abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155161688

Welkom in het grote Fok! als speler topic. In dit topic transformeren we onszelf in een speler aangemaakt in het beroemde spel Football Manager. Word jij de nieuwe Messi of CR7? Of blijf je het eeuwige talent?

Dit topic is een vervolg op het succes uit 2013 en uit 2014.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

Eens per speljaar zal er een overzicht worden geplaatst van alle deelnemers, waar je de ontwikkeling van je speler kan volgen.

Daarnaast zal er 3 maal per jaar een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten. Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
[INSCHRIJVINGSFORMULIER]
Voornaam: 
Achternaam: 
Geboorteplaats en -land: 
Nationaliteit: 
Eventuele 2e nationaliteit: 
Gesproken talen (max. 2): 
Ik kies scenario: 
Club: 
Eerste contract loopt: x jaar
Primaire positie: 
Secundaire positie: 
Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub]
Lengte: 
Gewicht: 
2 Preferred moves:
Techniek:
Mentaal: 
Fysiek: 
Verborgen eigenschappen: 
Persoonlijkheid:

De scenario's:
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 170.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 155 en 185 gegenereerd door een RNG*.
Scenario 3: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 140 en 200 gegenereerd door een RNG*.
*RNG = Random Number Generator

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:

England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante

Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.

Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.

Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.

SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
SPOILER: Fysiek
Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:
SPOILER: Acties
Voorbeeld van een inschrijving:
SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.

6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.

7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.

De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!

FM 2015 ronde 1

Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo
pi_155161722
Is het geen belg? :P

Edit: Het is een belg
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:04:21 #3
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155161724
Mijn spelert is nog aardig wat waard voor zijn stats
RED ONS HENNIEGOD
pi_155161754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:04 schreef aleco99 het volgende:
Is het geen belg? :P

Edit: Het is een belg
Hahah, je hebt gelijk.
pi_155161764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:05 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Hahah, je hebt gelijk.
ies raciess!
pi_155161887
Had iemand het over spreadsheets? :P

SPOILER
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_155161926
Voor het 3e jaar op rij minder waard geworden. _O_
pi_155161953
Puush _O_ gebruik het al sinds 2013 en heeft me nooit in de steek gelaten ^O^
pi_155162025
Jeejtje wat een transfer :s)
Ook nog goal en speel bonus van 16k *O*
pi_155162064
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:12 schreef G3rtonimo het volgende:
Jeejtje wat een transfer :s)
Ook nog goal en speel bonus van 16k *O*
Daar moet ik Suiker bijna 10 weken voor werken :D :'( :D
pi_155162068
Spelersupdate 5 september 2017:
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
Laat het even weten als je per ongeluk een verkeerde speler in jouw topic heb staan, puush was traag.

En een shortlist om te zien waar iedereen nu speelt!
pi_155162245
12 punten gegroeid naar het schokkende aantal van 350 :( Kan iemand mijn speler ff onder zn hol trappen en zeggen dat ie eens harder moet gaan trainen/voetballen?
pi_155162266
Voor een speler die voornamelijk wedstrijden bij U19 en U21 speelt, is dit best een aardige groei..

pi_155162280
22 gegroeid naar 412 puntjes. Maar voetballen ho maar.
pi_155162311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:19 schreef SiebeJ het volgende:
Voor een speler die voornamelijk wedstrijden bij U19 en U21 speelt, is dit best een aardige groei..

[ afbeelding ]
Die van jou is ook best goed, waarom heeft hij zulke andere waardes?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:20:53 #16
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155162314
Mijn spelert stond op de uitleenlijst. Kijken of het lukt om ergens anders wel te spelen.
pi_155162317
Geef me die save siebej, ff aan mn pa sleutelen })
pi_155162332
Jack heeft status "First team". SiebeJ, kan je kijken of hij nu in de basis speelt van Newcastle? Of toch nog veel bank/reserve?

Qua stats is hij wel de speler aan het worden die ik voor ogen had. ^O^
I love my mispoken words.
pi_155162345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef aleco99 het volgende:
Geef me die save siebej, ff aan mn pa sleutelen })
Dat is alleen voor de ekte host :{w

Kratje bier en ik doe het voor je
pi_155162377
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:21 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Dat is alleen voor de ekte host :{w
Ik zou niet eens weten hoe het zou moeten :P

SPOILER
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:22:54 #21
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155162391
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:13 schreef SiebeJ het volgende:
Laat het even weten als je per ongeluk een verkeerde speler in jouw topic heb staan, puush was traag.

[ afbeelding ]
Manolo gaat als een trein, 10,25M waard en First Team bij Fiorentina! Zo eens even rekenen...
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_155162470
Mn speler 2 centimeter gegroeid en 7 kilo aangekomen in de afgelopen jaren _O_ Vast en zeker allemaal spieren :7
pi_155162505
Is PSV trouwens gedegradeerd naar de Jupiler league of speelt Bateman alleen bij Jong PSV?
pi_155162541
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:21 schreef Sejt het volgende:
Jack heeft status "First team". SiebeJ, kan je kijken of hij nu in de basis speelt van Newcastle? Of toch nog veel bank/reserve?

Qua stats is hij wel de speler aan het worden die ik voor ogen had. ^O^
De wedstrijden van dit seizoen:
SPOILER: Eerste
SPOILER: U21
SPOILER: U19
pi_155162583
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:28 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

De wedstrijden van dit seizoen:
SPOILER: Eerste
SPOILER: U21
SPOILER: U19
Thanks!

In de voorbereiding dus wel gespeeld, maar nog geen competitie. Jammer, maar Jack is nog jong. :)
I love my mispoken words.
pi_155162591
Ik stop helaas voor vanavond met screenshots, het wordt alleen maar erger. Het berichtje hierboven heeft bijna 5 minuten geduurd om de screens te krijgen.

Misschien dat er nog een verloren plaatje tussendoor komt. Ik kan uiteraard wel dingen voor jullie opzoeken en met tekst beantwoorden
pi_155162625
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:29 schreef SiebeJ het volgende:
Ik stop helaas voor vanavond met screenshots, het wordt alleen maar erger. Het berichtje hierboven heeft bijna 5 minuten geduurd om de screens te krijgen.

Misschien dat er nog een verloren plaatje tussendoor komt. Ik kan uiteraard wel dingen voor jullie opzoeken en met tekst beantwoorden
Heeft mijn spelertj al één minuut in het eerste gemaakt?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:31:08 #28
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155162638
Is Ma Pang-Pang verhuurd of zit hij te voetballen bij een van de teams van jong Juventus?
pi_155162644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Die van jou is ook best goed, waarom heeft hij zulke andere waardes?
Ik heb een middenvelder gemaakt, dus als het goed is mijn speler completer daardoor.

pi_155162655
Joornstra ging lekker afgelopen seizoen!

SPOILER
Alle wedstrijden spelen heeft 33 puntjes opgeleverd, hartstikke mooi dit. _O_

Alle stats die er voor een centrale middenvelder toe doen, nemen vrijwel jaarlijks toe. Als tackling en marking nog een paar puntjes erbij krijgen de komende jaren en de rest gelijk blijft groeien is dit gewoon een toppertje in wording.
pi_155162751
Maakt suiker al wat speelminuten bij Gent?
pi_155162753
quote:
8s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:30 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Heeft mijn spelertj al één minuut in het eerste gemaakt?
Speelt nog steeds bij Jong Hull, maar heeft toch wel 1 wedstrijd in mogen vallen

Zo te zien doet puush het nu weer wel 8)7
pi_155162828
quote:
19s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Is Ma Pang-Pang verhuurd of zit hij te voetballen bij een van de teams van jong Juventus?
Invaller bij 1 en bij U20

pi_155162864
Heeft Bob ook toevallig al een keer mogen aantreden?
pi_155162870
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Maakt suiker al wat speelminuten bij Gent?
Regelmatig, maar nog geen vaste basisklant

pi_155162885
Als je toch bezig bent, heb je de transfer history van Tens Joornstra voor me?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:38:51 #37
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155162919
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:36 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Invaller bij 1 en bij U20

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bedankt. Ik had eigenlijk gedacht dat hij zou moeten ballen bij Juve onder 20.
pi_155162924
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Regelmatig, maar nog geen vaste basisklant

[ afbeelding ]
^O^

Bijna iedere wedstrijd geel ook ~O>
pi_155162935
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef aleco99 het volgende:
Heeft Bob ook toevallig al een keer mogen aantreden?
Schuift tussen 1 en jong

pi_155162957
Waarom al die stats we willen transfers zien :'(
pi_155162958
quote:
19s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef Keselo het volgende:
Als je toch bezig bent, heb je de transfer history van Tens Joornstra voor me?
pi_155162969
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:39 schreef Hermanna het volgende:
Waarom al die stats we willen transfers zien :'(
We zitten al in september, transfers zijn voorbij
pi_155162978
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:39 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Danku!

Gelijk 2 goals in zijn debuut bij het 2e van Madrid ook, dit is hoe Tens het doet
pi_155162992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:34 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Speelt nog steeds bij Jong Hull, maar heeft toch wel 1 wedstrijd in mogen vallen

[ afbeelding ]

Zo te zien doet puush het nu weer wel 8)7
32 minuten en een goal _O_
pi_155163023
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:40 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

We zitten al in september, transfers zijn voorbij
Ohh ;( jammer.
pi_155163197
Voor degene die graag een keer Host willen zijn en willen testen of ze een savegame van FM2015 kunnen draaien. Het is een net nieuw gestarte game, er staan geen aangemaakte spelers in. Gewoon een beetje simmen net zoals je met de echte savegame zou doen..

https://www.dropbox.com/s(...)evoorfokkers.fm?dl=0
pi_155163229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:47 schreef SiebeJ het volgende:
Voor degene die graag een keer Host willen zijn en willen testen of ze een savegame van FM2015 kunnen draaien. Het is een net nieuw gestarte game, er staan geen aangemaakte spelers in. Gewoon een beetje simmen net zoals je met de echte savegame zou doen..

https://www.dropbox.com/s(...)evoorfokkers.fm?dl=0
Top! ben em aant downloaden.
pi_155163289
+34 dit seizoen, naar een totaal van 387. Ben toch bang dat ik onder aan de PA ladder sta met Prevc ;(
pi_155163325
Hoe weet ik zeker dat hij het doet? Ik laat hem nu 3 maanden doordraaien, maar hij is iig al ingeladen.
pi_155163397
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
+34 dit seizoen, naar een totaal van 387. Ben toch bang dat ik onder aan de PA ladder sta met Prevc ;(
Ik sta ook pas op de 384.

Maar we gaan bewijzen dat je met een laag PA toch de beste speler van europa kan worden *O*
pi_155163446
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb nog 37 minder joh, maak je niet druk ;)
pi_155163452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik sta ook pas op de 384.

Maar we gaan bewijzen dat je met een laag PA toch de beste speler van europa kan worden *O*
Ik ben al blij als Prevc gewoon solide optredens gaat even bij Nottingham en een paar goals erin ramt :P
pi_155164031
Bellamy van 347 naar 398 top seizoen nu nog het eerste halen.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_155164197
quote:

[ afbeelding ]
Lol, als ik bij mij speler kijk zie ik dat ik -19 kampioen ben geworden, maar volgens mij zat ik helemaal niet bij de selectie _O-

Mag ik btw een keer een screen van Career Achievements? Zie op dat screentje op dat andere forum van alles staan, maar heb echt geen idee wat het is :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_155164342
Als het goed is gaat Aleco vanavond of morgen verder met de updates
pi_155164540
Ik kan evt maandag wel ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_155164553
quote:

[ afbeelding ]
Heb ik de transfer van de Fries gemist? Kon me niet herinneren dat hij verkocht / verhuurd is.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:27:48 #58
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155164580
+9 total stats _O- Wel over de grens van 400, maar alsnog niet best.

Wel +2 in strength. Da's wel nice voor een knul van 18.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_155164583
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:27 schreef Naxens het volgende:

[..]

Heb ik de transfer van de Fries gemist? Kon me niet herinneren dat hij verkocht / verhuurd is.
Zat tussen een hele waslijst aan FOK!kers die uitgeleend werden
pi_155164756
En we gaan weer verder!! De simulatie loopt.
Even kijken hoe het me afgaat als host :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:33:06 #61
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155164774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:32 schreef aleco99 het volgende:
En we gaan weer verder!! De simulatie loopt.
Even kijken hoe het me afgaat als host :D
Top!

Siebe bedankt. _O_ Puik gehost.
pi_155165094
Zo jong en onervaren en nu al de wijsheid in pacht!

pi_155165115
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Top!

Zeker weten ^O^ Tot morgen weer :Z
pi_155165197
De Trein zet zijn beste wagonnetje voor bij het NL u21

pi_155165270
Bateman klopt aan de deur in Eindhoven met maar liefst 7 doelpunten in 2 wedstrijden

pi_155165358
Henk de Fries presteert naar behoren in La France ^O^

pi_155165421
Keppy weet eindelijk zijn eerste doelpunt te maken voor Locomotiv Moskou

pi_155165515
Een uitleenbeurt legt Suiker geen windeieren!

En ook Gaffelbaard weet uit te blinken en staat in het elftal van de week tussen een paar hele grote namen.

pi_155165600
Manneke laat zien dat hij overal kan scoren en weet een perfecte score te behalen

pi_155165647
Ook Prevc weet weer wat scoren is :9

donderdag 13 augustus 2015 @ 00:01:10 #71
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155165650
Volgens mij ligt het ook aan de karakter van de speler qua ontwikkeling. Er zijn spelers die zich bijvoorbeeld pas vanaf hun 19e of 20e vol gaan ontwikkelen. :) Laatbloeiers.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:01 schreef aleco99 het volgende:
Ook Prevc weet weer wat scoren is :9

[ afbeelding ]
_O_
pi_155165698
Bellamy blijft maar scoren en heeft in de bondscoach een fan :o

pi_155165731
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij ligt het ook aan de karakter van de speler qua ontwikkeling. Er zijn spelers die zich bijvoorbeeld pas vanaf hun 19e of 20e vol gaan ontwikkelen. :) Laatbloeiers.

[..]

_O_
Zelfs een plek in het elftal van de week ;)

pi_155165807
Ook in de nationale jeugdelftallen weten onze spelers te overtuigen *)

pi_155165852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:04 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Zelfs een plek in het elftal van de week ;)

[ afbeelding ]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:09:10 #76
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155165889
Die foto van die Latour blijft mooi _O-
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:09:58 #77
239294 PierreTT
pi_155165918
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:02 schreef aleco99 het volgende:
Bellamy blijft maar scoren en heeft in de bondscoach een fan :o

[ afbeelding ]
Verbeek als bondscoach :') :D
pi_155165920
Bij Lokomotiv onder 19 gaat het Handy Keppy allemaal prima af. "De lat ligt hier nog wat lager" zou de jonge spits hebben gebazeld in het voorbijgaan.

SPOILER
pi_155165940
Jeboi gaat helemaal lekker

donderdag 13 augustus 2015 @ 00:11:15 #80
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155165970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:10 schreef aleco99 het volgende:
Bij Lokomotiv onder 19 gaat het Handy Keppy allemaal prima af. "De lat ligt hier nog wat lager" zou de jonge spits hebben gebazeld in het voorbijgaan.

[ afbeelding ]
SPOILER
Kom maar op met die grappen.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:11:35 #81
239294 PierreTT
pi_155165978
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:06 schreef aleco99 het volgende:
Ook in de nationale jeugdelftallen weten onze spelers te overtuigen *)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Huh, heeft Pelota nu ineens een andere foto?
pi_155166006
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:11 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Huh, heeft Pelota nu ineens een andere foto?
Misschien iets fout gegaan :'( Zal er morgen even naar kijken!
Wat zou het ook alweer moeten zijn?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:13:39 #83
239294 PierreTT
pi_155166036
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Top!

En dit trouwens _O_
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:14:07 #84
239294 PierreTT
pi_155166053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:12 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Misschien iets fout gegaan :'( Zal er morgen even naar kijken!
Wat zou het ook alweer moeten zijn?
Die gouden bal met supersaiyanharen toch?
pi_155166068
Ook Beukenaar blijft geduldig op zijn kans wachten

pi_155166082
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:14 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Die gouden bal met supersaiyanharen toch?
ahja, hmm raar want hij staat wel bij de graphics.

Grelle/Daniels/Polak/Redondo kloppen niet atm
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:15:36 #87
239294 PierreTT
pi_155166107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:15 schreef aleco99 het volgende:

[..]

ahja, hmm raar want hij staat wel bij de graphics.

Deze dus. Vreemd, naja z'n prestaties zijn er niet minder om :P
pi_155166243
Bateman blijft maar prikken in u19 en jong PSV

Maar dit is niet genoeg voor een oproep voor het nationale elftal ;(

pi_155166280
En dat voor zo'n goedkope speler!

pi_155166323
Bellamy houdt hem echter wel nog uit het elftal van de week

pi_155166391
Dat puush werkt echt goed atm :D Nu weer ff verder simuleren
pi_155166538
Heb de foute skins eruit gehaald (DFpack), en opnieuw geladen, maar dit zorgt helaas alleen maar voor een zwart plaatje atm. Tips zijn welkom
pi_155166601
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:21 schreef aleco99 het volgende:
En dat voor zo'n goedkope speler!

[ afbeelding ]
Wat zijn zijn speelstats voor dit seizoen? :)
En speelt hij ook al CL wedstrijden?
pi_155166665
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:32 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Wat zijn zijn speelstats voor dit seizoen? :)
En speelt hij ook al CL wedstrijden?
pi_155166682
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:34 schreef aleco99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wow, al 9 goals in de premier league?
pi_155166702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:35 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Wow, al 9 goals in de premier league?
Jazeker! En helaas speelt Man U in de europa cup dit seizoen en niet CL ;)
pi_155166723
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:36 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Jazeker! En helaas speelt Man U in de europa cup dit seizoen en niet CL ;)
Ohw nou ja dat maakt ook niet uit, de Europa League is ook mooi :)
pi_155166755
Jeboi's volgroeide gezichtsbeharing en tattooages foppen Stuart Pearce niet maar hij is wel lovend :)

pi_155166780
Heeft De Trein eigenlijk zijn debuut al gemaakt voor Monaco?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:39:41 #100
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155166794
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:38 schreef aleco99 het volgende:
Jeboi's volgroeide gezichtsbeharing en tattooages foppen Stuart Pearce niet maar hij is wel lovend :)

[ afbeelding ]
:D

Betrapt.
pi_155166814
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef Tortugal het volgende:
Heeft De Trein eigenlijk zijn debuut al gemaakt voor Monaco?
1 hele invalbeurt tot nu toe. Wel 2 wedstrijden in de europa league :)
pi_155166837
Gaan Bellamy en de Fries tezamen shinen?

pi_155166869
Beukenaar het veld uit gebeukt en mogelijk zelfs het land uit :'(

pi_155166875
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:40 schreef aleco99 het volgende:

[..]

1 hele invalbeurt tot nu toe. Wel 2 wedstrijden in de europa league :)
Als het een uitwedstrijd was pakte De Trein sowieso de trein, hij heeft namelijk vliegangst.
pi_155166888
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Als het een uitwedstrijd was pakte De Trein sowieso de trein, hij heeft namelijk vliegangst.
:D
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:42:53 #106
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155166894
quote:

[..]

Thomas Bergkamp.
pi_155166901
quote:

[..]

_O-
pi_155166917
Ronaldo speelt een puike pot

Met helaas een blessure tot gevolg

pi_155166950
Umehara ziet zijn toekomst nog glansrijk tegemoet

pi_155166994
Het Bröd komt me de strot uit! Elke interland heeft ie wel wat te melden :N :*

pi_155167050
Stá en de Oro weer goed bij de nationale jeugdelftallen!

pi_155167090
El Pollo Rico?

SPOILER
pi_155167122
Helaas nog geen spelers getipt voor de Gouden Bal :9

pi_155167160
Gellé glijdt uit over een potje haarproduct o|O

donderdag 13 augustus 2015 @ 00:51:46 #115
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155167161
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:49 schreef aleco99 het volgende:
El Pollo Rico?

SPOILER
63k per week :7
pi_155167181
Onder het genot van een goed glas whisky wordt er weer een contractje verlengd

SPOILER
pi_155167186
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:49 schreef aleco99 het volgende:
El Pollo Rico?

SPOILER
Nice :D Hopelijk komen we nog bij elkaar in 1 team te spelen met nog een paar andere fokkers :s)
pi_155167237
Fok!legende neemt het op tegen 'broertje' van

pi_155167268
Bellamy blijft lekker gaan en verslaat eigenhandig de concurrentie

en wederom elftal van de week

pi_155167292
Prevc weet het netje ook weer te vinden, helaas wel bij de jeugd.

pi_155167323
Jeboi toe aan een goede tattooremover?

pi_155167338
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:55 schreef aleco99 het volgende:
Fok!legende neemt het op tegen 'broertje' van

[ afbeelding ]
Jeejtje nu al bij de beste 4 van Europa op zijn 18e? Die prijs is toch voor spelers tot 21 jaar?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:59:29 #123
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155167339
Wat :') ford.
pi_155167369
Nieuwe contracten!

SPOILER
pi_155167383
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:59 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Jeejtje nu al bij de beste 4 van Europa op zijn 18e? Die prijs is toch voor spelers tot 21 jaar?
Hij doet het idd best netjes :P Ben ook echt benieuwd naar zn PA
pi_155167414
Pang Pang- Ma mag dan eindelijk debuteren!!!!

pi_155167453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wat :') ford.
Don't leave me brah :'(
pi_155167520
Allee zeg, blijft die belg maar scoren?

pi_155167556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Hij doet het idd best netjes :P Ben ook echt benieuwd naar zn PA
Ohw dat vindt ik nog niet zo bijzonder, ben wel benieuwd hoe zijn carriere nog loopt en of er nog veel transfers komen :P
pi_155167557
Turkleton zit er ook weer wat warmer bij

pi_155167585
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:08 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Ohw dat vindt ik nog niet zo bijzonder, ben wel benieuwd hoe zijn carriere nog loopt en of er nog veel transfers komen :P
PSG en Man U, nu nog duitsland/spanje/italie ;)
pi_155167600
Jeboi ligt er 3 weken uit, maar Prevc ruikt zijn kans!

pi_155167626
Bob moet er niet te zwaar aan tillen

pi_155167686
Lekker bezig Aleco, maar ik moet nu toch echt gaan slapen :z
pi_155167800
Shortlist 31 december:

Hoogste salaris:
Allee Manneke - ¤110.000 p/w

Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤39.000.000

Meeste interlands:
Allee Manneke - 4
Peter Prevc = 4

Meeste jeugdinterlands:
Peter Prevc - 28
Knacker Bröd - 28

Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤1100 p/w

Laagste waarde:
Ra Stá - ¤ 235.000
pi_155168044
  donderdag 13 augustus 2015 @ 01:36:43 #137
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155168054
Uitleenbeurt voor Pang-Pang. :)
pi_155168058
Wat ziet mijn oog, Tens Joornstra heeft zijn eerste grote mensen interland te pakken, dat wordt trakteren _O_
pi_155168080
Erg onverwacht!
SPOILER
pi_155168089
Rä Stá doet het rustig aan

pi_155168147
Het regent prijzen voor onze Messi!

SPOILER
pi_155168195
Meerdere spelers onder bod!

En hij is een wonderkind :D :D (of was hij dat al?)

pi_155168221
Jol en Daniels, 2 handen op 1 fles?

pi_155168248
De rest volgt morgen! Geen mooie cliffhangers voor mij ;(
  donderdag 13 augustus 2015 @ 01:48:09 #145
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155168263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:43 schreef aleco99 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Omg Freiburg _O- Wtf. Voor 8,5 miljoen. _O-
pi_155168284
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:48 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Omg Freiburg _O- Wtf. Voor 8,5 miljoen. _O-
Beter dan Watford lijkt me ;)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 01:52:26 #147
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155168327
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:49 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Beter dan Watford lijkt me ;)
Spelen ze in de Bundesliga? :P
  donderdag 13 augustus 2015 @ 01:54:28 #148
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155168370
Daigo het eeuwige talent gaat voor eeuwig voor Sjelsie U-21 spelen _O_
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 13 augustus 2015 @ 01:56:58 #149
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155168423
quote:
9s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens mij wordt dat echt een baas hoor. _O_ Prima stats. Dat komt echt wel goed.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 01:57:55 #150
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155168442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:56 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dat echt een baas hoor. _O_ Prima stats. Dat komt echt wel goed.
Niemand wil hem huren , Of hij wijst alles af , dat kan ook
Qua stats ontbreekt er een heel belangrijk iets in mijn ogen btw
RED ONS HENNIEGOD
pi_155170220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:43 schreef aleco99 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zonde dat ik weinig speel bij ADO, heb je misschien wat meer statistieken over Polak? Onder 19, reserves, eerste elftal etcetera?
pi_155170350
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 05:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Zonde dat ik weinig speel bij ADO, heb je misschien wat meer statistieken over Polak? Onder 19, reserves, eerste elftal etcetera?

Meer kan ik zo snel niet vinden doordat je getransfered bent..
pi_155170354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:52 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Spelen ze in de Bundesliga? :P
Staan er zelfs goed voor!

pi_155170361
En ook Stá heeft een nieuwe club!
pi_155170363
quote:
9s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Gaat wel nog steeds lekker ;)
pi_155170373
Het is stil rond suiker. Hopelijk is het een laatbloeier :D
pi_155170375
Gaat Ronaldo ook nog verkassen?

Prevc talent van de maand! _O_

Bobby blijft shinen bij u19
pi_155170376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is stil rond suiker. Hopelijk is het een laatbloeier :D
Veel schorsingen dankzij gele kaarten :P
Speelt wel in de basis en haalt een prima gemiddelde bij AA Gent
pi_155170383
10 gele kaarten al, dat belooft wat voor de toekomst.
pi_155170386
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
10 gele kaarten al, dat belooft wat voor de toekomst.
Asschen sukar was immers ook geen lieverdje ;)
pi_155170400
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:09 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Asschen sukar was immers ook geen lieverdje ;)
Hehehe, hij lijkt wellicht iets teveel op z'n vader ja :D
pi_155170408
Simuleren is saai :Z
pi_155170409
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:12 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Hehehe, hij lijkt wellicht iets teveel op z'n vader ja :D

pi_155170412
Daniels en ZIvkovic een gouden duo?
pi_155170415
Hull City koestert iig geen wrok richting Rä Stá.
pi_155170418
Wat een baasje! _O_ 8-) O+

En ook Trein mag er wezen in de Franse beker!

pi_155170428
Daigo blijft het goed doen bij u21. Wanneer wordt hij nou eens vaker bij het eerste gebruikt?

En blijft langer bij Chelsea.

[ Bericht 26% gewijzigd door aleco99 op 13-08-2015 07:30:50 ]
pi_155170435
Een week niet gewonnen is een week niet geleefd, aldus Allee Manneke

pi_155170459
Bateman blijft scoren in de Jupiler League

En haalt het elftal van de week!
pi_155170470
Ronaldo lijkt de weg kwijt te zijn..Misschien tijd voor verandering?

Maar wordt wel opgeroepen voor het nationale jeugdelftal
pi_155170489
Polak zoekt nu alweer ruzie bij zijn nieuwe club??
pi_155170502
Zo staat iedereen er voor op 31 maart

pi_155170565
Suiker gaat lekker!
pi_155170578
Sacre bleu, un nouveau record ^O^
pi_155170588
Bellamy blijft maar scoren, al levert het dit keer geen overwinning op

pi_155170600
Het oude FC-Eindhoven duo moet het nog steeds doen met plekken bij u19, maar dat doen ze wel met verve!

pi_155170612
Bateman en Bellamy staan er zo'n beetje wekelijks in :D

pi_155170617
Gellé, het wonderkind, laat zijn voeten ook weer eens spreken met een goede wedstrijd tegen Grunn.

Net zoals Pelota!
pi_155170646
El Pollo Frito moet eventjes rust houden :Z
pi_155170655
Er staat geen maat op De Fries dit seizoen!
pi_155170660
Pelota de Oro 3e in race om talent van het jaar ^O^
pi_155170673
Polak wil speelminuten en de coach is bereid om mee te werken aan een vertrek/verhuur van het 19-jarige wonderkind

pi_155170677
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:48 schreef aleco99 het volgende:
Suiker gaat lekker!
[ afbeelding ]
De beuker van België doet het best aardig, als hij niet geschorst is.
pi_155170710
De eerste Nederlandse fokkers die minuten op het WK gaan maken? _O_ _O_
pi_155170717
Henk de Fries laat zien waarom hij mee naar het WK moet met een hattrick en een perfecte score!

Laat de prijzen maar binnenstromen!

pi_155170744
Daniels en Umehara niet te min voor onder 21

pi_155170751
Gaffelbaard tekent nieuw contract en kijkt ernaar uit om volgend seizen bij Everton te gaan knallen :D
pi_155170760
Allee en Bellamy moeten pas op de plaats maken :o
pi_155170764
Allee Manneke de nieuwe vaste spits van België?

pi_155170783
Gaat Latour wijn inwisselen voor pilsener? c_/
pi_155170795
"De vedette"! _O- *O*
SPOILER
pi_155170851
En het is weer tijd voor de shortlist!

Hoogste salaris:
Allee Manneke - ¤110.000 p/w

Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤39.000.000
Ryan Bellamy 27.000.000

Meeste interlands:
Allee Manneke - 7

Meeste jeugdinterlands:
Peter Prevc - 29
Knacker Bröd - 29

Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤1100 p/w

Laagste waarde:
Ra Stá - ¤ 69.000 (maar dit zal weer stijgen zodra hij bij Fiorentina aansluit)

Zie het forum voor alle eindstanden van de competities
http://fokalsspeler.forum2go.nl/competities-f2.html

[ Bericht 13% gewijzigd door aleco99 op 13-08-2015 08:42:29 ]
pi_155171043
Tijd voor het WK! ^O^ w/
pi_155171142
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:00 schreef aleco99 het volgende:
Er staat geen maat op De Fries dit seizoen!
[ afbeelding ]
Top de Fries! Op naar Barca A ;)
pi_155171171
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:11 schreef aleco99 het volgende:
Henk de Fries laat zien waarom hij mee naar het WK moet met een hattrick en een perfecte score!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Laat de prijzen maar binnenstromen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echte hattrick, een 10 en nog top scorer en talent van het jaar! (H)

[ Bericht 5% gewijzigd door Naxens op 13-08-2015 08:57:16 ]
pi_155171350
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:22 schreef aleco99 het volgende:
[quote]0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:16 schreef aleco99 het volgende:
Gaffelbaard tekent nieuw contract en kijkt ernaar uit om volgend seizen bij Everton te gaan knallen :D
[ afbeelding ]
Hoppa, van 8k p/w naar 50k p/w. Dit moet toch wel een basisplaats opleveren.

Kan je zo'n vorm overzicht van het afgelopen seizoen van Gaffelbaard laten zien?
pi_155171435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:05 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Hoppa, van 8k p/w naar 50k p/w. Dit moet toch wel een basisplaats opleveren.

Kan je zo'n vorm overzicht van het afgelopen seizoen van Gaffelbaard laten zien?
deze?
SPOILER
pi_155171453
Vanmiddag weer verder! ^O^
Mocht je vragen hebben of iets willen zien? Laat het maar horen
pi_155171511
Hendy moet echt weg uit Rusland ;(
pi_155171536
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:12 schreef aleco99 het volgende:
Zitten er nog FOK!kers in de Engelse selectie op het WK?
pi_155171727
quote:
Ik wil de stats van Bateman bij Jong PSV wel zien.
In het overzicht laat ie volgens mij alleen maar 2 invalbeurten in het eerste zien?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155171810
quote:
Speelt Belgie ook op het WK? :P
pi_155172194
Man man man, vraag me af of Real Madrid Joornstra een kans gaat geven. Als middenvelder 11 goals in 36 wedstrijden met een gemiddelde van 7,3, wat zou hij nog meer moeten doen om een kans te krijgen?
pi_155172224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:18 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Zitten er nog FOK!kers in de Engelse selectie op het WK?
Nope
pi_155172244
quote:
Niet vergeten de screentjes per speler te maken he, die voor op het andere forum :D
pi_155172258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik wil de stats van Bateman bij Jong PSV wel zien.
In het overzicht laat ie volgens mij alleen maar 2 invalbeurten in het eerste zien?
Dit is van Jong PSV 2017-2018
pi_155172273
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:57 schreef aleco99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks!
pi_155172281
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:57 schreef Keselo het volgende:

[..]

Niet vergeten de screentjes per speler te maken he, die voor op het andere forum :D

Eerst nog de meldingen bijwerken etc. Maar moet eerst even andere dingen doen :)
Ik zal de persoonspagina's in het engels zetten zodat het klopt met jullie excelletjes
pi_155172299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:34 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Speelt Belgie ook op het WK? :P
Een klein tipje van de sluier ;)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:00:06 #210
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155172305
Lekker bezig ^O^
pi_155172351
quote:
8s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:55 schreef Keselo het volgende:
Man man man, vraag me af of Real Madrid Joornstra een kans gaat geven. Als middenvelder 11 goals in 36 wedstrijden met een gemiddelde van 7,3, wat zou hij nog meer moeten doen om een kans te krijgen?
Deze mensen uit de basis spelen :P
SPOILER
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:04:18 #212
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155172395
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:02 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Deze mensen uit de basis spelen :P
SPOILER
Clasie :D _O-
pi_155172417
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:04 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Clasie :D _O-
Ahmed Musa van VVV :')
pi_155172656
Catania eindigde gewoon als 7de boven AS Roma en Fiorentina(Pollo Fritos Club faalt), 4 punten te weinig voor de Europa League tough. Wel jammer.

Forza Catania!

[ Bericht 6% gewijzigd door Hermanna op 13-08-2015 10:24:15 ]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:21:36 #215
239294 PierreTT
pi_155172746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 06:58 schreef aleco99 het volgende:
En ook Stá heeft een nieuwe club!
[ afbeelding ]
Welkom bij de club _O_
pi_155172872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:57 schreef aleco99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Turk speelt nog niet bij Turkije?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:31:16 #217
239294 PierreTT
pi_155172961
quote:
Hoe doet Manolo het bij Spanje onder 21?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:32:18 #218
239294 PierreTT
pi_155172989
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:17 schreef Hermanna het volgende:
Catania eindigde gewoon als 7de boven AS Roma en Fiorentina(Pollo Fritos Club faalt), 4 punten te weinig voor de Europa League tough. Wel jammer.

Forza Catania!
Fiorentina staat inderdaad vrij laag :') Ach, volgend seizoen met die rastagast erbij wordt het wel beter ^O^

Manolo heeft wel de meeste crosses _O_
pi_155173264
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:58 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Eerst nog de meldingen bijwerken etc. Maar moet eerst even andere dingen doen :)
Ik zal de persoonspagina's in het engels zetten zodat het klopt met jullie excelletjes
Held ;)
pi_155174017
De Trein gaat volgend seizoen voor een jaar basis bij Monaco _O_
pi_155175822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:59 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Een klein tipje van de sluier ;)
[ afbeelding ]
Op het WK, of was dit gewoon een oefenpotje? :D
pi_155176106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:29 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Op het WK, of was dit gewoon een oefenpotje? :D
WK ;)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:41:50 #223
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155176144
Drie invalbeurten bij Juve. Eigenlijk had ik gedacht dat Ma Pang-Pang zou worden verhuurd. Ik zag in een van de screens dat hij werd begeleid door een ervaren speler. Ik ben benieuwd door wie.
pi_155176354
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Drie invalbeurten bij Juve. Eigenlijk had ik gedacht dat Ma Pang-Pang zou worden verhuurd. Ik zag in een van de screens dat hij werd begeleid door een ervaren speler. Ik ben benieuwd door wie.
Ik kan er niks over terug vinden... Heb ook een paar oude saves geraadpleegd. Je staat wel op de verhuurlijst iig, misschien dat dat in het nederlands lijkt op getraind door ofzo :?
pi_155176490
De stats van de kwalificatie van het Ek u21

SPOILER
Mocht iemand hier wat meer over willen weten dan hoor ik het wel! Hoogtepunten worden uitgelicht als ze in de inbox zijn gekomen of er naar gevraagd wordt.
pi_155176521
Waar gaat Redondo naar toe?

SPOILER
pi_155176540
Bröd ziet er geen brood in :')

Suiker duidelijk wel!

pi_155176604
Allee Manneke heeft nergens problemen om te scoren blijkt maar weer :)

met een recordje erbij

donderdag 13 augustus 2015 @ 13:02:31 #229
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155176655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:50 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Ik kan er niks over terug vinden... Heb ook een paar oude saves geraadpleegd. Je staat wel op de verhuurlijst iig, misschien dat dat in het nederlands lijkt op getraind door ofzo :?
Stond wel in de laatste screen die SiebeJ plaatste:

http://fokalsspeler.forum(...)jzaKB/51ef033659.jpg

Er stond dit: 'Player is current learning from an experienced player'
pi_155176718
WK:
Groepsfase
SPOILER
2e ronde:

SPOILER
Kwartfinales:

SPOILER
Halve finales:
SPOILER
3e plek:
SPOILER
EN DE FINALE!!!!:
SPOILER
Meer info over een wedstrijd? Vraagt en gij zult weten!

Dreamteam:
SPOILER
pi_155176730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik zal zo nog eens kijken :)
pi_155176749
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:32 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Fiorentina staat inderdaad vrij laag :') Ach, volgend seizoen met die rastagast erbij wordt het wel beter ^O^

Manolo heeft wel de meeste crosses _O_
Ik breng wel wat ervaring mee ja. 17 minuten in het eerste ongeveer! _O-

Edit: Hull City dit jaar gewoon Europees voetbaal behaald. _O_
pi_155176767
pi_155176840
Speelt Turk mee met het WK of WK -21?
pi_155176878
Verhuurd:

SPOILER
Verkocht

SPOILER
En wie zou dit kunnen zijn?
pi_155176881
En wat is de selectie van NL onder 21?
pi_155176885
Meer transfernieuws na de verdere simulatie :D
pi_155176896
Veel wonderkids nu
pi_155176901
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:10 schreef Hermanna het volgende:
Speelt Turk mee met het WK of WK -21?
-21 nog,
pi_155176908
Mag Prevc aantreden met de U21's?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:15:22 #241
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155176921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef aleco99 het volgende:
Verhuurd:

SPOILER
Verkocht

SPOILER
En wie zou dit kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Sjoerd Polak?
pi_155176934
Gaat hij naar QPR, speelt hij niet. Man, man, man.
pi_155176946
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef truedestiny het volgende:
En wat is de selectie van NL onder 21?

en het grote oranje
pi_155176958
donny vd beek op mijn plek ;(
pi_155176961
quote:
19s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Mag Prevc aantreden met de U21's?
Hij zit nu weer bij de nationale selectie, maar hangt er een beetje tussenin
pi_155177020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:17 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Hij zit nu weer bij de nationale selectie, maar hangt er een beetje tussenin
Beter gaat ie ervaring opdoen bij U21 :N
pi_155177023
Krasnodar? Ach ff cashen en die Russen mijn skills laten zien en de Premier League lonkt.

Hopelijk...
pi_155177049
Tot welk seizoen blijven we simuleren trouwens, totdat iedereen met pensioen is? Of een bepaalde leeftijd ofzo
pi_155177053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef aleco99 het volgende:
Bröd ziet er geen brood in :')

[ afbeelding ]

Suiker duidelijk wel!

[ afbeelding ]
Wooo, wonderkind suiker
pi_155177057
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Niemand minder dan de enige echte, de ontbetwiste koning, il maestro, de man met de magnifieke baard:

SPOILER
pi_155177065
Godver, naar Olympiakos nu :')
Al voor de derde keer verhuurd nu, waarom ben ik ooit naar Real gegaan -O- 8)7
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:23:17 #252
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155177073
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:22 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Niemand minder dan de enige echte, de ontbetwiste koning, il maestro, de man met de magnificente baard:

SPOILER
Thanks. :)

Leren van een eckte baas. _O_ _O_
pi_155177103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik kan Griekenland helaas niet toevoegen als speelbare league voor 20-6-2019.... Dus je zult wat spaarzamer informatie krijgen.
pi_155177125
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat is nog een best oké ploeg, in ieder geval veel Europees voetbal.
Ik mag een jaartje in Marseille vertoeven, kijken wat er daar gebeurd.

Wel jammer dat de bondscoach geen suiker bij de selectie wil
pi_155177160
Geen transfers meer? Turk blijft dus nog een jaartje bij Catania ballen.
pi_155177187
Ik heb trouwens al plannen voor het volgende deel, ik ga de zoon van mijn held, Clint Dempsey, maken, met stats gebaseerd op zijn vader. _O_
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:30:09 #257
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155177198
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb trouwens al plannen voor het volgende deel, ik ga de zoon van mijn held, Clint Dempsey, maken, met stats gebaseerd op zijn vader. _O_
Ik heb al een spelersnaam voor de volgende ronde.

SPOILER
pi_155177325
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik heb al een spelersnaam voor de volgende ronde.

SPOILER
Niet mee naar het EK/WK, maar wel naar het Eurovisie Songfestival voor Nederland _O_
pi_155177682
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:27 schreef Hermanna het volgende:
Geen transfers meer? Turk blijft dus nog een jaartje bij Catania ballen.
net klaar met simuleren. Wacht maar af :)
pi_155177772
Waar is drizzt eigenlijk??
pi_155177869
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:52 schreef aleco99 het volgende:
Waar is drizzt eigenlijk??
Doet volgende ronde mee, was te laat met inschrijven toch.
pi_155177902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:56 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Doet volgende ronde mee, was te laat met inschrijven toch.
Aight, dacht al :P
pi_155177931
En we gaan weer los!

Ervaring in Groningen :D
pi_155177970
Latour on the move? Maar waarheen?

SPOILER
pi_155177997
Ronaldo en Bateman maken beiden direct hun debuut

pi_155178036
Spelers Auxerre boos!

SPOILER
pi_155178067
Prevc heeft zijn plekkie wel veroverd.

pi_155178089
De trein tijdelijk op het rangeerterrein?

pi_155178117
Jeboi settled snel Duitsland

Net zoals Ronaldo bij zijn nieuwe ploeg

donderdag 13 augustus 2015 @ 14:06:21 #270
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155178144
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:04 schreef aleco99 het volgende:
Jeboi settled snel Duitsland

[ afbeelding ]
Nice. _O_ En ook een wonderkid nu :)
pi_155178218
Verhuurd:

Zo ben je topscorer
SPOILER
Bod uitgebracht:

SPOILER

SPOILER
Contract verlengd:

pi_155178264
El Pollo Loco gaat weer los!

En Stá maakt zijn debuut
pi_155178347
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:10 schreef aleco99 het volgende:
Verhuurd:

Zo ben je topscorer
SPOILER
Bod uitgebracht:

[ afbeelding ]
SPOILER
[ afbeelding ]
SPOILER
Contract verlengd:

[ afbeelding ]
Lafjes zeg, was er niets beters te vinden dan Celta? ><

[ Bericht 0% gewijzigd door Naxens op 13-08-2015 14:33:22 ]
pi_155178354
quote:
Verhuurd:

Zo ben je topscorer
SPOILER
Bod uitgebracht:

[ afbeelding ]
SPOILER
[ afbeelding ]
SPOILER
Perugia? :') Gelukkig gaat hij nergens heen, het vertrek van Jeboi heeft me geen windeieren gelegd _O_
pi_155178615
Zooo iedereen kan weer scores gaan vergelijken :D

WOoohoo! 34 punten gegroeid naar 384 nu. 1e team here i come!
pi_155178685
Een overweldigende +8, naar 395 _O-
pi_155178713
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Een overweldigende +8, naar 395 _O-
Maar nu heb je een basisplek en scoor je veel ;)
pi_155178775
Nummer 10 bij United :s)
Nou nog eens prijzen pakken met de club, volgens mij zijn Chelsea en Manchester City steeds een stuk sterker. :P
pi_155178788
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:31 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Maar nu heb je een basisplek en scoor je veel ;)
Precies, in een opzicht is het vertrek van mijn maatje toch een zegening geweest.
pi_155178802
+9, zit nu op een spectaculaire 384... Ach.. Ik word dan maar een Catania legende.

donderdag 13 augustus 2015 @ 14:36:14 #281
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155178826
Ondanks weinig speelminuten, maar met de begeleiding van Pirlo gestegen naar 394.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:37:01 #282
239294 PierreTT
pi_155178852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef aleco99 het volgende:
El Pollo Loco gaat weer los!
[ afbeelding ]

En Stá maakt zijn debuut
[ afbeelding ]
Manolo wonderkid _O_ De man van de assists _O_
pi_155178866
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:16 schreef aleco99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
en het grote oranje
[ afbeelding ]
Wanted ^O^

quote:
Verhuurd:

Zo ben je topscorer
SPOILER
Bod uitgebracht:

[ afbeelding ]
SPOILER
[ afbeelding ]
SPOILER
Contract verlengd:

[ afbeelding ]
Hopla, en op naar Spanje _O_
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:40:41 #284
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155178932
+19 naar 421 :D

Iemand heeft het krachthonk gevonden _O- van 8 naar 15 qua kracht in drie seizoenen tijd.

pi_155178961
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:40 schreef Lindgren. het volgende:
+19 naar 421 :D
Volgend seizoen de broertjes Clayton en Jackson Dempsey? :D _O_
pi_155179076
Lap zeg, daar gaat ie weer...
pi_155179104
Umehara eerder in Engeland 1 dan in Chelsea 1?
pi_155179155
2 records, 1 wedstrijd!

pi_155179174
Bröd blijft nog even in Belgie
pi_155179190
Ook bij Man U blijft ie kloppen

pi_155179213
Bateman bevalt in Rusland
pi_155179234
Ook bij zijn nieuwe club ziet ie geel
pi_155179253
Stá en Pollo een gouden duo?