Mijn Oma heeft er een, voordat ze weg kan zit ze eerst één half aan die kabel te trekken voordat hij pas aanslaat.quote:
Dank kom je de weg niet eens op.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:33 schreef Roces18 het volgende:
Als een brommobiel max 10 of 15 kan ofzo dan had je toch helemaal geen rijbewijs nodig=-
maarja dan kan je net zo goed fietsen tenzij je polio hebt
kan toch op de stoep-fietspadquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:35 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Dank kom je de weg niet eens op.
Misschien, maar reken maar op het fietspad. Er is sinds kort sprake over een maximum fietspad snelheid van 25 KM/H.quote:
Dus alle wielrenners horen een bekeuring te krijgen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:41 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Misschien, maar reken maar op het fietspad. Er is sinds kort sprake over een maximum fietspad snelheid van 25 KM/H.
Bron: http://www.fietsen.123.nl(...)25-kmu-op-fietspaden
Binnekort wel ja, als de wet uiteindelijk ingevoerd wordt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dus alle wielrenners horen een bekeuring te krijgen?
Valt ook wel weer meequote:
waarom preciesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:35 schreef Vlinderbom het volgende:
ja heb ook n schijthekel aan dat soort 45 km per uur autos.
daar ga je toch niet in zittendan heb je echt geen eigenwaarde
En wat is een 3.5 V6 volgens jou wel dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:19 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Da's toch geen bolide man
Dat is geen brommobiel, maar ern invalidenvoertuig. Mag dus wel 200cc benzine hebben en 45 rijden, op de stoep, fietspad en weg.quote:
+ je hebt geen rijbewijs nodig, alleen rijden die dingen vreselijk en trek je veel bekijksquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat is geen brommobiel, maar ern invalidenvoertuig. Mag dus wel 200cc benzine hebben en 45 rijden, op de stoep, fietspad en weg.
Brommobiel mag niet op de stoep parkeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
ze nemen vaak ook een hele parkeerplek ineen scooter zet je toch ook niet in een parkeervak!
En die teringherrie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:48 schreef Kameraadje het volgende:
[..]
Die kutdingen rijden asociaal hard over fiets- en voetpad.
Oh natuurlijk. Maar in een drukke straat is het wel heel irritant. Zeker als het huisvrouwen zijn die overduidelijk zo'n ding rijden omdat ze geen rijbewijs hebben kunnen halen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Brommobiel mag niet op de stoep parkeren.
En diesel is het probleem.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
2 cilinder diesels zijn het lees ik hier_
500cc
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
En diesel is het probleem.
Diesel is voor vrachtwaggels en tractoren maar nooit en ik herhaal NOOIT!!! voor in een personenwagen.
Bij ons op school hebben ze een keer een canta omgedraaid, en vervolgens een groot pak sneeuw in de vorm van een auto eromheen gemaaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:36 schreef Werkman het volgende:
Als je er zelf niet in gezien wild worden prima, maar blijf met je poten van andermans spullen af.
Een jaar terug hebben een paar randdebielerige puistenkwekers 's nachts nog geprobeerd die van mijn ouders ( zoals foto hierboven) in de sloot te duwen.
Ik kwam toevallig laat langs en heb ze lekker bij het strotje vastgepakt en met hun kop tussen de spijlen van een naburig hekje getimmerd.![]()
Er zijn ook van die mongolen die beginnen te toeteren als mijn ouders toevallig eens eerder een parkeerplek te pakken hebben dan hun als er geen invalidenparkeerplaats voorhanden is.
Alsof je in een gewone bak meer rechten hebt.
Altijd leuk voor de invalide en afhankelijke eigenaar, als ik zulk tuig ooit betrap draai ik ze ook om en krijgen ze een pak hout in de vorm van een doodskist om zich heen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:05 schreef l0lownkill het volgende:
Bij ons op school hebben ze een keer een canta omgedraaid, en vervolgens een groot pak sneeuw in de vorm van een auto eromheen gemaakt
Lawaaiig, slecht klinkend, stank, roet en fijnstof.quote:
Ik vind benzine meer stinken dan diesel, daarbij is diesel goedkoper en auto's op diesel maken toch geen lawaai?quote:Op zondag 16 augustus 2015 07:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Lawaaiig, slecht klinkend, stank, roet en fijnstof.
Ja al ruim 1 eeuwquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:12 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik vind benzine meer stinken dan diesel, daarbij is diesel goedkoper en auto's op diesel maken toch geen lawaai?
Ik kan je iig geruststellen, er zijn al een paar elektrische modellen uitgebracht
Voor de hipsters onder onsquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:22 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ja al ruim 1 eeuw![]()
[ afbeelding ]
Gaaf ding wel een babe magneet als het ware
quote:
Alles boven een 2.0 4 cilinderquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:17 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En wat is een 3.5 V6 volgens jou wel dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |