abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162585126
Heb gisteren mijn nagels gedaan:



Er zit een Essence 'gel' lakje onder en matte topcoat overheen. Vind mat normaal niet zo mooi, maar wel grappig over een patroontje!
pi_162585368
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:35 schreef Evi90 het volgende:
Heb gisteren mijn nagels gedaan:

[ afbeelding ]

Er zit een Essence 'gel' lakje onder en matte topcoat overheen. Vind mat normaal niet zo mooi, maar wel grappig over een patroontje!
Die vind ik echt supermooi. _O_

Ik heb een startset pink gellac gekocht, maar ben eigenlijk erg teleurgesteld tot nu toe. De eerste poging lag er naar één dag helemaal af. Begon te chippen en aan de randjes los te zitten. Een keertje blijven haken achter iets en er lag een hele laag af. Vervolgens alle nagels eraf zitten peuteren want ze zaten overal al los.

Nu de tweede en laatste poging. Na één dag zit het nog okay, maar dat zegt natuurlijk nog niets.

Iemand hier ervaring met pink gellac?
pi_162585672
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die vind ik echt supermooi. _O_

Ik heb een startset pink gellac gekocht, maar ben eigenlijk erg teleurgesteld tot nu toe. De eerste poging lag er naar één dag helemaal af. Begon te chippen en aan de randjes los te zitten. Een keertje blijven haken achter iets en er lag een hele laag af. Vervolgens alle nagels eraf zitten peuteren want ze zaten overal al los.

Nu de tweede en laatste poging. Na één dag zit het nog okay, maar dat zegt natuurlijk nog niets.

Iemand hier ervaring met pink gellac?
Van dat merk heb ik het nog niet geprobeerd. Vlak boven jouw post staat er wel iets over ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:04 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Deze van Pinkgellac zijn ¤15 per stuk, maar altijd 2+1 gratis, dus eigenlijk ¤30 voor 3 stuks. Ik heb nog nooit zulke fijne gellak gehad (heb 3 merken geprobeerd en weer doorverkocht, rommel). De toplaag even open vijlen en dan de nagels weken in watjes met nagellakremover (met aceton) en dan laat het vanzelf los na een paar minuten.
pi_162585754
Oh, dat had ik nog niet gelezen. :D Dan ligt het dus toch gewoon aan mij.
pi_162585827
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die vind ik echt supermooi. _O_
Thanks! Ik heb geen ervaring met echte gellak, maar de Miracle Gel van Sally Hansen blijft ook lang zitten! Is een kleurtje + topcoat (geen lamp). Ben daar heel tevreden over.
  Moderator zondag 29 mei 2016 @ 11:32:25 #106
382129 crew  Donna
pi_162586324
Ik ben idd super blij met Pink Gellac. Toevallig vorige week na 19 dagen m'n lakje eraf gehaald. :D
  zondag 29 mei 2016 @ 11:54:57 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162586875
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die vind ik echt supermooi. _O_

Ik heb een startset pink gellac gekocht, maar ben eigenlijk erg teleurgesteld tot nu toe. De eerste poging lag er naar één dag helemaal af. Begon te chippen en aan de randjes los te zitten. Een keertje blijven haken achter iets en er lag een hele laag af. Vervolgens alle nagels eraf zitten peuteren want ze zaten overal al los.

Nu de tweede en laatste poging. Na één dag zit het nog okay, maar dat zegt natuurlijk nog niets.

Iemand hier ervaring met pink gellac?
Ontvetten en een ruwe nagelbasis is het belangrijkste voor goede gelhechting. Hoe prep je je nagels?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162587009
Ik heb ze eerst in vorm gemaakt, daarna de bovenkant van m'n nagel ruw gemaakt met het vijltje dat erbij zat. Dan schoongemaakt met dat spul dat erbij zat. (waarmee kan je dat trouwens vervangen als het op is?) en vervolgens de basecoat, twee keer de witte kleur en als laatste de shine topcoat.

Kwam er wel achter na één hand dat ik de tijd te kort had gedaan. Ik dacht dat die lamp pas na 60 sec uit zou gaan, maar dat waren dus maar 30 seconden. Maar bij de tweede hand heb ik dat wel goed gedaan en toch gingen ze er allebei net zo snel vanaf.

Ik heb het nu de tweede poging wel nog nauwkeuriger ruw gemaakt en schoongemaakt. Misschien lag het probleem toch daar.
pi_162587265
quote:
17s.gif Op zondag 29 mei 2016 11:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ontvetten en een ruwe nagelbasis is het belangrijkste voor goede gelhechting. Hoe prep je je nagels?
Kijk eens op youtube naar prepping nails. Dan kom je veel info tegen. Vooral de randen goed doen. ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 29 mei 2016 @ 13:42:23 #110
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162589503
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ze eerst in vorm gemaakt, daarna de bovenkant van m'n nagel ruw gemaakt met het vijltje dat erbij zat. Dan schoongemaakt met dat spul dat erbij zat. (waarmee kan je dat trouwens vervangen als het op is?) en vervolgens de basecoat, twee keer de witte kleur en als laatste de shine topcoat.

Kwam er wel achter na één hand dat ik de tijd te kort had gedaan. Ik dacht dat die lamp pas na 60 sec uit zou gaan, maar dat waren dus maar 30 seconden. Maar bij de tweede hand heb ik dat wel goed gedaan en toch gingen ze er allebei net zo snel vanaf.

Ik heb het nu de tweede poging wel nog nauwkeuriger ruw gemaakt en schoongemaakt. Misschien lag het probleem toch daar.
Hmm, klinkt wel goed. Wel je tips gewrapt?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator zondag 29 mei 2016 @ 13:56:50 #111
382129 crew  Donna
pi_162589926
Heb je geen primer Myraela? Zonder primer zit het bij mij ook nog wel ruim een week, maar bij een vriendin van me niet eens 2 dagen.
Dat spul om schoon te maken kan je gewoon nieuw bestellen. Ik heb m'n eerste flesje al op. :)
Basecoat moet maar 15sec he? Als je die te lang doet kan het ook eerder loslaten. Die 15sec moet je tellen want er is geen piepje.
pi_162591191
quote:
17s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm, klinkt wel goed. Wel je tips gewrapt?
Tips gewrapt?

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:56 schreef DonnaRush het volgende:
Heb je geen primer Myraela? Zonder primer zit het bij mij ook nog wel ruim een week, maar bij een vriendin van me niet eens 2 dagen.
Dat spul om schoon te maken kan je gewoon nieuw bestellen. Ik heb m'n eerste flesje al op. :)
Basecoat moet maar 15sec he? Als je die te lang doet kan het ook eerder loslaten. Die 15sec moet je tellen want er is geen piepje.
Ik heb nog geen primer nee. Als jullie allemaal zo enthousiast zijn ga ik dat maar proberen. Hij geeft bij mij wel een piepje na 15 seconde?

Ik heb wel redelijk zachte nagels van mezelf. En heb ook met de gellac afgewassen, misschien komt het daardoor. Normale nagellak is daar tenminste ook nooit blij mee.
  Moderator zondag 29 mei 2016 @ 17:14:17 #113
382129 crew  Donna
pi_162596048
Ik heb de kleine LED lamp, die brandt een minuut en die piept alleen met 30sec. Misschien heb jij de UV lamp, ik weet niet wanneer die wel en niet piept. Dus ik moet die 15sec wel echt even tellen.
Ik gebruik altijd de primer, zeker met afwassen en poetsen etc.
pi_162596135
Ik heb ook de kleine LED. Maar hij piept bij 15 seconde en gaat na 30 seconde uit. In een andere review lees ik weer dat hij na 15 seconde piept, maar wel 60 seconde aan blijft staan. Ik snap er helemaal niets meer van, haha.
  Moderator zondag 29 mei 2016 @ 17:27:00 #115
382129 crew  Donna
pi_162596330
Timer er maar bij haha! Ik heb de stopwatch van m'n mobiel erbij gehad.
  Moderator zondag 29 mei 2016 @ 17:30:40 #116
382129 crew  Donna
pi_162596422
Dacht even dat ik gek werd, maar nogmaals gecheckt en ik heb echt de piep op 30sec en na 60sec gaat de lamp uit.

Maar ze veranderen ook nog wel eens wat. Want in nieuwe reviews staat dat je je nagels na de laatste laag (shine) niet hoeft af te nemen met cleaner, maar in mijn handleiding wel. Dus dat doe ik ook gewoon. Misschien hebben ze de lampen ook aangepast?
  maandag 30 mei 2016 @ 19:21:39 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162626013
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2016 14:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tips gewrapt?

[..]

Ik heb nog geen primer nee. Als jullie allemaal zo enthousiast zijn ga ik dat maar proberen. Hij geeft bij mij wel een piepje na 15 seconde?

Ik heb wel redelijk zachte nagels van mezelf. En heb ook met de gellac afgewassen, misschien komt het daardoor. Normale nagellak is daar tenminste ook nooit blij mee.
Ja, de voorkant van je nagel meenemen met base, kleur en topcoat. Zo voorkom je dat er lucht onder kan komen en zeker bij zachtere nagels kan dat prettig zijn. Ennn dan vooral een aantal uur VOOR het lakken niet in het water komen, dan zijn je nagels namelijk breder/slapper en als ze dan inkrimpen met gellak erop, ploft het er zo af.

(kleine hint, check mijn blog uit m;'n signature en lees de soak off gel artikelen eens door :). Ben geen pro hoor, maar wel wat ervaring opgedaan met gel!)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 30 mei 2016 @ 19:23:48 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162626092
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:30 schreef DonnaRush het volgende:
Dacht even dat ik gek werd, maar nogmaals gecheckt en ik heb echt de piep op 30sec en na 60sec gaat de lamp uit.

Maar ze veranderen ook nog wel eens wat. Want in nieuwe reviews staat dat je je nagels na de laatste laag (shine) niet hoeft af te nemen met cleaner, maar in mijn handleiding wel. Dus dat doe ik ook gewoon. Misschien hebben ze de lampen ook aangepast?
Tegenwoordig heb je no-wipe topcoat inderdaad, Volgens mij is de topcoat van Pink Gellac ook no-wipe.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 19:36:06 #119
382129 crew  Donna
pi_162626447
quote:
17s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tegenwoordig heb je no-wipe topcoat inderdaad, Volgens mij is de topcoat van Pink Gellac ook no-wipe.
Hmm, dan hebben ze dat later vernieuwd denk ik. Die van mij is echt niet no-wipe, heb het spul al een behoorlijk lange tijd. Het blijft ook plakkerig, dus moet er echt wel met die cleaner overheen. Maar goed, maakt ook niet uit voor mij, vind het prima, maar vond het door recente blogs wel verwarrend worden. Misschien hebben ze de lampen dus ook vernieuwd in de tussentijd.
  maandag 30 mei 2016 @ 20:32:14 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162628333
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:36 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hmm, dan hebben ze dat later vernieuwd denk ik. Die van mij is echt niet no-wipe, heb het spul al een behoorlijk lange tijd. Het blijft ook plakkerig, dus moet er echt wel met die cleaner overheen. Maar goed, maakt ook niet uit voor mij, vind het prima, maar vond het door recente blogs wel verwarrend worden. Misschien hebben ze de lampen dus ook vernieuwd in de tussentijd.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Overigens staat het niet op het flesje, dat is wel extra verwarrend (zeker met meerdere merken in m'n stash)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162671213
Ik wilde mijn gellac setje terugsturen. Maar dan staat er ineens dat je maar 75% terugkrijgt vanwege hygiënische redenen. Ze roepen overal zo hard dat je het gewoon twee weken kunt testen.
pi_162849330
Ik heb zo'n nailart-mat gekocht van bundlemonster O+ Nooit meer knoeien op m'n bureau! Wel jammer dat er vouwen inzitten, hij zat helemaal opgevouwen verpakt..
pi_163587069
Joeoeoe, waar kan je tegenwoordig nog fatsoenlijke nagellakverdunner krijgen? Al mijn vaste adresjes doen er niet meer aan. ;(
pi_163588840
Douglas dacht ik
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 7 juli 2016 @ 22:20:34 #125
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_163590363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Joeoeoe, waar kan je tegenwoordig nog fatsoenlijke nagellakverdunner krijgen? Al mijn vaste adresjes doen er niet meer aan. ;(
Deze heeft seche: http://www.prettypolish.nl/verzorging/nagellak-verdunner.html

Ken ze verder niet, btw. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')