SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aspirant bewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee, dat bedoelde Ivan niet. Hij bedoelde dat hij de lul was met de kickbokswedstrijdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:28 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Zegt wat over Ivan . We hebben allemaal gezien tijdens zijn bezoek dat de ma van Bas hen appart nam . Met zoiets ga je niet spotten .Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dank mazaru, ik wist niks te verzinnen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Streamers zijn wel de lul vandaag he
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
hahaha ik vond het al zo lang duren. Graag gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dank mazaru, ik wist niks te verzinnen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Chatten.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Rolf heeft er 2 in gedachten om weg te stemmen en die zitten beiden op de bank. Het is geen vrouw die hij weg wil stemmen.
Stiff hamert een beetje dat hij Cees er uit moet knallenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ben: Hoe gaan we dat aanpakken
Ivan: Gewoon elke dag trainen, 2 maanden lang
Jij motiveert mij, ik motiveer jou![]()
Er gaat geen vrouw uit, volgens strakke Rolf.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan bedoelde dat Bas misschien wel deed alsof ie minder goed was en dan opeens op het gala los gaat.TEAM TAFEL![]()
Stef "mensen zijn hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders"
2 tellen later
Stef "Ik weet niet hoe we neergezet worden"![]()
Normaal was het vechten wie er achter mocht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ivan gaat er dus vol in tegen iemand die minder goed getraind is, het minder goed kan en daarnaast ook een stuk lichter isquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde Ivan niet. Hij bedoelde dat hij de lul was met de kickbokswedstrijd
Dat zegt ook wel genoeg ja"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:32 schreef beequeen het volgende:
Er gaat geen vrouw uit, volgens strakke Rolf.![]()
ivan gaat
![]()
Benjamin wil zijn buik wegwerken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:32 schreef ndid het volgende:
Ben: Hoe gaan we dat aanpakken
Ivan: Gewoon elke dag trainen, 2 maanden lang
Jij motiveert mij, ik motiveer jouOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Domme jongen. Hij had gewoon zijn mond moeten houden. Als ze denken dat er een kans is dat Ivan weggestemd gaat worden kan die gewoon weer de poort uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:32 schreef beequeen het volgende:
Er gaat geen vrouw uit, volgens strakke Rolf.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
hoe je deze conclusie trekt is best apart.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ivan gaat er dus vol in tegen iemand die minder goed getraind is, het minder goed kan en daarnaast ook een stuk lichter
Dat zegt ook wel genoeg jaTEAM TAFEL![]()
Ah dan Ivan maarquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:32 schreef beequeen het volgende:
Er gaat geen vrouw uit, volgens strakke Rolf.![]()
![]()
Beeldvulling en verplichte nummers. Je weetzz.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Normaal was het vechten wie er achter mocht.
Net zoiets als ruis.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Stiff vindt het ook gewelddddiiiiggggg dat Rolf haar al Stif noemt. Cees noemt haar gewoon Stef, maar ja, daar luistert ze niet naarAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Sterker nog, hij heeft gezegd dat hij hem knock out gaat slaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ivan gaat er dus vol in tegen iemand die minder goed getraind is, het minder goed kan en daarnaast ook een stuk lichter is
Dat zegt ook wel genoeg jaIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Oke ...een beetje Brian script saai dus .quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde Ivan niet. Hij bedoelde dat hij de lul was met de kickbokswedstrijd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: