abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155221285
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Sluit het dan ook af, je reageert echt veels te overdreven op dit voorval, echt geen een persoon nu in dit topic vind dat je redelijk bezig bent, dat zegt toch al genoeg lijkt me?
Als je hier al zo dramatisch op reageert wel ik niet weten wat jij gaat doen als hij eens een echte fout begaat.
Mijn advies, bied je excuses aan voor je op vakantie gaat en maak het goed met hem.
Het is de bedoeling om het goed te maken voor ik op vakantie ga, ik dacht dat ik daar duidelijk over was in mijn bericht.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:54:27 #277
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155221353
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:51 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Het is de bedoeling om het goed te maken voor ik op vakantie ga, ik dacht dat ik daar duidelijk over was in mijn bericht.
Niet echt, maar dat maakt niet uit, ik denk dat je vriend nu ondertussen wel genoeg geleden heeft.
Besef je wel dat je nu wel een hele nare kant van jezelf hebt laten zien waarmee je hem misschien juist verder van je af hebt geduwd.
Nu is het jouw tijd om op de blaren te gaan zitten.
Ik kan mij voorstellen dat hij nu toch wel aan het twijfelen Is over jullie relatie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:01:17 #278
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155221620
quote:

[..]

Oh zo, want als JIJ beslist dat het weer goed is, dan is het weer goed? Je schijnt er volledig aan voorbij te gaan dat HIJ ook nog een mening heeft, en ik kan me zomaar voorstellen dat hij nu denkt van 'wat ben jij eigenlijk voor een raar wijf'. Dit gaat nog wel een staartje krijgen voor jullie relatie.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:21:21 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155222465
heel soms klik je op actieve topics, verwachtend dat er niets interresants tussen zit en dan kom je alsnog een pareltje van een topic tegen!!

TS, ik hoop dat je nog een lekker lang klote weekend hebt en nog heerlijk een paar dagen kleuterig blijft mokken want om de zaterdagmorgen te starten met een topic zoals dit zorgt er voor dat mijn weekend niets meer stuk kan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_155222602
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:37 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik verwacht dat hij begrijpt dat ik echt gekwetst ben. Meer verwacht ik niet meer. Het gaat heus niet uit, ik verwacht heus geen dure etentjes, ben echt wel blij met hem verder. Het zegt ook al genoeg dat we in 2 jaar tijd geen enkele ruzie hebben gehad. Maar nu ben ik er even klaar mee. Ik ga aankomende week op vakantie en dan wil ik hier niet meer aan denken maar het afsluiten.
Echt gekwetst ? Waarom dan? Je hebt al moeite aan jezelf uit te leggen wat het probleem is, laat staan voor je vriend.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:37:23 #281
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_155223171
Ik vind eigenlijk dat TS wel een punt heeft. Het is al niet fijn als je afspraak te laat komt, maar dat kan gebeuren. Maar als hij op een avond 4 (vier!) keer belt dat het wat later wordt en tenslotte op het eind van de avond bezopen in je bed rolt, dan heeft hij duidelijk geen greintje respect voor je. Dan kan hij je op zo'n avond beter helemaal vergeten in zijn dronkenschap, want nu heeft hij 4 keer bewust de beslissing genomen om de afspraak niet zo belangrijk te vinden en jou dat te vertellen. En dan komt hij achteraf met 'oh sorry hoor, wou je niet kwetsen'.

Kennelijk vind hij het allemaal niet zo'n punt, dan weet TS meteen wat voor vlees ze in de kuip heeft.

Maar TS laat ook verschrikkelijk over zich lopen. Dat je één keer akkoord gaat met uitstel, alla. Maar 2 keer, 3 keer 4 keer!? Elke keer 'oh schatje jammer dat je later komt, ik wacht op je he'. What were you thinking? TS had na het 2e en zeker het 3e telefoontje al moeten zeggen dat hij dan maar weg moest blijven. Een beetje zelfrespect heb je wel nodig in een relatie. Logisch dat die opgekropte woede er daarna uit moet en niet zomaar weg is. Kennelijk is jullie relatie zo dat hij dit kan flikken en het niet eens ernstig vindt. Maar dat heeft TS toch echt aan zichzelf te danken.
maar het oog wil ook wat
pi_155223230
Hahahahahaha. :D.
pi_155223474
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh zo, want als JIJ beslist dat het weer goed is, dan is het weer goed? Je schijnt er volledig aan voorbij te gaan dat HIJ ook nog een mening heeft, en ik kan me zomaar voorstellen dat hij nu denkt van 'wat ben jij eigenlijk voor een raar wijf'. Dit gaat nog wel een staartje krijgen voor jullie relatie.
Jij bent wel een koning in irritante onjuiste conclusies trekken.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:47:53 #284
16180 crew  CoolGuy
pi_155223576
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:45 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hail to the King baby.

Anyway, ga jij achter komen hoe 'on'juist mijn conclusies zijn. Gewoon zo doorgaan zoals je nu bezig bent, dan gaat je vriend je dat heel duidelijk maken.
pi_155223629
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:45 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

En als jij je zo blijft gedragen ben je binnen no time weer vrijgezellig.
pi_155223635
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Echt gekwetst ? Waarom dan? Je hebt al moeite aan jezelf uit te leggen wat het probleem is, laat staan voor je vriend.
Ik heb het al vaker uitgelegd. Jij vindt het onzin, maar dat betekent niet dat ik er moeite mee heb om uit te leggen wat mij heeft gekwetst. Jij, of wie dan ook, bent niet de persoon om te zeggen of ik wel of niet gekwetst ben.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:49:35 #287
16180 crew  CoolGuy
pi_155223641
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:39 schreef zarGon het volgende:
Hahahahahaha. :D.
Hey, psssst, boven je reageert een Witte Ridder ;)
pi_155223744
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:49 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker uitgelegd.
Nou, je hebt het geprobeerd, maar niemand die het begrijpt. Je bent na een week er nog niet overheen. Das niet gezond.
pi_155223860
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:37 schreef zakstront het volgende:
Ik vind eigenlijk dat TS wel een punt heeft. Het is al niet fijn als je afspraak te laat komt, maar dat kan gebeuren. Maar als hij op een avond 4 (vier!) keer belt dat het wat later wordt en tenslotte op het eind van de avond bezopen in je bed rolt, dan heeft hij duidelijk geen greintje respect voor je. Dan kan hij je op zo'n avond beter helemaal vergeten in zijn dronkenschap, want nu heeft hij 4 keer bewust de beslissing genomen om de afspraak niet zo belangrijk te vinden en jou dat te vertellen. En dan komt hij achteraf met 'oh sorry hoor, wou je niet kwetsen'.

Kennelijk vind hij het allemaal niet zo'n punt, dan weet TS meteen wat voor vlees ze in de kuip heeft.

Maar TS laat ook verschrikkelijk over zich lopen. Dat je één keer akkoord gaat met uitstel, alla. Maar 2 keer, 3 keer 4 keer!? Elke keer 'oh schatje jammer dat je later komt, ik wacht op je he'. What were you thinking? TS had na het 2e en zeker het 3e telefoontje al moeten zeggen dat hij dan maar weg moest blijven. Een beetje zelfrespect heb je wel nodig in een relatie. Logisch dat die opgekropte woede er daarna uit moet en niet zomaar weg is. Kennelijk is jullie relatie zo dat hij dit kan flikken en het niet eens ernstig vindt. Maar dat heeft TS toch echt aan zichzelf te danken.
Dat hij geen greintje respect voor mij heeft is niet zo, maar dat het een respectloze actie is... ja, dat is zeker een feit. Hij vindt het inderdaad geen punt nadat hij een paar keer zijn excuses heeft aangeboden, maar denkt niet na over wat het precies heeft aangericht.

Ik ben het met je eens dat ik had moeten zeggen dat hij weg kon blijven, maar daar stond ik toen helemaal niet bij stil.
pi_155223871
Ben benieuwd hoeveel delen dit topic gaat krijgen tot TS niet meer boos!
Live Chill
pi_155223918
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:54 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dat hij geen greintje respect voor mij heeft is niet zo, maar dat het een respectloze actie is... ja, dat is zeker een feit. Hij vindt het inderdaad geen punt nadat hij een paar keer zijn excuses heeft aangeboden, maar denkt niet na over wat het precies heeft aangericht.

Ik ben het met je eens dat ik had moeten zeggen dat hij weg kon blijven, maar daar stond ik toen helemaal niet bij stil.
Wat het heeft aangericht?? Je doet net alsof je verkracht bent ofzo. Hij komt een keer een afspraak niet na, je doet net alsof hij hoogverraad heeft gepleegd. Je bent echt zwaar aan het overdrijven nu.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:56:16 #292
16180 crew  CoolGuy
pi_155223939
quote:

[..]

Je staat er ook niet bij stil dat het zomaar kan zijn dat hij exact dát tegen jou gaat zeggen als jij door gaat met je gedram. Af te leiden uit dat whatsapp gesprek met je vriend heeft je vriend ze goed op een rijtje, dus dat zaadje heb je al bij 'm geplant.
pi_155223940
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:54 schreef ChillTuup het volgende:
Ben benieuwd hoeveel delen dit topic gaat krijgen tot TS niet meer boos!
Niets. Ik wilde het al verwijderen, maar dat kan niet meer.
pi_155224020
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:56 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Niets. Ik wilde het al verwijderen, maar dat kan niet meer.
Hoe langer je boos blijft, hoe succesvoller op fok. Gaat je zo te zien beter af dan vergeven en vergeten
Live Chill
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:04:48 #295
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_155224286
quote:

[..]
En dat is het probleem. Niet dat hij dit flikte want hij kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan, net zoals iedereen. Maar dat jij over je laat lopen en pas achteraf begint te miepen. Daar kun je wat aan doen en dat heeft meer zin dan hem verwijten te blijven maken, want hij vindt wat hij vindt.
maar het oog wil ook wat
pi_155224744
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:04 schreef zakstront het volgende:

[..]

En dat is het probleem. Niet dat hij dit flikte want hij kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan, net zoals iedereen. Maar dat jij over je laat lopen en pas achteraf begint te miepen. Daar kun je wat aan doen en dat heeft meer zin dan hem verwijten te blijven maken, want hij vindt wat hij vindt.
Dude, chill the fuck out. :D.

Wat ga je irritant doen wanneer je partner gewoon even wil chillen met vrienden/collega's? Ja, je kan erover gaan janken en zeuren dat jullie een afspraak hebben, maar je kunt óók even geen dramaqueen uithangen en bedenken dat je partner het naar z'n plezier heeft en het hem/haar gunnen en beseffen dat je omdat je tof reageert een toffe vriend(in) bent en dat drama trappen alleen maar een negatieve uitwerking zal hebben.

En ja, soms moet je je er even overheen zetten dat dingen niet gaan zoals gepland. En even iets anders gaan doen en - hier komt het - blij zijn voor hem/haar dat hij zich vermaakt en plezier heeft wanneer je de dag erna vraagt hoe het was.
pi_155225113
Je leest het, maar je gelooft je ogen niet. Dankjewel voor mijn dagelijkse portie verwondering, zakstront. Nog altijd de reden dat ik op fok kom.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:34:23 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155225291
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je leest het, maar je gelooft je ogen niet. Dankjewel voor mijn dagelijkse portie verwondering, zakstront. Nog altijd de reden dat ik op fok kom.
hear hear
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:39:45 #299
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_155225481
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dude, chill the fuck out. :D.

Wat ga je irritant doen wanneer je partner gewoon even wil chillen met vrienden/collega's? Ja, je kan erover gaan janken en zeuren dat jullie een afspraak hebben, maar je kunt óók even geen dramaqueen uithangen en bedenken dat je partner het naar z'n plezier heeft en het hem/haar gunnen en beseffen dat je omdat je tof reageert een toffe vriend(in) bent en dat drama trappen alleen maar een negatieve uitwerking zal hebben.

En ja, soms moet je je er even overheen zetten dat dingen niet gaan zoals gepland. En even iets anders gaan doen en - hier komt het - blij zijn voor hem/haar dat hij zich vermaakt en plezier heeft wanneer je de dag erna vraagt hoe het was.
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
You're welcome, ik kom hier ook voor de opmerkelijke posts. Maar denk serieus dat TS meer heeft aan een manier iets met haar gevoel te doen, dan aan de mening dat het een belachelijk gevoel is dat ze zou moeten uitzetten. Want zo werkt dat meestal niet.
maar het oog wil ook wat
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:44:07 #300
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_155225637
quote:

[..]

goedzo!
Doe dat ook oprecht, hij kan natuurlijk ook wat gekwets zijn nu. Ruzie is voor hem ook heel naar. Je hebt je punt gemaakt en nu zand erover.

Geniet van je vakantie.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')