abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 april 2018 @ 09:09:54 #201
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_178380573
quote:
3s.gif Op zondag 8 april 2018 09:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hohoho.

Goed topic dit.
Heel soms heb ook jij goede ingevingen/topics.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 09:37:35 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_178380796
Blijft een geweldig topic.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 8 april 2018 @ 10:04:52 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178381166
Weer even hardop gelachen om mijn alterego Nelly.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178400604
Beschrijf C.L. Werner aub.
pi_178400685
Ben ik hier al voorbij gekomen? :')
pi_178400855
Ik denk dat jij het gewoon beter zelf kunt doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 9 april 2018 @ 08:19:09 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178400860
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat jij het gewoon beter zelf kunt doen.
:o !
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 april 2018 @ 08:23:22 #208
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178400880
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 07:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben ik hier al voorbij gekomen? :')
Er vallen al veel users weg als men ze een keertje ontmoet heeft. Ik wil overigens best nog vanavond één maken over Guus_Geluk.
pi_178401434
_O_ _O-
pi_178401498
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:23 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Er vallen al veel users weg als men ze een keertje ontmoet heeft. Ik wil overigens best nog vanavond één maken over Guus_Geluk.
Er zijn maar 2 mensen die mij ontmoet hebben van fok (hoewel 1 kende ik al voor fok dan), dus het is nog mogelijk. :7
  maandag 9 april 2018 @ 09:45:16 #211
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178401670
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Er zijn maar 2 mensen die mij ontmoet hebben van fok (hoewel 1 kende ik al voor fok dan), dus het is nog mogelijk. :7
Hmm, ik vind het alleen moeilijk er één over jou te maken. Sommige users hebben opvallende posts in positieve of negatieve zin.
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 09:48:10 #212
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178401700
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:45 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Hmm, ik vind het alleen moeilijk er één over jou te maken. Sommige users hebben opvallende posts in positieve of negatieve zin.
}:|

:P :D
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 april 2018 @ 09:50:45 #213
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178401752
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 09:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

}:|

:P :D
Don't worry, jij valt niet op in negatieve zin. ;) Ik vind je posts altijd iets bijdragen. Je hebt alleen een bepaalde manier van posten die heel erg opvalt. Zeg maar de niet huilen, maar aanpakken posts ^O^
pi_178401860
Dit is Ouder1 (met representatie van Fok! op de voorgrond):



Soms heb je van die mensen die nergens een mening over hebben. Ze hebben weinig meegemaakt, een veilig leven geleid en daaruit voortvloeiend een beetje een laissez faire-mentaliteit. Deze mensen zijn het tegenovergestelde van Ouder1, in Blaricum beter bekend als Patricia de Rooij van Hazewinkel-Leger tot Amersfoort.

Patricia heeft het allemaal. Geld en een groot vrijstaand huis na een succesvolle scheiding, een zeer (zéér) succesvol kind, baan in de HR die iets beneden haar capaciteiten ligt maar die ze aanhoudt om toch wat contact te hebben met het gewone volk, toyboy die in het weekend langswipt en altijd pas na haar klaarkomt en een geliefd alter ego op Fok!.

Dit riante leven heeft echter een groot nadeel waar Patricia erg mee zit. Ze weet alles beter dan de rest van de Nederlandse bevolking. Ze zou zo graag eens gewoon zijn, eens een vraag moeten stellen waar ze het antwoord niet al op weet, zo graag eens een mens als alle anderen zijn. Maar helaas, voor haar is dit niet mogelijk. Bij elk topic op Fok! heeft zij immers iets soortgelijks meegemaakt (maar dan net even erger), waardoor het een gemis is om dat niet even te delen. Op die manier zouden anderen niet van haar vele levenservaring kunnen leren, en we leven toch om te leren, nietwaar?

Dus kruipt Patricia zuchtend weer in het toetsenbord als iemand een topic opent over hun hoogbegaafde kind dat wat last heeft met het vinden van speelgenootjes om even duidelijk te maken dat háár kind wat ze in de psychologie 'net iets hoger hoogbegaafd' noemen is, en dat de truc voor het vinden van vriendjes en vriendinnetjes eigenlijk is dat je gewoon continu moet uitleggen wat die andere kinderen fout doen, zodat ze je waarderen als echte wijsgeer. Haar eigen zoon is tegenwoordig bijna nooit meer thuis, dus dat moet wel komen omdat hij veel vriendjes heeft.

Nee, het leven van een persoon als Patries gaat niet over rozen, dus vind ze dat iedereen op Fok! haar best wel even dankbaarder mag zijn voor haar inspanningen om ons te onderwijzen. Daar ben ik het wel mee eens. Bedankt, Ouder1, voor al je wijze raad _O_ !
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 10:03:23 #215
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178402012
quote:
6s.gif Op maandag 9 april 2018 09:50 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Don't worry, jij valt niet op in negatieve zin. ;) Ik vind je posts altijd iets bijdragen. Je hebt alleen een bepaalde manier van posten die heel erg opvalt. Zeg maar de niet huilen, maar aanpakken posts ^O^
Nee, weet ik wel, anders was de toon van je verhaaltje heel anders geweest ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 10:06:20 #216
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178402082
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2018 09:55 schreef Ludachrist het volgende:
Dit is Ouder1 (met representatie van Fok! op de voorgrond):

[ afbeelding ]

Soms heb je van die mensen die nergens een mening over hebben. Ze hebben weinig meegemaakt, een veilig leven geleid en daaruit voortvloeiend een beetje een laissez faire-mentaliteit. Deze mensen zijn het tegenovergestelde van Ouder1, in Blaricum beter bekend als Patricia de Rooij van Hazewinkel-Leger tot Amersfoort.

Patricia heeft het allemaal. Geld en een groot vrijstaand huis na een succesvolle scheiding, een zeer (zéér) succesvol kind, baan in de HR die iets beneden haar capaciteiten ligt maar die ze aanhoudt om toch wat contact te hebben met het gewone volk, toyboy die in het weekend langswipt en altijd pas na haar klaarkomt en een geliefd alter ego op Fok!.

Dit riante leven heeft echter een groot nadeel waar Patricia erg mee zit. Ze weet alles beter dan de rest van de Nederlandse bevolking. Ze zou zo graag eens gewoon zijn, eens een vraag moeten stellen waar ze het antwoord niet al op weet, zo graag eens een mens als alle anderen zijn. Maar helaas, voor haar is dit niet mogelijk. Bij elk topic op Fok! heeft zij immers iets soortgelijks meegemaakt (maar dan net even erger), waardoor het een gemis is om dat niet even te delen. Op die manier zouden anderen niet van haar vele levenservaring kunnen leren, en we leven toch om te leren, nietwaar?

Dus kruipt Patricia zuchtend weer in het toetsenbord als iemand een topic opent over hun hoogbegaafde kind dat wat last heeft met het vinden van speelgenootjes om even duidelijk te maken dat háár kind wat ze in de psychologie 'net iets hoger hoogbegaafd' noemen is, en dat de truc voor het vinden van vriendjes en vriendinnetjes eigenlijk is dat je gewoon continu moet uitleggen wat die andere kinderen fout doen, zodat ze je waarderen als echte wijsgeer. Haar eigen zoon is tegenwoordig bijna nooit meer thuis, dus dat moet wel komen omdat hij veel vriendjes heeft.

Nee, het leven van een persoon als Patries gaat niet over rozen, dus vind ze dat iedereen op Fok! haar best wel even dankbaarder mag zijn voor haar inspanningen om ons te onderwijzen. Daar ben ik het wel mee eens. Bedankt, Ouder1, voor al je wijze raad _O_ !
:D _O_ Ze heeft geen cent te makken volgens mij, maar ik vind hem geweldig :D
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 april 2018 @ 10:08:23 #217
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178402120
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2018 09:55 schreef Ludachrist het volgende:
Dit is Ouder1 (met representatie van Fok! op de voorgrond):

[ afbeelding ]

Soms heb je van die mensen die nergens een mening over hebben. Ze hebben weinig meegemaakt, een veilig leven geleid en daaruit voortvloeiend een beetje een laissez faire-mentaliteit. Deze mensen zijn het tegenovergestelde van Ouder1, in Blaricum beter bekend als Patricia de Rooij van Hazewinkel-Leger tot Amersfoort.

Patricia heeft het allemaal. Geld en een groot vrijstaand huis na een succesvolle scheiding, een zeer (zéér) succesvol kind, baan in de HR die iets beneden haar capaciteiten ligt maar die ze aanhoudt om toch wat contact te hebben met het gewone volk, toyboy die in het weekend langswipt en altijd pas na haar klaarkomt en een geliefd alter ego op Fok!.

Dit riante leven heeft echter een groot nadeel waar Patricia erg mee zit. Ze weet alles beter dan de rest van de Nederlandse bevolking. Ze zou zo graag eens gewoon zijn, eens een vraag moeten stellen waar ze het antwoord niet al op weet, zo graag eens een mens als alle anderen zijn. Maar helaas, voor haar is dit niet mogelijk. Bij elk topic op Fok! heeft zij immers iets soortgelijks meegemaakt (maar dan net even erger), waardoor het een gemis is om dat niet even te delen. Op die manier zouden anderen niet van haar vele levenservaring kunnen leren, en we leven toch om te leren, nietwaar?

Dus kruipt Patricia zuchtend weer in het toetsenbord als iemand een topic opent over hun hoogbegaafde kind dat wat last heeft met het vinden van speelgenootjes om even duidelijk te maken dat háár kind wat ze in de psychologie 'net iets hoger hoogbegaafd' noemen is, en dat de truc voor het vinden van vriendjes en vriendinnetjes eigenlijk is dat je gewoon continu moet uitleggen wat die andere kinderen fout doen, zodat ze je waarderen als echte wijsgeer. Haar eigen zoon is tegenwoordig bijna nooit meer thuis, dus dat moet wel komen omdat hij veel vriendjes heeft.

Nee, het leven van een persoon als Patries gaat niet over rozen, dus vind ze dat iedereen op Fok! haar best wel even dankbaarder mag zijn voor haar inspanningen om ons te onderwijzen. Daar ben ik het wel mee eens. Bedankt, Ouder1, voor al je wijze raad _O_ !
_O-
pi_178402195
Beschrijf C.L.Werner aub
  maandag 9 april 2018 @ 10:15:45 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178402223
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:14 schreef C.L.Werner het volgende:
Beschrijf C.L.Werner aub
Wie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 10:18:43 #220
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178402278
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2018 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie?
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
  Official ESF Kreviewer maandag 9 april 2018 @ 10:40:28 #221
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178402648
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2018 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie?
Prima omschrijving.
pi_178403304
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2018 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie?
Done. *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 9 april 2018 @ 11:44:55 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_178403826
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2018 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie?
Hahaha!
Resistance is futile.
pi_178403904
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2018 11:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Done. *O*
Nog nooit van de hele man gehoord
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178408041
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2018 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie?
Beste tot nu toe.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')