Nee maar ze kunnen wel shoppen met je pasje...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel handig, kunnen ze ook je pincode niet afkijken (onder de 25 euro)
Moeten ze het wel eerst jattenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen wel shoppen met je pasje...
Mijn portemonnee is nog nooit gejat.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo moeilijk hoor.
Kom anders naar Den Haag :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn portemonnee is nog nooit gejat.
*klopt af*
Dan jat jij hem zekerquote:
Wat is een kaartlezer onderbroek?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon een kaartlezer onderbroek doen en dan tegen de broekzak van iemand anders duwen.
Niet doen bij meisjes van 16 trouwens
in.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is een kaartlezer onderbroek?
Alsof mijn hart nog niet genoeg was om te stelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gahahah hoe kom je er opquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:59 schreef Specularium het volgende:
NWS / Excuses nadat hotelpersoneel aanslag naspeelt
Turkse humor.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof mijn hart nog niet genoeg was om te stelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry, is de warmte denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gewoon aluminiumfolie in je portemonneequote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja de abn kan je ook een hoesje halen om dit dus te voorkomen:P
En op je hoofd voor de zekerheid.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon aluminiumfolie in je portemonnee
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof mijn hart nog niet genoeg was om te stelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |