziet hij er leuker uit dan op foto's trouwens.quote:
Bewegend beeld is vaak leuker dan een fotoquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Boven in beeld stond RTL Lounge vandaar dat ik dacht dat het een andere zender was
[..]
Ja die. Op tv ziet hij er leuker uit dan op foto's trouwens.
Gewoon wegblijven ervan danquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
Als je vegetarier bent en hieraan meedoet moet je maar even doorbijten.
haha idd ;pquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Ik doe mee met MC, maar ik wil geen vis of zeevruchten.... Dan zou ik niet ver komen
wat ga je eten? ik haal zo een patatje op ;pquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
Getraind, honger, maar eten duurt nog een uurtje
italiaanse groentemix/indian curry aardappelgolfjes en gehaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
wat ga je eten? ik haal zo een patatje op ;p
nicequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
italiaanse groentemix/indian curry aardappelgolfjes en gehakt
nou idd, wat een aanstellerquote:
geloof ik ja, wil echt graag eens proberenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb 1 keer in een 'sjiek' Chinees restaurant gegeten (zo noem ik het maar) en daar Pekingeend gehad, dat is echt heel lekker.
Maar die hebben ook een hele lange en aparte bereiding...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb 1 keer in een 'sjiek' Chinees restaurant gegeten (zo noem ik het maar) en daar Pekingeend gehad, dat is echt heel lekker.
Vooral als de toren dan nog instortquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Die rijsttorentjes vind ik er altijd maar een beetje armoedig uitzien eigenlijk.
Daarom doet lief ook niet mee. Eet geen gevogelte, geen lam geen kalfjes (alles wat lief is en wat kan vliegen komt niet op het bord....)quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Ik doe mee met MC, maar ik wil geen vis of zeevruchten.... Dan zou ik niet ver komen
Ja. En ik vind doperwtjes trouwens ook een beetje meh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vooral als de toren dan nog instort
hier idem. Heb er zelfs een smilie van gemaakt. 2 aardappels als ogen, spinazitorentje als neus, en een lekker saucijsje als mondquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
Ik heb al gegeten. Heel gezond, spinazie
net een kindermaaltje dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier idem. Heb er zelfs een smilie van gemaakt. 2 aardappels als ogen, spinazitorentje als neus, en een lekker saucijsje als mond
Ik snap nu ook waarom jij niet meedoet met MCquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier idem. Heb er zelfs een smilie van gemaakt. 2 aardappels als ogen, spinazitorentje als neus, en een lekker saucijsje als mond
ja, ik had er ook nog een beetje appelkaneelmoes boven de ogen gedaan als haar maar dat ging een beetje mis, was net een enge Bert wenkbrauwquote:
hahaha hoezo? dat is toch het ultime plating?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap nu ook waarom jij niet meedoet met MC
Bij McD welquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha hoezo? dat is toch het ultime plating?!
Ik vind sowieso warme vruchten nooit zo lekker bij een maaltijd. Als desert gaat nog maar niet het hoofdgerecht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij een rare combinatie, spek met ijs. Maar ik houd sowieso niet van zoet met zout. Zoals kip met een of ander vruchtensausje.
In huize Nizno ookquote:
Jup, was zij. Ze is vegetarier geworden een keer... Maar dus niet al te fanatiekquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Zij is toch de vegetarier? Zijn er 2 die op elkaar lijken. Maar als zij het is, ze heeft wel geproefd dus.
laatste 3 moeten nog een opdracht doen om te kijken wie naar huis gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
Ze moeten nog 20 minuten... wat komt hierna?
Of we gaan nog 20 minuten Raheel verrot scheldenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
laatste 3 moeten nog een opdracht doen om te kijken wie naar huis gaat
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of we gaan nog 20 minuten Raheel verrot schelden
Dat zou het hier zijn jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
Dit zal wel iets worden als bak een biefstuk of zo.
ik verwacht dat ze dat ook nog wel doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Ik zou die muts er gewoon alsnog uitgooien
Zelfs een aap kan nog een pesto maken zei zequote:
whaha idd ;pquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zelfs een aap kan nog een pesto maken zei ze
En terecht. Domme trut.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef LPFAN het volgende:
lol iedereen baalt dat ze dit goed deed ;p
Zonder die domme opmerking was ze denk ik wel gebleven..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
Toch. Nou ja eigen schuld, die opmerking zal zeker niet geholpen hebben
Denk het ook want alleen haar pesto was niet goed. Die andere 2 dingen wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zonder die domme opmerking was ze denk ik wel gebleven..
whaha ja dacht ik ook alquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
5 uur durende lunchKun je meteen door naar het diner
Mijn laatste maal zou zo groot zijn en lang duren, dat ik in 2250 nog bezig ben. Tussendoor genoeg tijd om te trainen natuurlijk, leuke dingen doen...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:32 schreef LPFAN het volgende:
wat zouden jullie als laatste maal willen?
ik denk ik een goeie champignonrisotto ;p
lol ;pquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn laatste maal zou zo groot zijn en lang duren, dat ik in 2250 nog bezig ben. Tussendoor genoeg tijd om te trainen natuurlijk, leuke dingen doen...
Josh blijft verbazenquote:
Och, als dat niet mag, heel veel vlees. En lekker alleen.quote:
ik ook lekker alleen idd, lievelingsmuziek aan en gaan ;pquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, als dat niet mag, heel veel vlees. En lekker alleen.
Goede fles whiskey erbij, wat bier vooraf om in te drinken. Veel goede muziek lekker hard draaien.
Misschien nog wat lekkere kerels erbij, maar die hoef ik dan niet per se te kennenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik ook lekker alleen idd, lievelingsmuziek aan en gaan ;p
hahahaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien nog wat lekkere kerels erbij, maar die hoef ik dan niet per se te kennen![]()
Als je weet dat het je laatste avondmaal is, heb je toch wel al afscheid genomen van alles en iedereen. Dan zou ik ze de ellende van het moeten meemaken gewoon besparen en alles doen waar ik zin in heb en heel erg spijt van zou krijgen, mocht ik dat laatste avondmaal toch onverhoopt overlevenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hahahaals mijn dieren nog leven dan wil ik die er wel bij hebben ;p
haha ja idd ;pquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je weet dat het je laatste avondmaal is, heb je toch wel al afscheid genomen van alles en iedereen. Dan zou ik ze de ellende van het moeten meemaken gewoon besparen en alles doen waar ik zin in heb en heel erg spijt van zou krijgen, mocht ik dat laatste avondmaal toch onverhoopt overleven
Als ik morgen te horen zou krijgen dat ik nog maar 3 maanden te leven heb, heb ik morgenavond mijn laatste avondmaal... De rest leest men wel in de krantquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ik morgen te horen zou krijgen dat ik nog maar 3 maanden te leven heb, heb ik morgenavond mijn laatste avondmaal... De rest leest men wel in de krant
een soort oester geloof ik zo te zien ;pquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Sushil die geen sushi maakt... gemiste kans.
Zat toch toevallig een ladder inquote:
lol ;pquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zat toch toevallig een ladder in
Zoiets inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:58 schreef LPFAN het volgende:
i don't give a monkey zei die dat nou? ;p
quote:
Ik heb me ook aangeleerd om: ik zweet/werk/oid de tandjes... te zeggen ipv de teringquote:
gaat wel iemand uit helaasquote:
Ik vind dat altijd zo lullig bij zo een opdracht.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo lullig bij zo een opdracht.
Tenzij je zo een hardvochtige eikel bent die laatste avondmaal alleen zou opetenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tenzij je zo een hardvochtige eikel bent die laatste avondmaal alleen zou opeten
tof!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
Off-topic: Vriend van me heeft laatst foto van mijn neefje in de ziekenhuisbak (bedje heet dat daar volgens mij) bewerkt tot een leuke foto... Die laten drukken op een mokMooi resultaat al zeg ik het zelf
Hebben ze zelf ook wat aan, ipv altijd iets voor de kleinequote:
haha ja iddquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hebben ze zelf ook wat aan, ipv altijd iets voor de kleine
Dat zeggen ze toch allemaal als het mislukt isquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:14 schreef LPFAN het volgende:
lol. ja mijn tiramisu is ingestort dus laat ik het nu maar rustiek noemen
true ;pquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch allemaal als het mislukt is
Normaal krijg je ze in een schelp en betaal je er veel geld voor....quote:
uhu ze zijn duur ja, maar lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Normaal krijg je ze in een schelp en betaal je er veel geld voor....
Bruiloft van zoveel jaar van ma en stiefpa werden ze uitgedeeld aan alle gasten... ik heb overgeslagen, ik verstond de ober namelijk... Zus heeft 1 hapje geprobeerd, uitgespuugd... weggegooid... Kwam de volgende ober: nog een coquille?/quote:
haha ;p lust je ze niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bruiloft van zoveel jaar van ma en stiefpa werden ze uitgedeeld aan alle gasten... ik heb overgeslagen, ik verstond de ober namelijk... Zus heeft 1 hapje geprobeerd, uitgespuugd... weggegooid... Kwam de volgende ober: nog een coquille?/
Nah, dank u![]()
idd, hij doet het ook de hele tijd erg goed.quote:
Komt uit de zee, dus neequote:
haha ;p zalm is ook lekker ja alleen ook al zo duur. daarom eet ik erg weinig visquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Komt uit de zee, dus neeZus lust dat normaal wel, dus heb haar laten proeven
Maar zij vond het ook niks. Ze is meer van de zalm
Was een feestje met zalm, coquilles, lam, kaviaar, champagne, etcquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha ;p zalm is ook lekker ja alleen ook al zo duur. daarom eet ik erg weinig visik lust het wel maar het is zo duur allemaal
niet bezuinigd dus haha ;pquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Was een feestje met zalm, coquilles, lam, kaviaar, champagne, etc
Nee, ik doe iets fout als ik mijn familie bekijkquote:
de tweede ronde niet, gewoon, jullie zijn door... klaarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:24 schreef LPFAN het volgende:
ze krijgen wel allemaal dikke veren in hun reet zeg ;p
Aaron is wel lekker nuchter: ze zeggen: NOG niks fout gedaan.. komt dus nogquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:24 schreef LPFAN het volgende:
ze krijgen wel allemaal dikke veren in hun reet zeg ;p
ja iddquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
Paling is het lekkerste, maar helaas ook meteen keiduur
ik ga gewoon binnenkort een keer met pap en mam uit eten bij het wereldrestaurant bij hun om de hoek, Daar liggen ze gewoon bij de all in producten. Lekker smikkelenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja iddik denk dat ik binnenkort ff naar de markt ga, dan is het iets goedkoper. wil calimari gaan maken
oeh nice!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga gewoon binnenkort een keer met pap en mam uit eten bij het wereldrestaurant bij hun om de hoek, Daar liggen ze gewoon bij de all in producten. Lekker smikkelen
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
Die meid zit gewoon te soppen in haar broekje... Waar ze een motiefje van gemaakt heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |