volgens mij heeft hij ook een paar kilootjes overgewichtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zo had ie op het veld moeten staan. Hadden we de WK finale geheid gewonnen
Die met die groene pruik (eerste foto) is een man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#Topshow
beter dan de gouden mosselquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dirk: "Als speler van Feyenoord ben je natuurlijk blij met ELKE prijs die je wint, deze gouden veter krijgt een mooi plekje in de... eeehhh, op de open haard"
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#Topshow
Nicky Minaj is niet de enige dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die met die groene pruik (eerste foto) is een man.
Oh lala das niet verkeerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
op Fox (het open kanaal) zenden ze ook Bayern-Hertha bsc uit. Tip voor de niet abonnees van Fox Sports
Nibb its van die rondjes maar dan van AH huismerkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
welke smaak? en waarom post je dat niet gelijk???
ik ben fan van die Smiths Hamka'squote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou van die paprika ketchup chips
bugles en hamka'squote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben fan van die Smiths Hamka's
[ afbeelding ]
Smaken heerlijk en zijn een geweldige snack om te eten tijdens het voetbal kijken. Ik raad dan ook iedereen aan om deze chips te kopen.
Je hoeft neit te kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:30 schreef Evertjan het volgende:
RTL Autovisie ik dach dat we daar verlost van waren???
bedankt hans dit was al gepostquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:15 schreef Evertjan het volgende:
ondertussen in Arnhem
[ afbeelding ]
Late post maar dat is niet mijn persoonlijke smaakquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben fan van die Smiths Hamka's
[ afbeelding ]
Smaken heerlijk en zijn een geweldige snack om te eten tijdens het voetbal kijken. Ik raad dan ook iedereen aan om deze chips te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |