Hey, daar hebben we meneer Cohen, de man die denkt dat je alles op kunt lossen met een kopje thee.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iemand op de werkvloer een knal voor zijn harsens geven, dat getuigt niet bepaald van veel intelligentie.
Kerel...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we meneer Cohen, de man die denkt dat je alles op kunt lossen met een kopje thee.
Ga weg man, fijne collega ben je...
Ander voorbeeld.quote:
Stoer man.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ander voorbeeld.
Net een nieuwe piercing destijds, helm op en collega tikt mijn helm omlaag, er loopt bloed over mijn gezicht van een licht uitgescheurde piercing (hij wist dat dit ding er vers zat), ik vertel het hem rustig dat hij dit niet weer doen, waarop hij grijnzend de helm nog verder omlaag slaat.
Ja ook die kreeg een "fysieke aanmaning om op te houden"
Wat zal het mij een rotzorg zijn wat jij wel of niet gelooft. Daar word mijn leven niets anders van.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
Geloof er ook geen fuck van trouwens, hottentot. Alsof je dat als bedrijf kunt maken.
Welkom in het echte leven.quote:
Wat zijn ama's?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat zal het mij een rotzorg zijn wat jij wel of niet gelooft. Daar word mijn leven niets anders van.
Als jij gelooft dat al die moslims/ama's/vluchtelingen met werkvergunning die via uitzendbureau's vers geplaatst worden nooit dit soort problemen opleveren dan ben je wel erg naïef.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat zal het mij een rotzorg zijn wat jij wel of niet gelooft. Daar word mijn leven niets anders van.
Als jij gelooft dat al die moslims/ama's/vluchtelingen met werkvergunning die via uitzendbureau's vers geplaatst worden nooit dit soort problemen opleveren dan ben je wel erg naïef.
Alleenstaande minderjarige asielzoekersquote:
Maar jij gedraagt je toch ook als een tokkie?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alleenstaande minderjarige asielzoekers
Doe eens normaal. Dit siert je niet dametje. Ik ben beter van je gewend.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar jij gedraagt je toch ook als een tokkie?
Ja zeggen dat er problemen ontstaan door asielzoekers en moslims maar zelf ook overal op los meppenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Dit siert je niet dametje. Ik ben beter van je gewend.
Beginnen we weer opnieuw? Dat mag je in je ééntje doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar jij gedraagt je toch ook als een tokkie?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
Zullen we het nu weer over Jantje hebben?
Ze heeft wel gelijk. Tis gewoon een kutpauperquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Dit siert je niet dametje. Ik ben beter van je gewend.
Hey iemand die komt trollen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Tis gewoon een kutpauper
Stiekem was het gewoon een compliment voor Yasmin23quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Tis gewoon een kutpauper
Ja je snapt het niet dus...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hey iemand die komt trollen.
Gezellig
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dus even kijken:
Er komt een nieuwe op de werkvloer, die na een korte tijd een vaste collega van jou die homofiel is uitscheld voor vuil varken, dat hij dood moet e.d., daar zeg jij wat van. Hij gaat door en geeft ook een grote bek naar jou toe.
Ja die krijgt van mij een knal voor zijn harses, zou het zo weer doen.
Jij zou hem een kopje thee inschenken om er even rustig over te praten? Of naar een afdelingschef zoeken, die dan zegt "foei, niet weer doen kerel"![]()
Ja want het is OF een knal voor de bek geven OF een kopje thee drinkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we meneer Cohen, de man die denkt dat je alles op kunt lossen met een kopje thee.
Ga weg man, fijne collega ben je...
Volk als jij ziet alles wat ik doe als trollen. Dus dat doet er niet zo toe. Net zoals jij paupergedrag als een soort geuzenverzet ziet zeg maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hey iemand die komt trollen.
Gezellig
Ik ken haar niet zo goed, maar jij zal het wetenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stiekem was het gewoon een compliment voor Yasmin23![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken haar niet zo goed, maar jij zal het weten
Ik ook niet. Bewonderaar van afstandquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken haar niet zo goed, maar jij zal het weten
Die moeten er ook zijn. Bovendien; als Jantje ze heeft verdient zij er ook wel een paarquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bewonderaar van afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |