Nu Been en De Boer nogquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi dat Alfons Groenendijk voor een tijdje weg is uit de FOX-studio's
Bah!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga zo een glas spa rood drinken.
Net als dat Ajax jampioen wordt volgens GGMMquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:53 schreef Brammess het volgende:
Uit de eerste 7 minuten kan ik concluderen dat NEC gaat degraderen
Als dat zou kunnen, graagquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:53 schreef Brammess het volgende:
Sked vindt dit leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:53 schreef Brammess het volgende:
Aha, want als je Forgot about Dre als zijn beste track ziet ben je toch wel op je achterhoofd gevallen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maakte hem een beetje belachelijk door een van de vele dingen te noemen die Dre niet had moeten doen
Vermakelijk popliedje.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aha, want als je Forgot about Dre als zijn beste track ziet ben je toch wel op je achterhoofd gevallen.
Geld?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom blijft Kurto maar in de E RE DI VI SIE?
Omdat hij vorig jaar goed keepte.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom blijft Kurto maar in de E RE DI VI SIE?
En heeft scorend vermogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat hij vorig jaar goed keepte.
Ja, maar waarom willen ze hem nog?quote:
Ik geloof dat je die vraag aan de directie van de betreffende club moet stellen, indien je prijs stelt op het correcte antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar waarom willen ze hem nog?
Terecht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Higler heeft zijn eerste kaart van het seizoen getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |