NOS jeugdjournaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:21 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Dat wijf is toch van het nieuws ?
Ik denk dat Jinnek een forser banksaldo heeft dan menig Fok!ker.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet je juist heel ver vandaan blijven, voor je het weet zuigen dat soort types meer uit je dan alleen je zaad.
En dat heeft een reden! Waarom denk je dat Bram het met koffertjes deed ipv rekening nummers uitwisselen!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:22 schreef -_-lostpwandmail-_- het volgende:
[..]
Ik denk dat Jinnek een forser banksaldo heeft dan menig Fok!ker.
Waar heb je het allemaal over? Ik volg dat soort klootjesvolk nieuws niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat heeft een reden! Waarom denk je dat Bram het met koffertjes deed ipv rekening nummers uitwisselen!
Laat maar, ik heb het over dingen gehad met bram die fokkers eigenlijk niet mogen weten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:26 schreef -_-lostpwandmail-_- het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over? Ik volg dat soort klootjesvolk nieuws niet.
Ah ok, jij bent echt anders!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb het over dingen gehad met bram die fokkers eigenlijk niet mogen weten.
Ze zal wel goed kunnen zuigen danquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:22 schreef -_-lostpwandmail-_- het volgende:
[..]
Ik denk dat Jinnek een forser banksaldo heeft dan menig Fok!ker.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:44 schreef -AMG- het volgende:
Die mag mij slaan, bespugen en verkrachten.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:48 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Is toch 1 pot nat dat hele Oostblok
Tsjechische ouders,quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:43 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Ze is geboren in de VS.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Jinek
Tja, het leven is hard, ik mag niet in de VS wonen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:01 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Weet ik. Trouwens ze zou, als ze zou willen zo naar de VS kunnen verhuizen.
ff naar mexico en dan door het riool naar de VSquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:03 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Tja, het leven is hard, ik mag niet in de VS wonen.![]()
Behalve als ik een green card ontvang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |