abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155235812
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 08:38 schreef YuckFou het volgende:

[..]

met 1&2 heb je gelijk, al worden jets vaak voor langere periodes gecharterd dan per keer omdat dat goedkoper is, kost nog steeds 10K per uur om met zo'n ding rond te vliegen maar afgezet tegen de aanschaf van (30miljoen ofzo) is dat natuurlijk een eitje, aan de andere kant, gezien de draaischema's van sommige jongens is het goed te begrijpen dat ze met prive jets of uitsluitend business class vliegen, vaak is het een van de weinige momenten waarin ze goed kunnen slapen en dat maakt het dj leven vrij slopend....
Met nr. 3 sla je de plank een beetje mis, er zijn inmiddels eindeloos veel DJ's die af 50K of 150K pas komen opdraven, denk aan Garrix (180K) Nickey Romero (80K) AfroJack (120K) Tiesto (200K+) of Steve Aioki (300K) en David Guetta (350K), dat zijn er al 6 en wel de top league, maar jongens als Dimitri Vegas,&Like Mike, Armin, Calvin Harris enz enz vragen ook tonnen om te komen, dat wetende begint het soms ook wel te knagen als een ticket voor een leuk feestje weer een godsvermogen kost terwijl degene die daar t meeste van krijgen, imo de minst interessante muziek draaien :')

[..]

Dude, srs? Je hebt echt geen idee.....

[..]

DJ's wonen op 3 plekken, in t vliegtuig/airport, hotel en de studio, en ik ken geen enkele DJ die niet zodra íe thuis is en vrouw en kids heeft gezoend de studio induikt om verder te werken aan edits, nieuwe tracks, het nieuwe album etc etc, daar zit zoveel tijd in....
En een beetje goeie DJ doet 150+ shows per jaar in krankzinnige reisschema's, van Ibiza naar Kuala Lumpur, terug over Japan, Mexico city, LA hops naar London om een week later weer op hun residentie in Ibiza te staan, ik denk dat de doorsnee Fokker na 2 weken volledig afgebrand is....
12 Miljoen nieuw een citation XLS.
pi_155236004
Terechte klacht, ik kan op mijn werk ook de ene betonmolen na de andere aanzetten zodat ze elkaar overlappen maar ik ben er nooit geen cent beter van geworden. :N
pi_155236036
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 08:17 schreef female81 het volgende:

[..]

Ja, op een bepaald punt wordt het erg aantrekkelijk om je ziel aan de duivel te verkopen. Hoe verachtelijk ook, ergens begrijp ik dergelijke mensen wel.

waarom staat talent hebben catchy tunes te maken gelijk aan je ziel verkopen/
pi_155236086
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:07 schreef Tinos85 het volgende:

_O-
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:04:34 #80
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155238499
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155238716
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:01 schreef GhpH het volgende:
Mensen die zeggen "doe het beter TS". Bekendheid is geluk. Niet skills, net als abstracte kunst. Martin Garrix - animals was dlechts een probeerseltje en draait men overal zo vaak dat ik dat klak geluid ben gaan haten
muziek is kunst
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:24:16 #82
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_155238842
Muziek maak je met muziekinstrumenten, niet met de computer.
Aan knopjes zitten kun je een aap ook leren.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_155238923
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
pi_155239010
quote:
:')
pi_155239117
Hedendaagse "dj's" :')
DJ Gizmo _O_
Vinyldraaiers _O_

Oké, Miss K8 mag er nog wel wezen. :9

pi_155241455
quote:
Ik hoop dat je jouw leerlingen meer diepgang biedt tijdens je lessen.
pi_155242111
quote:
In 1969, the year The Beatles split, Jim Morrison was asked about the future of music. Here’s an amazing, direct quote from his answer:
“[…] it might rely heavily on electronics, tapes, I can kind of envision maybe one person with a lot of machines, tapes, and electronics set up, singing or speaking and using machines.” :Z
pi_155242819
Maar als je geen DJ van beroep mag worden moeten al die mensen die het publiek van muziek moeten voorzien het dan maar gratis doen?
pi_155245723
quote:
"Een reactie schrijven doe je met een pen, niet met de computer.
Aan knopjes zitten kun je een aap ook leren."

:|W

Het is natuurlijk volstrekt onbelangrijk en irrelevant voor dit topic op welke manier de muziek gemaakt wordt. Het gaat om het geluid.
pi_155247102
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 17:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

In 1969, the year The Beatles split, Jim Morrison was asked about the future of music. Here’s an amazing, direct quote from his answer:
“[…] it might rely heavily on electronics, tapes, I can kind of envision maybe one person with a lot of machines, tapes, and electronics set up, singing or speaking and using machines.” :Z
classic is ook een man die mensen aanstuurt om dat te maken. Een producer doet dat ook alleen stuurt die computers aan
pi_155247913
quote:
pi_155248239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef Flitskikker het volgende:
Hedendaagse "dj's" :')
DJ Gizmo _O_
Vinyldraaiers _O_

Oké, Miss K8 mag er nog wel wezen. :9

[ afbeelding ]
Maar draaien kan ze niet.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:51:27 #93
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_155248568
quote:
Lekker kortzichtig, je bent van mening dat elektrisch versterkte muziek ook in de ban moet omdat alleen klassieke muziek het ware genot geeft?
Lul niet Frank, wat er uit studio's komt is tegenwoordig grotendeels met DAW's geproduceerd, ook niet-dance muziek, en bij veel dance producers ligt de lat onwijs hoog omdat er een miljoenmiljard slaapkamer producers bezig zijn die ene track te produceren die ze wereldfaam gaat brengen.
De uitspraak 'geef die drumcomputer aan n aap' komt overigens van de Osdorp Posse die hun beats op een, juist ja, computer maakten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door YuckFou op 16-08-2015 05:24:07 ]
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_155320254
quote:
pi_155323772
Wanneer een BN'er zegt dat hij of zij DJ is dat zegt zij gewoon: Ik ben werkloos en zit thuis en wacht op een snabbel van De Mol/Eyeworks omdat ik te lui ben een echte baan in de detailhandel of administratie of callcenter te gaan doen en dus verzin ik maar een beroep dat popie jopie is en de boel bedoezelt. Voor de meisjes betekend het vaak dat ze webcam girl zijn als ze DJ af zijn. })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')