ik heb het niet over seksuele voorlichting, iemand had het over normen en waarden, daar haakte ik op inquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus van een goede seksuele voorlichting leren kinderen dat wildplassen ok is?
...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:12 schreef totnutoe het volgende:
ik heb het niet over seksuele voorlichting, iemand had het over normen en waarden, daar haakte ik op in
Je kan 't tien keren uitleggen - maakt geen reet uit ze blijven de MSM geloven,dus waarom zouden we de tijd verspillen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:44 schreef totnutoe het volgende:
[..]
waarom zou ze? om het vervolgens naar het rijk der fabelen te verwijzen? zo gaat het hier altijd met jullie
je kunt ook zelf zoeken als je echt geïnteresseerd bent
internet is heeeel groot en uitgebreid hoor
is goed manquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
...
Iemand had het over seksuele voorlichting met als doel het veranderen van normen en waarden.
Fijn dat je meeleest!
preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan 't tien keren uitleggen - maakt geen reet uit ze blijven de MSM geloven,dus waarom zouden we de tijd verspillen?
Exactemundo. Ze willen het alleen maar weten zodat ze erna goed de draak mee kunnen steken. Alleen een onnozele trapt daar in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan 't tien keren uitleggen - maakt geen reet uit ze blijven de MSM geloven,dus waarom zouden we de tijd verspillen?
En dat mag allemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:19 schreef Copycat het volgende:
En maar schoppen, maar uitleggen wat je nu bedoelt, wil maar niet lukken.
Maar er vooral niet verder op ingaan en eens écht uitleggen wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Exactemundo. Ze willen het alleen maar weten zodat ze erna goed de draak mee kunnen steken. Alleen een onnozele trapt daar in.
Wat is daar precies mis mee?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, de manier waarop er over dat meisje wordt gesproken bijvoorbeeld?
Dat heeft absoluut niks met anale sex te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, om te voorkomen dat ze er een splinterige stok in jassen en sterven aan een darmperforatie. Pubers kunnen nu eenmaal een beetje hormonaal/gestoord doen.
Van welke vraag?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het zelf een heel normale vraag, aangezien we hier op een forum zitten.![]()
Dat gezegd hebbende, Japie, wat vond jij er van?
Dat zie je zelf serieus niet?quote:
In mijn stad mag je niet eens een biertje drinken in het park....Prima toch al die nederlandse regels....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Buiten de bebouwde kom mag dat ook!Maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naja ligt eraan waar. Tegen het Paleis op de Dam ga je gang, maar tegen een voordeur is minder
Wel als die persoon het in de kont wil steken. Uitleg over het bestaan van anale seks is iets heel anders dan het promoten ervan. Juist door het uit te leggen kan je voorkomen dat er misbruik gemaakt kan worden van de naïviteit van een kind. Kennis is macht. Als er ook nog practicum opdrachten bij gegeven worden dan hebben we een probleem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat heeft absoluut niks met anale sex te maken.
Iemand als thing benoemen is inderdaad respectloos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zie je zelf serieus niet?
Of de oudere transgender dame? Benoemen als 'thing'. Daar vind ik best iets mis mee.
Dat mag nergens in Nederland, hoewel er op veel plaatsen een oogje toegeknepen wordt als je je gedraagt, maar... What the fuck heeft dat met deze discussie over seksuele voorlichting te maken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:34 schreef Japie77 het volgende:
In mijn stad mag je niet eens een biertje drinken in het park....Prima toch al die nederlandse regels....
Washington Times (één van de bronnen), ik was even verwardquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:36 schreef totnutoe het volgende:
even een tussendoortje van een ander forum waar ik kom
Mocht je nog onder de indruk verkeren dat de verkoop van weefsel van geaborteerde foetussen een medisch wetenschappelijk doel dient om mensenlevens te redden (denk aan bijv. stamceltherapie), dan wordt het tijd dat je je ogen niet langer sluit voor deze praktijken:
http://www.aleteia.org/en(...)ers-5910789881856000
hebben ze het er daar ook over? de makers van o.a south park verzinnen niet zomaar wat, die weten wel meerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Washington Times (één van de bronnen), ik was even verward. Wel naar als het waar blijkt te zijn. Doet me denken aan een south park aflevering.
Hoe sex in de maatschappij gebruikt wordt lijkt me weer een geheel andere discussie. En het nut lijkt mij vrij duidelijk, voornamelijk mbt de soa's die hierboven nog genoemd werden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat sex word gebruikt als mind controll in onze maatschappij. Kijk maar naar Hollywood en artiesten als Lady Gaga bv. Of een site als msm, je word dood gegooid met naaktfoto's van Kim Kardashian.
En het nut van het leren van anale sex aan kinderen van 12 zie ik totaal niet.
Waar vind je die bronvermelding?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Washington Times (één van de bronnen), ik was even verward. Wel naar als het waar blijkt te zijn. Doet me denken aan een south park aflevering.
Er was een aflevering waar mensen foetussen leegzogen om jong te blijven of zo, was wel één van de meer hilarische afleveringenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:49 schreef totnutoe het volgende:
[..]
hebben ze het er daar ook over? de makers van o.a south park verzinnen niet zomaar wat, die weten wel meer
Die twee linkjes in het hoofdartikel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar vind je die bronvermelding?
Vreemd, had alles zo'n beetje aangeklikt, maar die gemist dus. Dank.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Die twee linkjes in het hoofdartikel.
Mja, dat van die abortus foetussen (huid) lijkt wel waar te zijn (het bedrijf geeft het gewoon toe) maar dat is in 2009 al gebeurd. Maakt het niet minder bizar overigens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:19 schreef jogy het volgende:
Het is wel een extreem christelijk artikel overigens, daar krijg ik altijd een beetje jeuk van. Maar als het waar is dan is het waar en ook nog eens walgelijk.
Schijnbaar, ik wist het nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef Copycat het volgende:
Dat van die foetussen in beauty products is toch al lang bekend?
Heb je dat uit de MSM? Dan is het per definitie niet waarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef Copycat het volgende:
Jazeker en bovendien ook wederom zwaar aangezet. Er zitten geen gestampte baby's in de producten. Er zijn geen aparte foetussen of delen ervan ge-/ verkocht om de crème te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef Copycat het volgende:
Ja, jaren terug was het nog een leugen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:31 schreef Fogel het volgende:
Heb je dat uit de MSM? Dan is het per definitie niet waar
Echt? Ik nam altijd (haske onterecht) aan dat het gebruik van foetussen in medisch onderzoek heel erg aan restricties onderhevig was eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef Copycat het volgende:
Is het ook!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:34 schreef jogy het volgende:
Echt? Ik nam altijd (haske onterecht) aan dat het gebruik van foetussen in medisch onderzoek heel erg aan restricties onderhevig was eigenlijk.
Dit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, jaren terug was het nog een leugen.
Maar serieus. Zolang foetussen niet omwille van dit bijproduct (...) worden geaborteerd, zie ik er geen probleem in.
Dit maakt het toch niet heel veel beter hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is het ook!
De proteïnes die in de crème verwerkt zitten komen uit een 'cell bank', de cellen hieruit komen van een 14 weken oude foetus. Origineel aangekocht voor onderzoek naar (medische) huidbehandeling, maar met die ontwikkelingen hebben ze uiteindelijk een crème gemaakt.
Ik beantwoord die vraag vast: nee, daar was jij schijnbaar niet van op de hoogte. Geen schande overigens, zoals ik zei; jogy en ik wisten ook van niets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:36 schreef totnutoe het volgende:
even een tussendoortje van een ander forum waar ik kom
Mocht je nog onder de indruk verkeren dat de verkoop van weefsel van geaborteerde foetussen een medisch wetenschappelijk doel dient om mensenlevens te redden (denk aan bijv. stamceltherapie), dan wordt het tijd dat je je ogen niet langer sluit voor deze praktijken:
http://www.aleteia.org/en(...)ers-5910789881856000
welnee man, ja voor de buitenwereldquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt? Ik nam altijd (haske onterecht) aan dat het gebruik van foetussen in medisch onderzoek heel erg aan restricties onderhevig was eigenlijk.
ja, wist het al langerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik beantwoord die vraag vast: nee, daar was jij schijnbaar niet van op de hoogte. Geen schande overigens, zoals ik zei; jogy en ik wisten ook van niets.
Er zijn geen wetten gebroken of regels overtredenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:40 schreef jogy het volgende:
Dit maakt het toch niet heel veel beter hoor.
Hoezo schijn ophouden als een bedrijf dat in 2009 al toegeeft?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:44 schreef totnutoe het volgende:
[..]
welnee man, ja voor de buitenwereld
de schijn ophouden enzo
het is nog veel smeriger dan ze naar de buitenwereld toegevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo schijn ophouden als een bedrijf dat in 2009 al toegeeft?
Oh, heb je daar ook weer een linkje van?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:46 schreef totnutoe het volgende:
[..]
het is nog veel smeriger dan ze naar de buitenwereld toegeven
nee, geen linkjes welke jij voor zoete koek sliktquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, heb je daar ook weer een linkje van?
Niet op dit niveau (publieke cosmetische bedrijven bijvoorbeeld) denk ik hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:44 schreef totnutoe het volgende:
[..]
welnee man, ja voor de buitenwereld
de schijn ophouden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |