Klagen dat zijn spelers omkoping verborgen hielden bij Willem 2quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ik zal nooit voor een club met kunstgras kiezen''
I love principes.
Nijmegen is Havana aan de Waal. In het algemeen bedoel ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Die ze in Nijmegen geven bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red de democratie: https://teken.geenpeil.nl/
In de studio is het ook een vervelende lul.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klagen dat zijn spelers omkoping verborgen hielden bij Willem 2
Gaat lekker werken bij Cluj , de grootste fraude club uit het Oostblok
In Arnhem is het Ernem, buiten Arnhem zou ik zeggen Rijnstad ofzoquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:31 schreef Nozick het volgende:
[..]
Nijmegen is Havana aan de Waal. In het algemeen bedoel ik.
Alfons is een sympathieke vent.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de studio is het ook een vervelende lul.
Moet lekker met Pastoor en Ronald de analyse verzorgenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Faber is een topper.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben gelijkgespeeld hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Speelronde 1 zit er op. PSV is de grote verliezer.
PSV speelde gelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Leuke!quote:
Ajax en Feyenoord lopen direct uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben gelijkgespeeld hoor.
Gelijkspel tegen het grote ado, zo zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Wij spelen niet om de 3e plaats hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord lopen direct uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |