Wie is Fraser ? En Cruz kwam toch pas later aangepist ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Feyenoord, maar ze hebben toch wel het heldhaftigste kampioenselftal van de laatste 25 jaar; Fraser, van Gobbel, Bosvelt, van Gastel, Vos, Cruz. Toch wel stuk voor stuk bazen.
Henkie, of ben je aan het azijnzeiken om de puntjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is Fraser ? En Cruz kwam toch pas later aangepist ?
Noeste werkers,met één baas.Don Leo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Feyenoord, maar ze hebben toch wel het heldhaftigste kampioenselftal van de laatste 25 jaar; Fraser, van Gobbel, Bosvelt, van Gastel, Vos, Cruz. Toch wel stuk voor stuk bazen.
Je moet dat elftal eens afzetten tegenover dat huidige clubje prutsers wat ze op het veld hebben staan. Man, man. De ballen uit de broek.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Noeste werkers,met één baas.Don Leo.
Oh word ik dan virtueel in elkaar geslagen ofjoe?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1689 Waar blijft BotteGod?
vertel hun dat eens dan?.
Maar dat vind ik voor bijna iedere club gelden. Technisch begaafd maar bijna allemaal "mooi weer voetballers". Geen snot meer voor de ogen. Geen mannen van stavast, en dergelijke.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet dat elftal eens afzetten tegenover dat huidige clubje prutsers wat ze op het veld hebben staan. Man, man. De ballen uit de broek.
Leg eens uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar dat vind ik voor bijna iedere club gelden. Technisch begaafd maar bijna allemaal "mooi weer voetballers". Geen snot meer voor de ogen. Geen mannen van stavast, en dergelijke.
Rot eens op Tong met het verpesten van je eigen topic. Of maak geen topic aanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit.
Wat zijn mannen van stavast ?
De triestigheid van het FOK!-bestaan. Negatief lullen zonder eigen inbreng.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rot eens op Tong met het verpesten van je eigen topic. Of maak geen topic aan
Precies, gewoon niet meer reagerenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De triestigheid van het FOK!-bestaan. Negatief lullen zonder eigen inbreng.
Dat ik nog reageer.
Wees stoer jongen. We zijn je snel vergeten als je je stront niet meer pist.
FF pissen......
Tjeemig tong80, heb de term speciaal voor jou gepost.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit.
Wat zijn mannen van stavast ?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tjeemig tong80, heb de term speciaal voor jou gepost.
Ben ik nu zelfs te oubollig voor jou?
Xfhjiuyytuiofdjhkgoiyutwrdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |