quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat kan hij alleen maar weten als hij zonder condoom gepijpt heeft.
Ik blijf me verbazenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef puzziepie het volgende:
Mark over seksen met een condoom en de stank aan je leuter daarna
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:03 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Shit, ik ga dat filmpje ff zoeken. Hopelijk is het nog vindbaar.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had het anders kunnen verwoorden,maar een uitgelezen kans om een beetje te choqueren laat ik niet aan me voorbijgaan.
leuterquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef puzziepie het volgende:
Je bent een heldin!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Een liposuctie pikkie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Cir het volgende:
leuter
agossie toch, Gaylord zn teefje verteld zelf
dat het een hel klein piemeltje is
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef puzziepie het volgende:
Dat was ook zo ranzig jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Dt we het maar weer even weten. Net als zijn droom van vannacht
Ze staat mij de laatste dagen ook erg tegen. Ze laat bijvoorbeeld geen gelegenheid voorbijgaan om over Bas te sneren of te stoken. Zo jaloers en zo laag is dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:09 schreef puzziepie het volgende:
Ik wil niet eens kijken naar beelden waarop Nicole op te zien is
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Disana het volgende:
De rekening van de dierenarts, in de driehonderd euro. Nicole sneert meteen weer over Bas.
Hij zou wl passen in "two guys, one cup".quote:
Daar erger ik me ook ontzettend aanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze staat mij de laatste dagen ook erg tegen. Ze laat bijvoorbeeld geen gelegenheid voorbijgaan om over Bas te sneren of te stoken. Zo jaloers en zo laag is dat.
Daarom idd ,... zo laag en zo min als iemand dat de hele tijd doetquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze staat mij de laatste dagen ook erg tegen. Ze laat bijvoorbeeld geen gelegenheid voorbijgaan om over Bas te sneren of te stoken. Zo jaloers en zo laag is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |