1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante
Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!
FM 2015 ronde 1
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo![]()
Hahah, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:04 schreef aleco99 het volgende:
Is het geen belg?
Edit: Het is een belg![]()
Had iemand het over spreadsheets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Daar moet ik Suiker bijna 10 weken voor werkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:12 schreef G3rtonimo het volgende:
Jeejtje wat een transfer![]()
Ook nog goal en speel bonus van 16k![]()
![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Spelersupdate 5 september 2017:
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
Laat het even weten als je per ongeluk een verkeerde speler in jouw topic heb staan, puush was traag.
En een shortlist om te zien waar iedereen nu speelt!![]()
![]()
12 punten gegroeid naar het schokkende aantal van 350Kan iemand mijn speler ff onder zn hol trappen en zeggen dat ie eens harder moet gaan trainen/voetballen?
![]()
Die van jou is ook best goed, waarom heeft hij zulke andere waardes?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:19 schreef SiebeJ het volgende:
Voor een speler die voornamelijk wedstrijden bij U19 en U21 speelt, is dit best een aardige groei..
[ afbeelding ]![]()
Jack heeft status "First team". SiebeJ, kan je kijken of hij nu in de basis speelt van Newcastle? Of toch nog veel bank/reserve?
Qua stats is hij wel de speler aan het worden die ik voor ogen had.
I love my mispoken words.![]()
Dat is alleen voor de ekte hostquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef aleco99 het volgende:
Geef me die save siebej, ff aan mn pa sleutelen
Kratje bier en ik doe het voor je![]()
Ik zou niet eens weten hoe het zou moetenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manolo gaat als een trein, 10,25M waard en First Team bij Fiorentina! Zo eens even rekenen...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:13 schreef SiebeJ het volgende:
Laat het even weten als je per ongeluk een verkeerde speler in jouw topic heb staan, puush was traag.
En een shortlist om te zien waar iedereen nu speelt!
[ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Mn speler 2 centimeter gegroeid en 7 kilo aangekomen in de afgelopen jarenVast en zeker allemaal spieren
![]()
![]()
De wedstrijden van dit seizoen:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:21 schreef Sejt het volgende:
Jack heeft status "First team". SiebeJ, kan je kijken of hij nu in de basis speelt van Newcastle? Of toch nog veel bank/reserve?
Qua stats is hij wel de speler aan het worden die ik voor ogen had.SPOILER: EersteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: U21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:28 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
De wedstrijden van dit seizoen:SPOILER: EersteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: U21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!SPOILER: U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de voorbereiding dus wel gespeeld, maar nog geen competitie. Jammer, maar Jack is nog jong.
I love my mispoken words.![]()
Ik stop helaas voor vanavond met screenshots, het wordt alleen maar erger. Het berichtje hierboven heeft bijna 5 minuten geduurd om de screens te krijgen.
Misschien dat er nog een verloren plaatje tussendoor komt. Ik kan uiteraard wel dingen voor jullie opzoeken en met tekst beantwoorden![]()
Heeft mijn spelertj al één minuut in het eerste gemaakt?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:29 schreef SiebeJ het volgende:
Ik stop helaas voor vanavond met screenshots, het wordt alleen maar erger. Het berichtje hierboven heeft bijna 5 minuten geduurd om de screens te krijgen.
Misschien dat er nog een verloren plaatje tussendoor komt. Ik kan uiteraard wel dingen voor jullie opzoeken en met tekst beantwoorden![]()
Ik heb een middenvelder gemaakt, dus als het goed is mijn speler completer daardoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Die van jou is ook best goed, waarom heeft hij zulke andere waardes?![]()
![]()
Joornstra ging lekker afgelopen seizoen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle wedstrijden spelen heeft 33 puntjes opgeleverd, hartstikke mooi dit.
Alle stats die er voor een centrale middenvelder toe doen, nemen vrijwel jaarlijks toe. Als tackling en marking nog een paar puntjes erbij krijgen de komende jaren en de rest gelijk blijft groeien is dit gewoon een toppertje in wording.![]()
Speelt nog steeds bij Jong Hull, maar heeft toch wel 1 wedstrijd in mogen vallenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:30 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Heeft mijn spelertj al één minuut in het eerste gemaakt?
Zo te zien doet puush het nu weer wel![]()
![]()
Invaller bij 1 en bij U20quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Is Ma Pang-Pang verhuurd of zit hij te voetballen bij een van de teams van jong Juventus?![]()
![]()
Regelmatig, maar nog geen vaste basisklantquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Maakt suiker al wat speelminuten bij Gent?![]()
![]()
Bedankt. Ik had eigenlijk gedacht dat hij zou moeten ballen bij Juve onder 20.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Invaller bij 1 en bij U20
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Regelmatig, maar nog geen vaste basisklant
[ afbeelding ]![]()
Bijna iedere wedstrijd geel ook
Schuift tussen 1 en jongquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef aleco99 het volgende:
Heeft Bob ook toevallig al een keer mogen aantreden?![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef Keselo het volgende:
Als je toch bezig bent, heb je de transfer history van Tens Joornstra voor me?![]()
![]()
We zitten al in september, transfers zijn voorbijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:39 schreef Hermanna het volgende:
Waarom al die stats we willen transfers zien![]()
32 minuten en een goalquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:34 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Speelt nog steeds bij Jong Hull, maar heeft toch wel 1 wedstrijd in mogen vallen
[ afbeelding ]
Zo te zien doet puush het nu weer wel![]()
![]()
![]()
Ohhquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:40 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
We zitten al in september, transfers zijn voorbijjammer.
![]()
Voor degene die graag een keer Host willen zijn en willen testen of ze een savegame van FM2015 kunnen draaien. Het is een net nieuw gestarte game, er staan geen aangemaakte spelers in. Gewoon een beetje simmen net zoals je met de echte savegame zou doen..
https://www.dropbox.com/s(...)evoorfokkers.fm?dl=0![]()
Top! ben em aant downloaden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:47 schreef SiebeJ het volgende:
Voor degene die graag een keer Host willen zijn en willen testen of ze een savegame van FM2015 kunnen draaien. Het is een net nieuw gestarte game, er staan geen aangemaakte spelers in. Gewoon een beetje simmen net zoals je met de echte savegame zou doen..
https://www.dropbox.com/s(...)evoorfokkers.fm?dl=0![]()
Hoe weet ik zeker dat hij het doet? Ik laat hem nu 3 maanden doordraaien, maar hij is iig al ingeladen.![]()
Ik sta ook pas op de 384.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
+34 dit seizoen, naar een totaal van 387. Ben toch bang dat ik onder aan de PA ladder sta met Prevc
Maar we gaan bewijzen dat je met een laag PA toch de beste speler van europa kan worden
ik heb nog 37 minder joh, maak je niet drukquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
+34 dit seizoen, naar een totaal van 387. Ben toch bang dat ik onder aan de PA ladder sta met Prevc![]()
![]()
Ik ben al blij als Prevc gewoon solide optredens gaat even bij Nottingham en een paar goals erin ramtquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik sta ook pas op de 384.
Maar we gaan bewijzen dat je met een laag PA toch de beste speler van europa kan worden![]()
![]()
Bellamy van 347 naar 398 top seizoen nu nog het eerste halen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Lol, als ik bij mij speler kijk zie ik dat ik -19 kampioen ben geworden, maar volgens mij zat ik helemaal niet bij de selectiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:13 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mag ik btw een keer een screen van Career Achievements? Zie op dat screentje op dat andere forum van alles staan, maar heb echt geen idee wat het is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik kan evt maandag wel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Heb ik de transfer van de Fries gemist? Kon me niet herinneren dat hij verkocht / verhuurd is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:13 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
+9 total statsWel over de grens van 400, maar alsnog niet best.
Wel +2 in strength. Da's wel nice voor een knul van 18.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zat tussen een hele waslijst aan FOK!kers die uitgeleend werdenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:27 schreef Naxens het volgende:
[..]
Heb ik de transfer van de Fries gemist? Kon me niet herinneren dat hij verkocht / verhuurd is.![]()
Top!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:32 schreef aleco99 het volgende:
En we gaan weer verder!! De simulatie loopt.
Even kijken hoe het me afgaat als host
Siebe bedankt.Puik gehost.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zeker wetenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top!
Tot morgen weer
Volgens mij ligt het ook aan de karakter van de speler qua ontwikkeling. Er zijn spelers die zich bijvoorbeeld pas vanaf hun 19e of 20e vol gaan ontwikkelen.Laatbloeiers.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:01 schreef aleco99 het volgende:
Ook Prevc weet weer wat scoren is![]()
[ afbeelding ]
Zelfs een plek in het elftal van de weekquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij ligt het ook aan de karakter van de speler qua ontwikkeling. Er zijn spelers die zich bijvoorbeeld pas vanaf hun 19e of 20e vol gaan ontwikkelen.Laatbloeiers.
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:04 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Zelfs een plek in het elftal van de week
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verbeek als bondscoachquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:02 schreef aleco99 het volgende:
Bellamy blijft maar scoren en heeft in de bondscoach een fan![]()
[ afbeelding ]![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Bij Lokomotiv onder 19 gaat het Handy Keppy allemaal prima af. "De lat ligt hier nog wat lager" zou de jonge spits hebben gebazeld in het voorbijgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:10 schreef aleco99 het volgende:
Bij Lokomotiv onder 19 gaat het Handy Keppy allemaal prima af. "De lat ligt hier nog wat lager" zou de jonge spits hebben gebazeld in het voorbijgaan.
[ afbeelding ]Kom maar op met die grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh, heeft Pelota nu ineens een andere foto?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:06 schreef aleco99 het volgende:
Ook in de nationale jeugdelftallen weten onze spelers te overtuigen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Misschien iets fout gegaanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Huh, heeft Pelota nu ineens een andere foto?Zal er morgen even naar kijken!
Wat zou het ook alweer moeten zijn?![]()
En dit trouwensquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top!
Die gouden bal met supersaiyanharen toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:12 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Misschien iets fout gegaanZal er morgen even naar kijken!
Wat zou het ook alweer moeten zijn?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
ahja, hmm raar want hij staat wel bij de graphics.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gouden bal met supersaiyanharen toch?
Grelle/Daniels/Polak/Redondo kloppen niet atm![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:15 schreef aleco99 het volgende:
[..]
ahja, hmm raar want hij staat wel bij de graphics.![]()
Deze dus. Vreemd, naja z'n prestaties zijn er niet minder om
Bateman blijft maar prikken in u19 en jong PSV
Maar dit is niet genoeg voor een oproep voor het nationale elftal![]()
![]()
![]()
Heb de foute skins eruit gehaald (DFpack), en opnieuw geladen, maar dit zorgt helaas alleen maar voor een zwart plaatje atm. Tips zijn welkom![]()
Wat zijn zijn speelstats voor dit seizoen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:21 schreef aleco99 het volgende:
En dat voor zo'n goedkope speler!
[ afbeelding ]
En speelt hij ook al CL wedstrijden?![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:32 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Wat zijn zijn speelstats voor dit seizoen?
En speelt hij ook al CL wedstrijden?![]()
![]()
Jazeker! En helaas speelt Man U in de europa cup dit seizoen en niet CLquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:35 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Wow, al 9 goals in de premier league?![]()
![]()
Ohw nou ja dat maakt ook niet uit, de Europa League is ook mooiquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:36 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Jazeker! En helaas speelt Man U in de europa cup dit seizoen en niet CL![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:38 schreef aleco99 het volgende:
Jeboi's volgroeide gezichtsbeharing en tattooages foppen Stuart Pearce niet maar hij is wel lovend
[ afbeelding ]
Betrapt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
1 hele invalbeurt tot nu toe. Wel 2 wedstrijden in de europa leaguequote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef Tortugal het volgende:
Heeft De Trein eigenlijk zijn debuut al gemaakt voor Monaco?![]()
![]()
Als het een uitwedstrijd was pakte De Trein sowieso de trein, hij heeft namelijk vliegangst.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:40 schreef aleco99 het volgende:
[..]
1 hele invalbeurt tot nu toe. Wel 2 wedstrijden in de europa league![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Als het een uitwedstrijd was pakte De Trein sowieso de trein, hij heeft namelijk vliegangst.![]()
![]()
Thomas Bergkamp.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Als het een uitwedstrijd was pakte De Trein sowieso de trein, hij heeft namelijk vliegangst.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Tortugal het volgende:
[..]
![]()
El Pollo Rico?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:49 schreef aleco99 het volgende:
El Pollo Rico?63k per weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder het genot van een goed glas whisky wordt er weer een contractje verlengdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:49 schreef aleco99 het volgende:
El Pollo Rico?NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komen we nog bij elkaar in 1 team te spelen met nog een paar andere fokkers
![]()
![]()
Jeejtje nu al bij de beste 4 van Europa op zijn 18e? Die prijs is toch voor spelers tot 21 jaar?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:55 schreef aleco99 het volgende:
Fok!legende neemt het op tegen 'broertje' van
[ afbeelding ]![]()
Nieuwe contracten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij doet het idd best netjesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:59 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Jeejtje nu al bij de beste 4 van Europa op zijn 18e? Die prijs is toch voor spelers tot 21 jaar?Ben ook echt benieuwd naar zn PA
![]()
Ohw dat vindt ik nog niet zo bijzonder, ben wel benieuwd hoe zijn carriere nog loopt en of er nog veel transfers komenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Hij doet het idd best netjesBen ook echt benieuwd naar zn PA
![]()
![]()
PSG en Man U, nu nog duitsland/spanje/italiequote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:08 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Ohw dat vindt ik nog niet zo bijzonder, ben wel benieuwd hoe zijn carriere nog loopt en of er nog veel transfers komen![]()
![]()
Shortlist 31 december:
Hoogste salaris:
Allee Manneke - ¤110.000 p/w
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤39.000.000
Meeste interlands:
Allee Manneke - 4
Peter Prevc = 4
Meeste jeugdinterlands:
Peter Prevc - 28
Knacker Bröd - 28
Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤1100 p/w
Laagste waarde:
Ra Stá - ¤ 235.000![]()
Wat ziet mijn oog, Tens Joornstra heeft zijn eerste grote mensen interland te pakken, dat wordt trakteren![]()
![]()
Erg onverwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het regent prijzen voor onze Messi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg Freiburgquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:43 schreef aleco99 het volgende:
Meerdere spelers onder bod!
[ afbeelding ]
En hij is een wonderkind![]()
(of was hij dat al?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wtf. Voor 8,5 miljoen.
Beter dan Watford lijkt mequote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omg FreiburgWtf. Voor 8,5 miljoen.
![]()
![]()
Volgens mij wordt dat echt een baas hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Daigo het eeuwige talent gaat voor eeuwig voor Sjelsie U-21 spelenPrima stats. Dat komt echt wel goed.
Niemand wil hem huren , Of hij wijst alles af , dat kan ookquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat echt een baas hoor.Prima stats. Dat komt echt wel goed.
Qua stats ontbreekt er een heel belangrijk iets in mijn ogen btwRED ONS HENNIEGOD![]()
Zonde dat ik weinig speel bij ADO, heb je misschien wat meer statistieken over Polak? Onder 19, reserves, eerste elftal etcetera?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:43 schreef aleco99 het volgende:
Meerdere spelers onder bod!
[ afbeelding ]
En hij is een wonderkind![]()
(of was hij dat al?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zonde dat ik weinig speel bij ADO, heb je misschien wat meer statistieken over Polak? Onder 19, reserves, eerste elftal etcetera?
Meer kan ik zo snel niet vinden doordat je getransfered bent..![]()
Gaat wel nog steeds lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Daigo het eeuwige talent gaat voor eeuwig voor Sjelsie U-21 spelen![]()
![]()
Het is stil rond suiker. Hopelijk is het een laatbloeier
Veel schorsingen dankzij gele kaartenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is stil rond suiker. Hopelijk is het een laatbloeier![]()
Speelt wel in de basis en haalt een prima gemiddelde bij AA Gent![]()
![]()
Asschen sukar was immers ook geen lieverdjequote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
10 gele kaarten al, dat belooft wat voor de toekomst.![]()
![]()
Hehehe, hij lijkt wellicht iets teveel op z'n vader jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:09 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Asschen sukar was immers ook geen lieverdje
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hehehe, hij lijkt wellicht iets teveel op z'n vader ja![]()
![]()
Daigo blijft het goed doen bij u21. Wanneer wordt hij nou eens vaker bij het eerste gebruikt?
En blijft langer bij Chelsea.
[ Bericht 26% gewijzigd door aleco99 op 13-08-2015 07:30:50 ]![]()
Ronaldo lijkt de weg kwijt te zijn..Misschien tijd voor verandering?
Maar wordt wel opgeroepen voor het nationale jeugdelftal![]()
![]()
Het oude FC-Eindhoven duo moet het nog steeds doen met plekken bij u19, maar dat doen ze wel met verve!![]()
![]()
Gellé, het wonderkind, laat zijn voeten ook weer eens spreken met een goede wedstrijd tegen Grunn.
Net zoals Pelota!![]()
![]()
De beuker van België doet het best aardig, als hij niet geschorst is.quote:Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Henk de Fries laat zien waarom hij mee naar het WK moet met een hattrick en een perfecte score!
Laat de prijzen maar binnenstromen!![]()
![]()
"De vedette"!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het is weer tijd voor de shortlist!
Hoogste salaris:
Allee Manneke - ¤110.000 p/w
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤39.000.000
Ryan Bellamy 27.000.000
Meeste interlands:
Allee Manneke - 7
Meeste jeugdinterlands:
Peter Prevc - 29
Knacker Bröd - 29
Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤1100 p/w
Laagste waarde:
Ra Stá - ¤ 69.000 (maar dit zal weer stijgen zodra hij bij Fiorentina aansluit)
Zie het forum voor alle eindstanden van de competities
http://fokalsspeler.forum2go.nl/competities-f2.html
[ Bericht 13% gewijzigd door aleco99 op 13-08-2015 08:42:29 ]![]()
Top de Fries! Op naar Barca Aquote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:00 schreef aleco99 het volgende:
Er staat geen maat op De Fries dit seizoen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een echte hattrick, een 10 en nog top scorer en talent van het jaar! (H)quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:11 schreef aleco99 het volgende:
Henk de Fries laat zien waarom hij mee naar het WK moet met een hattrick en een perfecte score!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat de prijzen maar binnenstromen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 5% gewijzigd door Naxens op 13-08-2015 08:57:16 ]![]()
Hoppa, van 8k p/w naar 50k p/w. Dit moet toch wel een basisplaats opleveren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:22 schreef aleco99 het volgende:
[quote]Op donderdag 13 augustus 2015 08:16 schreef aleco99 het volgende:
Gaffelbaard tekent nieuw contract en kijkt ernaar uit om volgend seizen bij Everton te gaan knallen
[ afbeelding ]
Kan je zo'n vorm overzicht van het afgelopen seizoen van Gaffelbaard laten zien?![]()
deze?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:05 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Hoppa, van 8k p/w naar 50k p/w. Dit moet toch wel een basisplaats opleveren.
Kan je zo'n vorm overzicht van het afgelopen seizoen van Gaffelbaard laten zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hendy moet echt weg uit Rusland
Zitten er nog FOK!kers in de Engelse selectie op het WK?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:12 schreef aleco99 het volgende:
Vanmiddag weer verder!![]()
Mocht je vragen hebben of iets willen zien? Laat het maar horen![]()
Ik wil de stats van Bateman bij Jong PSV wel zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:12 schreef aleco99 het volgende:
Mocht je vragen hebben of iets willen zien? Laat het maar horen
In het overzicht laat ie volgens mij alleen maar 2 invalbeurten in het eerste zien?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Speelt Belgie ook op het WK?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:12 schreef aleco99 het volgende:
![]()
Man man man, vraag me af of Real Madrid Joornstra een kans gaat geven. Als middenvelder 11 goals in 36 wedstrijden met een gemiddelde van 7,3, wat zou hij nog meer moeten doen om een kans te krijgen?![]()
Nopequote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:18 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Zitten er nog FOK!kers in de Engelse selectie op het WK?![]()
![]()
Niet vergeten de screentjes per speler te maken he, die voor op het andere forumquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:12 schreef aleco99 het volgende:
![]()
Dit is van Jong PSV 2017-2018quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil de stats van Bateman bij Jong PSV wel zien.
In het overzicht laat ie volgens mij alleen maar 2 invalbeurten in het eerste zien?![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:57 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Dit is van Jong PSV 2017-2018
[ afbeelding ]Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Eerst nog de meldingen bijwerken etc. Maar moet eerst even andere dingen doenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:57 schreef Keselo het volgende:
[..]
Niet vergeten de screentjes per speler te maken he, die voor op het andere forum
Ik zal de persoonspagina's in het engels zetten zodat het klopt met jullie excelletjes![]()
Deze mensen uit de basis spelenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:55 schreef Keselo het volgende:
Man man man, vraag me af of Real Madrid Joornstra een kans gaat geven. Als middenvelder 11 goals in 36 wedstrijden met een gemiddelde van 7,3, wat zou hij nog meer moeten doen om een kans te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:02 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Deze mensen uit de basis spelenClasieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Catania eindigde gewoon als 7de boven AS Roma en Fiorentina(Pollo Fritos Club faalt), 4 punten te weinig voor de Europa League tough. Wel jammer.
Forza Catania!
[ Bericht 6% gewijzigd door Hermanna op 13-08-2015 10:24:15 ]![]()
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:58 schreef aleco99 het volgende:
En ook Stá heeft een nieuwe club!
[ afbeelding ]
Turk speelt nog niet bij Turkije?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:57 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Dit is van Jong PSV 2017-2018
[ afbeelding ]![]()
Hoe doet Manolo het bij Spanje onder 21?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:12 schreef aleco99 het volgende:
Mocht je vragen hebben of iets willen zien? Laat het maar horenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Fiorentina staat inderdaad vrij laagquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:17 schreef Hermanna het volgende:
Catania eindigde gewoon als 7de boven AS Roma en Fiorentina(Pollo Fritos Club faalt), 4 punten te weinig voor de Europa League tough. Wel jammer.
Forza Catania!Ach, volgend seizoen met die rastagast erbij wordt het wel beter
Manolo heeft wel de meeste crosses
Heldquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:58 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Eerst nog de meldingen bijwerken etc. Maar moet eerst even andere dingen doen
Ik zal de persoonspagina's in het engels zetten zodat het klopt met jullie excelletjes
Op het WK, of was dit gewoon een oefenpotje?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:59 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Een klein tipje van de sluier
[ afbeelding ]![]()
![]()
WKquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:29 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Op het WK, of was dit gewoon een oefenpotje?![]()
![]()
Drie invalbeurten bij Juve. Eigenlijk had ik gedacht dat Ma Pang-Pang zou worden verhuurd. Ik zag in een van de screens dat hij werd begeleid door een ervaren speler. Ik ben benieuwd door wie.![]()
Ik kan er niks over terug vinden... Heb ook een paar oude saves geraadpleegd. Je staat wel op de verhuurlijst iig, misschien dat dat in het nederlands lijkt op getraind door ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Drie invalbeurten bij Juve. Eigenlijk had ik gedacht dat Ma Pang-Pang zou worden verhuurd. Ik zag in een van de screens dat hij werd begeleid door een ervaren speler. Ik ben benieuwd door wie.![]()
![]()
De stats van de kwalificatie van het Ek u21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht iemand hier wat meer over willen weten dan hoor ik het wel! Hoogtepunten worden uitgelicht als ze in de inbox zijn gekomen of er naar gevraagd wordt.![]()
Waar gaat Redondo naar toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stond wel in de laatste screen die SiebeJ plaatste:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:50 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ik kan er niks over terug vinden... Heb ook een paar oude saves geraadpleegd. Je staat wel op de verhuurlijst iig, misschien dat dat in het nederlands lijkt op getraind door ofzo
http://fokalsspeler.forum(...)jzaKB/51ef033659.jpg
Er stond dit: 'Player is current learning from an experienced player'![]()
WK:
GroepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartfinales:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halve finales:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3e plek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN DE FINALE!!!!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer info over een wedstrijd? Vraagt en gij zult weten!
Dreamteam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal zo nog eens kijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Stond wel in de laatste screen die SiebeJ plaatste:
Er stond dit: 'Player is current learning from an experienced player'![]()
![]()
Ik breng wel wat ervaring mee ja. 17 minuten in het eerste ongeveer!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fiorentina staat inderdaad vrij laagAch, volgend seizoen met die rastagast erbij wordt het wel beter
Manolo heeft wel de meeste crosses
Edit: Hull City dit jaar gewoon Europees voetbaal behaald.![]()
![]()
Verhuurd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VerkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie zou dit kunnen zijn?![]()
![]()
-21 nog,quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:10 schreef Hermanna het volgende:
Speelt Turk mee met het WK of WK -21?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef aleco99 het volgende:
Verhuurd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VerkochtSjoerd Polak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie zou dit kunnen zijn?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef truedestiny het volgende:
En wat is de selectie van NL onder 21?
en het grote oranje![]()
![]()
Hij zit nu weer bij de nationale selectie, maar hangt er een beetje tusseninquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Mag Prevc aantreden met de U21's?![]()
Beter gaat ie ervaring opdoen bij U21quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:17 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Hij zit nu weer bij de nationale selectie, maar hangt er een beetje tussenin![]()
![]()
Krasnodar? Ach ff cashen en die Russen mijn skills laten zien en de Premier League lonkt.
Hopelijk...Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Tot welk seizoen blijven we simuleren trouwens, totdat iedereen met pensioen is? Of een bepaalde leeftijd ofzo![]()
Wooo, wonderkind suikerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef aleco99 het volgende:
Bröd ziet er geen brood in
[ afbeelding ]
Suiker duidelijk wel!
[ afbeelding ]Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Niemand minder dan de enige echte, de ontbetwiste koning, il maestro, de man met de magnifieke baard:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Stond wel in de laatste screen die SiebeJ plaatste:
Er stond dit: 'Player is current learning from an experienced player'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:22 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Niemand minder dan de enige echte, de ontbetwiste koning, il maestro, de man met de magnificente baard:Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leren van een eckte baas.![]()
![]()
![]()
Ik kan Griekenland helaas niet toevoegen als speelbare league voor 20-6-2019.... Dus je zult wat spaarzamer informatie krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Godver, naar Olympiakos nu
Al voor de derde keer verhuurd nu, waarom ben ik ooit naar Real gegaan![]()
![]()
Dat is nog een best oké ploeg, in ieder geval veel Europees voetbal.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Godver, naar Olympiakos nu
Al voor de derde keer verhuurd nu, waarom ben ik ooit naar Real gegaan![]()
Ik mag een jaartje in Marseille vertoeven, kijken wat er daar gebeurd.
Wel jammer dat de bondscoach geen suiker bij de selectie wilIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ik heb trouwens al plannen voor het volgende deel, ik ga de zoon van mijn held, Clint Dempsey, maken, met stats gebaseerd op zijn vader.![]()
![]()
Ik heb al een spelersnaam voor de volgende ronde.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb trouwens al plannen voor het volgende deel, ik ga de zoon van mijn held, Clint Dempsey, maken, met stats gebaseerd op zijn vader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb al een spelersnaam voor de volgende ronde.Niet mee naar het EK/WK, maar wel naar het Eurovisie Songfestival voor NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
net klaar met simuleren. Wacht maar afquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:27 schreef Hermanna het volgende:
Geen transfers meer? Turk blijft dus nog een jaartje bij Catania ballen.![]()
![]()
Aight, dacht alquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:56 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Doet volgende ronde mee, was te laat met inschrijven toch.![]()
![]()
Latour on the move? Maar waarheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spelers Auxerre boos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:04 schreef aleco99 het volgende:
Jeboi settled snel Duitsland
[ afbeelding ]En ook een wonderkid nu
Verhuurd:
Zo ben je topscorerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bod uitgebracht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Contract verlengd:![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:10 schreef aleco99 het volgende:
Verhuurd:
Zo ben je topscorerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bod uitgebracht:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Lafjes zeg, was er niets beters te vinden dan Celta? ><SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Contract verlengd:
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Naxens op 13-08-2015 14:33:22 ]![]()
Verhuurd:
Zo ben je topscorerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bod uitgebracht:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Perugia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig gaat hij nergens heen, het vertrek van Jeboi heeft me geen windeieren gelegd
![]()
![]()
Zooo iedereen kan weer scores gaan vergelijken
WOoohoo! 34 punten gegroeid naar 384 nu. 1e team here i come!![]()
Nummer 10 bij United![]()
Nou nog eens prijzen pakken met de club, volgens mij zijn Chelsea en Manchester City steeds een stuk sterker.![]()
![]()
Precies, in een opzicht is het vertrek van mijn maatje toch een zegening geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:31 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Maar nu heb je een basisplek en scoor je veel![]()
Manolo wonderkidquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef aleco99 het volgende:
El Pollo Loco gaat weer los!
[ afbeelding ]
En Stá maakt zijn debuut
[ afbeelding ]De man van de assists
Wantedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:16 schreef aleco99 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en het grote oranje
[ afbeelding ]
Verhuurd:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Hopla, en op naar SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Contract verlengd:
[ afbeelding ]
+19 naar 421
Iemand heeft het krachthonk gevondenvan 8 naar 15 qua kracht in drie seizoenen tijd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: