Het sprookjesbos willen we, indien de keuze op de Efteling zou vallen, links laten liggen.; )quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef Childofthe90s het volgende:
Als het niets uitmaakt, zou ik gaan voor wat het goedkoopst is. Walibi lijkt me eigenlijk beter, tenzij je naar het Sprookjesbos wilt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:39 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Het sprookjesbos willen we, indien de keuze op de Efteling zou vallen, links laten liggen.; )
Dat is wel zo, 70% is tokkie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Efteling, bij walibi zijn altijd zoveel paupers.
Ik was er vroeger niet weg te krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet niet wat je mist
Ik krijg het gevoel dat hij nare ervaringen heeft bij de supermarktquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:43 schreef Cracka-ass het volgende:
https://www.facebook.com/Efteling/posts/10153571331348854
Dit zegt alles.
Wie niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat hij nare ervaringen heeft bij de supermarkt
Goed punt. Gaan we zeker in onze keuze meenemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Efteling, bij walibi zijn altijd zoveel paupers.
Ik vind daardoor de sfeer in walibi minder, veel ruzie in de rij enzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:48 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Goed punt. Gaan we zeker in onze keuze meenemen.
Ook niet gek met Amsterdam om de hoek.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind daardoor de sfeer in walibi minder, veel ruzie in de rij enzo.
Die paar euro's zouden niet bepalend moeten zijn. Bij een leuk dagje uit moet je niet op geld gaan letten. Ook gewoon in het park lekker vers eten & drinken, in plaats van kleffe broodjes en lauwe frisdrank van thuis meenemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Aan de kassa kost een kaartje Efteling ¤40, kaartje Walibi ¤34,50. Dat scheelt aanzienlijk.
Via het werk van een maat kunnen wij korting krijgen voor beide parken. De prijs zal voor ons dus geen factor in onze keuze zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Aan de kassa kost een kaartje Efteling ¤40, kaartje Walibi ¤34,50. Dat scheelt aanzienlijk.
In zo'n park word je sowieso genaaid, het is een wonder dat de wc nog gratis is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die paar euro's zouden niet bepalend moeten zijn. Bij een leuk dagje uit moet je niet op geld gaan letten. Ook gewoon in het park lekker vers eten & drinken, in plaats van kleffe broodjes en lauwe frisdrank van thuis meenemen.
De Baron lijkt ons een toffe achtbaan. Ik ben in het verleden in Busch Gardens Tampa Bay geweest en daar hadden ze de dive coaster Sheikra, welke 20 meter hoger is dan de Baron. Ik heb het vermoeden dat om deze reden de Baron bij mij wellicht zal gaan tegenvallen. De reacties omtrent deze achtbaan zijn wel erg goed, dus ik geef het de voordeel vande twijfel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:59 schreef borisz het volgende:
Als je zin hebt in veel achtbanen Walibi. Zo niet de Efteling.
Heb daar ook het een en ander over gehoord. Denk dat het op de korte termijn door het weer wel weer ophoudt, want Nederland.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Walibi schijnt trouwens ook een enorme wespenplaag te hebben
http://www.looopings.nl/w(...)eme-wespenplaag.html
We zijn van plan om in de laatsteweek van augustus te gaan, wanneer alleen het zuiden nog vakantie heeft en de rest van Nederland geen vakantie meer heeft.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:41 schreef JoPiDo het volgende:
Efteling natuurlijk; heeft veel meer sfeer, wordt heel goed onderhouden en schoongemaakt, fantastische geschiedenis, mooie attracties. Walibi is een duizend in één pauperpark zonder ziel.
Overigens als je een goede dag kiest (door de weeks, liefst als er regen is voorspeld), sta je bij beide parken nauwelijks in de rij is mijn ervaring.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:41 schreef JoPiDo het volgende:
Efteling natuurlijk; heeft veel meer sfeer, wordt heel goed onderhouden en schoongemaakt, fantastische geschiedenis, mooie attracties. Walibi is een duizend in één pauperpark zonder ziel.
Precies, gewoon een goede datum kiezen. Vind het altijd zo apart als mensen klagen over dat er áltijd ellenlange rijen staan... Dat is gewoon niet waar. Ook als er geen regen wordt voorspeld zijn er genoeg rustige dagen in de efteling. Walibi is natuurlijk maar het halve jaar open en is denk ik vaak druk i.v.m. vakantie of schoolreisjes, de efteling is 365 dagen per jaar open en daar staan echt niet dag in dag uit enorme wachtrijen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:41 schreef JoPiDo het volgende:
Overigens als je een goede dag kiest (door de weeks, liefst als er regen is voorspeld), sta je bij beide parken nauwelijks in de rij is mijn ervaring.
Movie world ben ik al eerder geweest en dat kon mij niet zo bekommeren. Phantasialand zou ook een optie zijn, maar ik weet niet of de rest van het gezelschap zin heeft om helemaal naar Duitsland te rijden (wij wonen in het westen). Europa park hetzelfde verhaal en dat is hier vandaan zes uur rijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:15 schreef emil23 het volgende:
Als reistijd en prijs niets uitmaken, waarom kijk je dan niet over de grens? Movieworld, phantasialand, europapark. Dat zijn goede alternatieven voor de Efteling en Walibi.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dit en alleen dit.
Er gaat niets boven de Efteling.
Europapark staat zeker op de planning voor in de toekomst.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:29 schreef Kleinmuissje het volgende:
Overnachting erbij en naar Europapark! Mooi aangelegd met echt fantastische attracties, zeker een aanrader![]()
Anders de Efteling natuurlijk
Holy shit ass fuck dirty little piece of whaaat?!?!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Vraag en aanbodquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Holy shit ass fuck dirty little piece of whaaat?!?!
40 euro, de tering..
Ooit de prijzen voor Disney parken gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
40 euro, de tering..
Prijzen zijn min of meer ook gebaseerd op 't verkrijgen van een kortingsbon.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
40 euro, de tering..
Inderdaad, of een pre-ticket via internet, zodat ook als het met bakken uit de hemel komt er een rij van hier tot Tokio staat bij iedere attractie.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Prijzen zijn min of meer ook gebaseerd op 't verkrijgen van een kortingsbon.
Prima prijs als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
40 euro, de tering..
Goed om te weten, bedankt!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:37 schreef mergbot het volgende:
Gisteren in Walibi geweest, maar de wespen hadden ze goed onder controle daar hoef je je echt niet druk over te maken. Overal lokdingen voor die beesten
elke euro waardquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
40 euro, de tering..
welke thrill rides in falibi?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:56 schreef Biancavia het volgende:
Het is heel simpel:
Ga je voor de thrillrides: Walibi
Ga je voor sfeer en mooie attracties: Efteling
Goliath, dat ronddraai ding met die 2 armen, Xpress, El Condor, La Via Volta al uit mijn hoofd (of hoe ze tegenwoordig ook mogen heten) zijn toch wel wat spannender dan de vliegende hollander.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef Coritchando het volgende:
[..]
welke thrill rides in falibi?
de baron, joris en de draak en de vliegende hollander zijn allen meer thrill dan alles bij elkaar in falibi. en dan heb ik het nog niet eens over de theming van deze rides.
el condor is alleen spannend wat betreft de vraag of je zware hoofdpijn zal krijgen of een hersenschudding.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goliath, dat ronddraai ding met die 2 armen, Xpress, El Condor, La Via Volta al uit mijn hoofd (of hoe ze tegenwoordig ook mogen heten) zijn toch wel wat spannender dan de vliegende hollander.
Je vergeet de leukste:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef Coritchando het volgende:
[..]
welke thrill rides in falibi?
de baron, joris en de draak en de vliegende hollander zijn allen meer thrill dan alles bij elkaar in falibi. en dan heb ik het nog niet eens over de theming van deze rides.
Als je voor de achtbanen gaat dan moet je zeker naar Walibi. Wachttijden zijn veel en veel korter. Oke veel paupers met karretjes vol vreten maar ik heb daar nooit last van gehad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:57 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Via het werk van een maat kunnen wij korting krijgen voor beide parken. De prijs zal voor ons dus geen factor in onze keuze zijn.
Ja haha dat is waar, er liepen mensen met boodschappenkarretjes of kratjes op wielen met hun eigen eten etc.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:53 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Als je voor de achtbanen gaat dan moet je zeker naar Walibi. Wachttijden zijn veel en veel korter. Oke veel paupers met karretjes vol vreten maar ik heb daar nooit last van gehad.
kloontje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 06:50 schreef superniger het volgende:
Bestaat het land van Ooit nog? Met die mongoloïde clowntje.
als je voor achtbanen gaat dan zijn er betere opties dan falibi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 06:56 schreef maickeltje het volgende:
Walibi, betere achtbanen en niet zulke ontzettende lange wachttijden
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:08 schreef Gebruikersna het volgende:
Wil je 'oooooh'? Efteling
Wil je 'aaaaahh'? Walibi
Zo triest daar. Met dat park dreigden ouders de kids als ze vervelend waren op de achterbank onderweg naar de Efteling.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 06:50 schreef superniger het volgende:
Bestaat het land van Ooit nog? Met die mongoloïde clowntje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |