Echt het gesprek aan gaan!! Anders zit je straks ook niet meer met een gerust hart op je werk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
? Maar het feit dat een leidster spreekt over terugbijten blijf ik vreemd vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:41 schreef Franny_G het volgende:
Ja, dat is inderdaad wel raadselachtig, ze gaat niet naar opvang toch? Ik heb eigenlijk geen idee hoe je waterpokken kunt oppikken.
Beterschap!! Wel middenin jullie verhuizing, toch?.
Zijn jullie kindjes ook zo gulzig met eten? I propt echt alles helemaal in haar mond. En dan gaat ze het liefst ook uit de stoel om met haar mond propvol eten een beetje rond te gaan struinen..
Hier was het brood met bessenjam (er was niets op haar jurkje terechtgekomen, dat is dan wel weer wonderbaarlijk). We proberen haar nu wel aan te leren dat je ook gewoon per stukje iets kunt eten, in plaats van alles meteen in je mond proppen alsof je middenin een hongerwinter zit.
.
Heeel herkenbaar. Vooral nu hij de Ikea stoel in de ban heeft gedaan en alleen nog maar op zn lage stoel eet. Ik moest wel even grinniken om je foto hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bananen worden hier naar binnen geschoven als een professionele hotdog-eter
Arme S!
Die pas hier ook favo bij de pokkies!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:32 schreef Cwen het volgende:
Jammer Saar! Maar idd, je kunt ze maar gehad hebben. Wat helpt bij het indrogen is een havermoutbadje: havermout in washand en elastiekje erom, in bad doen en goed natmaken en de plekken ermee deppen.
Ga ik even onthouden!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:32 schreef Cwen het volgende:
Jammer Saar! Maar idd, je kunt ze maar gehad hebben. Wat helpt bij het indrogen is een havermoutbadje: havermout in washand en elastiekje erom, in bad doen en goed natmaken en de plekken ermee deppen.
Melb had het precies zo, tijdens onze vakantie bultjes. Alleen op hoofd gezicht en ledematen. Geen jeuk. Een dag een beetje koorts.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar heeft toch de waterpokken... ze heeft er verder geen last van en ze kan ze maar gehad hebben...
Vraag mij alleen af van wie ze ze heeft gekregen.
Inmiddels heb ik met de leidsters gesproken over het bijten. Ze gaven aan dat bijten schijnt te helpen, maar ik heb aangegeven dat ik dat géén optie vind om meerdere redenen. Dat snapten ze gelukkig wel. Hoe ze eventueel met andere kinderen omgaan heb ik maar even buiten beschouwing gelaten, maar ze weten in ieder geval hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef Moppert het volgende:
Echt het gesprek aan gaan!! Anders zit je straks ook niet meer met een gerust hart op je werk.
Ik gaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:42 schreef BlueEyes het volgende:
Nikki ik zie een overeenkomst!
Wij wonen ook vlakbij Schiphol onder een van de banen, precies bij een bocht net na het opstijgen. Geweldig vindt F het als ze over denderen (gelukkig is die baan niet standaard open)
En fietsen
Love it, een jongetje die alles aanwijst en zwaait en roept.
En koeien![]()
Als ik daar voorbij fiets zonder stoppen breekt de hel los. Daar moet even gestopt, en dan gaat hij aanwijzen en hoor ik steeds die die die![]()
Had ik algedaan?
Nou bij deze!!
Hemelsbreed is t een klein stukje, en zoals een andere user al uitrekende is het ongeveer 9 auto minuten verder...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ahh wat schattig van F met de![]()
![]()
Hier worden ook alle beesten aangewezen, we komen bijna standaard langs paarden en schaapjes, maar volgens T en S zijn het allemaal "waf waf" = honden.
Ik kan praten als Brugman, maar alle beesten zijn gewoon honden.
![]()
Wij wonen onder de aanvliegroute van de Kaagbaan, dus het is hier zo ongeveer elke 5 minuten raak.![]()
![]()
GM herkenbaar dat aaaaaaaa geluid op hobbelweggetjes. Dat doet L van 5 af en toe nog steeds.![]()
Ga je erg ver bij je oude huis vandaan wonen?
Cwen wat schattig!Ik hoop dat ze er bij mij gewoon doorheen slapen als het hier arriveert.Zo ongeveer nu dus.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Och dat is iets waarbij ik echt om moet en wil denken dat ik mijn eigen angst er voor uit zet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:50 schreef Cwen het volgende:
Onweer!
Of "flits, flits" zoals Ellie zegt. Ze vindt het prachtig!
Dat went, 99,9% van de vliegtuigen hoor/zie ik niet. Alleen als er eentje heel laag overvliegt of extra herrie maakt dan valt het me op. Ik weet gewoon niet beter en ik vind het eerlijkgezegd nog leuk ook. Wij gaan zelfs een paar keer per jaar naar Schiphol om ze van nog dichterbij te spotten langs de landingsbaan. Zelfs toen ik nog geen kinderen had deed ik dat al met mijn man.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar worden jullie niet knetter van al die vliegtuigen de hele dag? Of wen je daar aan, net als de metro voor de deur enz...
Ah oke.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:59 schreef BlueEyes het volgende:
Die vliegtuigen wen je aan.
Mijn ouders hebben naast een busbaan gewoond, met elkeen 15 minuten een bus buiten de spits.
Hoor je op den duur ook niet meer.
Bezoek heeft er meer last van
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hemelsbreed is t een klein stukje, en zoals een andere user al uitrekende is het ongeveer 9 auto minuten verder...Is het echt zo dichtbij ja ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat biedt hoop voor onze playdates![]()
Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hemelsbreed is t een klein stukje, en zoals een andere user al uitrekende is het ongeveer 9 auto minuten verder...Dat valt wel mee inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf Capelsebrug gaat er sowieso een bus onze kant op...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Is het echt zo dichtbij ja ?!
Dat biedt hoop voor onze playdates![]()
Ik heb een auto onder mijn reet hequote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vanaf Capelsebrug gaat er sowieso een bus onze kant op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat tof! Shirt is pas nieuw, 5 euro bij de Hema, leuke verrassing voor je vrouw.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:49 schreef exode het volgende:
Wow, wat een cool haar heeft S Nikki! En dat shirt daar is mijn vrouw jaloers op (achternaam is V.o.s).
Van 1 gelukkig maar, de dokter vond het heel knap hoe erg het is..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:05 schreef Limone het volgende:
aii moppert! De banden van 1 enkel of van alle twee?
Wij hadden ook van de 1 op andere dag ineens een lava-aankleedkussen.. Huilen, brullen alsof ze werd vermoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Moppert wat klinkt R als een heerlijk mannetje.Knap van het tellen en de opdrachtjes.
Wat balen van je voet zeg. Dat is nou net wat je niet kunt gebruiken als je kinderen, en in het bijzonder een dreumes, hebt rondwandelen.Is de verwachting dat je snel weer op de been bent?
Over schone luiers geven, dat is hier met T echt dra-ma. Met S alleen als zijn hoofd er niet naar staat, over het algemeen gaat hij zelf op het aankleedkussen liggen als ik het hem vraag, maar met T is verschonen altijd een gevecht. Afleiden, zingen, drinken, etc. geven heeft geen effect.Kortom, ik hoop dat deze dramafase met verschonen snel voorbij is.
Nee reken maar op oktober minstens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Moppert wat klinkt R als een heerlijk mannetje.Knap van het tellen en de opdrachtjes.
Wat balen van je voet zeg. Dat is nou net wat je niet kunt gebruiken als je kinderen, en in het bijzonder een dreumes, hebt rondwandelen.Is de verwachting dat je snel weer op de been bent?
Over schone luiers geven, dat is hier met T echt dra-ma. Met S alleen als zijn hoofd er niet naar staat, over het algemeen gaat hij zelf op het aankleedkussen liggen als ik het hem vraag, maar met T is verschonen altijd een gevecht. Afleiden, zingen, drinken, etc. geven heeft geen effect.Kortom, ik hoop dat deze dramafase met verschonen snel voorbij is.
Shit he, wat zuur. Ik vind het met dikke buik al zwaar, zo'n dreumes, maar die kan ik nog in de kinderboerderij uitlaten. Sterkte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:07 schreef Moppert het volgende:
[..]
Van 1 gelukkig maar, de dokter vond het heel knap hoe erg het is..
De ander is gekneusd maargoed dat valt in het niet bij de ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook met een poepluier? HOE? En sterkte met je enkelquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:22 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nee reken maar op oktober minstens.
En ik verschoon hem terwijl hij op mijn schoot stata terwijl ik op een stoel zit. dan klaagt hij niet
Of staand op het aankleedkussen als hij een goede bui heeft.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Oh dat verschonen inderdaad! Wat een drama!
Ik heb nu ook van die luierbroekjes. Als het echt niet lukt om stil te blijven liggen gebruik ik die.
Alvast gefeliciteerd Aapie![]()
S wat ben je toch een knapperd! Met je nieuwe haar en toffe shirt![]()
En winkelen met T klinkt als een geslaagde dag!
Gefeliciteerd met oudtante Franny![]()
Veel plezier morgen Exode, wat lief van je vrouw!
Sterkte Moppert!
Vanmiddag even bij mijn moeder geweest, ze had wat oud speelgoed van mij en mijn zusje gevonden. S is er even zoet mee geweesten ik ook want dat ding moet met de hand opgewonden worden
Oh die is zo leuk! Stip vindt hem ook echt geweldig en ook die dingen dan weer opbergen en er mee rondsjouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje moppert, dat is idd onhandig! Wij verschonen poep vaak met z'n tweeën als ik thuis ben maar dat is wel een hele luxe natuurlijk. Verder gewoon de houdgreep![]()
Die opdrachtjes zijn idd heel leukvooral pak je fles is een handige, want dat ding zet ie overal en nergens neer als hij leeg is
![]()
Ja ook met een poepluier.. Het zit bij hem nooit aan de voorkant dus mocht hij tegen mij aanleunen is het niet heel erg. Maar ja uhh ik verschoon dan al langer dan 7 jaar elke dag luiersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 07:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ook met een poepluier? HOE? En sterkte met je enkel
Dat moet wel jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:48 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja ook met een poepluier.. Het zit bij hem nooit aan de voorkant dus mocht hij tegen mij aanleunen is het niet heel erg. Maar ja uhh ik verschoon dan al langer dan 7 jaar elke dag luiersdus misschien heb ik in al die jaren wel wat skills ontwikkeld.
en dankje
Nopequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Cwen wat rot dat Ellie niet lekker in haar vel zit. Hopelijk trekt het snel weer bij.
Chanty wilde hij vandaag weer niet slapen?
Moppert, respect dat je zelfs poepluiers staand doet. Bij mij is dat echt geen optie, want meestal zit de poep door de hele luier verspreid.
Exode wat schattig dat B zo gezellig met zijn oma Facetimet.
Franny wat een nacht!Ben je er inmiddels weer een beetje van bijgekomen? Wat leuk dat I steeds meer woordjes zegt. Het gaat echt enorm snel ineens, die ontwikkeling van de woordenschat.
De interactie tussen T en S wordt ook steeds leuker om te zien. Ze ondernemen steeds vaker samen dingen. Vanmiddag liepen ze ieder met een houten loophondje rondjes door de achtertuin en hadden samen enorme lol.![]()
En net tijdens het avondeten was ik boos op T omdat hij telkens met zijn lepel gooide, gaat S met zijn vingertje heen en weer richting T inclusief een heel brabbel verhaal om aan te geven dat met de lepel gooien niet mag. S gooide een halve minuut eerder zelf nog met zijn lepel, maargoed.
S kan "T.im" zeggen. Echt, veeg me op.![]()
![]()
Wat balen, ze worden over het algemeen genomen zo ontzettend huilerig en vervelend van niet slapen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
NopeEn vandaag lijkt weer hetzelfde liedje te worden.
Whahaha ook gewoon zijn eigen broer de les lezenDie S. toch
Maar de hamvraag is: Werkte het?
En wat tof dat hij zijn naam zegt
Ze kreeg bultjes, dat werden blaasjes en nu zijn er bij sommige al korstjes, dan is t op zn retour, en is ze ook niet meer besmettelijk, maar al met al kan t geloof ik best 2-3 weken duren voor alles weer weg is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Agossie GM, vervelend dat er steeds meer pokjes bijkomenHoe lang duurt het eigenlijk voordat het 'voorbij' is?
Nikki, wat goed dat S al T's naam zegtHoop dat je migraine weer gezakt is
![]()
voor de moeders met achter-het-behang-willen-plakken-dreumesen
Opdrachtjes gaan hier ook goed. Zo leuk om te zien dat hij begrijpt wat je bedoeltPak maar je boek/bal/schaap/auto/etc en hij pakt het
![]()
Hij blijft gek op kiekeboe spelen en verstopt zich achter alles, zo ook achter het vliegengordijnEn dat is natuurlijk hilarisch vind ik zelf
![]()
Vandaag waren we in Amsterdam voor een (lange) lunch, in de buurt van Artis. Vriend is tussendoor met F even naar binnen gegaan (met abbo van een vriend) en hij was zo onder de indruk van de olifanten en giraffen
Z'n middagslaapje had hij wel gemist dus in de auto terug was hij snel vertrokken...
Ik hoop het.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Nikkiheerlijk uitzicht
Vandaag in zuidplein een nieuwe sollicitatie outfit bij elkaar geshopt en meteen maar de eerste echte schoentjes voor Boaz gekocht![]()
Hij loopt nog niet maar sokken laat ie nooit aan. Als we naar buuten moeten met kouder weer krijgt ie ook schoenen aan. Hopelijk blijft hij er dan wel vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een haren op die foto! Het lijkt nog meer en nog roder dan het eigenlijk is![]()
![]()
Haha nee dat niet. Ik zag de VK en de kraamhulp arriveren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoor je het door de muren heen Nikki?
![]()
Stervende zwanen, ik wist nooit wat iedereen hier daarmee bedoelde tot ik het zelf mee maakte![]()
![]()
F werd om 6 uur al wakker met HONGERveel koffie maar vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |