Jij kijkt alles wel snel terug zeg. Ik ben pas over een half uurtje klaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo even alles rustig teruggekeken. Wat een begin van Visser! De overige Nederlanders ook prima op dreef en allemaal door
Zit wel nog veel rek in Visser denk ik (gezien leeftijd, progressie), al moet Broersen ook maar eens 6700+ gaan draaien ipv iedere keer 6500 en zoveel te laten liggen op een van de onderdelenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar dan nog, je kan beter vergelijken met de beste meerkamp die Visser heeft gedraaid in plaats van de meerkamp van Schippers destijds. En op basis van die PR meerkamp van Visser eerder dit jaar, zal een NR voor haar heel lastig worden, omdat ze toen heel ruime PR's had in de resterende onderdelen. Terwijl ze voor een eventueel NR dus juist nog meer moet verbeteren. (Nu nog virtueel 6 punten achter als ze al haar PR's zal evenaren). Kans dat ze dat doet lijkt me niet zo groot
Nee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:19 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in de finale van Mo Farah jongens?
Visser zit met alles tegen haar max op Gotzis dus ik zie dr nog wel wat PR's pakken, volgens mij kan ze gewoon meer dan ze ooit heeft laten zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:19 schreef Riofan83 het volgende:
Wat een mooie Nederlandse meerkampsters zeg.
Visser heeft in Gotzis erg ver gesprongen (6.48), dus een PR zal - ondanks haar goede start - wel lastig worden.
Gerapporteerd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:19 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in de finale van Mo Farah jongens?
Gooien? Dat lijkt me niet ideaal.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:38 schreef Max23 het volgende:
Visser gooit de kogel meteen naar 13m16
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gooien? Dat lijkt me niet ideaal.
Ongeldige eerste poging dus inderdaad...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gooien? Dat lijkt me niet ideaal.
Ik denk dat Vetter hem wel heeft gegooid, daar staat een kruisjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ongeldige eerste poging dus inderdaad...
Voor Vetter wel ja, wij hadden het over Visserquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ongeldige eerste poging dus inderdaad...
http://www.iaaf.org/compe(...)eDetail/Result/21612quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef Szura het volgende:
Waar zien jullie die resultaten bij de zevenkamp?
Thanksquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.iaaf.org/compe(...)eDetail/Result/21612
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |