volgens mij heeft hij ook een paar kilootjes overgewichtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zo had ie op het veld moeten staan. Hadden we de WK finale geheid gewonnen
Die met die groene pruik (eerste foto) is een man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#Topshow
beter dan de gouden mosselquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dirk: "Als speler van Feyenoord ben je natuurlijk blij met ELKE prijs die je wint, deze gouden veter krijgt een mooi plekje in de... eeehhh, op de open haard"
Vette pad.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#Topshow
Nicky Minaj is niet de enige dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die met die groene pruik (eerste foto) is een man.
Jij dacht dat Nicki Minaj de enige vent was?quote:
Oh lala das niet verkeerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
op Fox (het open kanaal) zenden ze ook Bayern-Hertha bsc uit. Tip voor de niet abonnees van Fox Sports
Nibb its van die rondjes maar dan van AH huismerkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
welke smaak? en waarom post je dat niet gelijk???
ik ben fan van die Smiths Hamka'squote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou van die paprika ketchup chips
bugles en hamka'squote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben fan van die Smiths Hamka's
[ afbeelding ]
Smaken heerlijk en zijn een geweldige snack om te eten tijdens het voetbal kijken. Ik raad dan ook iedereen aan om deze chips te kopen.
Weet ik. Ik heb je laatst gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |