SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aspirant bewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar juist de ontopic posts worden volledig genegeerd. Ik zie vragen over dingen die gewoon gepost zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:08 schreef Disana het volgende:
De COS is nauwelijks informatief, dus ik zie geen heil in teruglezen.
Het zal allemaal wel.
Ontopic: Rolf aan het schoffelen. Die kan echt niet stilzitten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
De hele bank traint, op Cees na. Dus een iemand gaat niet vechten zegt RobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die ontopic posts gaan verloren in de bagger.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar juist de ontopic posts worden volledig genegeerd. Ik zie vragen over dingen die gewoon gepost zijn.
Het zal allemaal wel.![]()
Ze kunnen Cees ook moeilijk laten kickboxen. Die breekt binnen halve seconde in 5 stukkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:12 schreef Dotteke het volgende:
De hele bank traint, op Cees na. Dus een iemand gaat niet vechten zegt Rob![]()
![]()
En Gerard leek weer op Kees van Kooten als de vieze man.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:10 schreef EverHappy het volgende:
Rolf met lang haar lijkt ook wel op Gerard van Secret Story
[ afbeelding ]
Gerard, wat een type was dat.Allemaal cabaretteketet!![]()
Precies.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:12 schreef Disana het volgende:
Die ontopic posts gaan verloren in de bagger.
Rolf staat echt strak, kan geen 2 tellen stilzitten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Vanavond gaan Gaby, Gina en Naomi logeren op de trampoline, voor het geval Gaby naar huis moet hebben ze in ieder geval 1 avondje (zegt Gina tegen Gabs)![]()
Gina wilde Gabs iets zeggen, maar wij mogen het niet weten
In de krant wijst ze de woorden aan die wij niet mogen horen
Gina ZC galmt er door de loods.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat zit Gina nu te miespelen met Gabr. ? Ze wijst wat aan in de krant en krijgt gelijk een zendercheck..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Gabs en Gina hebben het over afvallen van Gina. Gabs vraagt; en dat moet je net met hem doen (Mark dus)
Gina: ja![]()
inderdaad jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:10 schreef EverHappy het volgende:
Rolf met lang haar lijkt ook wel op Gerard van Secret Story
[ afbeelding ]![]()
Je hoorde ze over Col nooit is ook never meedeed aan fysieke dingen omdat ze van suiker was, maarja hequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:13 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze kunnen Cees ook moeilijk laten kickboxen. Die breekt binnen halve seconde in 5 stukken![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:15 schreef ndid het volgende:
Gabs en Gina hebben het over afvallen van Gina. Gabs vraagt; en dat moet je net met hem doen (Mark dus)
Gina: ja
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar ze zijn zelf van die teamplayers... Nicole deed ook niet mee net aan die training toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Je hoorde ze over Col nooit is ook never meedeed aan fysieke dingen omdat ze van suiker was, maarja he![]()
nee die deed niet meequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar ze zijn zelf van die teamplayers... Nicole deed ook niet mee net aan die training toch?'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: