Weet je dat ik dat serieus over na heb gedacht? Maar toch maar nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:59 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ga eens naar de hoeren dan kan je het in ieder geval een keer in je leven uitgeprobeerd te hebben.
Doe een stap terug, neem een lekkere massage van een grootborststige.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:00 schreef kadoet het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat serieus over na heb gedacht? Maar toch maar niet
Omdat ik (helaas) klein ben en dat soort vrouwen voor mij onbenaderbaar zijn, zo voelt het. In spanje kwam ik eens een nederlands meisje tegen en dan (hoe stom ook) word ik consatnt afgeleid door haar voorgevel en dan heb je geen normaal gesprekquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:59 schreef Beppiie het volgende:
Tja. Ieder zijn meug zal ik maar zeggen
Waarom zou dit vooral voor jou moeilijk zijn dan?
Ook als je recht voor je kijkt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:04 schreef kadoet het volgende:
[..]
Omdat ik (helaas) klein ben en dat soort vrouwen voor mij onbenaderbaar zijn, zo voelt het. In spanje kwam ik eens een nederlands meisje tegen en dan (hoe stom ook) word ik consatnt afgeleid door haar voorgevel en dan heb je geen normaal gesprek
En waarom niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:00 schreef kadoet het volgende:
[..]
wow!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
Smaken verschillen gelukkig.
[ afbeelding ]
Cup Z
Jezus, die kan toch over een paar jaar niet meer recht overeind staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Cup Z
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jezus, die kan toch over een paar jaar niet meer recht overeind staan
Ik verbaas mezelf er over dat het haar schijnbaar nu al luktquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jezus, die kan toch over een paar jaar niet meer recht overeind staan
Die is vast ziek in haar hoofd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Cup Z
Dat zal wel meevallen. Er zijn ook dames die daar een fetisj voor hebben. Je idealiseert die vrouwen met dubbel Z nu wel maar realiseer je je ook dat de meeste mannen dat echt drie keer niets vinden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:57 schreef kadoet het volgende:
Ik ben een indische jongen en ben 1m60 lang, dus dat zit me al niet mee.
pfff ieder zijn ding zal ik maar zeggen, maar dit vind ik echt niks. zelf hou ik meer van kleiner cup B tot maximaal cup Cquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Cup Z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook de andere kant op werken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef aanstootgevende het volgende:
Ik denk dat het vrij normaal is dat mannen op grote tieten vallen. Zo is natoer.
Liever jonge vrouw met redelijk grote borsten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat kan ook de andere kant op werken.
mannen vallen ook op jong, van nature , want jong is vruchtbaar en sterk. En jonge vrouwen hebben vaak juist kleinere borsten.
Geef mij zulke maar: [ afbeelding ]
Ariel Winter...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:57 schreef kadoet het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik ontzettend opgewonden raak van vrouwen met eigenlijk idioot grote tieten, dus niet eens een cup C ofzo, maar vanaf cup DDD en nog veel groter het liefste.
Het is zelf zo gek dat het me ook niet eens uitmaakt hoe ze er verder uitziet of hoe oud ze is.
Op internet is er best veel van te vinden, en nou in de zomer zie ik er ook wel eens eentje lopen. Maar ik ben bang dat ik echt geobsedeerd erdoor ben. Gisteren stonden we voor de supermarkt en m'n vrienden begonnen al te lachen, want en er kwam er eentje aan met echt belachelijk grote jopen. Toen ben ik speciaal naar binnen gegaan om gewoon te kijken en ben ik 10 keer langs haar gelopen. Later zei een van m'n vrienden dat ze zeker 40 is, en dat ik een tettenfetish heb.
Ik ben een indische jongen en ben 1m60 lang, dus dat zit me al niet mee. Dus eentje vinden voor mezelf en er eens een keertje sex mee te hebben is helemaal moeilijk. Ik wordt echt gek van de gedachte aan dat soort tieten. Zijn er meer jongens zoals ik? En hebben die wel eens een zo'n vrouw versierd? Of ben ik rijp voor de pshychiater?
Ach Cindy Salou zal het vast nog wel doen toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:00 schreef kadoet het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een voorkeur voor bepaalde type borsten van vrouwen, en je houdt echt van zeer grote borsten, maar ik hou ook van gewoon grote tieten, niet zo van zo enorme tieten. En iedere vrouw is anders dan een andere vrouw.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:34 schreef kadoet het volgende:
Ariel Winter is zeker een lekkere chick, maar haar borsten bedoel ik eigenlijk niet want die zijn wel groot maar niet super enorm groot.
Ik bedoel dit soort:
http://www.xvideos.com/video10647072/kymera_1
Dat zie je gewoon niet veel en dan moeten ze ook nog met me willen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |