elke euro waardquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Holy shit ass fuck dirty little piece of whaaat?!?!
40 euro, de tering..
welke thrill rides in falibi?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:56 schreef Biancavia het volgende:
Het is heel simpel:
Ga je voor de thrillrides: Walibi
Ga je voor sfeer en mooie attracties: Efteling
Goliath, dat ronddraai ding met die 2 armen, Xpress, El Condor, La Via Volta al uit mijn hoofd (of hoe ze tegenwoordig ook mogen heten) zijn toch wel wat spannender dan de vliegende hollander.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef Coritchando het volgende:
[..]
welke thrill rides in falibi?
de baron, joris en de draak en de vliegende hollander zijn allen meer thrill dan alles bij elkaar in falibi. en dan heb ik het nog niet eens over de theming van deze rides.
el condor is alleen spannend wat betreft de vraag of je zware hoofdpijn zal krijgen of een hersenschudding.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goliath, dat ronddraai ding met die 2 armen, Xpress, El Condor, La Via Volta al uit mijn hoofd (of hoe ze tegenwoordig ook mogen heten) zijn toch wel wat spannender dan de vliegende hollander.
Je vergeet de leukste:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef Coritchando het volgende:
[..]
welke thrill rides in falibi?
de baron, joris en de draak en de vliegende hollander zijn allen meer thrill dan alles bij elkaar in falibi. en dan heb ik het nog niet eens over de theming van deze rides.
Als je voor de achtbanen gaat dan moet je zeker naar Walibi. Wachttijden zijn veel en veel korter. Oke veel paupers met karretjes vol vreten maar ik heb daar nooit last van gehad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:57 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Via het werk van een maat kunnen wij korting krijgen voor beide parken. De prijs zal voor ons dus geen factor in onze keuze zijn.
Ja haha dat is waar, er liepen mensen met boodschappenkarretjes of kratjes op wielen met hun eigen eten etc.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:53 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Als je voor de achtbanen gaat dan moet je zeker naar Walibi. Wachttijden zijn veel en veel korter. Oke veel paupers met karretjes vol vreten maar ik heb daar nooit last van gehad.
kloontje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 06:50 schreef superniger het volgende:
Bestaat het land van Ooit nog? Met die mongoloïde clowntje.
als je voor achtbanen gaat dan zijn er betere opties dan falibi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 06:56 schreef maickeltje het volgende:
Walibi, betere achtbanen en niet zulke ontzettende lange wachttijden
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:08 schreef Gebruikersna het volgende:
Wil je 'oooooh'? Efteling
Wil je 'aaaaahh'? Walibi
Zo triest daar. Met dat park dreigden ouders de kids als ze vervelend waren op de achterbank onderweg naar de Efteling.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 06:50 schreef superniger het volgende:
Bestaat het land van Ooit nog? Met die mongoloïde clowntje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |