Ja, daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Hoe is sex-ed nou precies mindcontrol en niet bedoeld voor preventie?
Goeie vraag!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Meh, ik geloof het niet echt eigenlijk. Proefballonnetjes hier en daar. Het enige wat ik wel erg nasty vind is dat die Benjamin Levin zo'n smerig personage is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Ook in NL wordt al jaar en dag bepaald door de overheid wat een kind geleerd wordt op school. Mind controle pur sang.
Voordat je weten gaan ze de kinderen vertellen dat er mannen op de maan geland.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en daarom moet je ook naar school op het moment dat je kunt praten/lopen. Informatie van ouders/familie moeten de kop ingedrukt worden. En daarom is huiswerk uitgevonden dat een kind zich weer 'moet' afzonderen.
Ik zou zeggen kijk de video als je oprechte interesse erin hebt, doe zelf een beetje onderzoek. Ik ga niets iets tot in den treuren voorkauwen aan volk wat er niet voor openstaat en het alleen van mij wil weten om het erna af te kunnen branden.quote:
Dat zei je al.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voordat je weten gaan ze de kinderen vertellen dat er mannen op de maan geland.
Je hebt nog nooit iets uitgelegd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk de video als je oprechte interesse erin hebt, doe zelf een beetje onderzoek. Ik ga niets iets tot in den treuren voorkauwen aan volk wat er niet voor openstaat en het alleen van mij wil weten om het erna af te kunnen branden.
Maar hoe kun je respect en dat filmpje in hemelsnaam met elkaar verenigen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk de video als je oprechte interesse erin hebt, doe zelf een beetje onderzoek. Ik ga niets iets tot in den treuren voorkauwen aan volk wat er niet voor openstaat en het alleen van mij wil weten om het erna af te kunnen branden.
Mootie wat vind jij van je eigen vragen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:37 schreef mootie het volgende:
Tingo, wat vond jij van die film uit het vorige topic, over Purple Rainbow?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mootie wat vind jij van je eigen vragen?
Waarom zit er volgens jou geen respect in dat filmpje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hoe kun je respect en dat filmpje in hemelsnaam met elkaar verenigen?
waarom zou ze? om het vervolgens naar het rijk der fabelen te verwijzen? zo gaat het hier altijd met julliequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit iets uitgelegd.
Als de overheid kinderen van 6 gaat leren over anale sex is dat bedoeld om hun geest te verzieken en niet voor preventie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Jouw posts daar hebben we wat aan zeg, komt ook niet meer uit dan een beetje meelullen, je kliekje opjutten met je standaard oneliners zoals, schande, respectloos, hoe durf je etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit iets uitgelegd.
En zoals gewoonlijk heb je het verhaal niet gelezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:45 schreef Japie77 het volgende:
Als de overheid kinderen van 6 gaat leren over anale sex is dat bedoeld om hun geest te verzieken en niet voor preventie.
Ja, dat is een goed idee. Laten we iedereen naar google doorverwijzen op een discussieforum.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:44 schreef totnutoe het volgende:
[..]
je kunt ook zelf zoeken als je echt geïnteresseerd bent
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:44 schreef totnutoe het volgende:
[..]
waarom zou ze? om het vervolgens naar het rijk der fabelen te verwijzen? zo gaat het hier altijd met jullie
internet is heeeel groot en uitgebreid hoor
Leg dan ook even uit wat ik dan verkeerd zeg in jouw ogen anders kan ik er weinig mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
Omdat je op internet niet kunt vinden wat de voorkeuren of de mening van een bepaalde user zijn.Sowieso een redelijk zwaktebod dat je kennelijk geen mening hebt behalve een rijtje linkjes...
Way to go zelf nadenken!
[..]
En zoals gewoonlijk heb je het verhaal niet gelezenen het filmpje kennelijk niet gezien.
En wie wil dat dan op 6-jarige leeftijd al doen? De lijst die eerder in deze reeks langs kwam plaatste dat op het dubbele.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als de overheid kinderen van 6 gaat leren over anale sex is dat bedoeld om hun geest te verzieken en niet voor preventie.
Dus op 12jarige leeftijd kinderen over anale sex leren op school vind jij goed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wie wil dat dan op 6-jarige leeftijd al doen? De lijst die eerder in deze reeks langs kwam plaatste dat op het dubbele.
ik ben dol op confrontatiesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed idee. Laten we iedereen naar google doorverwijzen op een discussieforum.
Ik krijg ook altijd negatief gezanik op mijn reacties van het vaste clubje klagers (als ze uberhaupt durven te reageren op mijn vragen, wat nog een stuk zeldzamer is dan het gezanik) maar heb dat nooit als een excuus gezien om dan maar te gaan schermen met andermans argumenten/filmpjes. Misschien is het een idee om gewoon naar dat "hele grote en uitgebreide" internet op te zouten als je toch bang bent voor confrontatie en discussie op een plaats waar dat juist gewenst en de bedoeling is?
Wat ATuin-hek aangeeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:50 schreef Japie77 het volgende:
Leg dan ook even uit wat ik dan verkeerd zeg in jouw ogen anders kan ik er weinig mee.
Liever iets te vroeg dan veel te laat ja. Waarom heb jij er een probleem mee?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus op 12jarige leeftijd kinderen over anale sex leren op school vind jij goed?
13 jarig. Lees nou eens je bronnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:51 schreef Japie77 het volgende:
Dus op 12jarige leeftijd kinderen over anale sex leren op school vind jij goed?
Gelukkig doen ze dat nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar dat soort belangrijke details worden dan óeps over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
13 jarig. Lees nou eens je bronnenlees het ook eens zonder de 'Oh help dit mag niet van god'-bias die je nog steeds aanhoudt.
[ afbeelding ]
Ze waarschuwen dat je ook van anale sex soa's kunt krijgen. The horror!![]()
Ze zeggen niet: Dit is anale seks en als je even naar voren komt dan doe ik het voor...
Hoe kun je het niet eens zijn met deze boodschap? En manier van communiceren?
Omdat sex word gebruikt als mind controll in onze maatschappij. Kijk maar naar Hollywood en artiesten als Lady Gaga bv. Of een site als msm, je word dood gegooid met naaktfoto's van Kim Kardashian.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Liever iets te vroeg dan veel te laat ja. Waarom heb jij er een probleem mee?
Dat doen ze ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:57 schreef Japie77 het volgende:
En het nut van het leren van anale sex aan kinderen van 12 zie ik totaal niet.
Euhm, de manier waarop er over dat meisje wordt gesproken bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zit er volgens jou geen respect in dat filmpje?
Mja, om te voorkomen dat ze er een splinterige stok in jassen en sterven aan een darmperforatie. Pubers kunnen nu eenmaal een beetje hormonaal/gestoord doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat sex word gebruikt als mind controll in onze maatschappij. Kijk maar naar Hollywood en artiesten als Lady Gaga bv. Of een site als msm, je word dood gegooid met naaktfoto's van Kim Kardashian.
Ik vond het zelf een heel normale vraag, aangezien we hier op een forum zitten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mootie wat vind jij van je eigen vragen?
Welke andere normen en waarden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gaat niet om seksuele voorlichting an sich. Daar is niks mis mee. Het gaat erom dat ze op een hele sneaky wijze kinderen andere normen en waarden proberen op te leggen. Maar goed het gros ziet er geen kwaad in blijkbaar, trapt met open ogen in deze propaganda dus het werkt
Over welke andere normen en waarden hebben we het dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gaat niet om seksuele voorlichting an sich. Daar is niks mis mee. Het gaat erom dat ze op een hele sneaky wijze kinderen andere normen en waarden proberen op te leggen. Maar goed het gros ziet er geen kwaad in blijkbaar, trapt met open ogen in deze propaganda dus het werkt
Buiten de bebouwde kom mag dat ook!quote:
Naja ligt eraan waar. Tegen het Paleis op de Dam ga je gang, maar tegen een voordeur is minderquote:
Wat ik zeg, één van de verantwoordelijken, die Benjamin levin is een vieze schnitzel en dat maak het één ander wel een stuk schimmiger moet ik toegeven. Iemand die schuldig is bevonden aan het geven van advies over het bevorderen van (seksueel) misbruik besmet de hele situatie wel. Het is een rode vlag al vind ik het over het totaal genomen niet genoeg rode vlaggen om het voor mij waarschijnlijk te krijgen dat het onderdeel is van een kwaadaardige hersenspoeling. Op zich is alles wat je moet leren en repeteren een vorm van hersenspoeling dus is de toevoeging 'kwaadaardig' wel cruciaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
moetje vraagt naar andere normen en waardenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Buiten de bebouwde kom mag dat ook!Maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
En jij hebt de mond vol over respect.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naja ligt eraan waar. Tegen het Paleis op de Dam ga je gang, maar tegen een voordeur is minder
Heb ik niet gekeken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:37 schreef mootie het volgende:
Tingo, wat vond jij van die film uit het vorige topic, over Purple Rainbow?
nee, tegen voordeuren is lullig voor de bewonersquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naja ligt eraan waar. Tegen het Paleis op de Dam ga je gang, maar tegen een voordeur is minder
Dus van een goede seksuele voorlichting leren kinderen dat wildplassen ok is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:09 schreef totnutoe het volgende:
moetje vraagt naar andere normen en waarden
wildplassen hoort daar denk ik niet bij
ik heb het niet over seksuele voorlichting, iemand had het over normen en waarden, daar haakte ik op inquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus van een goede seksuele voorlichting leren kinderen dat wildplassen ok is?
...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:12 schreef totnutoe het volgende:
ik heb het niet over seksuele voorlichting, iemand had het over normen en waarden, daar haakte ik op in
Je kan 't tien keren uitleggen - maakt geen reet uit ze blijven de MSM geloven,dus waarom zouden we de tijd verspillen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:44 schreef totnutoe het volgende:
[..]
waarom zou ze? om het vervolgens naar het rijk der fabelen te verwijzen? zo gaat het hier altijd met jullie
internet is heeeel groot en uitgebreid hoor
is goed manquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
...
Iemand had het over seksuele voorlichting met als doel het veranderen van normen en waarden.
Fijn dat je meeleest!
preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan 't tien keren uitleggen - maakt geen reet uit ze blijven de MSM geloven,dus waarom zouden we de tijd verspillen?
Exactemundo. Ze willen het alleen maar weten zodat ze erna goed de draak mee kunnen steken. Alleen een onnozele trapt daar in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan 't tien keren uitleggen - maakt geen reet uit ze blijven de MSM geloven,dus waarom zouden we de tijd verspillen?
En dat mag allemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:19 schreef Copycat het volgende:
En maar schoppen, maar uitleggen wat je nu bedoelt, wil maar niet lukken.
Maar er vooral niet verder op ingaan en eens écht uitleggen wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Exactemundo. Ze willen het alleen maar weten zodat ze erna goed de draak mee kunnen steken. Alleen een onnozele trapt daar in.
Wat is daar precies mis mee?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, de manier waarop er over dat meisje wordt gesproken bijvoorbeeld?
Dat heeft absoluut niks met anale sex te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, om te voorkomen dat ze er een splinterige stok in jassen en sterven aan een darmperforatie. Pubers kunnen nu eenmaal een beetje hormonaal/gestoord doen.
Van welke vraag?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het zelf een heel normale vraag, aangezien we hier op een forum zitten.![]()
Dat gezegd hebbende, Japie, wat vond jij er van?
Dat zie je zelf serieus niet?quote:
In mijn stad mag je niet eens een biertje drinken in het park....Prima toch al die nederlandse regels....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Buiten de bebouwde kom mag dat ook!Maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wel als die persoon het in de kont wil steken. Uitleg over het bestaan van anale seks is iets heel anders dan het promoten ervan. Juist door het uit te leggen kan je voorkomen dat er misbruik gemaakt kan worden van de naïviteit van een kind. Kennis is macht. Als er ook nog practicum opdrachten bij gegeven worden dan hebben we een probleem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat heeft absoluut niks met anale sex te maken.
Iemand als thing benoemen is inderdaad respectloos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zie je zelf serieus niet?
Of de oudere transgender dame? Benoemen als 'thing'. Daar vind ik best iets mis mee.
Dat mag nergens in Nederland, hoewel er op veel plaatsen een oogje toegeknepen wordt als je je gedraagt, maar... What the fuck heeft dat met deze discussie over seksuele voorlichting te maken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:34 schreef Japie77 het volgende:
In mijn stad mag je niet eens een biertje drinken in het park....Prima toch al die nederlandse regels....
Washington Times (één van de bronnen), ik was even verwardquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:36 schreef totnutoe het volgende:
even een tussendoortje van een ander forum waar ik kom
Mocht je nog onder de indruk verkeren dat de verkoop van weefsel van geaborteerde foetussen een medisch wetenschappelijk doel dient om mensenlevens te redden (denk aan bijv. stamceltherapie), dan wordt het tijd dat je je ogen niet langer sluit voor deze praktijken:
http://www.aleteia.org/en(...)ers-5910789881856000
hebben ze het er daar ook over? de makers van o.a south park verzinnen niet zomaar wat, die weten wel meerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Washington Times (één van de bronnen), ik was even verward. Wel naar als het waar blijkt te zijn. Doet me denken aan een south park aflevering.
Hoe sex in de maatschappij gebruikt wordt lijkt me weer een geheel andere discussie. En het nut lijkt mij vrij duidelijk, voornamelijk mbt de soa's die hierboven nog genoemd werden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat sex word gebruikt als mind controll in onze maatschappij. Kijk maar naar Hollywood en artiesten als Lady Gaga bv. Of een site als msm, je word dood gegooid met naaktfoto's van Kim Kardashian.
Waar vind je die bronvermelding?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Washington Times (één van de bronnen), ik was even verward. Wel naar als het waar blijkt te zijn. Doet me denken aan een south park aflevering.
Er was een aflevering waar mensen foetussen leegzogen om jong te blijven of zo, was wel één van de meer hilarische afleveringenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:49 schreef totnutoe het volgende:
[..]
hebben ze het er daar ook over? de makers van o.a south park verzinnen niet zomaar wat, die weten wel meer
Die twee linkjes in het hoofdartikel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar vind je die bronvermelding?
Vreemd, had alles zo'n beetje aangeklikt, maar die gemist dus. Dank.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Die twee linkjes in het hoofdartikel.
Mja, dat van die abortus foetussen (huid) lijkt wel waar te zijn (het bedrijf geeft het gewoon toe) maar dat is in 2009 al gebeurd. Maakt het niet minder bizar overigens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:19 schreef jogy het volgende:
Het is wel een extreem christelijk artikel overigens, daar krijg ik altijd een beetje jeuk van. Maar als het waar is dan is het waar en ook nog eens walgelijk.
Schijnbaar, ik wist het nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef Copycat het volgende:
Dat van die foetussen in beauty products is toch al lang bekend?
Heb je dat uit de MSM? Dan is het per definitie niet waarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef Copycat het volgende:
Jazeker en bovendien ook wederom zwaar aangezet. Er zitten geen gestampte baby's in de producten. Er zijn geen aparte foetussen of delen ervan ge-/ verkocht om de crème te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef Copycat het volgende:
Ja, jaren terug was het nog een leugen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:31 schreef Fogel het volgende:
Heb je dat uit de MSM? Dan is het per definitie niet waar
Echt? Ik nam altijd (haske onterecht) aan dat het gebruik van foetussen in medisch onderzoek heel erg aan restricties onderhevig was eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef Copycat het volgende:
Is het ook!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:34 schreef jogy het volgende:
Echt? Ik nam altijd (haske onterecht) aan dat het gebruik van foetussen in medisch onderzoek heel erg aan restricties onderhevig was eigenlijk.
Dit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, jaren terug was het nog een leugen.
Maar serieus. Zolang foetussen niet omwille van dit bijproduct (...) worden geaborteerd, zie ik er geen probleem in.
Dit maakt het toch niet heel veel beter hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is het ook!
De proteïnes die in de crème verwerkt zitten komen uit een 'cell bank', de cellen hieruit komen van een 14 weken oude foetus. Origineel aangekocht voor onderzoek naar (medische) huidbehandeling, maar met die ontwikkelingen hebben ze uiteindelijk een crème gemaakt.
Ik beantwoord die vraag vast: nee, daar was jij schijnbaar niet van op de hoogte. Geen schande overigens, zoals ik zei; jogy en ik wisten ook van niets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:36 schreef totnutoe het volgende:
even een tussendoortje van een ander forum waar ik kom
Mocht je nog onder de indruk verkeren dat de verkoop van weefsel van geaborteerde foetussen een medisch wetenschappelijk doel dient om mensenlevens te redden (denk aan bijv. stamceltherapie), dan wordt het tijd dat je je ogen niet langer sluit voor deze praktijken:
http://www.aleteia.org/en(...)ers-5910789881856000
welnee man, ja voor de buitenwereldquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt? Ik nam altijd (haske onterecht) aan dat het gebruik van foetussen in medisch onderzoek heel erg aan restricties onderhevig was eigenlijk.
ja, wist het al langerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik beantwoord die vraag vast: nee, daar was jij schijnbaar niet van op de hoogte. Geen schande overigens, zoals ik zei; jogy en ik wisten ook van niets.
Er zijn geen wetten gebroken of regels overtredenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:40 schreef jogy het volgende:
Dit maakt het toch niet heel veel beter hoor.
Hoezo schijn ophouden als een bedrijf dat in 2009 al toegeeft?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:44 schreef totnutoe het volgende:
[..]
welnee man, ja voor de buitenwereld
de schijn ophouden enzo
het is nog veel smeriger dan ze naar de buitenwereld toegevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo schijn ophouden als een bedrijf dat in 2009 al toegeeft?
Oh, heb je daar ook weer een linkje van?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:46 schreef totnutoe het volgende:
[..]
het is nog veel smeriger dan ze naar de buitenwereld toegeven
nee, geen linkjes welke jij voor zoete koek sliktquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, heb je daar ook weer een linkje van?
Niet op dit niveau (publieke cosmetische bedrijven bijvoorbeeld) denk ik hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:44 schreef totnutoe het volgende:
[..]
welnee man, ja voor de buitenwereld
de schijn ophouden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |