in opdracht vd ZK, dat dan weer welquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:40 schreef ndid het volgende:
Bjorn's moeder moest huilen toen ze zag dat Wim zat te huilen en Bjorn ging troosten
(Leest Bjorn net voor uit eigen post)
Roelie zeker niet, die heeft het er al over dat we uitkeringtrekkers zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Whut ??
Ik zat er juist op te wachten, en pittige TT.![]()
Maar is er al en eventuele favo om te blijven ?
Ja was nog bijlezen had ook ge-edit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rolf zei net toch dat hij er geen vrouw uit zou stemmen ?
Of zit ik nu fout ?
En ik zit met mijn dikke buik achter de tv hoorde ik net.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roelie zeker niet, die heeft het er al over dat we uitkeringtrekkers zijn.
Dikke steuntrekkers met stekeltjeshaar zelfsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roelie zeker niet, die heeft het er al over dat we uitkeringtrekkers zijn.
Dat was zijn insteek bij binnenkomst. Maar mensen zijn heel anders dan op tv. Dus waarschijnlijk staat er wel een vrouwennaam op het briefje wat hij van achter gekregen heeftquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rolf zei net toch dat hij er geen vrouw uit zou stemmen ?
Of zit ik nu fout ?
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja was nog bijlezen had ook ge-edit.
Maja hij kan zoveel zeggen he
Wel met een zak chips he? Anders ben je geen echte streamer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik zit met mijn dikke buik achter de tv hoorde ik net.
Zal mss over het nekhaar gaan wat door die mafjoekels overend gaat staan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dikke steuntrekkers met stekeltjeshaar zelfs
Peziez, ik weet nog hoe Robin vantevoren aangaf goed naar advies van Emil en Jim te luisteren. (mss doen ze daarom nu ook geen interviews meer op tv voor ze er in gaan?)quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was zijn insteek bij binnenkomst. Maar mensen zijn heel anders dan op tv. Dus waarschijnlijk staat er wel een vrouwennaam op het briefje wat hij van achter gekregen heeft
gratis?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:46 schreef ndid het volgende:
Ben en Bas op rookbankje:
Bas: De rekening komt na het gala
Ben: is er al een soort van prognose van of wordt het een verrassing
Bas: Het is eh, oh de camera staat er toch niet op, het is eh..... Streamwissel
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Net te laat, maar toch. Ivan en Bas
[ afbeelding ]
Jij dacht dat ze het echt zelf verzinnen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:47 schreef rico80 het volgende:
Het is weer doorgestoken kaart dus en iedereen weet het
Word nog wel erger vrees ik Billy 2.0, geen wonder dat ze weer gered moest worden met stemmen.quote:
Natuurlijk niet, maar er wordt nu niet eens meer moeite voor gedaan om het te verbergen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze het echt zelf verzinnen?
Je blijft hopen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:47 schreef rico80 het volgende:
Het is weer doorgestoken kaart dus en iedereen weet het
Geen pizza ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Wel met een zak chips he? Anders ben je geen echte streamer.
Nee volgens Naomi moet je chips eten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen pizza ?
Die heb ik net klaar gemaakt.![]()
Nou, naar de winkel dan maar, zakje chips halen.
Raar beeld hebben die mensen soms daar.
Moeten ze de volgende keer tijdens de evenementen eens zeggen.
Bedankt voor je geld maar ik vind je een uitkeringstrekker met een dikke buik die de hele dag voor de tv hangt.
Eens zien hoeveel ze dan nog gaan besteden daar.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Stuur er desnoods een cameraman op af zeg.
Debiel gedoe.
Huh ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Stuur er desnoods een cameraman op af zeg.
Debiel gedoe.
kindvrouwtje eerlijkheid zelvequote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:50 schreef ndid het volgende:
Gina fluistert: Rob betrapte me
Mark: Oh dus je hebt het niet
Gina: Jawel tegen mijn borst
Rob: ik zag je wat pikken
Gina: ik pik niet.
En ze staan verstopt achter het buitentoilet.
De smeerlap...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:52 schreef yvondenise het volgende:
Chocolade eten..had Mark nog snel ff besteld.
God, het word steeds sneuer daar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:52 schreef ndid het volgende:
[..]
Gina en Mark achter het kakhuis, stiekum ijs eten.
Van Bas?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Zeker ijs gejat. Bah, dat stinkvolk wordt met de dag erger![]()
Het is wel duidelijk dat de domme stagiaires vervangen zijn door nog dommere vakantiehulpen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:49 schreef rico80 het volgende:
Natuurlijk niet, maar er wordt nu niet eens meer moeite voor gedaan om het te verbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |