Weet je dat ik dat serieus over na heb gedacht? Maar toch maar nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:59 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ga eens naar de hoeren dan kan je het in ieder geval een keer in je leven uitgeprobeerd te hebben.
Doe een stap terug, neem een lekkere massage van een grootborststige.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:00 schreef kadoet het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat serieus over na heb gedacht? Maar toch maar niet
Omdat ik (helaas) klein ben en dat soort vrouwen voor mij onbenaderbaar zijn, zo voelt het. In spanje kwam ik eens een nederlands meisje tegen en dan (hoe stom ook) word ik consatnt afgeleid door haar voorgevel en dan heb je geen normaal gesprekquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:59 schreef Beppiie het volgende:
Tja. Ieder zijn meug zal ik maar zeggen
Waarom zou dit vooral voor jou moeilijk zijn dan?
Ook als je recht voor je kijkt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:04 schreef kadoet het volgende:
[..]
Omdat ik (helaas) klein ben en dat soort vrouwen voor mij onbenaderbaar zijn, zo voelt het. In spanje kwam ik eens een nederlands meisje tegen en dan (hoe stom ook) word ik consatnt afgeleid door haar voorgevel en dan heb je geen normaal gesprek
En waarom niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:00 schreef kadoet het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat serieus over na heb gedacht? Maar toch maar niet
wow!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
Smaken verschillen gelukkig.
[ afbeelding ]
Cup Z
Jezus, die kan toch over een paar jaar niet meer recht overeind staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Cup Z
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jezus, die kan toch over een paar jaar niet meer recht overeind staan
Ik verbaas mezelf er over dat het haar schijnbaar nu al luktquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jezus, die kan toch over een paar jaar niet meer recht overeind staan
Die is vast ziek in haar hoofd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Cup Z
Dat zal wel meevallen. Er zijn ook dames die daar een fetisj voor hebben. Je idealiseert die vrouwen met dubbel Z nu wel maar realiseer je je ook dat de meeste mannen dat echt drie keer niets vinden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:57 schreef kadoet het volgende:
Ik ben een indische jongen en ben 1m60 lang, dus dat zit me al niet mee.
pfff ieder zijn ding zal ik maar zeggen, maar dit vind ik echt niks. zelf hou ik meer van kleiner cup B tot maximaal cup Cquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Cup Z
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |