abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:55:12 #1
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155176479
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:57:11 #2
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155176535
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
? Maar het feit dat een leidster spreekt over terugbijten blijf ik vreemd vinden.
Echt het gesprek aan gaan!! Anders zit je straks ook niet meer met een gerust hart op je werk.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155176854
Stip heeft een muggenallergie en dat ziet er toch wel iets erger uit. Die krijgt meteen een rode dikke plek ter grootte van een 2 euro munt of groter en binnen een uur of 2 komt er pus uit. Maar misschien zijn er ook gradaties in :) Mijn huisarts raadde Azaron creme aan (of hormooncreme, maar dat wilden we (nog) niet).

Beterschap iig!
pi_155179946
Saar heeft toch de waterpokken... ze heeft er verder geen last van en ze kan ze maar gehad hebben...
Vraag mij alleen af van wie ze ze heeft gekregen.
S. 2014
J. 2016
pi_155180558
Ja, dat is inderdaad wel raadselachtig, ze gaat niet naar opvang toch? Ik heb eigenlijk geen idee hoe je waterpokken kunt oppikken.
Beterschap!! Wel middenin jullie verhuizing, toch? ;( .

Zijn jullie kindjes ook zo gulzig met eten? I propt echt alles helemaal in haar mond. En dan gaat ze het liefst ook uit de stoel om met haar mond propvol eten een beetje rond te gaan struinen. :{w .
Hier was het brood met bessenjam (er was niets op haar jurkje terechtgekomen, dat is dan wel weer wonderbaarlijk _O_ ). We proberen haar nu wel aan te leren dat je ook gewoon per stukje iets kunt eten, in plaats van alles meteen in je mond proppen alsof je middenin een hongerwinter zit. :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155181226
Ah wat sneu GM :'( Hopelijk krijgt ze er niet alsnog last van!

Franny :D heel herkenbaar :+ Zo zit F vaak met een stuk banaan wat nog half uit z'n mond steeks :')
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad op het kdv, ze hebben het dus zelf ook gezien :)

F eet ook ontzettend veel. Ik ben echt zo verbaasd hoeveel hij wegwerkt :+ Daar staan dan helaas wel weer heel veel poepluiers tegenover :') ik neem mijn opmerking over het niet nodig hebben van geurzakjes voor poepluiers terug, het is nu echt niet meer te harden :X
pi_155181800
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:41 schreef Franny_G het volgende:
Ja, dat is inderdaad wel raadselachtig, ze gaat niet naar opvang toch? Ik heb eigenlijk geen idee hoe je waterpokken kunt oppikken.
Beterschap!! Wel middenin jullie verhuizing, toch? ;( .

Zijn jullie kindjes ook zo gulzig met eten? I propt echt alles helemaal in haar mond. En dan gaat ze het liefst ook uit de stoel om met haar mond propvol eten een beetje rond te gaan struinen. :{w .
Hier was het brood met bessenjam (er was niets op haar jurkje terechtgekomen, dat is dan wel weer wonderbaarlijk _O_ ). We proberen haar nu wel aan te leren dat je ook gewoon per stukje iets kunt eten, in plaats van alles meteen in je mond proppen alsof je middenin een hongerwinter zit. :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeel herkenbaar. Vooral nu hij de Ikea stoel in de ban heeft gedaan en alleen nog maar op zn lage stoel eet. Ik moest wel even grinniken om je foto hoor :D

Bananen worden hier naar binnen geschoven als een professionele hotdog-eter :X

Arme S!
pi_155183105
Nee ze gaat idd niet naar de opvang... maar speelt wel met andere kinderen, en je schijnt t dus ook gewoon uit de lucht te kunnen oppikken...
NajaN de timing is geweldig maar gelukkig is ze zelf super vrolijk.
S. 2014
J. 2016
pi_155183134
En een speciale O+ voor I. Heerlijk zo'n volle mond
S. 2014
J. 2016
pi_155183966
Jammer Saar! Maar idd, je kunt ze maar gehad hebben. Wat helpt bij het indrogen is een havermoutbadje: havermout in washand en elastiekje erom, in bad doen en goed natmaken en de plekken ermee deppen.
Home is where the O+ is...
pi_155184108
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:32 schreef Cwen het volgende:
Jammer Saar! Maar idd, je kunt ze maar gehad hebben. Wat helpt bij het indrogen is een havermoutbadje: havermout in washand en elastiekje erom, in bad doen en goed natmaken en de plekken ermee deppen.
Die pas hier ook favo bij de pokkies!
pi_155186278
Boaz kan ook echt ALTIJD eten .. heeft ie net zijn eigen boterham op en zit ik aan de mijnes, komt ie naar me toe gekropen met zo'n kop van: hallo, geef mij ook eens wat! Ik heb HONGERRRRRR.
Ventje eet onderhand nog meer op een dag als ik zelf doe :X
pi_155186879
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:32 schreef Cwen het volgende:
Ga ik even onthouden!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:08:21 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_155188290
Whahahaha franny die foto :D _O-

Beterschap voor saar. Het ziet er zo sneu uit, fijn dat ze er geen last van heeft. Hopelijk blijft dat zo.

Lucas eet vooral veel brood en dat merken we nu ook in de boodschappen. Kwamen we eerder de week door met 2 broden, nu hebben we er 3 nodig. Of eigenlijk 3 en een beetje :+ Meneer kaant ook gewoon een heel brood weg in een week _O_
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_155188565
Franny :D O+

Arme Saar :( Maar nog even en ze is er vanaf.
pi_155189720
Brood is ook gewoon heel lekker dus ik snap L. wel :D

Bedankt voor de beterschaps voor mn aapie, duidelijk dat t pokkies zijn want ze krijgt ze dus ook in dr kruis... :X }:|
Mja ze is gewoon dr eigen blije zelf.

Waar drinken jullie dreumessen uit? Saar kan uit een rietjesbeker drinken of de avent oefenbeker maar dan laat de 85% weer zo uit dr mond lopen terwijl ze t met de handgreepfles wel gewoon doorslikt..
S. 2014
J. 2016
pi_155190191
Die oefenbeker staat hier ook garant voor een hoop natte kleding.
Hij vindt het vooral prachtig in te drukken en dan de beker op de kop :')
Difrax open bekertje vindt hij prachtig en die hebben we ook onder de douche voor oefenen en kliederen.
Rietjesbeker is gewoon voor de makkelijk, die wordt het hele huis door meegenomen en wordt zelfs als die op zijn kant ligt naast gelegen en dan het rietje in zijn mond stoppen en dan een poging doen tot drinken. Hoezo lui?
pi_155190391
Oefenbeker van Avent echt een rotding hier.
Hier gaat er een rietjesbeker mee op pad, deze staat overdag ook op tafel thuis. Tijdens de maaltijden een plastic Ikea-bekertje.
Ooh en soms neem ik ook een bidon mee voor onderweg. :)
pi_155190409
Dat is gewoon inventief joh Blue ;)

F drinkt uit een rietjesbeker of een gewone beker. Dat uit de mond laten lopen gebeurt hier ook wel eens, blijkbaar heeft hij dan toch geen dorst :+
pi_155191137
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar heeft toch de waterpokken... ze heeft er verder geen last van en ze kan ze maar gehad hebben...
Vraag mij alleen af van wie ze ze heeft gekregen.
Melb had het precies zo, tijdens onze vakantie bultjes. Alleen op hoofd gezicht en ledematen. Geen jeuk. Een dag een beetje koorts.

Hij is wel verkouden geweest net na de besmetting, dat was 2,5 week ervoor. Of tijdens de laatste dagen kdv of op een bbq met baby's. Heeft daar de baby van Crumpette besmet, die er ook weinig last van heeft gehad.

Ik knijp in mijn handjes dat t zo mild was. Stel dat ie t daardoor nog een keer krijgt is die tweede keer vaak ook mild.

Hoop dat Saartje er net zo weinig last van krijgt.
Kwak
pi_155191623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef Moppert het volgende:

Echt het gesprek aan gaan!! Anders zit je straks ook niet meer met een gerust hart op je werk.
Inmiddels heb ik met de leidsters gesproken over het bijten. Ze gaven aan dat bijten schijnt te helpen, maar ik heb aangegeven dat ik dat géén optie vind om meerdere redenen. Dat snapten ze gelukkig wel. Hoe ze eventueel met andere kinderen omgaan heb ik maar even buiten beschouwing gelaten, maar ze weten in ieder geval hoe ik erover denk. :) Ja, het blijft een rare opmerking, maar de juf in kwestie is nu op vakantie, dus ik heb met andere leidsters gesproken. Misschien dat die juf in kwestie nog wat van de oude stempel is, want ze is al behoorlijk op leeftijd.

Die volle mond van I. :D O+ Een en al herkenning ook, soms tot kokhalzen aan toe. :')

Dot wat rot dat Stip zo'n last heeft van muggenbeten. -O- T en S zijn beiden nog nooit door een mug gebeten, dus ik weet niet of ze er veel last van zouden hebben. Ik hoop dat ze nog lang muggenbeetloos blijven, want ik vind het echt zielig al die jeukende bultjes bij die mini's.

GM beterschap voor je mini. Lekker in de havermoutsmurrie dompelen, dat helpt echt, hopelijk krijgt ze er niet teveel last van. :*

S heeft ontdekt dat er vliegtuigen in de lucht kunnen vliegen. We wonen zo'n 25 kilometer bij Schiphol vandaan, zo ongeveer precies onder een aanvliegroute. O+ Ik kan me nog herinneren dat ik het als kind geweldig vond dat er zoveel vliegtuigen overvlogen. Ik hoop dat T en S het ook zo tof gaan vinden. S begint nu al te zoeken als hij het geluid van een vliegtuig hoort en als hij hem spot zegt hij "tuig" en wijst er heel enthousiast naar.

S is vandaag ook voor het eerst naar de kapper geweest. Hij vond het stom, maar het is wel gelukt. Hij is door de kapster omgekocht met een chocoladekoekje. :X Het zweet brak me letterlijk uit, dus ik was al lang blij dat het vrij soepel ging op wat gewurm omdat hij weg wilde na. Gelukkig hoefde hij niet te huilen, want dan had ik echt een beetje zenuwachtig geworden geloof ik. Nu heeft ie in ieder geval een hele hippe coupe in plaats van een Haagse mat. :')

Vinden jullie kindjes fietsen ook zo leuk? S vind het echt geweldig en wordt al blij als ik hem vraag of we zullen gaan fietsen. Vandaag ging hij even zijn nieuwe kapsel aan mijn zusje showen en toen ik na 15 minuten vroeg of we weer gingen fietsen om terug naar huis te gaan pakte hij zelf zijn helmpje en stond echt te trappelen met zijn voetjes bij mijn fiets. Ik ben echt blij dat ik hem met zoiets simpels zo'n leuke tijd bezorg. :)
pi_155191881
Saar wordt ook onwijs blij van fietsen! Dat zit ze heel blij te hupsen en te wapperen want stilzitten is :{w
Vd week reden we bij mijn zus vandaan door een nogal hobbelige straat... dus ontdekte ze dat als je dan aaaaaaaaaaa gilt je hele leuke wiebelgeluiden krijgt... ze heeft de hele straat gegild... :+

Ik vind het mooi dat ze echt voorkeuren gaan ontwikkelen en dingen gaan ontdekken.
S. 2014
J. 2016
pi_155191986
Nikki ik zie een overeenkomst!
Wij wonen ook vlakbij Schiphol onder een van de banen, precies bij een bocht net na het opstijgen. Geweldig vindt F het als ze over denderen (gelukkig is die baan niet standaard open)

En fietsen O+
Love it, een jongetje die alles aanwijst en zwaait en roept.
En koeien ):O
Als ik daar voorbij fiets zonder stoppen breekt de hel los. Daar moet even gestopt, en dan gaat hij aanwijzen en hoor ik steeds die die die O+

Had ik al O+ gedaan?
Nou bij deze O+ !!
pi_155192234
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:42 schreef BlueEyes het volgende:
Nikki ik zie een overeenkomst!
Wij wonen ook vlakbij Schiphol onder een van de banen, precies bij een bocht net na het opstijgen. Geweldig vindt F het als ze over denderen (gelukkig is die baan niet standaard open)

En fietsen O+
Love it, een jongetje die alles aanwijst en zwaait en roept.
En koeien ):O
Als ik daar voorbij fiets zonder stoppen breekt de hel los. Daar moet even gestopt, en dan gaat hij aanwijzen en hoor ik steeds die die die O+

Had ik al O+ gedaan?
Nou bij deze O+ !!
Ik ga O+ O+ van jouw post... wij gaan vanuit de stad in een dorp in de polder wonen en daar zijn koeien en schapen enz en ik kan niet wachten ze met saar te bekijken.
S. 2014
J. 2016
pi_155192297
Onweer! O+
Of "flits, flits" zoals Ellie zegt. Ze vindt het prachtig!
pi_155192356
Ahh wat schattig van F met de ):O ):O O+ Hier worden ook alle beesten aangewezen, we komen bijna standaard langs paarden en schaapjes, maar volgens T en S zijn het allemaal "waf waf" = honden. :') Ik kan praten als Brugman, maar alle beesten zijn gewoon honden. :{w

Wij wonen onder de aanvliegroute van de Kaagbaan, dus het is hier zo ongeveer elke 5 minuten raak. :D O+

GM herkenbaar dat aaaaaaaa geluid op hobbelweggetjes. Dat doet L van 5 af en toe nog steeds. :D
Ga je erg ver bij je oude huis vandaan wonen?

