SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aspirant bewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar juist de ontopic posts worden volledig genegeerd. Ik zie vragen over dingen die gewoon gepost zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:08 schreef Disana het volgende:
De COS is nauwelijks informatief, dus ik zie geen heil in teruglezen.
Het zal allemaal wel.
Ontopic: Rolf aan het schoffelen. Die kan echt niet stilzitten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
De hele bank traint, op Cees na. Dus een iemand gaat niet vechten zegt RobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die ontopic posts gaan verloren in de bagger.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar juist de ontopic posts worden volledig genegeerd. Ik zie vragen over dingen die gewoon gepost zijn.
Het zal allemaal wel.![]()
Ze kunnen Cees ook moeilijk laten kickboxen. Die breekt binnen halve seconde in 5 stukkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:12 schreef Dotteke het volgende:
De hele bank traint, op Cees na. Dus een iemand gaat niet vechten zegt Rob![]()
![]()
En Gerard leek weer op Kees van Kooten als de vieze man.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:10 schreef EverHappy het volgende:
Rolf met lang haar lijkt ook wel op Gerard van Secret Story
[ afbeelding ]
Gerard, wat een type was dat.Allemaal cabaretteketet!![]()
Precies.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:12 schreef Disana het volgende:
Die ontopic posts gaan verloren in de bagger.
Rolf staat echt strak, kan geen 2 tellen stilzitten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Vanavond gaan Gaby, Gina en Naomi logeren op de trampoline, voor het geval Gaby naar huis moet hebben ze in ieder geval 1 avondje (zegt Gina tegen Gabs)![]()
Gina wilde Gabs iets zeggen, maar wij mogen het niet weten
In de krant wijst ze de woorden aan die wij niet mogen horen
Gina ZC galmt er door de loods.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zit Gina nu te miespelen met Gabr. ? Ze wijst wat aan in de krant en krijgt gelijk een zendercheck..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Gabs en Gina hebben het over afvallen van Gina. Gabs vraagt; en dat moet je net met hem doen (Mark dus)
Gina: ja![]()
inderdaad jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:10 schreef EverHappy het volgende:
Rolf met lang haar lijkt ook wel op Gerard van Secret Story
[ afbeelding ]![]()
Je hoorde ze over Col nooit is ook never meedeed aan fysieke dingen omdat ze van suiker was, maarja hequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:13 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze kunnen Cees ook moeilijk laten kickboxen. Die breekt binnen halve seconde in 5 stukken![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:15 schreef ndid het volgende:
Gabs en Gina hebben het over afvallen van Gina. Gabs vraagt; en dat moet je net met hem doen (Mark dus)
Gina: ja
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar ze zijn zelf van die teamplayers... Nicole deed ook niet mee net aan die training toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Je hoorde ze over Col nooit is ook never meedeed aan fysieke dingen omdat ze van suiker was, maarja he![]()
nee die deed niet meequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar ze zijn zelf van die teamplayers... Nicole deed ook niet mee net aan die training toch?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
― Mark Twain
Gina: ben je een beetje verliefd op Roelie?
Bjorn: wat denk je nou
Maar Gina is in de war, want dan zegt Bjorn dat is mijn type en dan zie ik je zoenen met heel andere meisjes.
Volgens Bas wordt het wel je type als er 2 bier in zit.![]()
Waarom moet dat nu weer hequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:15 schreef ndid het volgende:
Gina: ja![]()
![]()
Ze hebben het over een nieuwe plek waar ze ongezien iets kunnen doen geloof ik in de keuken..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Bij een kickboksgala is er niet zo veel 'worstel' show omheen, het gaat dan meer om het gevecht zelf.
[ Bericht 0% gewijzigd door GekkePoes op 12-08-2015 16:28:50 ]🐱![]()
Cees nog maar eens "Babbel gewoon met elkaar da's leuk voor de eh... je weet wel"
Roelie "Moet je wel weg gaan anders kunnen we niet roddelen... onee we noemen het ventileren!"
Rob "We hebben een streamer!"
Toch te triest voor woorden dat ze zo overduidelijk vertelt moet worden hoe ze moeten acteren.![]()
Maar is het echt een kickboksgala of meer MMA als UFC ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:18 schreef GekkePoes het volgende:
Bij en kickboksgala is er niet zo veel 'worstel' show omheen, het gaat dan meer om het gevecht zelf.
Dan heb je wel weer worstelen.![]()
ik denk dat roelie het word aangezien... er al een leider is, en dan kan gina's kapsalon ding uitbreiden met spraytan wellness gedoe'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik hoop een kickboksgala, dat zeg maar niet door nickelodeon is gesponsord.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar is het echt een kickboksgala of meer MMA als UFC ?
Dan heb je wel weer worstelen.🐱![]()
nee meer k1, echt kickboxen, mma is ook grondwerk dat heb ik ze niet zien doenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan heb je wel weer worstelen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Rolf: Iedere keer blijven plukken word je ook niet vrolijk van.
Sukkel. Onkruid moet je er juist met wortel en al uitpluken...![]()
![]()
Rob kijkt meesmuilend naar werkende mensen.
― Mark Twain
Ik weet niet wat MMA isquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan heb je wel weer worstelen.![]()
Maar volgens mij is de bedoeling dat er meer mensen Utopianen met elkaar gaan boksen.
Ivan en Bas tegen elkaar gaan wel kickboksen, de dames die elkaar hebben uitgedaagd doen alleen boksen (zonder benen te gebruiken)
Ik heb geen idee of er nog bekende kickboksers meedoen (of een demo geven)![]()
Maar Rolf wilde wel een akker vol groente hebben...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:21 schreef EverHappy het volgende:
Rolf: Iedere keer blijven plukken word je ook niet vrolijk van.
Sukkel. Onkruid moet je er juist met wortel en al uitpluken...
Dat gaat ook niet vanzelf...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
mma is mixed martial arts, dus heel divers qua vechtstijlenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:23 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik weet niet wat MMA is![]()
Maar volgens mij is de bedoeling dat er meer mensen met elkaar gaan boksen.
Ivan en Bas tegen elkaar gaan wel kickboksen, de dames die elkaar hebben uitgedaagd doen alleen boksen (zonder benen te gebruiken)
Ik heb geen idee of er nog bekende kickboksers meedoen (of een demo geven)'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Rolf "Morgenochtend 9 uur?"
Rob "Nou ehhhh als ik wakker ben.."
Rolf "12 uur?"
Rob "IK blijf hier he!"![]()
Rolf : Da's ook MIJN bedoeling!"![]()
Te laat met cappen, maar Roelie stond al lekker te kletsen met Rob terwijl Rolf druk bezig is met onkruid verwijderen.
Bas komt eraan lopen en zegt (half lachend): eh samenwerken was het toch?![]()
Bjorn had het tijdje terug over Remy bojanwanwansky mailen, zou me niks verbazen aangezien zn maat Emil die ook voor zijn andere Talpa RLS geroggeld hadquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:23 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik weet niet wat MMA is![]()
Maar volgens mij is de bedoeling dat er meer mensen Utopianen met elkaar gaan boksen.
Ik heb geen idee of er nog bekende kickboksers meedoen (of een demo geven)![]()
nee, want die heeft misschien wel ziekte van Pfeiffer en bovendien wilde ze niet het risico lopen dat ze haar pols zou blesseren, want dan kan ze geen tattoes meer zettenquote:![]()
![]()
Ik zou als ik waaif was mijn pols laten verzekeren. Zoals darters dat met hun arm doen. Stel je voor dat er wat gebeurt, loopt ze zomaar 12K in de maand mis!![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:29 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik zou als ik waaif was mijn pols laten verzekeren. Zoals darters dat met hun arm doen. Stel je voor dat er wat gebeurt, loopt ze zomaar 12K in de maand mis!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:29 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik zou als ik waaif was mijn pols laten verzekeren. Zoals darters dat met hun arm doen. Stel je voor dat er wat gebeurt, loopt ze zomaar 12K in de maand mis!
🐱![]()
Welke onderdelen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:29 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak ze de onderdelen van de postmix schoonmaken.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Bjorn had het tijdje terug over Remy bojanwanwansky mailen, zou me niks verbazen aangezien zn maat Emil die ook voor zijn andere Talpa RLS geroggeld had![]()
Dan zou het nog wel leuk kunnen worden, als het hele kickboksgala bestaat uit Utopianen tegen elkaar is het het weer eens net niet![]()
![]()
Het rooster, de knoppen, de afvoer/opvangbak ..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Alle dopje los, dan slangetjes afkoppelen, en met borsteltje door dat gaatje heenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Welke borsteltje, die zat er vast niet bijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Alle dopje los, dan slangetjes afkoppelen, en met borsteltje door dat gaatje heen![]()
![]()
Cees: heb je ervaring met een moestuin
Rolf: ja ik heb zelf een moestuintje gehad, met sla, aubergines, radijsjes
Cees: op school? (ik moest lachen)
![]()
Afgelopen zondagochtend had Noom het nog in het sop gezet.... en de knopjes gedaan.. Maar de leidingen nah nee never volgens mijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het rooster, de knoppen, de afvoer/opvangbak ..![]()
Wat praat Rolf mans, en de andere boys lijken ook ineens stoerder te gaan praten.
Gina en Mark over dat Stef en Rob in zijn bed hebben liggen krikken. Gina vind het een beetje viez.![]()
Getsie..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen zondagochtend had Noom het nog in het sop gezet.... en de knopjes gedaan.. Maar de leidingen nah nee never volgens mijvraag me af wat je daar wel veilig kan drinken? Flesjes van BB als de koelkast niet is leeg gejat door die schijnheilige bitches?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
En zij en mark deden geen vieze dingetjesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:34 schreef Urb het volgende:
Wat praat Rolf mans, en de andere boys lijken ook ineens stoerder te gaan praten.
Gina en Mark over dat Stef en Rob in zijn bed hebben liggen krikken. Gina vind het een beetje viez.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Seks is dus vies.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En zij en mark deden geen vieze dingetjes
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Rolf vraagt aan Roelie met wie zij denkt een klik te krijgen ....ze noemt Bas en nog iemand..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
De moeder van Wim heet ook Roelie...kun je na gaan hoe ouderwets die naam is...Allemaal cabaretteketet!![]()
Nou ja ze is er gestoord genoeg voor om dat te vinden.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Nee echt nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Mijn god zou ze nog maagd zijn?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees weer dat ze lekker samen moeten praten. Gabs zegt: oooh en gaat weg, Cees ook en:
Roelie: Manmanman, wat een figuur.
Rolf: Regelkees
Roelie: tijdens de rondleiding kwam Rob ook telkens vragen van: vind je het nog leuk, vind je het nog leuk/
Rolf: Met wie denk jj hier de grootste klik te krijgen
Roelie: Vooraf Bas en Gabrielle maar die heb ik nog het minst te spreken gekregen
Rolf: Ik vind Bas een beetje stil, is denk ik de kat uit de boom aan het kijken![]()
Rolf zegt dat Bas dacht dat ie zelf niet op de bank zou komen te zittenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef snetje het volgende:
Rolf vraagt aan Roelie met wie zij denkt een klik te krijgen ....ze noemt Bas en nog iemand..
fout gedacht Rolf
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als Mark steeds in haar navel zat nog wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Mijn god zou ze nog maagd zijn?🐱![]()
Rolf heeft het erover dat Bas op zijn papiertje de stemmen bij hield maar zichzelf misschien een beetje vergeten is en niet had gedacht op de bank te komen.![]()
Nou..euhh, kan aan mij liggen maar sex, in mijn bed, door anderen ,vind ik nou ook niet echt een opwindende gedachte hoor
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als Mark steeds in haar navel zat nog wel.![]()
Bas eruit ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:40 schreef Rhosyn het volgende:
Open ik de stream net hoor ik die nieuwen over Bas praten.![]()
Stuur die link ff door naar Utopia.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kreeg ooit een pagina via een collega, scatlovers, geen aanrader.![]()
![]()
Niemand neukt in mijn bedquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:40 schreef DaniqueV het volgende:
Nou..euhh, kan aan mij liggen maar sex, in mijn bed, door anderen ,vind ik nou ook niet echt een opwindende gedachte hoor![]()
Dit was vorig jaar ook al dat Rans en Aap het ook in andere bedden deden en werden nooit daar echt goed op aangesproken.
En nu dus dit... als ik Mark was dan zou ik hen zeker aanspreken. Ze pakken hun eigen bed maar!![]()
Gina "Mark nu we hier toch zitten en weer vriendjus sijn, maggik un paar eurooww foor sookuhhhhhhh?"
Mark speelt hart toe ket![]()
Dat dus!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Niemand neukt in mijn bed![]()
Dit was vorig jaar ook al dat Rans en Aap het ook in andere bedden deden en werden nooit daar echt goed op aangesproken.
En nu dus dit... als ik Mark was dan zou ik hen zeker aanspreken. Ze pakken hun eigen bed maar!
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Mark en iemand aanspreken, die kreeg zn neefje nog niet eens achter de laptop weg die hij aan het molestreren was.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Niemand neukt in mijn bed![]()
En nu dus dit... als ik Mark was dan zou ik hen zeker aanspreken. Ze pakken hun eigen bed maar!![]()
![]()
WTF omgquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kreeg ooit een pagina via een collega, scatlovers, geen aanrader.![]()
![]()
![]()
Ik zit alleen nog te denken hoe we ons zelfvoorzienend krijgen met vlees, je zit wel met die koe, maar dat gaan ze niet tof vinden, niet? (Rolf)![]()
Die Rolf doet zijn best maar ik zie hem niet op die akker werken hoor.
Nu moet hij wel even maar dit blijft hij niet doen, hij is er niet het type voor.
Hij is type: evenementen verzorgen
En Roelie is type: spraytan en nieuwe schoentjes en nieuwe kleertjes![]()
Mark is een watje en wil gewoon utopiaan van het jaar wordenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Mark en iemand aanspreken, die kreeg zn neefje nog niet eens achter de laptop weg die hij aan het molestreren was.![]()
Het lijkt mij een laptoptijger.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:43 schreef doodmoe het volgende:
Die Rolf doet zijn best maar ik zie hem niet op die akker werken hoor.
Nu moet hij wel even maar dit blijft hij niet doen, hij is er niet het type voor.
Hij is type: evenementen verzorgen
En Roelie is type: spraytan en nieuwe schoentjes en nieuwe kleertjesHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
ja het lijkt me een Bjorn 2.0quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Het lijkt mij een laptoptijger.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Mark en iemand aanspreken, die kreeg zn neefje nog niet eens achter de laptop weg die hij aan het molestreren was.
Ik hoor zijn zusje nog tegen Gabri "Het is gewoon een lulletje rozewater" toen ze zijn uitsprwaak over lijken gaan voor geld even heel gehaaid goedpraatte.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mark is een watje en wil gewoon utopiaan van het jaar worden![]()
Cees: zo is het wel goed hoor
Rolf en Roelie: nee hoor, afmaken waar je aan begonnen bent.
Cees: nou we hebben nog meer te doen. Als je wil, ik heb begrepen dat Rob morgen op de akker gaat, kunnen jullie hem meehelpen.
Rolf: dat had ik al met hem afgesproken.![]()
Wim "Ik heb een weddenschap met Naomi staan, dat ik 22 frikandellen binnen 15 min weg krijg"
Nou voor eerst sinds tijden stream weer eens aangehad want benieuwd naar de nieuwen maar nog steeds domheid troef dus. /wegklik![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef snetje het volgende:
Rolf vraagt aan Roelie met wie zij denkt een klik te krijgen ....ze noemt Bas en nog iemand..Ooooow een klik. Ik dacht een pit als in "ruzie". Ze noemde Gabriele ook.
No mercy for animal abusers![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Welnee, duidelijk lui vet. Vreten en op je reet zitten,de snelste kweek.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dus Rolf denkt toch niet sjerrejeuz aan zelfvoorzienend ook qua vlees en dan hoor je Wim over 22 frikandellen binnen 15 minuten.![]()
![]()
De koeien zullen niet aan te spelen zijn met Wimquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:50 schreef Urb het volgende:
Dus Rolf denkt toch niet sjerrejeuz aan zelfvoorzienend ook qua vlees en dan hoor je Wim over 22 frikandellen binnen 15 minuten.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bullseye voor de shotgun van joeziquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:51 schreef doodmoe het volgende:
Rolf heb een zwarte cirkel om zijn tepel
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Wim: Mark maakte gisteren een vervelende opmerking, dat moest ik even van mij afzetten.
(Over Shanna) Iemand dit meegekregen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Rolf kleedt zich om. Hij heeft een rare tattoo. Een cirkel rond zijn tepelIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ja korte haren enzo... ze had wel wat opmerkingen gemaakt had ik hier in de cos gelezen. Weet niet precies wat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Iemand dit meegekregen?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zie je nou, dat was geen adelaar of buizerd maar het was toch echt een ooievaar![]()
![]()
![]()
Ja, al ging het wat meer grappend en grollend hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Iemand dit meegekregen?
[ afbeelding ]FHRITP
Ik vind het erg lelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bullseye voor de shotgun van joezi![]()
als ie dat red neem ik een tattoo van waaifquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:47 schreef Urb het volgende:
Wim "Ik heb een weddenschap met Naomi staan, dat ik 22 frikandellen binnen 15 min weg krijg"
Nou voor eerst sinds tijden stream weer eens aangehad want benieuwd naar de nieuwen maar nog steeds domheid troef dus. /wegklik![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Iemand dit meegekregen?
[ afbeelding ]Naomi deed ook nog een duit in het zakje over: zitten alleen voor de tv met een zak chips, hebben geen nek (dacht ik te horen)
Daarnaast iets over huisvrouwen met stekeltjeskapsel en een bril zonder montuur (weet niet precies wie dat zei)![]()
Deal!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:53 schreef jeneker het volgende:
[..]
als ie dat red neem ik een tattoo van waaif![]()
Weer zo'n kortzichtige sletquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Iemand dit meegekregen?
[ afbeelding ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat is wel hun publiek wat op markten en feesten komt...en bedankt Naomi om je klanten zo af te kraken plein publiek..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:53 schreef ndid het volgende:
[..]Naomi deed ook nog een duit in het zakje over: zitten alleen voor de tv met een zak chips, hebben geen nek (dacht ik te horen)
Daarnaast iets over huisvrouwen met stekeltjeskapsel en een bril zonder montuur (weet niet precies wie dat zei)Allemaal cabaretteketet!![]()
En toch blijft peziez dat volk daar hun portomonneetjes leegschudden hequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:53 schreef ndid het volgende:
[..]Naomi deed ook nog een duit in het zakje over: zitten alleen voor de tv met een zak chips, hebben geen nek (dacht ik te horen)
Daarnaast iets over huisvrouwen met stekeltjeskapsel en een bril zonder montuur (weet niet precies wie dat zei)
Hoorde wel net opmerking van roelie over "ventileren" dus lijkt me zoals rico al zei iets genuanceerder/gekscherend![]()
Gelukkig ligt Naomi niet hele dagen op bed met een zak chips, beetje kijken hoe anderen het geld voor de boodschappen verdienen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:53 schreef ndid het volgende:
Daarnaast iets over huisvrouwen met stekeltjeskapsel en een bril zonder montuur (weet niet precies wie dat zei)FHRITP
Roelie liet zich daar over uit iddquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Iemand dit meegekregen?
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het was een torenvalk. Want Nicole zei datquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zie je nou, dat was geen adelaar of buizerd maar het was toch echt een ooievaar
En dan is dat zo![]()
![]()
Idd kaassoufle's zijn vet, heel erg vet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:55 schreef GekkePoes het volgende:
Gina wil kaassouflees, die zijn pas vet
Gina doet mee met de frikadellenvreetwedstrijd met kaassoufflé's.
Wim: Ik mag nog 2 maanden blijven, ik ga nu een maand niks doen, dus.
En bier zuip je op want het is zonde om weg te gooien.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze buik vooruit van de vide flikkert dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef jeneker het volgende:
gina is zwanger nou gefeliciteerd allemaal in de cos en utopia baby op komst![]()
FHRITP
Maar, wel lekker.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Idd kaassoufle's zijn vet, heel erg vet.🐱![]()
Mark: We doen dit voor de promotie van 22 augustus. Hier Rob, een lekker biertje.FHRITP
zegt wim dat ? wat een sneuneusis dat zegt das dan wel de luiste bouwer die ze ooit gehad hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Gina doet mee met de frikadellenvreetwedstrijd met kaassoufflé's.
Wim: Ik mag nog 2 maanden blijven, ik ga nu een maand niks doen, dus.
En bier zuip je op want het is zonde om weg te gooien.
vind trouwens dat gezuip continu best storend![]()
Nicole is ook boswachter dus die weet dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:55 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Het was een torenvalk. Want Nicole zei dat
En dan is dat zo
Eigenlijk zouden alle bewoners wel weg kunnen gaan uit de loods want met een Nicole hebben we een 15-in-1![]()
![]()
Ze gaan voor de verandering weer eens zuipen vanavond.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Cees: daar gaan ze weer
Mark: dit is promotie van 22 augustus, de kroegennacht.....
Rob: lekker biertje vriend.![]()
Val net binnen, maar hoor ik Mark nu zeggen dat ze alvast aan de kroegentocht beginnenf.
(Zuipen dus) ??
-edit_ lees het hierboven al.
Niet te geloven![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze buik vooruit van de vide flikkert dan.![]()
![]()
Ja dat wel. Het is ook niet verwonderlijk dat Gina dichtgroeid met al die vette snacks.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze buik vooruit van de vide flikkert dan.![]()
![]()
Moet het bier alweer opquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:57 schreef GekkePoes het volgende:
Bier moet op, een fust is zo leeg met 15 man
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
een zwitserszakwaaifquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:57 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nicole is ook boswachter dus die weet dat.
Eigenlijk zouden alle bewoners wel weg kunnen gaan uit de loods want met een Nicole hebben we een 15-in-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn ze al dagen achterelkaar mee bezig.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:57 schreef GekkePoes het volgende:
Zit er een pijpleiding vanuit de grond aan zo'n fust rechtstreeks naar een brouwer ofzo![]()
ja maar er zijn er maar 3 a 4 die echt drinken rob wim stiff en mark de rest drink of minder of wijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:57 schreef GekkePoes het volgende:
dus ja fust met 3 a 4 man dan ben je wel even zoet![]()
Zo een 5000 liter systeem is beter, dan blijft het bier langer goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar zijn ze al dagen achterelkaar mee bezig.
Zit er een pijpleiding vanuit de grond aan zo'n fust rechtstreeks naar een brouwer ofzo🐱![]()
Ik vind niets mis met af en toe wat gezellig drinken.
Hem een keer flink raken? ach moet kunnen.
Maar dagen en dagen achtereen zuipen om te zuipen.
Niet mijn ding. Zeker niet om steeds te moeten zien.![]()
Drinkt Cees nooit.?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Alles lijkt daar nog te draaien om zuipen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:00 schreef Ebinas het volgende:
Niet mijn ding. Zeker niet om steeds te moeten zien.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Als ze een keer goed ruzie krijgen en wij mogen dat dan wel zien ..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:00 schreef Ebinas het volgende:
Niet mijn ding. Zeker niet om steeds te moeten zien.
Dan vind ik het best.![]()
![]()
Ja het is nog erger dan vorig jaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Alles lijkt daar nog te draaien om zuipen.![]()
dat heb ik dus ook het begint nu echt structureel een vast onderdeel van het programma te worden en dat dat grove als ze dronken worden en dat semi grappige vind ik ook best irritantquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:00 schreef Ebinas het volgende:
Niet mijn ding. Zeker niet om steeds te moeten zien.![]()
Voor het eerst danquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:02 schreef a_b het volgende:
Stiff drinkt niet door de weeks zegt ze net!!My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:![]()
Dit dus. Zo hyper.
Hij tapt een biertje, is hij ook goed in. De succesvolle ondernemer.
― Mark Twain
Als het wel zo'n irritant relschopperventje is, maar deze weet de boel inhoudelijk positief om te gooien.quote:
Kom er maar in dan. Wel met flinke rellen dan. Eentje die niet ophoudt. Zo'n bloedzuigertje, maar dan met positieve uitwerking![]()
![]()
Niet minder ookquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:02 schreef a_b het volgende:
Stiff drinkt niet door de weeks zegt ze net!!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
die liegt altijd , die kan zo door naar de AA das een ras echte alcoholistquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:02 schreef a_b het volgende:
Stiff drinkt niet door de weeks zegt ze net!!![]()
Strak, strak, in mijn trainingspak ( te klein T shirt).quote:
― Mark Twain
Ja behoorlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja het is nog erger dan vorig jaar.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
gister dronk ze, dus ze LOOGquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:03 schreef jeneker het volgende:
[..]
die liegt altijd , die kan zo door naar de AA das een ras echte alcoholist
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hijzelf toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee, hij heeft slechte ervaringen met iemand die verslaafd was in zijn directe omgeving![]()
Niet elke dag bedoelt de dan denk ik. Want ze drinkt toch wel 6 van de 7 dagen tegenwoordigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:02 schreef a_b het volgende:
![]()
Blijkbaar 1 van de weinige dingen waar ze hun dag mee kunnen vullen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Alles lijkt daar nog te draaien om zuipen.
Toekomstige uitkeringstrekkers??? Welkom Roeli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als het wel zo'n irritant relschopperventje is, maar deze weet de boel inhoudelijk positief om te gooien.
Kom er maar in dan. Wel met flinke rellen dan. Eentje die niet ophoudt. Zo'n bloedzuigertje, maar dan met positieve uitwerkingtis voornamelijk zijn uiterlijk wat me er aan doet denken
![]()
Hoe hij verder is geen idee ... ik vind het maar een vaag ventjeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee zijn partner dacht ik maar weet niet zeker. In ieder geval wel iemand in zijn directe omgevingquote:![]()
weetje waaromquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Alles lijkt daar nog te draaien om zuipen.
ze mogen niet blowen en andere zooi gebruiken
dan maar drank'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En ik dacht: tuuterdetuut ik moet naar m'n duiven.....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Strak, strak, in mijn trainingspak ( te klein T shirt).![]()
![]()
Gelukkig was het gister weekendquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:02 schreef a_b het volgende:
![]()
Gerard vond ik leukquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:04 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Gerard van Secret Story met kort haar.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja helaas wel. En nu vinden ze het ook normaal dat er altijd drank is.... is zo ongeveer een eerste levensbehoefte voor een aantal Utopianen, zelfs als ze het geld er eigenlijk niet voor hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja het is nog erger dan vorig jaar.![]()
Er bestaan alcoholisten die niet (meer) drinken!Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Blijkbaar 1 van de weinige dingen waar ze hun dag mee kunnen vullen.
Toekomstige uitkeringstrekkers??? Welkom Roeli!Ik ook hoor ... al had ik het graag anders gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
peuken, dat is echt nr 1 daarquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:06 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja helaas wel. En nu vinden ze het ook normaal dat er altijd drank is.... is zo ongeveer een eerste levensbehoefte voor een aantal Utopianen, zelfs als ze het geld er eigenlijk niet voor hebben.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ben er pas net, dus moet nog een oordeel vellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]tis voornamelijk zijn uiterlijk wat me er aan doet denken
![]()
Hoe hij verder is geen idee ... ik vind het maar een vaag ventje
Al lukt dat doorgaans bij Utopia redelijk snel![]()
![]()
Ben het helemaal met je eens. Ik denk dat de meesten er zo over denken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook hoor ... al had ik het graag anders gezien
Het algemeen beeld is helaas zo anders![]()
Het kakhuis wordt zijn basis. Net als Dennis.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Het is op zijn minst een trekje om aan zijn neus te zitten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Totaal Off, topic, gisteren waren er 3 deelnemers van Secret Story bij dat programma van Lucille Werner, Monique, Philip en die ander ben ik vergeten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben er pas net, dus moet nog een oordeel vellen.
Al lukt dat doorgaans bij Utopia redelijk snelen vaak klopt et ook wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Offtopic: Ik heb zelfs caps geplaatst in de COS.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Totaal Off, topic, gisteren waren er 3 deelnemers van Secret Story bij dat programma van Lucille Werner, Monique, Philip en die ander ben ik vergeten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Cees vertelde dat hij zelf geen alcoholist is (geweest) maar heeft gezien wat het doet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:06 schreef Scherzo het volgende:
Er bestaan alcoholisten die niet (meer) drinken!
Is nog een discussie geweest met een emotionele/boze Ben.![]()
Het lef!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Offtopic: Ik heb zelfs caps geplaatst in de COS.
Goeie goeie.
Met je werkloze armen over elkaar komt je buik nog beter uit.
Lulletje: Mijn meubellijn die loopt.
WELKE MEUBELLIJN!!!???Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heb ik wel een plaatje van gezien hier geloof ikquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Totaal Off, topic, gisteren waren er 3 deelnemers van Secret Story bij dat programma van Lucille Werner, Monique, Philip en die ander ben ik vergeten.![]()
Wim staat weer es te kleppen en niets te doenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Rolf: Hoe relaxed is Mark om erover te praten
Wim: Over geld?
Makkelijk over te praten, moet je wel met een goede onderbouwing komen![]()
Oké, goed...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:09 schreef ndid het volgende:
[..]
Cees vertelde dat hij zelf geen alcoholist is (geweest) maar heeft gezien wat het doet.
Is nog een discussie geweest met een emotionele/boze Ben.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Oh dat waren jouw plaatjes dusquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Offtopic: Ik heb zelfs caps geplaatst in de COS.![]()
Wim en Rolf kletsen over kringloop shit e.dMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wim: ik heb gewoon een vrijstelling om te bestellen.
Dan zeg ik het tegen Mark dat hij er vanaf weet.![]()
In principe hè?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:12 schreef ndid het volgende:
Wim: ik heb gewoon een vrijstelling om te bestellen.
Dan zeg ik het tegen Mark dat hij er vanaf weet.
Erkende burgerlul hangt van de 'in principes' aan elkaar.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja voor haar is het vast altijd weekend.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:02 schreef a_b het volgende:
Off: En ik heb het gemeld hierquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Offtopic: Ik heb zelfs caps geplaatst in de COS.
Rolf gaat t-shirts maken met bier erop.
Cees heeft volgens mij liever ranja...![]()
![]()
Dare devil me.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Het lef!
[ afbeelding ]
Goeie goeie.
Met je werkloze armen komt je buik nog beter uit.
WELKE MEUBELLIJN!!!???![]()
Echt, die Rolf staat strakker dan strak.
Allround burgerlul heeft een goede band met Marrekie.
― Mark Twain
Yep, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In principe hè?
Erkende burgerlul hangt van de 'in principes' aan elkaar.
Zo loopt zijn bouwlijn in principe ook goed.![]()
Schop direct Naomi mee!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:12 schreef renevanlaaren het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
eruit met roelie![]()
Hij is helemaal in zijn element..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:12 schreef puzziepie het volgende:
Wim heeft het bijna voor elkaar daar![]()
Hij hoeft in principe alleen nog maar een aanbetaling te krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef ndid het volgende:
[..]
Yep, je hebt gelijk.
Zo loopt zijn bouwlijn in principe ook goed.
Zo is hij in principe al bezig al met een tuinset en nog een tuinset en nog een tuinset, een kindertafel,een vogelhuisje, een kinderhoek.
Hij hoeft zich in principe niet te vervelen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
nou die half gare krukken waar je beter niet tegen kunt leunenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lef!
[ afbeelding ]
Goeie goeie.
Met je werkloze armen over elkaar komt je buik nog beter uit.
WELKE MEUBELLIJN!!!???![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ontwerp voor een reclame shirt voor de kroegennacht...
Wim praat over meubels, en onderin mijn scherm rolt er een reclame over tafels maken in beeld![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik kom niet meer bij hier. Tuintafels, vogelhuisjes, barkrukken...allemaal bestellingen en ik zie hem geen moer doen.
Oh, hij wacht op de aanbetaling.
― Mark Twain
Hij krijgt te eten en ze was wordt gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:12 schreef puzziepie het volgende:
Wim heeft het bijna voor elkaar daar
Alles wat hij nodig heeft in het leven.![]()
Kutgnoom! Arrogante lellebel! Hooghartig kreng! Dom monster! Puistenbek!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:12 schreef renevanlaaren het volgende:
eruit met roelieIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Domme kortzichtige opmerkingen. En al helemaal naar je potentiële klanten toe. Wat een vooroordelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:12 schreef renevanlaaren het volgende:
eruit met roelieAllemaal cabaretteketet!![]()
hey hey hoor wat is er? doe mar rustig blijvenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kutgnoom! Arrogante lellebel! Hooghartig kreng! Dom monster! Puistenbek!![]()
Cees vraagt of het gelukt is met de T shirts.
Rolf: Nee, ze zitten nog in vergadering, komt goed.
Alweer via via.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En hier is de vergadering?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:17 schreef beequeen het volgende:
Alweer via via.![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Niks, noppes, nada. Net als de rest van die ellendige bende.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat heeft die papzak eigenlijk vandaag gedaan?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Niet nodig. Ze verdient het met zulke opmerkingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
hey hey hoor wat is er? doe mar rustig blijven![]()
[..]
![]()
Ja, Mar, rrrrrrustig blijven!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
hey hey hoor wat is er? doe mar rustig blijvenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
hij heeft zelfde euvel als waaif mega veel aanvragen maar niemand betaald aanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Ik kom niet meer bij hier. Tuintafels, vogelhuisjes, barkrukken...allemaal bestellingen en ik zie hem geen moer doen.
Oh, hij wacht op de aanbetaling.
dus in principe niet zijn schuld dat ie uit principe maar gaat zuipen zo principieel is wim nu eenmaal![]()
Doe jij eens een keer rustig want als andere bewoners uitgescholden worden horen we jou nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
hey hey hoor wat is er? doe mar rustig blijvenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Vergadering : wanneer trekken we de stekker eruit..?!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:17 schreef beequeen het volgende:
Alweer via via.
(net als indertijd 1998 Talk radio 1395, pats boem, in één keer stop)Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
wat heeft ze gedaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet nodig. Ze verdient het met zulke opmerkingen.![]()
Ik meen ook in een Cos van gisteren gelezen te hebben dat Cees commentaar had dat meneer de meubellijnmaker mailtjes 'gewoon' niet beantwoordt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:20 schreef jeneker het volgende:
[..]
hij heft zelfde euvel als waaif mega veel aanvragen maar niemand betaald aan
dus in pprincipe niet zijn schuld dat ie uit principe maar gaat zuipen zo principieel is wim nu eenmaalOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
In principe nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij hoeft in principe alleen nog maar een aanbetaling te krijgen.
Zo is hij in principe al bezig al met een tuinset en nog een tuinset en nog een tuinset, een kindertafel,een vogelhuisje, een kinderhoek.
Hij hoeft zich in principe niet te vervelen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, reageer vooral op die Oostenrijker.![]()
Ontopic: Noom zegt tegen Bas dat boksen niet haar ding is. Gek hè?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Kort pittig kapselquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:12 schreef renevanlaaren het volgende:
eruit met roelie![]()
Mijn haar hangt tot aan mijn heupen.![]()
![]()
Utopia gaat nog wel door hoor, op z'n minst nog een jaartje.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:20 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Vergadering : wanneer trekken we de stekker eruit..?!
(net als indertijd 1998 Talk radio 1395, pats boem, in één keer stop)Allemaal cabaretteketet!![]()
Naomi wil niet elke keer trainen voor het kickboksen omdat ze daar pijn van krijgt.
Ze mocht vroeger het al niet van haar vader doen .
Waarom gaat ze het dan doen. Ik snap dat ze dingen wil doen maar waarom dit als je weet dat jeer pijn van krijgt.![]()
ze heeft het over de schuimpjesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel![]()
Mijn haar hangt tot aan mijn heupen.![]()
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:22 schreef beequeen het volgende:
Ja, reageer vooral op die Oostenrijker.![]()
Ontopic: Noom zegt tegen Bas dat boksen niet haar ding is. Gek hè?
![]()
![]()
Mag...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Utopia gaat nog wel door hoor, op z'n minst nog een jaartje.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Waarom?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:23 schreef mazaru het volgende:
Bas is de hele dag al verdrietig![]()
[ afbeelding ]
No mercy for animal abusers![]()
Waarmee??quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik denk dat het niet goed gaat met zijn oomquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Rolf slaapt in zijn blote reet, dat u het weet.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ik zie hem daar voor aan, dus ik hoop het.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:24 schreef puzziepie het volgende:
Psychologische mindfuck van Bas volgens IvanAllemaal cabaretteketet!![]()
zou het?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:24 schreef puzziepie het volgende:
Psychologische mindfuck van Bas volgens Ivan
TEAM TAFEL![]()
Wat bedoelt hij? Doen alsof Bas verdrietig is om zijn oom?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:24 schreef puzziepie het volgende:
Psychologische mindfuck van Bas volgens Ivan“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ow dat ben ik niet. Gelukkigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze heeft het over de schuimpjes![]()
![]()
Denk dat Gaby het niet gaat redden, is niet het type ervoor om de nieuwen te beinvloeden om haar te laten blijven.![]()
![]()
nee dat ie net doet alsof ie het niet zo goed kan en dan helemaal loslaat op het galaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij? Doen alsof Bas verdrietig is om zijn oom?
TEAM TAFEL![]()
Omdat?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Het zal mij aan mijn derrière oxyderen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Rolf slaapt in zijn blote reet, dat u het weet.
― Mark Twain
Zegt wat over Ivan . We hebben allemaal gezien tijdens zijn bezoek dat de ma van Bas hen appart nam . Met zoiets ga je niet spotten .quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij? Doen alsof Bas verdrietig is om zijn oom?![]()
zer komen ook schuimpjes op het t-shirt? Bier, tieten en schuimpjes?
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: