Voor een tijd heb ik gedacht om hier een potentiële partner te vinden. Filosoof Alain de Botton schrijft dat niet-religieuzen nog veel kunnen leren van Christelijk gelovigen. Vaak kennen kleinere gemeenschappen een hechtere binding wat mensen belet om zedenloos te leven. Dat is tevens een van mijn grote bedenkingen wat betreft het studentenleven dat ik gelukkig binnenkort achter me laat: men gaat alleen om met leeftijdgenoten, welke allemaal niet ouder zijn dan 30. Kortom, de leeftijdsgroep die met de minste verantwoordelijkheid leeft en met de hoogste hormoonspiegels. Indien studenten weer tussen de meerdere generaties zouden leven, zou dit ook een genuanceerder leven teweeg brengen onder studenten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom uit de bible belt maar daar gaat hij ze ook niet zomaar vinden hoor.
Vind je dat niet een zeer onprettige manier van omgaan met mensen? Je kon immers aannemen dat de vrouw in kwestie zich daar al bewust van was en dat ze het niet fijn zou vinden om daar op gewezen te worden. Waarom doe je dat dan toch? Het lijkt mij namelijk dat een goede man rekening houdt met de gevoelens van anderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:24 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan alleen vruchtbaarheid. Ik ben in de veronderstelling dat een goede vrouw ook gezonde eetgewoontes heeft en dientengevolge kent zij geen overgewicht. Ooit heb ik eens aan de universiteit een phdstudent met overgewicht die assisteerde tijdens colleges erop gewezen dat ze maar beter kon gaan afvallen, omdat ze anders niet werd serieus genomen. Tegen de verwachtingen in viel mijn opmerking niet in goede aarde.
Studenten zijn al sinds jaar en dag de groep mensen die zich het smerigst gedraagt van iedereen omdat ze in een grote anonieme stad onder elkaar leven na het nog nauwelijks bereikt hebben van zelfstandigheid, ik snap niet dat dat je verbaast.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:40 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Voor een tijd heb ik gedacht om hier een potentiële partner te vinden. Filosoof Alain de Botton schrijft dat niet-religieuzen nog veel kunnen leren van Christelijk gelovigen. Vaak kennen kleinere gemeenschappen een hechtere binding wat mensen belet om zedenloos te leven. Dat is tevens een van mijn grote bedenkingen wat betreft het studentenleven dat ik gelukkig binnenkort achter me laat: men gaat alleen om met leeftijdgenoten, welke allemaal niet ouder zijn dan 30. Kortom, de leeftijdsgroep die met de minste verantwoordelijkheid leeft en met de hoogste hormoonspiegels. Indien studenten weer tussen de meerdere generaties zouden leven, zou dit ook een genuanceerder leven teweeg brengen onder studenten.
Ik reageerde eveneens op deze tegeltjeswijsheid. Is trouwens geen retoriek, eerder een mantra.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik reageerde puur op de "je moet gewoon jezelluf zijn"-retoriek.
Ik sprak over een bedenking, niet een verbazing. Mooi dat wij het over meerdere zaken eens zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studenten zijn al sinds jaar en dag de groep mensen die zich het smerigst gedraagt van iedereen omdat ze in een grote anonieme stad onder elkaar leven na het nog nauwelijks bereikt hebben van zelfstandigheid, ik snap niet dat dat je verbaast.
Ik weet niet wat je bedoelt met onderdanig, maar dat een vrouw louter goed of slecht is met betrekking tot haar bed prestaties, heb ik nergens genoemd. Ik zoek een vrouw die net zo gewoon is als ik en die dus haar verantwoordelijkheid neemt en inderdaad zichzelf verzorgt en gezond eet. Huishouden kan ik eveneens net zo goed als dat zij een fulltime baan kan hebben. Hoe meer de rollen van man en vrouw worden gepolariseerd en voorbehouden worden voor louter man of vrouw, hoe slechter dit uitpakt in relaties.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:38 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Je moet naar een pschyater TS.
Niks is goed volgens jou en elke vrouw is 'slecht'volgens mij.
Overigens is een vrouw niet 'goed' of 'slecht '. Dat geldt alleen voor haar bed prestaties.
Wat zoek je nou? een vrouw die niks ongezonds eet, onderdanig is , netjes de afwas doet , strijkt, kookt etc. etc..?
Manmanman TS is gek
In je OP zei je dat je dacht op de universiteit een 'goede vrouw' zou kunnen tegenkomen, daar doelde ik op. Dat was wel erg naief van je.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:44 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ik reageerde eveneens op deze tegeltjeswijsheid. Is trouwens geen retoriek, eerder een mantra.
[..]
Ik sprak over een bedenking, niet een verbazing. Mooi dat wij het over meerdere zaken eens zijn.
Ik bedoel dat een vrouw niet 'goed'of ' slecht 'is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:49 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met onderdanig, maar dat een vrouw louter goed of slecht is met betrekking tot haar bed prestaties, heb ik nergens genoemd. Ik zoek een vrouw die net zo gewoon is als ik en die dus haar verantwoordelijkheid neemt en inderdaad zichzelf verzorgt en gezond eet. Huishouden kan ik eveneens net zo goed als dat zij een fulltime baan kan hebben. Hoe meer de rollen van man en vrouw worden gepolariseerd en voorbehouden worden voor louter man of vrouw, hoe slechter dit uitpakt in relaties.
Zoals in eerder genoemde reactie vond ik mijn opmerking dus heel normaal en verwachtte ik niet dat zij met verbazing zou reageren. Dat ze ze zich zou schamen, had ik wel verwacht en is ook onderdeel van onze samenleving om mensen in het gareel te houden. Teveel vrijheid en te weinig sociale controle leidt namelijk tot wispelturigheden. Ik praat pesten niet goed, maar een enkele opmerking kan de ander helpen. Net zo goed als dankzij de reacties in mijn vorige topics onder account naam Domyos, waardoor ik mijn kijk op een vriend van mij heb bijgesteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je een verwachting had met betrekking tot haar reageren..
Waarom ineens? Waarom niet eerder?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Nu ben ik wel ineens erg benieuwd naar een foto van jou.
Ik ook al en daar ben ik dan in dit geval nog trots op ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:42 schreef Fera het volgende:
Ik besef me dat ik TS zijn ergste nachtmerrie ben.
Volgens mij bestaan het soort vrouwen die TS wil dan ook helemaal niet en is dus eigenlijk iedereen een nachtmerrie voor hem. De één wat meer dan de ander misschien.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ook al en daar ben ik dan in dit geval nog trots op ook!
Omdat je het nu over uiterlijkheden hebt. Zal misschien best zijn dat je dat al eerder hebt gedaan, maar deze keer viel het me op.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Waarom ineens? Waarom niet eerder?
Klopt, het viel vies tegen en heel veel vrouwen aan de uni vind ik niet aardig. Zeker toen ik een vriend die ik aardig goed dacht te kennen, opeens anders bleek. Zie ook mijn topics onder het Domyos account, dan begrijp je beter waarom het zo moeilijk is om een goede vrouw te vinden. Daarom heb ik zelfs enkele weken gedacht om een vrouw op het mbo te moeten zoeken. Dit is ook niet de oplossing gebleken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In je OP zei je dat je dacht op de universiteit een 'goede vrouw' zou kunnen tegenkomen, daar doelde ik op. Dat was wel erg naief van je.
Jij marginaliseert een vrouw tot een bepaald product waarmee slecht eenzijdige dingen mee te doen zijn. Vrouwen zie ik als mensen, net zoals mezelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:51 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een vrouw niet 'goed'of ' slecht 'is.
Het enige wat goed of slecht kan zijn zijn haar bed prestaties.
Ze mogen alleen niks menselijks doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:55 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Jij marginaliseert een vrouw tot een bepaald product waarmee slecht eenzijdige dingen mee te doen zijn. Vrouwen zie ik als mensen, net zoals mezelf.
In mijn Domyos topics was de aanleiding ook uiterlijk. Echter ben ik teruggekomen van de indicator kleding om vrouwen mee te peilen. Hoe dan ook, dit was niet de eerste keer dat uiterlijk de revue passeerde.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat je het nu over uiterlijkheden hebt. Zal misschien best zijn dat je dat al eerder hebt gedaan, maar deze keer viel het me op.
Want je gedragen als een losbandige vieze slet hoort er gewoon bij als je mens bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:56 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ze mogen alleen niks menselijks doen?
Heb je overgewicht, word je alsnog niet voor vol aangezien.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:01 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
In mijn Domyos topics was de aanleiding ook uiterlijk. Echter ben ik teruggekomen van de indicator kleding om vrouwen mee te peilen. Hoe dan ook, dit was niet de eerste keer dat uiterlijk de revue passeerde.
Dit leidt wel tot een nieuwe indicator: indien ik een vrouw heb gesproken, probeer ik na enige tijd haar nog eens voor de geest te halen. Indien ik alleen de gesprekken kan herinneren en iets van haar heb opgestoken en niet meer kan herinneren hoe ze er uit zag of welke kleding ze aan had, dan is het een goede vrouw. Maar zoals die assistent tijdens die colleges, zag ik alleen haar overgewicht en niets anders.
Allicht meer kans dan bij een lokaal vrouwenclubjequote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom uit de bible belt maar daar gaat hij ze ook niet zomaar vinden hoor.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je overgewicht, word je alsnog niet voor vol aangezien.
Ondanks dat het onderzoeksdoel van dit topic serieus is, moest ik hierom lachen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je overgewicht, word je alsnog niet voor vol aangezien.
Voor sommige ja, voor anderen niet. Dat lijkt me nogal aan de persoon te liggen. Mijn opmerking bedoelde ik breder, want kennelijk ook alcohol- ,cola- en chipsconsumptie horen binnen bepaalde grenzen te vallen voor TS. En uit zijn vorige topic maak ik op dat als je ooit een keer betrapt wordt op een duckface dat je dan meteen uit de gratie bent. Alsof je hele karakter opeens 180 graden is omgedraaid. Naja, zo gaat een leuke meid vinden lastig worden voor TS.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Want je gedragen als een losbandige vieze slet hoort er gewoon bij als je mens bent?
Goh......er zijn mannen zat die een wat vollere vrouw graag serieus nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:24 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan alleen vruchtbaarheid. Ik ben in de veronderstelling dat een goede vrouw ook gezonde eetgewoontes heeft en dientengevolge kent zij geen overgewicht. Ooit heb ik eens aan de universiteit een phdstudent met overgewicht die assisteerde tijdens colleges erop gewezen dat ze maar beter kon gaan afvallen, omdat ze anders niet werd serieus genomen. Tegen de verwachtingen in viel mijn opmerking niet in goede aarde.
Welk gareel? Jouw gareel?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Zoals in eerder genoemde reactie vond ik mijn opmerking dus heel normaal en verwachtte ik niet dat zij met verbazing zou reageren. Dat ze ze zich zou schamen, had ik wel verwacht en is ook onderdeel van onze samenleving om mensen in het gareel te houden. Teveel vrijheid en te weinig sociale controle leidt namelijk tot wispelturigheden. Ik praat pesten niet goed, maar een enkele opmerking kan de ander helpen. Net zo goed als dankzij de reacties in mijn vorige topics onder account naam Domyos, waardoor ik mijn kijk op een vriend van mij heb bijgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |