Ik vind Ron de Rijk pech.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef Nozick het volgende:
Ron de Rijk noemt doelpunt van Hansen geluk. Wat een debiel.
Zwolle eventueel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie ploegen aan het werk waar ado niet voor hoeft te vrezen
NEC bekoort me nog niet en Evert en SCC en spanningquote:
Beetje zoals jouw Willem 2.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Kutploeg dat Twente, 10 man achter de bal
Die wordt wel lastig ja. Maar Cambuur, Nec, Excelsior, Groningen kunnen er geen reet vanquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje zoals jouw Willem 2.
Excelsior dank daarvoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC bekoort me nog niet en Evert en SCC en spanning
Cambuur is wel moeilijk slecht jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wordt wel lastig ja. Maar Cambuur, Nec, Excelsior, Groningen kunnen er geen reet van
Groningen kan er geen reet van? Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wordt wel lastig ja. Maar Cambuur, Nec, Excelsior, Groningen kunnen er geen reet van
Nee, maar Groningen dat thuis speelt op woensdag in plaats van op zondag neem ik niet meer serieus.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:16 schreef iRemco het volgende:
[..]
Groningen kan er geen reet van? Heb je de wedstrijd gezien?
Groningen domineerde 90 minuten tegen Twente, maar okequote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |