Maatwerkblad van ikea komt op ¤1021,- mits je voor acrylaat gaat en ¤364,- voor laminaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:48 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil een custom made bureaublad van hoogglans wit uit 1 stuk hebben, kan ik daarvoor bij ikea terecht of is dat erg prijzig? Circa 3100 mm x 750 mm?
Kun je ook bureaubladen op maat bestellen dan? Of zit je bij de keukenbladen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
Maatwerkblad van ikea komt op ¤1021,- mits je voor acrylaat gaat en ¤364,- voor laminaat.
Als je zelf handig bent, zou ik gaan voor mdf plaat, dit wit verven en aflakken met epoxy. Maar een meubelplaat bestellen kan natuurlijk ook.
keukenblad heb ik gekeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:22 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Kun je ook bureaubladen op maat bestellen dan? Of zit je bij de keukenbladen?
Eventueel zou je een afdekpaneel van de keukensectie kunnen misbruiken: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40205108/#/80205106 Maar die zijn dun en niet echt krasvast.
Bij Hornbach hebben ze hoogglans meubelpanelen, ik weet even niet meer of ze ook wit hebben.
Maar daar zou je eens kunnen kijken.
De tandjes...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
Maatwerkblad van ikea komt op ¤1021,- mits je voor acrylaat gaat en ¤364,- voor laminaat.
Als je zelf handig bent, zou ik gaan voor mdf plaat, dit wit verven en aflakken met epoxy. Maar een meubelplaat bestellen kan natuurlijk ook.
Die wil ik ook, maar ik twijfel over de maat, en of hij goed zit. Heb hem alleen nog maar op plaatjes gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:05 schreef fh101 het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een Nockeby bank?
Is het wat? Zit dat ding lekker en blijft hij een beetje vormvast? En is hij niet gigantisch groot (ik wil de hoekbank versie).
Toevallig heb ik de Hoppvals vorige week gekocht en had ik al een Bruddans hangen in een andere kamer, maar afgezien van de lengtebeperking (vooralsnog geen 210 hoog) en het iets andere plastic trekdingetje zie ik geen verschil.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:41 schreef Eix het volgende:
Zojuist een beetje op de website van Ikea aan het surfen. Nu zag ik dat de Bruddans plisségordijnen niet meer op de website vermeld staan. Wel nieuw in de collectie is dan weer de Hoppvals. Maar op het oog lijkt die gelijk te zijn aan de Bruddans plisségordijnen die ik dus in mijn woonkamer heb hangen.
Iemand enig idee wat Ikea nu precies eraan veranderd/verbeterd heeft?
Ik heb er in de winkel wel even in gezeten en dat zat wat mij betreft prima. Het is wel een bank waar je lekker in weg kan zakkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:14 schreef Bleie het volgende:
[..]
Die wil ik ook, maar ik twijfel over de maat, en of hij goed zit. Heb hem alleen nog maar op plaatjes gezien.
Ik heb ook een grijze Bodbyn keukenquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:09 schreef deedeetee het volgende:
Morgenmiddag wordt mijn mooie grijze Bodbyn keuken bezorgt![]()
Nu nog ff dagen prikken waarop mijn man vrij kan nemen om hem te plaatsen. Hoeveel dagen zou een kleine hoekkeuken plaatsen gaan kosten ? Alles komt op de zelfde plek dus geen nieuwe leidingen of zo aanleggen. Schoonzoon komt helpen om de kastjes te monteren en zo.
Ik hou van banken waar je lekker in kan wegzakken. Vind de Ektorp ook echt heerlijk zitten, maar dat is totaal niet mijn stijl...quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:25 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik heb er in de winkel wel even in gezeten en dat zat wat mij betreft prima. Het is wel een bank waar je lekker in weg kan zakkenAlleen of hij na een paar uur ook nog lekker zit, daar ben ik wel benieuwd naar. Volgens mij is het wel een bank die heel massief en groot over kan komen in een kamer, dus daarom twijfel ik ook een beetje over de maat.
De Tidafors is nog veel erger... Hij zit fantastisch, maar God wat is dat ding lelijkquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:29 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ik hou van banken waar je lekker in kan wegzakken. Vind de Ektorp ook echt heerlijk zitten, maar dat is totaal niet mijn stijl...
Daar ben ik nog nooit op gaan zitten, zo lelijk vind ik die. Mijn schoonouders hebben een Ektorp, dus daar zit ik met enige regelmaat op.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Tidafors is nog veel erger... Hij zit fantastisch, maar God wat is dat ding lelijk
Ga er ook maar niet op zitten, want als je er wel op gaat zitten dan vraag je je de rest van je leven af of je de lelijkheid kunt negeren ten gunste van het zitgenotquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:06 schreef Bleie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit op gaan zitten, zo lelijk vind ik die. Mijn schoonouders hebben een Ektorp, dus daar zit ik met enige regelmaat op.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga er ook maar niet op zitten, want als je er wel op gaat zitten dan vraag je je de rest van je leven af of je de lelijkheid kunt negeren ten gunste van het zitgenot
Echt, ik hoop dat hij uit de collectie is als wij een nieuwe bank moeten, want anders weet ik niet wat ik moet.
vrijdagavond is redelijk rustig in Hulkenbergwegquote:Op maandag 31 augustus 2015 09:48 schreef Bleie het volgende:
Nou meneer Bleie nog even zo ver krijgen dat hij meegaat naar Ikea (hij vindt dat de hel op aarde, maar wil wel inspraak bij de nieuwe bank).
In de ochtend gaan als hij net open gaat, dan loop je zo door de zaak heen....quote:Op maandag 31 augustus 2015 09:48 schreef Bleie het volgende:
[..]![]()
Wij zijn hard toe aan een nieuwe bank. Gelukig heeft Ikea nu weer een paar banken die ik op plaatjes in elk geval mooi vind. Nou meneer Bleie nog even zo ver krijgen dat hij meegaat naar Ikea (hij vindt dat de hel op aarde, maar wil wel inspraak bij de nieuwe bank).
Hullenbergwegquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
vrijdagavond is redelijk rustig in Hulkenbergweg
Recht naar de bankenafdeling lopen is niet winkelen. Als de keus gemaakt is, stuur je hem naar het restaurant of die bistro en dan kan je zelf nog gezellig rondkijken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:28 schreef Bleie het volgende:
Weet ik, maar dan moeten we een oppas regelen om naar Ikea te gaan. Volgens mij mag onze jongste in elk geval nog net niet naar Smaland. En het gaat hem bovendien niet zozeer om druk, als wel om gewoon überhaupt winkelen.
Of de ballenbak..........................quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef Teslynd het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:28 schreef Bleie het volgende:
Weet ik, maar dan moeten we een oppas regelen om naar Ikea te gaan. Volgens mij mag onze jongste in elk geval nog net niet naar Smaland. En het gaat hem bovendien niet zozeer om druk, als wel om gewoon überhaupt winkelen.
Recht naar de bankenafdeling lopen is niet winkelen. Als de keus gemaakt is, stuur je hem naar het restaurant of die bistro en dan kan je zelf nog gezellig rondkijken.
Welke kleur VOXTORP? Lichtbeige?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Sodeju, nu ben ik tussen twee complete tegenpolen aan het twijfelen. Hittarp of Voxtorp. Of heel misschien nog Ringhult geelwit
Waarschijnlijk ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke kleur VOXTORP? Lichtbeige?
Inderdaad nog wel een verschil tussen iets enorm traditioneels en iets moderns...quote:
Kloptquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Inderdaad nog wel een verschil tussen iets enorm traditioneels en iets moderns...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |