Gelukkigquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:28 schreef Spiegelei het volgende: [..] Je hoeft je wat mij betreft niet te verontschuldigen hoor.
Wees maar kritisch. Ik zal het niet altijd met je eens zijn. Maar he, dat zou ook saai zijn toch?
![]()
Same en geregeld zo'n vitaminepilletje voor de zekerheid.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik slik magnesium als supp, omdat ik zoveel sport en het m'n spieren helpt.
Hier inname 1800, uitgaand +/- 2800.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same en geregeld zo'n vitaminepilletje voor de zekerheid.![]()
Vandaag weer even wezen hardlopen en dat ging best aardig, qua voeding heerlijk 'gezond' bezig geweest, tosti's, broodjes ei en pannenkoeken met spek met wat ijsjes en aardbeien als tussendoortjes.
Schade qua kcal inname +/- 2800, uitgaand 3.700 en counting.
Nee, wat ik eigenlijk vaak denk bij jouw planning: daar zou ik het niet op redden/volhouden. En dan blijkt vervolgens vaak dat dat ook niet lukt, maar ik vind dat dan ook niet zo gek, omdat het gewoon lastig is om de dag door te komen als je begint met één boterham met beleg of twee beschuiten of rijstwafels met beleg en twee boterhammen met beleg als lunch. Volgens mij heb je als je ons postuur hebt, al gauw wat meer 'echt' eten nodig om de verleidingen van stroopwafels en andere lekkere dingen te kunnen weerstaan. Misschien hou je daar wel expres ruimte voor, maar ik zou liever vullen met echt voedsel en dan ruimte houden voor één stroopwafel. Just my 2 cents hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee mag hoor,anders post ik het niet op een forum inderdaad.
Maar ik kan wel raden wat het zou kunnen zijn (veel carbs veel vlees vaak smoesjes, vaak slechte keuzes, en slechte verantwoordingen daarvoor etc.) Ik denk niet dat je me iets nieuws gaat vertellen.
Het is een soort mislukte combi vam die twee opties denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, wat ik eigenlijk vaak denk bij jouw planning: daar zou ik het niet op redden/volhouden. En dan blijkt vervolgens vaak dat dat ook niet lukt, maar ik vind dat dan ook niet zo gek, omdat het gewoon lastig is om de dag door te komen als je begint met één boterham met beleg of twee beschuiten of rijstwafels met beleg en twee boterhammen met beleg als lunch. Volgens mij heb je als je ons postuur hebt, al gauw wat meer 'echt' eten nodig om de verleidingen van stroopwafels en andere lekkere dingen te kunnen weerstaan. Misschien hou je daar wel expres ruimte voor, maar ik zou liever vullen met echt voedsel en dan ruimte houden voor één stroopwafel. Just my 2 cents hoor
Ja, zo zie ik het ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat is ook prima toch lastpost? Als je het verbruikt, maakt het niet uit. Supergoed!
Geen structuur + geen kinderen thuis = geen trek. Eten moet maar is niet leuk ofzo. Ik heb wil zin om te snaaien, maar dat doe ik niet omdat een lager getal op de weegschaal leuker is dan snaaien lekker.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Genieten jullie nu nog wel eens van het etenIk zie af en toe dodelijk saaie lijstjes voorbij komen.
Mwah. Ik geniet eerder van een moment waarbij het moment misschien eens vergezeld is met een glas wijn of een goed biertje, dan van eten zelf. Meerendeel van mijn eten is toch echt functioneel als voedingsstof bedoeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Genieten jullie nu nog wel eens van het etenIk zie af en toe dodelijk saaie lijstjes voorbij komen.
Dodelijk saai is juist goed voor de lijnquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap wel dat je na een flinke tijd je inspiratie een beetje kwijt bent hoor. Dat had ik ook met enige regelmaatOp een gegeven moment blijf je hangen in zo'n ritme van meer van hetzelfde. Dat is voor mij het moeilijkste moment. En ik raak dan ook het plezier in eten een beetje kwijt. Terwijl het voor mij toch best belangrijk is
Misschien iets te ongezond belangrijk.
Verdediging is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 07:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dodelijk saai is juist goed voor de lijnDoor steeds hetzelfde te eten, krijg je minder trek en eet je uiteindelijk minder. Variatie zet er namelijk toe aan dat je ergens meer van eet (daarom komen M&M's ook in allerlei kleurtjes).
Dit is geen pleidooi voor saai eten, maar meer een verdediging van de mensen die dat doen
Eten zou vooral je lichaam gezond moeten voeden, in wat voor vorm dan ook. Genieten vind ik heel belangrijk in gezelschapquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geniet zeker nog wel van eten. Alleen is dat niet mijn dagelijkse hogere doel zeg maardat is zo'n westerse luxe-misvatting, dat het leven een aaneenschakeling van #genieten zou moeten zijn
Maar de dingen die ik eet vind ik wel lekker. En soms heb ik telvrije dagen. Maar dat eten vooral om genieten zou draaien heb ik nooit echt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |