Oh, was natuurlijk wel handig dat ik er even bij heb gezet dat het om het kickboksgala gingquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Benjamin wil zijn buik wegwerken.
Gebaseerd op het gedrag en de uitspraken van ivanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hoe je deze conclusie trekt is best apart.
Ik kan me iemand herinneren die een schop na gaf (of was het een klap?)quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft gezegd dat hij hem knock out gaat slaan.
Maar Bas is geen Huub, Bas zal het wel gaan doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:34 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Oke ...een beetje Brian script saai dus .
Stoer en chique van Ivan ...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft gezegd dat hij hem knock out gaat slaan.
De mensen die Utopia ingaan hebben geen leven, die kunnen er zo maar een jaar tussen uitstappen.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:34 schreef renevanlaaren het volgende:
beste regie ik zit al een maand met ivan als ui,dat mag wel eens beloond worden he![]()
![]()
![]()
eruit met ivan
een schopquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan me iemand herinneren die een schop na gaf (of was het een klap?)
Neen, je had gelijk, ging om het trainen voor het 'kickboksgala'. Maar Benjamin had het over zijn buik .Ik dacht 'welke buik?' Volgens Ivan ging hij er wel van afvallen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:34 schreef ndid het volgende:
[..]
Oh, was natuurlijk wel handig dat ik er even bij heb gezet dat het om het kickboksgala ging![]()
Sorry.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mensen die Utopia ingaan hebben geen leven, die kunnen er zo maar een jaar tussen uitstappen.
Van die uitkeringstrekkers willen ze wel geld uit de zakken kloppen en van eten, zuipen en roken
Jazeker als hij er nog is wel. Ik hou niet zo van zulke uitspraken .quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Bas is geen Huub, Bas zal het wel gaan doen.
Whut ??quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dank mazaru, ik wist niks te verzinnen.
Oh dat had ik dan weer niet meegekregen!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen,je had gelijk,ging om het trainen voor het 'kickboksgala'. Maar Benjamin had het over zijn buik.Ik dacht 'welke buik?' Volgens Ivan ging hij er wel van afvallen.
Brian trapte toen na jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan me iemand herinneren die een schop na gaf (of was het een klap?)
Maar hij kwam wel thuis met een trofee.quote:
Ahhh mooie herinneringen. En in de villa doen alsof hij geweldig had gevochten!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hij kwam wel thuis met een trofee.![]()
Hij werd via de achterdeur afgevoerd, de zaal was woest.
Sorry, offtopic.
Te triest voor woorden, las dat die viswijven Naomi en Nicole hem vanmorgen weer zwart aan het maken waren terwijl ie oprookbankje zat te huilen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:23 schreef mazaru het volgende:
Bas is de hele dag al verdrietig![]()
[ afbeelding ]
Die vent is al maanden helemaal opgefokt.quote:
Gaby en Bjorn lijkt me zo, respectivelijk nono en vaarwater dingetjequote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:31 schreef Ebinas het volgende:
Er stonden er twee op Rolf zijn gedachtelijstje en die zitten er allebei op (bank)
wat heb je nu jij ook? wat heeft ze gedaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Je dikke reet moet ergens kwijt.
Rolf zei net toch dat hij er geen vrouw uit zou stemmen ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Gaby en Bjorn lijkt me zo, respectivelijk nono en vaarwater dingetje
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heb je nu jij ook? wat heeft ze gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |