1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante
Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!
FM 2015 ronde 1
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo![]()
Jawel is gewoon ingeladen hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
Is de Franse competitie niet ingeladen?
Jeboi speelt gewoon niet![]()
![]()
De prijs voor Europese Goldenboy gaat naar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:49 schreef Hermanna het volgende:
De prijs voor Europese Goldenboy gaat naar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3e keer op rij toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Absurdquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:47 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Jawel is gewoon ingeladen hoor.
Jeboi speelt gewoon niet
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Latour met 19 punten nog steeds in de degradatie zone!
Ronaldo laat eindelijk weer iets van zich zien.
Assie en Knacker gaan voor geel!![]()
![]()
Uhm hoezo wil ik ineens voor Spanje spelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:54 schreef Hermanna het volgende:
Contractnieuws!
De Trein is totaal niet gelukkig in Monaco maar tekent toch een nieuw contract.
[ afbeelding ]
El Pollo Frito wilt hogerop!
[ afbeelding ]
Turkletons loyaliteit staat op zijn max!
[ afbeelding ]
Toornstra is Real Madrid zat en wilt spelen.
[ afbeelding ]
Gaffelbaard is in een klap wat rijker.
[ afbeelding ]
Gaffelbaard, Bellamy en Keppy staan een tijdje aan de kant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Duurt ook nog wel een tijdje voor dat kanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm hoezo wil ik ineens voor Spanje spelen![]()
![]()
Zo Hendy kan al die chickies versieren, maakt niet uit welke taal ze sprekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:06 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Duurt ook nog wel een tijdje voor dat kan
[ afbeelding ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Pollo Frito wilde eerst niet bijtekenen maar gaat nu toch overstag!
Latour begint een Cardiff Legende te worden.
Brod maakt indruk!
Jeboi begint wat liefde te krijgen van de Coach!
Pelotas Goal maakt geen indruk op Marcel.
[ Bericht 40% gewijzigd door Hermanna op 14-08-2015 15:19:17 ]![]()
Ra Sta en Pollo Frito staan in de Finale van de Italiaanse Cup tegen Juventus!
Krijgt de Trein Monaco ook de Finale in?![]()
![]()
Valt alleen maar in:quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:24 schreef aleco99 het volgende:
Beukenaar toevallig nog een keer een basisplaatsje te pakken?
Zijn contract eindigt over een paar maanden misschien is dat beter ook![]()
![]()
Beter dat die brod m'n gele kaarten niet teveel steeltIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Praziano ook zeker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:25 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Valt alleen maar in:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat hij al een tijdje de nieuwe recordhouder isquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
Beter dat die brod m'n gele kaarten niet teveel steelt![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:26 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al een tijdje de nieuwe recordhouder is
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Pang-Pang balt zeker bij Jong Juventus. Hij staat steeds op de verhuurlijst, maar waarom wil een club hem niet huren?![]()
Speelt niet bij Jong Juventusquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Pang-Pang balt zeker bij Jong Juventus. Hij staat steeds op de verhuurlijst, maar waarom wil een club hem niet huren?Speelt gewoon helemaal niet.
![]()
Zit hij wel bij de selectie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:33 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Speelt niet bij Jong JuventusSpeelt gewoon helemaal niet.
![]()
Niet bij het eerste nee. Maar ik zie dat die een paar wedstrijden bij Jong Juventus heet gespeeld.quote:![]()
Na een wilde nacht uit kreeg Umehara tijdens zijn wedstrijd last van zijn heupen en moet nu 2 maanden op de blaren zitten.
Manneke is niet te stoppen, altijd wel in vorm.
Bobby gaat ook voor de gele kaarten.![]()
![]()
Keppy komt bijna niet aan spelen toe maar blijft hopen op een doorbraak en tekent een nieuw contract.
Suiker OUT.![]()
![]()
Eerste schaal is bijna binnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:21 schreef Hermanna het volgende:
Ra Sta en Pollo Frito staan in de Finale van de Italiaanse Cup tegen Juventus!
[ afbeelding ]
Krijgt de Trein Monaco ook de Finale in?
[ afbeelding ]![]()
Wat gebeurt hier nou?
Gaat Bobby Beukenaar de Ligue 1 winnen met Lille? Gaat Jeboi extra zijn best doen bij PSG?
Of gaat Ronaldo ermee vandoor met Bordeaux?
Henk de Fries wint de eerste kwart finale met Barcelona
Pelota de Ora verliest de kwartfinale met Madrid en komt niet tot scoren.
Ronaldo wint met Bordeaux en gaat door naar de Halve Finale tegen Frankfurt.
Zien we Ronaldo in de Finale terug tegen Manneke?
[ Bericht 4% gewijzigd door Hermanna op 14-08-2015 16:14:42 ]![]()
Bellamy laat ook nog van zich horen en scoort een hattrick!
Eindelijk wat Turkleton nieuws! Doet het goed bij Catania en is een van de belangrijkste spelers.![]()
![]()
Prevc een van de Crystal Palace beesten heeft een nieuw record te pakken.
Ronaldo wilt niet verlengen, gaat hij transfervrij vertrekken deze zomer?
Ronaldo heeft trouwens de Franse Beker gewonnen dit seizoen alleen speelde niet mee in de finale.
Bateman strooit met assists.
De Pelota de Oro staat droog.![]()
![]()
Praziano is zijn zelfvertrouwen aan het kwijtraken.
Geen Fokkers in de Europa Cup Finale.
Ra Sta staat er nu alleen voor.
Pelota tekende een nieuw contract terwijl die USSSS riep.
Hendy Keppy wint van Jens de MVP
Umehara tekent een nieuw contract bij Chelsea.
[ Bericht 15% gewijzigd door Hermanna op 14-08-2015 16:42:39 ]![]()
Einde van de competitie en de prijzen in de Premier League gaan naar...
Engels Voetballer van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topscorer Premier LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.English Players' Young Player of the Year Award.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League TOTYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De grote vraag is of Petertje Prevc kampioen is geworden met Crystal Palace, volgend jaar BPL heb ik wel oren naar![]()
![]()
Kan nog niet op dat forum dus post het hier.
Winaar van de Ligue 1 is geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar van de Serie A is geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar van de Premier League is geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar van de Skybet Championship is geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar van de Liga BBVA is geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar van de Belgian Pro League is geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:57 schreef Hermanna het volgende:
Kan nog niet op dat forum dus post het hier.
Winaar van de Ligue 1 is geworden:Nondeju dat scheelde weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots op je, broertje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
25 goals erin geramd en gepromoveerd. Ik ben een tevreden man.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kampioen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:03 schreef aleco99 het volgende:
[..]![]()
Hoeveel kaarten heeft Suiker gepakt?![]()
Ja, ben ook wel benieuwd naar de kaarten en het aantal schorsingen
Nieuwe contracten voor:
Henk de Fries wint met Barcelona de Champions League en komt in het Dream Team![]()
![]()
2019 Niet een heel best jaar verder, maar 3 punten vooruit gegaan in stats.
Overigens wel een cm gegroeiden weer een kilo zwaarder
Italie blijkt wel weer eens de doodsteek voor veel Nederlandse talenten. Lijkt wel het echte voetbal
Is overigens ook terug te vinden hoeveel blessures je in totaal in je carrière gehad hebt?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Shortlist 10 Juni 2020
Hoogste salaris:
Allee Manneke - ¤1.192.000 p/m
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤68.000.000
Jeboi Lindgrinaldinaldinhão - ¤40.000.000
Meeste interlands:
Allee Manneke - 27
Meeste jeugdinterlands:
Knacker Bröd - 39
Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤31.000 p/m
Laagste waarde:
Ma Pang Pang - ¤1.800.000
De Marathon Loper
Allee Manneke - 474,1 km
Te lui om te rennen:
Pang-Pang Ma 12.3 km
Meeste geel:
Knacker Brod 18
Assie Suiker 1
Laagste Rating:
Ma Pang Pang 6.27
Hoogste Rating:
Allee Manneke 8.67
Moet wachten tot ik kan inloggen op dat forum voordat ik verder kan, dus als je wat wil zien zeg het maar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
Italie blijkt wel weer eens de doodsteek voor veel Nederlandse talenten. Lijkt wel het echte voetbal
Is overigens ook terug te vinden hoeveel blessures je in totaal in je carrière gehad hebt?![]()
![]()
Onmogelijk, die ene kaart, ben zelfs geschorst voor teveel geel. M'n eigenwaarde, wat doe jequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:18 schreef Hermanna het volgende:
Shortlist 10 Juni 2020
Meeste geel:
Knacker Brod 18
Assie Suiker 1
Moet wachten tot ik kan inloggen op dat forum voordat ik verder kan, dus als je wat wil zien zeg het maar
Dat is een behoorlijk goed seizoen van Polak. Goede stats ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:18 schreef Hermanna het volgende:
Shortlist 10 Juni 2020
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogste salaris:
Allee Manneke - ¤1.192.000 p/m
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤68.000.000
Jeboi Lindgrinaldinaldinhão - ¤40.000.000
Meeste interlands:
Allee Manneke - 27
Meeste jeugdinterlands:
Knacker Bröd - 39
Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤31.000 p/m
Laagste waarde:
Ma Pang Pang - ¤1.800.000
De Marathon Loper
Allee Manneke - 474,1 km
Te lui om te rennen:
Pang-Pang Ma 12.3 km
Meeste geel:
Knacker Brod 18
Assie Suiker 1
Laagste Rating:
Ma Pang Pang 6.27
Hoogste Rating:
Allee Manneke 8.67
Moet wachten tot ik kan inloggen op dat forum voordat ik verder kan, dus als je wat wil zien zeg het maar![]()
![]()
Zo te zien heb ik een contract update van suiker gemist, zie dat hij ineens 64K verdientquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:23 schreef aleco99 het volgende:
Back-up ook echt...
Maar 1 gele kaart suikerMisschien toch de wilde haren wat verloren
![]()
Heb je een overzichtje van wedstrijden dit seizoen van Ma Pang-Pang? Staat hij nog steeds op de verhuurlijst of is het de transferlijst geworden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:18 schreef Hermanna het volgende:
![]()
Ik denk dat Ma Pang-Pang Juventus transfervrij gaat verlaten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je een overzichtje van wedstrijden dit seizoen van Ma Pang-Pang? Staat hij nog steeds op de verhuurlijst of is het de transferlijst geworden?
Samen met een paar anderen.![]()
![]()
Ik stel voor dat wij samen een transfer maken en gaan dominerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je een overzichtje van wedstrijden dit seizoen van Ma Pang-Pang? Staat hij nog steeds op de verhuurlijst of is het de transferlijst geworden?![]()
![]()
Heb je een screen van de selectie van QPR met statistieken enzo? Is er daarnaast interesse in Sjoerd Polak?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:24 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ik denk dat Ma Pang-Pang Juventus transfervrij gaat verlaten.
Samen met een paar anderen.
[ afbeelding ]![]()
Ik zou graag mee willen, ik neem genoegen met mooie assists.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:25 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij samen een transfer maken en gaan domineren
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:25 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij samen een transfer maken en gaan dominerenAfgesproken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zou graag mee willen, ik neem genoegen met mooie assists.![]()
![]()
Of dat echt hogerop is betwijfel ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Heb je een screen van de selectie van QPR met statistieken enzo? Is er daarnaast interesse in Sjoerd Polak?
Ze eindigde wel boven Real Madrid.![]()
![]()
Speelt Vallolodid Europees voetbal, aangezien ze boven Real zijn geeindigd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:29 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Of dat echt hogerop is betwijfel ik.
Ze eindigde wel boven Real Madrid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Ja, Europa League, dan is het een stap omhoog, haha. Maar bij QPR spelen is ook wel leuk.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:34 schreef Hermanna het volgende:
Jeboi is trouwens het meeste waard als je naar de totale transfersoms tot nu toe kijkt.
[ afbeelding ]
Ik vraag me oprecht af wie de hoogste PA heeft.Volgens mij heeft mijn speler niet de beste stats op dit moment.
Waar ligt de toekomst van Ra Sta?
Er is interesse voor de (bijna) transfervrije jongens!
Ma Pang-Pang gaat waarschijnlijk naar deze legendarische 10 voudige landskampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft Assie Suiker in Italie of gaat hij naar Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:43 schreef Hermanna het volgende:
Waar ligt de toekomst van Ra Sta?
[ afbeelding ]
Er is interesse voor de (bijna) transfervrije jongens!
Blijft Assie Suiker in Italie of gaat hij naar Nederland?Dat zou wel een mooie optie zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Tottenham en Dortmund zijn wel oke toch. Zeker om te groeienquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:00 schreef truedestiny het volgende:
Allemaal van die net niet clubs zijn geïnteresseerd in Ra Sta.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Het is tijd om Malaga te verlatenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:00 schreef truedestiny het volgende:
Allemaal van die net niet clubs zijn geïnteresseerd in Ra Sta.Maar het word.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Tottenham en Dortmund zijn wel oke toch. Zeker om te groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:03 schreef Hermanna het volgende:
[..]
[..]
Maar het word.....Ow, dat is wel een beetje jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Tottenham en Dortmund zijn wel oke toch. Zeker om te groeienSpurs geen Europees voetbal, van Dortmund weet ik het niet maar Fiorentina iig wel,quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Tottenham en Dortmund zijn wel oke toch. Zeker om te groeien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:03 schreef Hermanna het volgende:
[..]
[..]
Maar het word.....aaa hekel aan de Spaanse competitieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in ieder geval wel Europa league
![]()
Ach, Assie Suiker neemt gewoon je plek in bij Fiorentina.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
aaa hekel aan de Spaanse competitiein ieder geval wel Europa league
![]()
![]()
Dat wordt weer ballen in het reserve teamquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:06 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ach, Assie Suiker neemt gewoon je plek in bij Fiorentina.
[ afbeelding ]
Kom naar Oostenrijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat wordt weer ballen in het reserve team![]()
Misschien bloeit die ook wel op bij Fiorentina.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat wordt weer ballen in het reserve team![]()
Europese Kampioenschap is voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste Speler van het EK is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golden Boot winnaar is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fokkers! In het Dream Team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komen een paar transfers aan hoor!
Suiker gaat dan toch naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gaat Jens Toornstra nu heen op huurbasis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kampioen van Rusland Bateman gaat naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat Latour terug naar de Premier League?
Kan Turk een mooie transfer maken wordt het bod geweigerd..
[ Bericht 48% gewijzigd door Hermanna op 14-08-2015 18:21:13 ]![]()
Interesse vanuit Oostenrijk is ook al weg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaat het verhuur nog door? Die klote Guardiola.![]()
![]()
Lekker dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:25 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Interesse vanuit Oostenrijk is ook al weg.![]()
De Fries gaat na alles te winnen met Barcelone het nu proberen met..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat El Pollo Frito Fiorentina ook verlaten?![]()
![]()
First Teamquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
Welke status heb ik bij Fiorentina gekregen?![]()
Niemand die Hendy wil?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaat het verhuur nog door? Die klote Guardiola.
Gaat toch door!
Gaat Peter Prevc de andere Fokkers! opvolgen bij Chelsea?![]()
![]()
Bah, bijgetekend bij Bordeaux...
Zou ik een screenshot mogen van de speelgeschiedenis van Ronaldo?
Hoeveel wedstrijden en goals etc de afgelopen seizoenen?![]()
Eind goed, al goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:32 schreef Hermanna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat toch door!
Gaat Peter Prevc de andere Fokkers! opvolgen bij Chelsea?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Staat volgens mij op de shortlist pagina terug, kan dat nu niet meer zien volgens mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:33 schreef Swaytje het volgende:
Bah, bijgetekend bij Bordeaux...
Zou ik een screenshot mogen van de speelgeschiedenis van Ronaldo?
Hoeveel wedstrijden en goals etc de afgelopen seizoenen?![]()
Ik bedoel gewoon bij de speler en dan history/career stats, screentje van die paginaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:35 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Staat volgens mij op de shortlist pagina terug, kan dat nu niet meer zien volgens mij.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:36 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon bij de speler en dan history/career stats, screentje van die pagina
Gaat toch goed daar bij Bordeaux?![]()
![]()
I guess, maar zo'n saaie clubquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:37 schreef Hermanna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat toch goed daar bij Bordeaux?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mag ik ook zoiets van Hendy?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:36 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon bij de speler en dan history/career stats, screentje van die paginaTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Finale van de Olympische spelen
Ronaldo de Fokker voor Brazil en andere Fokkers voor Holland
Nederland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brazil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 11 GOAAL!!!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 24 GOAAL!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 27 GOAAL!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 39 RODE KAART!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 41 GOAAL!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 45 GOAAL!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 71 RODE KAART!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Hermanna op 14-08-2015 18:50:04 ]![]()
Peter Prevc ook nog even een miljoenentransferDe jeugdopleiding van Nottingham
http://getgreenshot.org/ schijnt een aardig alternatief te zijn. Heb er zelf overigens geen ervaring mee.quote:Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Hoe meer wedstrijden, hoe beter het gemiddelde is!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:52 schreef Hermanna het volgende:
Puush is rete sloom.
Sjoerd Polak
[ afbeelding ]
Hendy Keppy
[ afbeelding ]
Wat scoorde Polak in de >23 finale?![]()
De keeper een penalty laten nemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:53 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Heeft Fiorentina nog de finale gewonnen?![]()
![]()
Nog steeds geen prijs. Gaat in Spanje ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:54 schreef Hermanna het volgende:
[..]
De keeper een penalty laten nemen
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hoe meer wedstrijden, hoe beter het gemiddelde is!
Wat scoorde Polak in de >23 finale?![]()
![]()
21 goals, 9 assists en kampioen van Rusland, uitstekend jaar voor Bateman en een transfer naar Lazio is top!Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ben nu bezig met de Spelerpaginas!
Edit: staan erop!
[ Bericht 29% gewijzigd door Hermanna op 14-08-2015 19:31:54 ]![]()
Bedankt voor alle updates, erg leuk om te lezen allemaal.
Alleen jammer dat Chelsea en Manchester City nu aardig versterkt worden, wordt tijd dat bij ons de portemonnee weer eens getrokken wordt voor een goede aankoop![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:28 schreef Hermanna het volgende:
De Fries gaat na alles te winnen met Barcelone het nu proberen met..Oh wow, die zag ik niet aankomen! Had verwacht dat hij voorlopig wel bij Barca zou blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke transfer en prima salaris![]()
![]()
15 jarige 314 stats
16 jarige 373 stats (+59)
17 jarige 417 stats (+44)
18 jarige 446 stats (+29)
19 jarige 461 stats (+15)
20 jarige 479 stats (+18)
21 jarige 489 stats (+10)
Gaat wel lekker door zo![]()
![]()
Absurdquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:33 schreef G3rtonimo het volgende:
15 jarige 314 stats
Gaat wel lekker door zo
Ik zit nu op de 420
Nice!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:33 schreef G3rtonimo het volgende:
15 jarige 314 stats
Gaat wel lekker door zoTer vergelijking:
15 jaar = 327
16 jaar = 352 (+25)
17 jaar = 393 (+41)
18 jaar = 402 (+9)
19 jaar = 421 (+19)
20 jaar = 441 (+20)
21 jaar = 451 (+10)
Waarde ten opzichte van vorig seizoen (net na die recordtransfer) met 22,5 miljoen gedaaldNu 26 miljoen waard.
Krijg ineens ook 16k per week meer196k per week (of zou dat door de weergave zo zijn. Het staat er nu paar maand, eerst allemaal per week)
Heb inmiddels echt een heerlijk rechterrijtje voor een knul van 21.
SPOILER: stats van jeboiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lindgren. op 14-08-2015 19:41:49 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb het zo nog niet eerder meegemaakt, maar zal ook wel komen dat sommige PA's dan veel hoger zijn als andere editie's.
Dat heading doet het hem denk ik, in veel van die verslagen scoort hij ook met zijn hoofd.![]()
Ik ga je de ballen gevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:31 schreef Naxens het volgende:
[..]
Oh wow, die zag ik niet aankomen! Had verwacht dat hij voorlopig wel bij Barca zou blijven.
Leuke transfer en prima salaris
Althans .. dat hoop ik maar..RED ONS HENNIEGOD![]()
Jack gaat een legende bij The Magpies worden, ik voel het aan m'n water!!
Prima stats voor een spits en groeit nog steeds. Hij komt relatief weinig in het nieuws, maar 20 goals in een Premier League seizoen is niet verkeerd. Daarnaast gaat Newcastle Europa in.
I love my mispoken words.![]()
Spelers zijn nog maar 21 hé, speelminuten zijn nu het belangrijkst. Polak speelde bijna alles bij QPR dit seizoen, dat zie ik liever dan Europees voetbal en minder minuten maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:47 schreef Tortugal het volgende:
De Trein moet echt weg uit Monaco, niet eens Europees voetbal...![]()
Chelsea wilt alle Fokkers!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:47 schreef Tortugal het volgende:
De Trein moet echt weg uit Monaco, niet eens Europees voetbal...![]()
![]()
Zie in de spelersupdate dat ik debuteerde bij Lazio met 2 goals, netjes.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
3 wedstrijden aan de kant door die rode kaart bij U23 op de olympische spelen, moet een mooie overtreding zijn geweest.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Potverdorie, weer een seizoen Lille. Of is/was er toevallig interesse?
Weer 5 puntjes gegroeid naar 395, volgend seizoen over de 400?![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
3 wedstrijden aan de kant door die rode kaart bij U23 op de olympische spelen, moet een mooie overtreding zijn geweest.![]()
![]()
Assssssiiieeeee Suuuuuuuuiiiiikeeeeeer![]()
![]()
Under 21 Vice Captain.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:06 schreef aleco99 het volgende:
Als wat ben ik aangesteld eigenlijk? Captain -21?
[ afbeelding ]![]()
Volgens mij de enige die al zo lang bij dezelfde club zit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:09 schreef aleco99 het volgende:
[..]
NiceEn 2 prijzen dit seizoen. Things are looking up!
![]()
Zit er inderdaad al best weer een tijdjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:11 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Volgens mij de enige die al zo lang bij dezelfde club zit.Heb toch niet zo'n hele hoge loyaliteit. Snap niet dat Bobby back-up als status accepteert op zn leeftijd ipv een verhuurbeurt ofzo.
![]()
Bellamy gaat langzaam vooruit van 433 naar 440Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Je broertje doet het niet zo goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:13 schreef Wilskracht het volgende:
Bellamy gaat langzaam vooruit van 433 naar 440![]()
![]()
Bakt er helemaal niks van net als zijn grote broer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:17 schreef aleco99 het volgende:
Hoe doet Bang Pang-Pang het? Als we het toch over broertjes hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:19 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Bakt er helemaal niks van net als zijn grote broer.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat neem je terug.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:19 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Bakt er helemaal niks van net als zijn grote broer.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Als ik nou Ambition 1 had ingevuld had Bellamy dan zijn hele voetbal loopbaan bij sparta gespeeld?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Was ie waarschijnlijk een stuk slechter geweest dus dat had zeker gekund idd XD Maar clubliefde hangt samen met loyaliteit en niet direct ambitie. Ambitie bepaalt meer hoe hoog hij de lat legt voor zichzelfquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:25 schreef Wilskracht het volgende:
Als ik nou Ambition 1 had ingevuld had Bellamy dan zijn hele voetbal loopbaan bij sparta gespeeld?![]()
Ambitie (verborgen stat) en doorzettingsvermogen (zichtbaar) zijn het belangrijkst voor de algehele ontwikkeling van een speler. Zonder een van die beide is de kans groot dat het niets wordt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:25 schreef Wilskracht het volgende:
Als ik nou Ambition 1 had ingevuld had Bellamy dan zijn hele voetbal loopbaan bij sparta gespeeld?
Knapper ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:28 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hij kan beter dribbelen dat wel
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:10 schreef Hermanna het volgende:
Europese Kampioenschap is voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste Speler van het EK is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golden Boot winnaar is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fokkers! In het Dream Team?ManologodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen, alles! Nu weg bij Fiorentina en op naar de echte topclubs
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nee zit er vanavond niet in. Zo tijd voor bier!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:37 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ga je verder hosten of iemand anders hier misschien?![]()
Misschien na het weekend weer tijd om te hosten
Thanks voor de leuke updates![]()
![]()
Net nu ik er speelquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ManologodPrijzen, alles! Nu weg bij Fiorentina en op naar de echte topclubs
Hoe gaat het op dit moment met Suiker bij Fiorentina?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:37 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ga je verder hosten of iemand anders hier misschien?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Heb niet verder gesimuleerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Net nu ik er speel
[..]
Hoe gaat het op dit moment met Suiker bij Fiorentina?![]()
![]()
Misschien maar beter ook, die rode kaart smaakte naar meerquote:
Moet ik 'm even overnemen? Plannen van vanavond gaan niet door.quote:Of jij simuleert vanavond. Dat kan ook.
De Fries debuteert op Zola Park.
Tens Joornstra doet hetzelfde. Maar ergens anders.
Bateman krijgt complimenten van niet de minste spits in de historie van de mooiste sport allertijden.
Toch bedankt voor je werkquote:
Wordt dit het jaar waarin onze gladde Italiano zijn torenhoge verwachtigen gaat waarmaken?
hij leeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wordt dit het jaar waarin onze gladde Italiano zijn torenhoge verwachtigen gaat waarmaken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ah nee! Heb je een overzichtje van de wedstrijden voor zijn blessure?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
FOK!ers vullen weer eens de top 3.
[ afbeelding ]
What's new right?
Ondertussen gaat onze favoriete voetballende fles whiskey misschien debuteren voor Engeland.Mooi.
[ afbeelding ]
Polak is er een kwart jaar uit.![]()
[ afbeelding ]![]()
Krijgt suiker een beetje speeltijd in het 1e inmiddels?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:58 schreef Lindgren. het volgende:
Als jullie specifieke screentjes willen zien, roept u maar.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Die zijn nog op 1 hand te tellen hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ah nee! Heb je een overzichtje van de wedstrijden voor zijn blessure?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Krijgt suiker een beetje speeltijd in het 1e inmiddels?
Een beetje. Echt indrukwekkend is het nog niet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje. Echt indrukwekkend is het nog niet.![]()
Maar wel weer een rode kaart erbij
Ik kreeg zoveel Manneke nieuws heb de helft niet gepostquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Is dit nog nieuws? Lijkt me niet hè?
[ afbeelding ]
Of dit?
[ afbeelding ]Hij was elke wedstrijd wel in vorm.
![]()
Ik merk het ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:13 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ik kreeg zoveel Manneke nieuws heb de helft niet gepostHij was elke wedstrijd wel in vorm.
Ik skip nu ook al wat meer door. Alleen maar Bellamy en hij in m'n overzicht.
Oké, behalve deze dan.Nondeju
Wauw. Driehonderdduizend euro per week.Gelukkig gaat de helft er bijna af via belasting, anders past het niet op zijn studentenrekening.
Alles hoger dan een 7 en bijna alle duels gewonnen. Zonde van de blessure zeg...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zijn nog op 1 hand te tellen hoor.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:15 schreef Hermanna het volgende:
Er komen een paar transfers aan hoor!
Suiker gaat dan toch naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gaat Jens Toornstra nu heen op huurbasis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kampioen van Rusland Bateman gaat naar?Tens voor een prachtig bedrag naar een mooie clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat Latour terug naar de Premier League?
[ afbeelding ]
Kan Turk een mooie transfer maken wordt het bod geweigerd..
[ afbeelding ]
Lekker ballen met Bellamy, dit wordt een prachtig avontuur voor Joornstra.![]()
De teringquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, behalve deze dan.Nondeju
[ afbeelding ]
Wauw. Driehonderdduizend euro per week.Gelukkig gaat de helft er bijna af via belasting, anders past het niet op zijn studentenrekening.
, das een best salaris
Het spel is in ieder geval wel realistisch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
Gelle speelt 5 goede potjes en krijgt praatjes.
[ afbeelding ]![]()
Nu gaat hij natuurlijk naar Southamptonquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:26 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het spel is in ieder geval wel realistisch.![]()
![]()
Chelsea met hun volleybal logo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Even wat spelersvormupdates.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meerdere FOK!ers die in aanmerking komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry Bateman![]()
![]()
Bekende? Wie dan? Ik ken er geen een van dat rijtje/quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een bekende tussen de grootste kanshebbers, helaas géén FOK!'ers.
[ afbeelding ]
Op de volledige shortlist trouwens wel. Daartussen staan Manneke en El Pollo![]()
Ik doelde op Depayquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Bekende? Wie dan? Ik ken er geen een van dat rijtje/
Ondertussen maakt Bob aan alle geruchten een einde en tekent 5 jaar bij.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Voor de volgende hosters; ik heb alvast even jaarlijks terugkerende notities toegevoegd op de datums waarop je standaard updates moet plaatsen. Scheelt opletten.
Het is inmiddels bijna december.Heeft nog iemand requests?
Overzicht van Joornstra van alle tijden met aantal wedstrijden en ratings e.d. als dat duidelijk uitgelegd isquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de volgende hosters; ik heb alvast even jaarlijks terugkerende notities toegevoegd op de datums waarop je standaard updates moet plaatsen. Scheelt opletten.
[ afbeelding ]
Alvast dank!![]()
Nja ik durf het bijna niet te vragen, maar wat doet meneer rolstoel nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Is Polak alweer hersteld?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Overzicht van Joornstra van alle tijden met aantal wedstrijden en ratings e.d. als dat duidelijk uitgelegd is
Alvast dank!Bijna!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is Polak alweer hersteld?Gewoon vragen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik durf het bijna niet te vragen, maar wat doet meneer rolstoel nu eigenlijk?Ik vind het niet erg hoor.
Nog niet bijzonder, speelt wel veel!
Tweede seizoenshelft weer shinen dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna!
[..]
Gewoon vragen!Ik vind het niet erg hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja, en als je ook nog mijn career stats voor me hebt (History in het spelersscherm geloof ik) ben ik een immens Te Vrede mens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nou het was meer dat ik niet blij zou zijn met het resultaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Maar oke, het valt mee. Kan natuurlijk altijd beter
Bedankt
Mourinho is duidelijk fan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou het was meer dat ik niet blij zou zijn met het resultaat. Maar oke, het valt mee. Kan natuurlijk altijd beter
Bedankt![]()
ik dacht al!
Hij is on fire.![]()
Dat zorgt voor blije trainers.U vraagt, nous courons.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:51 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja, en als je ook nog mijn career stats voor me hebt (History in het spelersscherm geloof ik) ben ik een immens Te Vrede mens.
Yes!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:53 schreef Lockie het volgende:
Staat Praziano nu standaard in de basis?
Yes super, dankjewel en alvast bedankt voor het hosten, ik ga slapen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Hij is on fire.![]()
[ afbeelding ]
Dat zorgt voor blije trainers.
[ afbeelding ]
[..]
U vraagt, nous courons.
[ afbeelding ]![]()
Controversieel, maar toch +1 kaartje, Assie.No problemo!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:57 schreef Keselo het volgende:
[..]
Yes super, dankjewel en alvast bedankt voor het hosten, ik ga slapen.
Yeah, morgen weer een dag
Thx voor hosten
Zou het mogelijk zijn om een overzicht te verkrijgen van Henk met gespeelde wedstrijden, goals, rating etc van de laatste paar seizoenen?
Alvast bedankt! En thnx voor het hosten trouwens![]()
![]()
wat een kutventquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Peter is een heetgeblakerd ventje en krijgt nog even een steek onder water na van zijn coach.
[ afbeelding ]![]()
Van je manager moet je het hebben![]()
![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:12 schreef Naxens het volgende:
Zou het mogelijk zijn om een overzicht te verkrijgen van Henk met gespeelde wedstrijden, goals, rating etc van de laatste paar seizoenen?
Alvast bedankt! En thnx voor het hosten trouwens
Ik leg 't bij deze ook even stil. Die topics op het andere forum moeten even worden geüpdate, vandaar. Zal het morgen weer oppakken.
Je shortlist is op het forum gezet! Dus als je weer zin/tijd hebt om verder te gaan doe je dingquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik leg 't bij deze ook even stil. Die topics op het andere forum moeten even worden geüpdate, vandaar. Zal het morgen weer oppakken.![]()
![]()
Wilde eigenlijk vanmiddag nog even simmen, maar is iets tussengekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:05 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Je shortlist is op het forum gezet! Dus als je weer zin/tijd hebt om verder te gaan doe je dingZal 'm zo uploaden voor de volgende.
Hahahaha lekker met bobby in de franse nationale ploeg spelen. Baal ervan dat ik niet bordeaux als favoriete ploeg heb gezetquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:32 schreef aleco99 het volgende:
Aha, het is Monsieur Bobby "Les Bob" Hêtreaar geworden zie ik.![]()
[ afbeelding ]
En een nieuw 5-jarig contract! Gelukkig nu met rotation ipv back-uphad zeer toepasselijk geweest en had ik misschien samen kunnen spelen.
Bedankt weer voor alle moeite met de updates![]()
Heb je 'm al geüpload, dan kan ik wel even verder gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk vanmiddag nog even simmen, maar is iets tussengekomen.Zal 'm zo uploaden voor de volgende.
![]()
Heb je ook een overzichtje van de Blessure's van Manneke? Volgens mij is hij nog van staal ook, mist bijna geen wedstrijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:32 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Heb je 'm al geüpload, dan kan ik wel even verder gaan![]()
![]()
Ik heb de game nog niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:39 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Heb je ook een overzichtje van de Blessure's van Manneke?![]()
Hij is bezig. Ik PM je zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:32 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Heb je 'm al geüpload, dan kan ik wel even verder gaan
'Pas op, hij knijpt je soms in je billen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou me zeer sterk lijken dat Ma Pang-Pang een transfer krijgt. Ik gok bij de eerste op Jeboi en bij de tweede bij Hendy Kappy.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:31 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:43 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]Van 2de divisie Cardiff City naar Man City wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is stil rondom suiker, slecht teken
Heb je zometeen nog een overzichtje van zn gespeelde wedstrijden?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heb je zometeen nog een overzichtje van zn gespeelde wedstrijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Turkleton is er ook bijna geen nieuws, maar hij is wel de captain van zijn matige team.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heb je zometeen nog een overzichtje van zn gespeelde wedstrijden?
Speelt elke wedstrijd bijna, 20 miljoen waard maar blinkt nooit uit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Ma Pang-Pang uitspookt in Oostenrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:59 schreef SiebeJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:50 schreef SiebeJ het volgende:
[..]thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijgende lijn, en zelfs wat goals mee gepakt
Misschien ook een updateje van Les Bobby?
die vormpagina/aantal wedstrijden
Thanks voor de updates Lindgren!![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:37 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]Boh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kapitaalvernietiging van PSG
Heb je overzicht van alle wedstrijden en goals van Bellamy van alle seizoenen.
Alvast bedankt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Ma Pang-Pang uitspookt in Oostenrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
Heb je overzicht van alle wedstrijden en goals van Bellamy van alle seizoenen.
Alvast bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:09 schreef aleco99 het volgende:
Misschien ook een updateje van Les Bobby?
die vormpagina/aantal wedstrijden
Thanks voor de updates Lindgren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar hij blijft er zelf aardig kalmpjes onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:06 schreef SiebeJ het volgende:
[..]Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net boven de degradatiezonequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Top!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:39 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb vanavond geen tijd, de savegame is geüpload voor de volgende.
Misschien dat ik vanavond nog even verder simuleer![]()
quote:Goed bezig.
Ik zou zelf wat simuleren, maar heb oproep dienst dit weekend. Dus zit waarschijnlijk meer op het werk dan thuis
Wil je daarom een speler die zoveel mogelijk geschorst is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]Goed bezig.
Ik zou zelf wat simuleren, maar heb oproep dienst dit weekend. Dus zit waarschijnlijk meer op het werk dan thuis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:19 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Wil je daarom een speler die zoveel mogelijk geschorst is?![]()
Je moet doen waar je goed in bent. Klaarblijkelijk is dat mensen de vernieling in schoppen voor Suiker.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: