abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155205554
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dan gaat 'ie toch lekker naar de VS of zo?
Misschien kan hij daar solliciteren bij de politie.
pi_155205563
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als het 50% is, is de mogelijkheid dat ze vervelend waren precies even plausibel als niet plausibel.
Correct.

Moet ik nog een keer quoten dat ik toch duidelijk heb gezegd, dat mijn punt was, dat geen van de 2 kanten als feitelijkheden opgediend kunnen worden? :{

Of ben jij ook zo'n figuur: "JA IK LEES NIET ALLES MAAR DENK WEL DAT IK MEE KAN PRATEN! *) "?
Seculier-Fundamentalistisch
pi_155205594
Die verklaring van Roos :')

quote:
Roos zegt het eerder 'niet relevant' te hebben gevonden om te vermelden dat hij een wapen had en dat hij het daarom vandaag bewust onvermeld liet in de uitvoerige discussie over het incident op social media. 'Het lijkt mij interessanter dat ik door een roedel bloeddorstige honden werd aangevallen dan dat ik mij heb geprobeerd te verdedigen.'
:')

Beetje goedkoop scoren
pi_155205596
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar dat lijkt me geen reden om in plaats van weg te rijden je kofferbak te openen en daar een enorm kapmes uit te halen om ze al scheldend mee te bedreigen.
Daarover zal weinig discussie bestaan. Wmb in ieder geval dan.
pi_155205612
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:46 schreef HPLC het volgende:
Die verklaring van Roos :')

[..]

:')

Beetje goedkoop scoren
Dat doen ze anders noooooit bij die tokkiezender...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2015 11:47:43 ]
pi_155205641
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:46 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Daarover zal weinig discussie bestaan. Wmb in ieder geval dan.
Dat lijkt me dan handig om in je stellingname te betrekken, ipv er van alles bij te verzinnen dat het zwaaien met een enorm kapmes zou rechtvaardigen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_155205695
Vinden jullie Jan Roos trouwens ook altijd zo dommig praten? Niet alleen qua inhoud, maar zijn hele manier van spreken alleen al.
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:51:49 #33
137949 Disana
pi_155205721
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:50 schreef robin007bond het volgende:
Vinden jullie Jan Roos trouwens ook altijd zo dommig praten? Niet alleen qua inhoud, maar zijn hele manier van spreken alleen al.
Ja, ik denk altijd dat hij een loopje met zijn eigen mening neemt.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:54:24 #34
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155205791
Wie gelooft die buurtgenoten nou man. _O-

[ Bericht 38% gewijzigd door Specularium op 14-08-2015 12:11:39 ]
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_155205795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat doen ze anders noooooit bij die tokkiezender...
Goed punt
pi_155205796
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, ik denk altijd dat hij een loopje met zijn eigen mening neemt.
Zou best kunnen. Hij komt in ieder geval heel vreemd over en profileert zich ook altijd op een debiele manier. Ook in items gedraagt hij zich redelijk seksistisch bijvoorbeeld.

Gewoon een beetje simpele provocaties. :') Het is echt een misselijk naar mannetje.
pi_155205819
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:44 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Correct.

Moet ik nog een keer quoten dat ik toch duidelijk heb gezegd, dat mijn punt was, dat geen van de 2 kanten als feitelijkheden opgediend kunnen worden? :{

Of ben jij ook zo'n figuur: "JA IK LEES NIET ALLES MAAR DENK WEL DAT IK MEE KAN PRATEN! *) "?
Nee, jij stelt net dat het plausibel is dat ze vervelend waren, maar als iemand zegt dat de Marokkanen dat niet waren is dat 'goedpraten', want er zijn immers 'foute lijstjes', terwijl dat scenario, volgens jou, precies even plausibel is.

Wat er hier gebeurt is dat je (s)links verwijt het oordeel al klaar te hebben omdat ze per definitie kansenparels verdedigen en alle misdaden goedpraten, waarmee je uiteraard impliciet beargumenteert dat jij vindt dat dat in dit geval onterecht is. Dat komt ook duidelijk naar voren in onderstaand citaat:

quote:
En jij vertelt jezelf vast :') dat de lieve kansenpareltjes begonnen met ' meneer, mogen we u wat vragen?' , maar neem je het me kwalijk dat ik dat vrij ongeloofwaardig vind?
Het is precies even ongeloofwaardig als dat ze het wel begonnen zijn, maar jij vindt de ene optie, vervelende Marokkanen, geloofwaardiger, dat staat hier letterlijk. Dat mag, maar ga dan niet net doen alsof jij de neutraliteit zelve bent en de linksche gutmensch alleen maar bezig is met het lynchen van Jan Roos.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:56:02 #38
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155205829
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat heeft hier werkelijk niks mee te maken. Denk dat het gros geen Powned kijkt.
Als je de helft van de opmerking weg laat heeft het er inderdaad niets mee te maken.
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_155205844
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan handig om in je stellingname te betrekken, ipv er van alles bij te verzinnen dat het zwaaien met een enorm kapmes zou rechtvaardigen.
Maar we maken onderscheid tussen oorzaak, gevolg. Als oorzaak was: irritante kansenpareltjes, en gevolg een wannabe journo die gaat zwaaien met wapens, dan begonnen de kansenpareltjes.

En je mag hopen dat inderdaad de volwassen man de tegenwoordigheid van geest heeft om het te negeren en weg te rijden.

En heeft die volwassen man die tegenwoordigheid van geest niet? Is dat dan kwalijk? In zekere zin. Op de ergheidsschaal van 1 tot 10 wmb een 6 ofzo. Er is immers niks ernstigs gebeurt.

En dat is los van dat machete's/knuppels niet mogen.

En je mag me ook quoten, waar ik zou rechtvaardigen dat dat zou mogen :') Vervelende vorm van projectie.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:57:14 #40
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155205864
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:44 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Correct.

Toch blijf je hameren op de tekortkomingen van de allochtone jongeren en heb ik je niet 1x gehoord over de tekortkomingen van Jan Roos. Sterker nog je verdedigd hem alleen maar.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:59:48 #41
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155205920
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:56 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Als je de helft van de opmerking weg laat heeft het er inderdaad niets mee te maken.
Heeft ook vrij weinig zin om in te gaan op een hysterische opmerking in de trend van: als je om hem lacht ben je puber of racist!
pi_155205929
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:55 schreef Ludachrist het volgende:

Wat er hier gebeurt is dat je (s)links verwijt het oordeel al klaar te hebben omdat ze per definitie kansenparels verdedigen en alle misdaden goedpraten, waarmee je uiteraard impliciet beargumenteert dat jij vindt dat dat in dit geval onterecht is.
Uiteraard? Nope.

Ik kan prima anderen adhv een voorbeeld wijzen op een zekere vooringenomenheid, zonder de mening te hebben dat het in dit specifieke geval ook zo is.
pi_155205983
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:57 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Toch blijf je hameren op de tekortkomingen van de allochtone jongeren en heb ik je niet 1x gehoord over de tekortkomingen van Jan Roos. Sterker nog je verdedigd hem alleen maar.
:D

Zwakzinnige vorm van politieke-correctheid, er moet blijkbaar ook wat over de andere kant gezegd worden.

Daarbij heb ik dat wel, maar je was te druk bezig met goedkoop scoren om dat mee te krijgen _O-
pi_155206012
Goede actie van die vent.
Wie de kaatst kan hem terug verwachten.

Maar het gros van het Nederlandse volk zijn toch ja knikkers en testosteronloze mensen die in zo'n situatie liever de benen nemen.

Respect voor Jan.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:03:22 #45
137949 Disana
pi_155206013
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zou best kunnen. Hij komt in ieder geval heel vreemd over en profileert zich ook altijd op een debiele manier. Ook in items gedraagt hij zich redelijk seksistisch bijvoorbeeld.

Gewoon een beetje simpele provocaties. :') Het is echt een misselijk naar mannetje.
Het is moeilijk te geloven dat hij alles wat hij zegt ook meent, maar het schijnt zo te zijn. Zoals ik elders al zei, ik moet alleen maar om zijn domheid lachen.
pi_155206047
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is moeilijk te geloven dat hij alles wat hij zegt ook meent, maar het schijnt zo te zijn. Zoals ik elders al zei, ik moet alleen maar om zijn domheid lachen.
Misschien is dat een betere houding dan jezelf op te winden inderdaad.
pi_155206089
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Best tof. Als je een puberende jongen van 14 bent tenminste.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:11:28 #48
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155206222
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Best tof. Als je een puberende jongen van 14 bent tenminste.
Of een racist.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:15:12 #49
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155206307
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:02 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

:D

Zwakzinnige vorm van politieke-correctheid, er moet blijkbaar ook wat over de andere kant gezegd worden.

Daarbij heb ik dat wel, maar je was te druk bezig met goedkoop scoren om dat mee te krijgen _O-
Discussieren met sommige mensen is net schaken met een duif. Hoe goed je ook kunt schaken die duif gooit gewoon alle stukken om, schijt op het bord en loopt vervolgens rond alsof ie gewonnen heeft. :W
pi_155206348
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is moeilijk te geloven dat hij alles wat hij zegt ook meent, maar het schijnt zo te zijn.
Dat is mij wat te simpel. Dat hele GS circus is natuurlijk een act. De permanent geveinsde verontwaardiging. Ik vind het best vermakelijk vaak.

Maar het is echt weer zo simpel grote stappen gauw thuis om dan maar te veronderstellen dat die mensen het ook echt menen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')