Cwen wat schattig! O+ Ik hoop dat ze er bij mij gewoon doorheen slapen als het hier arriveert.Zo ongeveer nu dus. :')
pi_155192361
Alles wat beestjes is is hier momenteel leuk.
Vogels wordt naar gewappert en nagekeken. Honden is die die die.
Paarden, schapen, katten.
Allemaal heeft hij oog voor.
Zo van de een op de andere dag zonder dat wij het promoten.

De kinderboerderij is ook echt leuk nu.
Van geitje naar geitje lopen om ze allemaal te 'aaien'.
En haal het dan maar niet in mijn hoofd om er 1 over te slaan. :')

Hoelang duren die dreumesdramaqueen buien? :D
pi_155192435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ahh wat schattig van F met de ):O ):O O+ Hier worden ook alle beesten aangewezen, we komen bijna standaard langs paarden en schaapjes, maar volgens T en S zijn het allemaal "waf waf" = honden. :') Ik kan praten als Brugman, maar alle beesten zijn gewoon honden. :{w

Wij wonen onder de aanvliegroute van de Kaagbaan, dus het is hier zo ongeveer elke 5 minuten raak. :D O+

GM herkenbaar dat aaaaaaaa geluid op hobbelweggetjes. Dat doet L van 5 af en toe nog steeds. :D
Ga je erg ver bij je oude huis vandaan wonen?

Cwen wat schattig! O+ Ik hoop dat ze er bij mij gewoon doorheen slapen als het hier arriveert.Zo ongeveer nu dus. :')
Hemelsbreed is t een klein stukje, en zoals een andere user al uitrekende is het ongeveer 9 auto minuten verder...
SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_155192470
Maar worden jullie niet knetter van al die vliegtuigen de hele dag? Of wen je daar aan, net als de metro voor de deur enz...
S. 2014
J. 2016
pi_155192474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:50 schreef Cwen het volgende:
Onweer! O+
Of "flits, flits" zoals Ellie zegt. Ze vindt het prachtig!
Och dat is iets waarbij ik echt om moet en wil denken dat ik mijn eigen angst er voor uit zet.
Ik weet dat mijn moeder er panisch voor is en dat is op de een of andere manier toch doorgekomen op mij als kind zijnde.
Nog geen fan er van maar heb het wel al een stuk kunnen relativeren.
Wil niet mijn angsten projecteren en dan onnodig dingen overgeven.
pi_155192589
Die vliegtuigen wen je aan.
Mijn ouders hebben naast een busbaan gewoond, met elkeen 15 minuten een bus buiten de spits.
Hoor je op den duur ook niet meer.
Bezoek heeft er meer last van
pi_155192732
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar worden jullie niet knetter van al die vliegtuigen de hele dag? Of wen je daar aan, net als de metro voor de deur enz...
Dat went, 99,9% van de vliegtuigen hoor/zie ik niet. Alleen als er eentje heel laag overvliegt of extra herrie maakt dan valt het me op. Ik weet gewoon niet beter en ik vind het eerlijkgezegd nog leuk ook. Wij gaan zelfs een paar keer per jaar naar Schiphol om ze van nog dichterbij te spotten langs de landingsbaan. Zelfs toen ik nog geen kinderen had deed ik dat al met mijn man. :@ En vroeger als kind met mijn ouders ook al op luie zondagmiddagen en dan aten we een patatje langs de landingsbaan. O+
pi_155192733
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:59 schreef BlueEyes het volgende:
Die vliegtuigen wen je aan.
Mijn ouders hebben naast een busbaan gewoond, met elkeen 15 minuten een bus buiten de spits.
Hoor je op den duur ook niet meer.
Bezoek heeft er meer last van
Ah oke.
Thuis woonde ik naast de treinrails en hier echt naast het metrostation maar een vliegtuig heeft wel iets meer geluid natuurlijk...

Maar alleen maar fijn als je er aan went.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:03:18 #34
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_155192751
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hemelsbreed is t een klein stukje, en zoals een andere user al uitrekende is het ongeveer 9 auto minuten verder...
SPOILER
Is het echt zo dichtbij ja ?! :)
Dat biedt hoop voor onze playdates :P ;)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_155192853
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

SPOILER
Dat valt wel mee inderdaad. :)
pi_155192895
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Is het echt zo dichtbij ja ?! :)
Dat biedt hoop voor onze playdates :P ;)
Vanaf Capelsebrug gaat er sowieso een bus onze kant op... ;)
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:19:55 #37
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_155193404
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vanaf Capelsebrug gaat er sowieso een bus onze kant op... ;)
Ik heb een auto onder mijn reet he :D
Dat is vast sneller dan die bus .. :)

Ik kom echt een keertje bij jullie langs met mijn ondeugende E. :)
pi_155194442
Nikki, als jullie ee. Oplossing hebben gevonden hoor ik hem ook graag. Stip heeft vandaag 2 kindjes gebeten en 1 kindje zelfs 2 keer :X We gaan nu donderdag even praten met de leidster of er een dag een extra leidster komt om te kijken in wat voor situatie het gebeurd. Hij deed het namelijk telkens toen de leidster een kindje aan het verschonen was en dan staat ze met d'r rug naar de groep.

Ik dacht ook al aan zo'n speenkoord met knuffel en hem dan leren in de knuffel te bijten, maar dan moet je er wel echt bovenop zitten en thuis bijt hij eigenlijk alleen bij het stoeien en dan corrigeren we hem altijd meteen.
pi_155202254
Vervelend, Dot. Ik hoop dat het kdv inzicht kan krijgen in wat voor hem een aanleiding is om te bijten en hoe ze dat kunnen omvormen tot ander gedrag.

I is hier gisteren door het onweer heen geslapen, maar het was wel een lichtshow zeg. Ik geniet er altijd wel van. :) . Jullie kindjes ook allemaal goed de nacht doorgekomen?

SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155203064
Franny die prop foto Whahahaha! ik lachte hardop.
Mijn zoon deed dat destijds ook en soms nog wel eens en hij is nu 5...
Lily doet dat eigenlijk helemaal niet,ze bijt echt overal netjes stukjes af!
Veeeel eten doet ze dan weer wel als ze de kans krijgt,ze vindt alles erg lekker. Ik moet dat dus echt inperken want een stop lijkt ze niet te hebben

Iemand vroeg waar hieruit gedronken wordt,Lily heeft een rietjesbeker (rietje is meer een harde tuit) van Nuby met 'alligator grip'

Mee voorop de fiets is hier ook een hit!
We hebben ook een bakfiets maar daarin zit ze nog in de maxi cosi dus ziet dan niet veel

Hier weinig noodweer gehad denk ik,niemand hier in huis heeft iets gehoord iig.Geregend heeft het wel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_155203091
Balen Dot. -O- Ik hoop dat het kdv kan ontdekken waar het bijten door komt. Bij S gebeurt het over het algemeen in een sppit second. Zo vanuit het niets als een kindje iets doet wat hij niet leuk vindt. Op zich is dat natuurlijk niet echt vanuit het niets, maar het is niet zo dat hij het pas na langere tijd geplaagd te zijn doet.

Fijn dat I door het onweer heen is geslapen. T en S gelukkig ook. :)

In de spoiler nog een S met nieuw haar. :)
SPOILER
pi_155203403
Franny gefeliciteerd! bij oudtante denk ik aan stoffige oude vrouwtjes dus jij past nog niet echt bij die titel in mijn hoofd :P

Vervelend Dot, hoop dat er snel een oplossing komt, of iig een verklaring waarom.

NIKKI wat een lekker ding is het toch ook! Bink O+

Hier heeft t flink gedonderd en geregend maar Saar heeft er gewoon doorheen geslapen. Mijn kleine krentenbol O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:09:48 #43
52229 Chanty
pi_155203555
Hij ziet er goed uit Nikki! Tof shirt ook O+ En wat een rare manier van reageren: terugbijten. Zijn ze ook voor slaan? :')

Hier heeft Lucas ook door het onweer heen geslapen. Er was echt 1 keer een klap…. niet normaal hoe hard. Man en ik zaten rechtop in bed. Maar meneer mafte door :D

Ik ga maandag ook even met het kdv praten denk ik. Voel me nu al een zeikerd. Laatst stond in zijn boekje dat hij roosvicee had gehad (bleek achteraf niet zo te zijn en verkeerd te zijn opgeschreven), dus aangegeven dat ik liever heb dat ze hem water geven omdat ik bang ben dat hij straks alleen nog gezoet drinken wil. En nu zag ik in zijn boekje staan dat hij "in de loopkar de hele ruimte doorgaat". Omdat er "IN" staat denk ik dat het zo'n loophangding is. Want die hebben ze daar, en ik twijfelde al heel erg of ik er iets over moest zeggen maar ik ging ervan uit dat ze Lucas er niet meer inzetten omdat hij al zelf loopt. Nu moet ik dus twee weken achtereen zeggen dat ik iets niet wil :@
pi_155203747
Als jij het niet wil zul je dat toch aan moeten geven, anders blijven ze het toch doen...
S. 2014
J. 2016
pi_155204701
Gewoon doen hoor Chanty!

Over dat bijten, hè.... Dat komt volgens mij voort uit een gevoel van onveiligheid. Kwade opzet speelt niet bij dreumessen, maar het is wel goed mogelijk dat ze zich in de groep niet op hun gemak voelen. Dat kan door eerdere incidenten komen, zoals bij S. van Nikki, maar ook door iets dat misschien niet meteen is gezien. Hoe dan ook, ik zou als ik jullie was met de leiding gaan nadenken hoe je ervoor kunt zorgen dat de kindjes zich weer veilig voelen op het kdv.
pi_155205294
Stip zit pas net op dit kdv dus het kan idd ook zijn dat hij nog erg moet wennen en als de juf niet kijkt, misschien gebeurt er dan iets waar hij van schrikt. We zullen het donderdag eens meenemen.
pi_155205592
Hier op het kdv vinden ze het juist fijn als je gewoon alles zegt. Want doe je het niet dan weten ze ook niet dat je het liever niet wil.

Ik zag een foto van proppende I. Dat doet/deed kaylee ook. En als we dan zeggen dat ze wel goed moet kauwen spuugt ze alles eerst weer uit om dat dan in kleine stukjes weer op te eten :')

Beterschap voor saar! Hopenlijk krijgt ze niet teveel last ervan!

S met nieuw haar! Stoer kapsel hoor!!

Hier vanacht echt super harde onweer. We hebben met zn 3d opgezeten want het was niet te doen. Vanmorgen bleek ook wel hoe hard het is gegaan want het is hier dus ingeslagen in de cv ketel. Daar kwam vriend achter toen hij in de douche riep of ik de kraan uit wilde zetten want het water werd.niet warm _O-
Gelukkig is het alweer gemaakt.

Dit was denk ik mijn laatste post hier in het topic. Ik schreef al niet veel meer mee maar las wel alles.
Vanaf morgen hebben wij een peuter in huis *O*
pi_155207175
Wat een heerlijke foto Fazz!!
Veel plezier en alvast gefeliciteerd aapie!
Wow, wat een cool haar heeft S Nikki! En dat shirt daar is mijn vrouw jaloers op (achternaam is V.o.s).
Gefeliciteerd Franny, leuk hoor.

Fietsen en dieren O+ Grote grijnzen hier. :) Sinds we hem in het buggydeel van de Mutsy niet meer vastmaken, is wandelen ook ineens lachen. Dan zit hij veel actiever en kijkt de hele tijd om zich heen.

B is wel ontzettend verkouden nu, zo'n nare hoest. Daardoor zijn de vele eet verhalen nu ook niet herkenbaar. Hij eet een stuk minder dan normaal maar wel veel drinken en vrolijk gelukkig. En hij hoest zich een ongans 's nachts maar hij wordt er zelf niet wakker van.

Morgen krijg ik een BBQ feestje met mijn vriendjes :D Dat en een vet coole Weber BBQ was mijn verrassing. B gaat logeren en wij dus een party. Omdat ik mijn vriendjes zo mis heeft ze dat geregeld, lief he?! O+
pi_155216670
Alvast van harte gefeliciteerd Aapie! *O*

En exode veel plezier op je BBQ feestje :D
S. 2014
J. 2016
pi_155218356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:49 schreef exode het volgende:
Wow, wat een cool haar heeft S Nikki! En dat shirt daar is mijn vrouw jaloers op (achternaam is V.o.s).
Wat tof! Shirt is pas nieuw, 5 euro bij de Hema, leuke verrassing voor je vrouw. ;)
Wat tof dat je vrouw een feestje voor je heeft georganiseerd. Geniet ervan!

Aapie alvast gefeliciteerd met je peuter! *O*

Franny gefeliciteerd met je oudtanteschap. O+

Ik heb samen met T de hele middag gewinkeld. Hij zat in zijn buggy en vond alles wel prima. Wat een ontzettend lief kereltje is het toch als hij alleen is. Dan is het echt zo'n baby waarvan je haast zou vergeten dat hij mee is. Het gaat steeds meer opvallen dat ze tijd alleen met papa of mama heel fijn vinden. Ze zitten elkaar thuis toch af en toe best in de weg en lijken haast opgelucht als ze alleen mee mogen. T en ik hebben gezellig geluncht (hij at frietjes :')) en lekker op ons gemak gewinkeld. Ik heb voor het eerst sinds een jaar mezelf verwend met nieuwe kleding en natuurlijk ook wat voor de kinderen meegenomen.
T en S kunnen trouwens ook niet zonder elkaar, want toen T gisteren S zag op het kdv begon hij gelijk naar hem te wijzen en "ejjj" te roepen. O+ De juffen vonden het enorm schattig om te zien vertelden ze. Wij hebben het zelf niet gezien, want we kwamen S halverwege de dag brengen en we wilden T niet van streek maken, dus brachten we S op een andere groep en toen wij weg waren werd hij door de juffen naar zijn eigen groep gebracht. Wat een gedoe hè? Af en toe vergt het best even wat nadenken over hoe je iets aanpakt met zo'n tweeling. :+
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:54:46 #51
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155221360
Wat leuk Nikki :D en je klinkt altijd zo trots..

R. is echt echt een mafkees.. als hij iemand hoort tellen dan roept hij zodra de drie aan de buurt is heel hard DRIE en als je dan verder telt dan roept hij ACHT en steekt zijn vinger omhoog zo van 8. ( heeft hij van zijn zus die soms op haar vingers telt ) Hij praat echt heel veel. O+

Als je hem een schone luier geeft zegt hij altijd heel blij "ja! poept! *O* en hij snapt kleine opdrachten al zoals geef het maar aan de midi/ maxi of gooi het maar in de prullenbak of kan je even dat schoonmaken *O* wat heel handig is nu ik eigenlijk niet kan/mag lopen met mijn gescheurde enkelbanden

Het is echt de liefste dreumes die ik ooit heb meegemaakt (ook wel de dreumes die het meeste huilt en het slechtste slaapt maar dat vergeet je snel weer door hoe leuk hij is )
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155221779
aii moppert! De banden van 1 enkel of van alle twee?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:11:22 #53
52229 Chanty
pi_155222005
Aapie alvast van harte gefeliciteerd met je peuter O+ (damn wat klinkt dat oud! :P)
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:07:06 #54
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155224356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:05 schreef Limone het volgende:
aii moppert! De banden van 1 enkel of van alle twee?
Van 1 gelukkig maar, de dokter vond het heel knap hoe erg het is..
De ander is gekneusd maargoed dat valt in het niet bij de ander _O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155224394
Moppert wat klinkt R als een heerlijk mannetje. O+ Knap van het tellen en de opdrachtjes. :Y
Wat balen van je voet zeg. Dat is nou net wat je niet kunt gebruiken als je kinderen, en in het bijzonder een dreumes, hebt rondwandelen. :X Is de verwachting dat je snel weer op de been bent?

Over schone luiers geven, dat is hier met T echt dra-ma. Met S alleen als zijn hoofd er niet naar staat, over het algemeen gaat hij zelf op het aankleedkussen liggen als ik het hem vraag, maar met T is verschonen altijd een gevecht. Afleiden, zingen, drinken, etc. geven heeft geen effect. -O- Kortom, ik hoop dat deze dramafase met verschonen snel voorbij is.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:11:55 #56
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_155224508
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Moppert wat klinkt R als een heerlijk mannetje. O+ Knap van het tellen en de opdrachtjes. :Y
Wat balen van je voet zeg. Dat is nou net wat je niet kunt gebruiken als je kinderen, en in het bijzonder een dreumes, hebt rondwandelen. :X Is de verwachting dat je snel weer op de been bent?

Over schone luiers geven, dat is hier met T echt dra-ma. Met S alleen als zijn hoofd er niet naar staat, over het algemeen gaat hij zelf op het aankleedkussen liggen als ik het hem vraag, maar met T is verschonen altijd een gevecht. Afleiden, zingen, drinken, etc. geven heeft geen effect. -O- Kortom, ik hoop dat deze dramafase met verschonen snel voorbij is.
Wij hadden ook van de 1 op andere dag ineens een lava-aankleedkussen.. Huilen, brullen alsof ze werd vermoord :'(

Nu hebben we in 4 weken tijd er ineens 3 kiezen bij :)
Dat zal ook niet hebben meegewerkt :X

Ik reageer morgen hopelijk ff beter bij ..
We zijn hier druk aan het klussen en ik heb ff andere energieslurpende dingen aan mijn hoofd! }:|
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:22:27 #57
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155224879
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:

Nee reken maar op oktober minstens.

En ik verschoon hem terwijl hij op mijn schoot stata terwijl ik op een stoel zit. dan klaagt hij niet :D
Of staand op het aankleedkussen als hij een goede bui heeft. :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155224986
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:07 schreef Moppert het volgende:

[..]

Van 1 gelukkig maar, de dokter vond het heel knap hoe erg het is..
De ander is gekneusd maargoed dat valt in het niet bij de ander _O-
Shit he, wat zuur. Ik vind het met dikke buik al zwaar, zo'n dreumes, maar die kan ik nog in de kinderboerderij uitlaten. Sterkte. :*
pi_155225289
M. heeft ook een fase gehad waarin verschonen echt een drama was. Met plasluiers wilde ik er nog wel voor werken, maar bij poepluiers kreeg ze mijn telefoon met een aflevering Bumba. Dat was ook aan het begin van mijn zwangerschap en het was noodzakelijk dat de poepluiers snel voorbij waren. :P

Het is nu al weer een tijdje voorbij, gelukkig.
pi_155225300
Oh dat verschonen inderdaad! Wat een drama!
Ik heb nu ook van die luierbroekjes. Als het echt niet lukt om stil te blijven liggen gebruik ik die.

Alvast gefeliciteerd Aapie *O*

S wat ben je toch een knapperd! Met je nieuwe haar en toffe shirt O+
En winkelen met T klinkt als een geslaagde dag!

Gefeliciteerd met oudtante Franny *O*

Veel plezier morgen Exode, wat lief van je vrouw!

Sterkte Moppert!

Vanmiddag even bij mijn moeder geweest, ze had wat oud speelgoed van mij en mijn zusje gevonden. S is er even zoet mee geweest O+ en ik ook want dat ding moet met de hand opgewonden worden }:|

SPOILER
pi_155225378
Aaaaaaaaaah! Butter! Die vond ik vroeger zo mieters! (eighties he?)
pi_155226058
Zijn er hier meidenmama's die ervaring hebben met waterpokken op de schaamstreek? T arme kind heeft ook allemaal pokkies daar en ik durf daar eigenlijk niks te smeren...
Tips?
S. 2014
J. 2016
pi_155226691
Havermoutbadje deed behoorlijk z'n werk hier en ik smeerde er wel kidsclin op.
pi_155228511
Ja de eighties!
In de nineties was ik een tiener, volgens mij speelde ik er toen niet meer mee :P
pi_155228545
Geen tips gm, sterkte voor saar. Vervelend dat ze er zo'n last van heeft -O-
pi_155229669
Jemig Moppert, daar ben je nog wel even zoet mee dan. Wat een gedoe. --

GM, daar smeerde ik ook gewoon havermout of kidsclin op. :Y

Ahh Butter wat schattig! Ik heb dat ding ook gehad inderdaad, ik vond 'm vroeger cht het tofste ding ever. O+

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met verschoonissues. Gedeelde smart is halve smart tenslotte. :+
pi_155232026
Verschoonissues :')

Peuter heeft ze al sinds z'n dreumestijd :') oh en hij heeft m'n baby aangestoken :')
Dus mijn verschoonkussen leg ik tegenwoordig op de grond, ze stribbelen zo tegen dat ik ze niet meer op de commode durf te verschonen :X ;) :')
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 07:04:38 #68
52229 Chanty
pi_155232607
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:22 schreef Moppert het volgende:

[..]

Nee reken maar op oktober minstens.

En ik verschoon hem terwijl hij op mijn schoot stata terwijl ik op een stoel zit. dan klaagt hij niet :D
Of staand op het aankleedkussen als hij een goede bui heeft. :')
Ook met een poepluier? HOE? En sterkte met je enkel :(
pi_155232676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Oh dat verschonen inderdaad! Wat een drama!
Ik heb nu ook van die luierbroekjes. Als het echt niet lukt om stil te blijven liggen gebruik ik die.

Alvast gefeliciteerd Aapie *O*

S wat ben je toch een knapperd! Met je nieuwe haar en toffe shirt O+
En winkelen met T klinkt als een geslaagde dag!

Gefeliciteerd met oudtante Franny *O*

Veel plezier morgen Exode, wat lief van je vrouw!

Sterkte Moppert!

Vanmiddag even bij mijn moeder geweest, ze had wat oud speelgoed van mij en mijn zusje gevonden. S is er even zoet mee geweest O+ en ik ook want dat ding moet met de hand opgewonden worden }:|

SPOILER
Oh die is zo leuk! Stip vindt hem ook echt geweldig en ook die dingen dan weer opbergen en er mee rondsjouwen :)

Jeetje moppert, dat is idd onhandig! Wij verschonen poep vaak met z'n tweeën als ik thuis ben maar dat is wel een hele luxe natuurlijk. Verder gewoon de houdgreep :@

Die opdrachtjes zijn idd heel leuk O+ vooral pak je fles is een handige, want dat ding zet ie overal en nergens neer als hij leeg is :')
pi_155233054
Even heel kort: gisteren met vrouw en B geFacetimed samen met mijn moeder. Alleen maar lachen naar 'omaaaaaaa', kusjes geven, tong uitsteken en mijn moeder fleurde ook helemaal op. O+
Dinsdag ga ik weer naar mijn moeder en neem ik B mee, ze verheugt zich er helemaal op. Zo fijn om te zien dat die kleine dat teweegbrengt.

Sterkte met je enkel Moppert, nou ja eigenlijk enkels! Naar lijkt me dat.
pi_155233226
Gefeliciteerd met je peuter, Aapie!!! *O*
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:23:40 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155233431
Gefeliciteerd Aapie! Een peuter in huis *O*
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:48:32 #73
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155233648
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 07:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ook met een poepluier? HOE? En sterkte met je enkel :(
Ja ook met een poepluier.. Het zit bij hem nooit aan de voorkant dus mocht hij tegen mij aanleunen is het niet heel erg. Maar ja uhh ik verschoon dan al langer dan 7 jaar elke dag luiers :+ dus misschien heb ik in al die jaren wel wat skills ontwikkeld. :D en dankje
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:55:02 #74
52229 Chanty
pi_155233724
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:48 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ja ook met een poepluier.. Het zit bij hem nooit aan de voorkant dus mocht hij tegen mij aanleunen is het niet heel erg. Maar ja uhh ik verschoon dan al langer dan 7 jaar elke dag luiers :+ dus misschien heb ik in al die jaren wel wat skills ontwikkeld. :D en dankje
Dat moet wel ja _O_ Bij Lucas zit de poep vaak overal :') Tot nu toe krijg ik hem desnoods met zachte dwang wel op het kussen gelegd gelukkig.

En Lucas heeft sinds gisteren besloten dat hij niet meer wil slapen overdag (ondanks moe) en ook niet meer wil eten -O- En een beetje zelf spelen is natuurlijk ook maar matig dus ik zit de hele dag met een jengelend kind.
pi_155233772
Verschonen gaat hier prima, maar poep is TOF! Dus daar MOET je met je handen in! ;(

Moppert, auw! Beterschap!

AA, gefeliciteerd en tot over 2 weken!

GM, ook daar gewoon havermout! Klidsclin zou ik niet doen ivm slijmvliezen, eigenlijk. Die wil je daar niet uitdrogen :P.

Pffff.... Mijn pre-peuterpuber kan ik wel achter het behang plakken. Alles moet zoals zij het wil en anders is het NIET GOED. Gillen, krijsen, schreeuwen - zo kennen we haar niet en we worden er allebei knetter van, ook omdat wij nu snipverkouden zijn :(.
pi_155234330
Hier is verschonen ook wel drama (geweest), maar dat kwam vooral de laatste weken doordat ze er zoveel had en daardoor ook echt vaak heel rode billetjes. Dat voelt natuurlijk niet fijn. Maar soms spreek ik haar wel even streng toe en dat maakt ook wel indruk moet ik zeggen. :+ .

We hadden hier ineens een 'drama' nacht. Ze wilde echt perse niet in haar bedje gaan slapen. Helemaal van streek en ik begrijp nog niet precies wat er was, behalve dan verlatingsangst in combinatie met de warmte/benauwdheid waar ze ook echt last van had. Er zat zoveel onrust in haar lijfje. Dus toen samen in het logeerbed en ze heeft zoveel bij me gedronken dat het pijn ging doen (ben dat ook niet meer gewend!). ;( . Maar water wilde ze niet, dus het ging vooral om de troost en de rust denk ik. Toen ze kleiner was, hebben we ook wel eens samen in dat bed geslapen bij slechte nachten en dan sliep ik ook vrij goed. Maar dat is met een flinke dreumes toch wel anders. Pfff, die ging het halve bed door. Kortom, ik heb heel slecht geslapen. Nu gaat vriend met haar op stap en mag ik even bijkomen. :D .

Cwen, zo ken ik die van mij wel een beetje. :P . Sterkte ermee! En beterschap.

Nikki, wat lekker zo op stap met z'n tweetjes. ^O^ .

Sterkte, Moppert. Wat leuk om te lezen over jouw dreumes! O+ .

I gaat echt heel rap nu met woordjes. Ze praat ook veel dingen na, dus als ik een woord zeg tegen haar, dan probeert ze het vaak meteen na te zeggen. Dat van de opdrachtjes geven, werkt hier nu ook goed.
Dat wil zeggen, van de week zei ik tegen haar: "Zo I, zullen we dan nu even het speelgoed gaan opruimen?" Kijkt ze me heel ernstig aan, schudt haar hoofd en zegt heel beslist: "Nee."
pi_155243640
Cwen wat rot dat Ellie niet lekker in haar vel zit. Hopelijk trekt het snel weer bij. :*

Chanty wilde hij vandaag weer niet slapen?

Moppert, respect dat je zelfs poepluiers staand doet. Bij mij is dat echt geen optie, want meestal zit de poep door de hele luier verspreid. :X

Exode wat schattig dat B zo gezellig met zijn oma Facetimet. O+

Franny wat een nacht! :o Ben je er inmiddels weer een beetje van bijgekomen? Wat leuk dat I steeds meer woordjes zegt. Het gaat echt enorm snel ineens, die ontwikkeling van de woordenschat.

De interactie tussen T en S wordt ook steeds leuker om te zien. Ze ondernemen steeds vaker samen dingen. Vanmiddag liepen ze ieder met een houten loophondje rondjes door de achtertuin en hadden samen enorme lol. :D
En net tijdens het avondeten was ik boos op T omdat hij telkens met zijn lepel gooide, gaat S met zijn vingertje heen en weer richting T inclusief een heel brabbel verhaal om aan te geven dat met de lepel gooien niet mag. S gooide een halve minuut eerder zelf nog met zijn lepel, maargoed. :')

S kan "T.im" zeggen. Echt, veeg me op. O+ :'( O+
  zondag 16 augustus 2015 @ 09:38:02 #78
52229 Chanty
pi_155258290
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Cwen wat rot dat Ellie niet lekker in haar vel zit. Hopelijk trekt het snel weer bij. :*

Chanty wilde hij vandaag weer niet slapen?

Moppert, respect dat je zelfs poepluiers staand doet. Bij mij is dat echt geen optie, want meestal zit de poep door de hele luier verspreid. :X

Exode wat schattig dat B zo gezellig met zijn oma Facetimet. O+

Franny wat een nacht! :o Ben je er inmiddels weer een beetje van bijgekomen? Wat leuk dat I steeds meer woordjes zegt. Het gaat echt enorm snel ineens, die ontwikkeling van de woordenschat.

De interactie tussen T en S wordt ook steeds leuker om te zien. Ze ondernemen steeds vaker samen dingen. Vanmiddag liepen ze ieder met een houten loophondje rondjes door de achtertuin en hadden samen enorme lol. :D
En net tijdens het avondeten was ik boos op T omdat hij telkens met zijn lepel gooide, gaat S met zijn vingertje heen en weer richting T inclusief een heel brabbel verhaal om aan te geven dat met de lepel gooien niet mag. S gooide een halve minuut eerder zelf nog met zijn lepel, maargoed. :')

S kan "T.im" zeggen. Echt, veeg me op. O+ :'( O+
Nope :N En vandaag lijkt weer hetzelfde liedje te worden.

Whahaha ook gewoon zijn eigen broer de les lezen _O_ Die S. toch _O- Maar de hamvraag is: Werkte het?

En wat tof dat hij zijn naam zegt O+
pi_155259222
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 09:38 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nope :N En vandaag lijkt weer hetzelfde liedje te worden.

Whahaha ook gewoon zijn eigen broer de les lezen _O_ Die S. toch _O- Maar de hamvraag is: Werkte het?

En wat tof dat hij zijn naam zegt O+
Wat balen, ze worden over het algemeen genomen zo ontzettend huilerig en vervelend van niet slapen. -O- Helpt dragen misschien?

En nee :{w natuurlijk hielp de reprimande van S niet. :D

Wij hebben vanmorgen uigeslapen. *O* Normaliter is S om 6 uur "wakker". Dat wil zeggen, dan gaat hij een paar minuten huilen maar is nog niet echt wakker. Hij slaapt dan nog wel verder tot ongeveer 7 uur en is dan echt wakker. Vandaag liet hij pas om half 8 voor het eerst van zich horen.
Dat kwam ons wel goed uit want we hebben gisteren 1.5 uur vastgestaan in de parkeergarage na afloop van het vuurwerk in Scheveningen. De mannen hadden bedacht zo dicht mogelijk bij de uitgang die het dichtst bij het strand is te parkeren. Dat was dus de uitgang die zo ver mogelijk verwijderd was van de uitgang van de garage, waardoor we zo ongeveer als de laatsten de garage uitkonden en we om 1 uur thuis waren. :O
pi_155259883
Haha die "terechtwijzing" van broer tot broer O+

Chanty wat vervelend dat het slapen niet wil...

Cwen succes met je pubertje..

Moppert, pijnlijk die gescheurde banden.... :X wanneer mag je in het tape?

Hier vanmorgen alle dozen even verzameld. Laatste week is ingegaan, morgen komen ze de vloer leggen, ben onwijs benieuwd.

En ondertussen blijven er pokjes bijkomen maar blijft saar net zo vrolijk.
S. 2014
J. 2016
pi_155259904
Spannend, GM! Hoe is het met Saartje en haar vlekjes?
pi_155259984
Mijn kleine krentebolletje.

O+
S. 2014
J. 2016
pi_155260729
Achgos guppie. Heeft ze er last van?

Wij dachten even dat O ook de waterpokken had. Meisje in haar groep had het, en O had twee dagen hoge koorts. Maar geen vlekken. Nou weet ik dat je de waterpokken ook zondr vlekken kan hebben. Maar hoe je dan wet dat het echt de pokken waren..? Dus we gaan er maar van uit dat ze gewoon ziek was :P
pi_155262533
Ze heeft wat jeuk in dr nek en dr wang maar kidsclin werkt goed.en wat hangeriger maar verder is ze haar eigen vrolijke en ondeugende zelf gelukkig!
S. 2014
J. 2016
pi_155263401
Ik heb nooit een uitbraak van waterpokken gehad. Tijdens de zwangerschap wel getest en heb dus wel antistoffen. Bij Ean in haar klas was een gigantische uitbraak maar ook zij kreeg ze niet.
pi_155263442
Beterschap voor Saar en succes met de verhuizing gm.

De broertjes die elkaar terecht wijzen O+. Hier wijst grote zus d'r zusje ook terecht.
pi_155266032
Och arme Saar, krentenbolletje. Beterschap GM. :*

Ik heb migraine en zit op de bank. }:| We hebben daardoor een luie laatste zondag van onze vakantie. Maar kijk nou naar mijn uitzicht... O+

SPOILER
  zondag 16 augustus 2015 @ 15:40:11 #88
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155266199
O+ O+ O+ O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155274310
Agossie GM, vervelend dat er steeds meer pokjes bijkomen -O- Hoe lang duurt het eigenlijk voordat het 'voorbij' is?

Nikki, wat goed dat S al T's naam zegt O+ Hoop dat je migraine weer gezakt is :*

:* voor de moeders met achter-het-behang-willen-plakken-dreumesen

Opdrachtjes gaan hier ook goed. Zo leuk om te zien dat hij begrijpt wat je bedoelt O+ Pak maar je boek/bal/schaap/auto/etc en hij pakt het :D
Hij blijft gek op kiekeboe spelen en verstopt zich achter alles, zo ook achter het vliegengordijn :+ En dat is natuurlijk hilarisch vind ik zelf O+

Vandaag waren we in Amsterdam voor een (lange) lunch, in de buurt van Artis. Vriend is tussendoor met F even naar binnen gegaan (met abbo van een vriend :+ ) en hij was zo onder de indruk van de olifanten en giraffen O+ Z'n middagslaapje had hij wel gemist dus in de auto terug was hij snel vertrokken...
pi_155277759
Nikki O+ heerlijk uitzicht

Vandaag in zuidplein een nieuwe sollicitatie outfit bij elkaar geshopt en meteen maar de eerste echte schoentjes voor Boaz gekocht O+
Hij loopt nog niet maar sokken laat ie nooit aan. Als we naar buuten moeten met kouder weer krijgt ie ook schoenen aan. Hopelijk blijft hij er dan wel vanaf :P
pi_155278903
Random :* en O+ voor de foto's, de buien van de dreumesjes, de leuke verhalen en de zieke mama's/ kindjes

Krijg het momenteel niet bijgelezen en gepost :@
pi_155279451
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Agossie GM, vervelend dat er steeds meer pokjes bijkomen -O- Hoe lang duurt het eigenlijk voordat het 'voorbij' is?

Nikki, wat goed dat S al T's naam zegt O+ Hoop dat je migraine weer gezakt is :*

:* voor de moeders met achter-het-behang-willen-plakken-dreumesen

Opdrachtjes gaan hier ook goed. Zo leuk om te zien dat hij begrijpt wat je bedoelt O+ Pak maar je boek/bal/schaap/auto/etc en hij pakt het :D
Hij blijft gek op kiekeboe spelen en verstopt zich achter alles, zo ook achter het vliegengordijn :+ En dat is natuurlijk hilarisch vind ik zelf O+

Vandaag waren we in Amsterdam voor een (lange) lunch, in de buurt van Artis. Vriend is tussendoor met F even naar binnen gegaan (met abbo van een vriend :+ ) en hij was zo onder de indruk van de olifanten en giraffen O+ Z'n middagslaapje had hij wel gemist dus in de auto terug was hij snel vertrokken...
Ze kreeg bultjes, dat werden blaasjes en nu zijn er bij sommige al korstjes, dan is t op zn retour, en is ze ook niet meer besmettelijk, maar al met al kan t geloof ik best 2-3 weken duren voor alles weer weg is.
Ach ze is verder gewoon blij en morgen kan ze een dagje bij oma spelen.

Twink lekker geshopt?
S. 2014
J. 2016
pi_155279567
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Nikki O+ heerlijk uitzicht

Vandaag in zuidplein een nieuwe sollicitatie outfit bij elkaar geshopt en meteen maar de eerste echte schoentjes voor Boaz gekocht O+
Hij loopt nog niet maar sokken laat ie nooit aan. Als we naar buuten moeten met kouder weer krijgt ie ook schoenen aan. Hopelijk blijft hij er dan wel vanaf :P
Ik hoop het.
De nieuwste trend hier is je schoenen uittrekken en dan aan de onderkant gaan likken. Of je voet met schoen naar je mond trekken en dan de onderkant likken.
Hoe dan ook, die onderkant moet gelikt worden :')
Vieze kleine ransbak O+
pi_155280094
I was ook lekker bezig vandaag. We waren in het mooie Oudewater. Even een stukje lopen daar. Wil ze gewoon echt precies elke keer de tegenovergestelde kant op van waar wij heen willen. En ook steeds tuinen en huizen van mensen in lopen, of ook te gek: klepperen met brievenbussen. En als het dan niet mag.. stervende zwaan. :') . Het is ook gewoon heel vervelend om ouders te hebben die je in je vrijheid beknotten.
pi_155280219
Ik loop echt 3 jaar achter met bijlezen :o
Ik snap niet dat jullie tijd hebben om te typen met een dreumes :')
Maar ik kijk wel altijd de foto's terug O+

En ik kom even mijn dreumesjes showen:
Wat hebben we onze handen vol aan die kleine meid O+ Stilzitten zit er écht niet in, en slapen, noujah, dat sparen we op de voor nacht :P

Omdat we over 2 weken op vakantie gaan hebben we pasfoto's laten maken voor haar paspoortje. De eerste foto mislukte: nét toen de fotograaf knipte zag ze haar weerspiegeling in de lens en daar moest naar gewezen worden :D Maar omdat het dus eigenlijk juist een hele leuke foto werd hebben we die foto op een gratis afdruk gekregen van de fotograaf ^O^

SPOILER
Wat een haren op die foto! Het lijkt nog meer en nog roder dan het eigenlijk is :D O+
pi_155280310
L. O+ wat ben je groot O+
S. 2014
J. 2016
pi_155280333
Haha, klepperen met brievenbussen _O-
Grappige I

En die stervende zwaan inderdaad :')
Echt de hele tijd en overal :') :')
Stelletje drama queens O+
pi_155282611
Dyre wat is ze al groot! :o

Stervende zwanen kennen wij hier ook. Een dag geen stervende zwaan gedaan is een dag niet geleefd is het motto. :+ Maar liever moet de stervende zwaan gewoon 10 keer per dag gedaan worden. :')

GM fijn dat de waterpokken op hun retour lijken te zijn.

Mijn buurvrouw is atm aan het bevallen en ik kan er gewoon niet van slapen. Ik vind het zo'n raar idee dat er straks op 2 meter van ons bed vandaan een kindje geboren gaat worden. Ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig van. :D

[ Bericht 76% gewijzigd door _NIKKI_ op 17-08-2015 01:12:45 ]
pi_155285084
:o Hoor je het door de muren heen Nikki? :D

Stervende zwanen, ik wist nooit wat iedereen hier daarmee bedoelde tot ik het zelf mee maakte :') :D

F werd om 6 uur al wakker met HONGER :O veel koffie maar vandaag c_/
pi_155285169
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 08:09 schreef Fazzoletti het volgende:
:o Hoor je het door de muren heen Nikki? :D

Stervende zwanen, ik wist nooit wat iedereen hier daarmee bedoelde tot ik het zelf mee maakte :') :D

F werd om 6 uur al wakker met HONGER :O veel koffie maar vandaag c_/
Haha nee dat niet. Ik zag de VK en de kraamhulp arriveren. ;)

Succes met wakker blijven vandaag. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')