abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155429403
Waarom moet het baanprogramma nou overlappen met de slotfase van de marathon :')

Kimetto in de problemen schijnbaar.
pi_155429442
Kimetto (en Korir) gelost inderdaad, terwijl ze een schema van 2:13 lopen :')
pi_155429556
Lesothaantje is op de brommer _O_
pi_155429703
12.81 voor Visser.
pi_155429800
Kipsang is ook kwijt, geen Kenianen meer in de top 20.
pi_155430356
Theisen-Eaton slechts 1.80, levert 100+ punten in.
pi_155430407
Zo, ik ga maar eens het eerste materiaal kijken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155430509
Die marathonuitslag. 8)7 Targeted tests voor de Keniaantjes ofzo?

Echt bizar die kampioenschapmarathons altijd, maar dat Kimetto geen 2:12 kan lopen, wtf. :') Jammer dat held Kiprotich niet prolongeerde!
Jack does it in real time...
pi_155430561
Visser op dit moment derde. Broersen 7e na twee onderdelen.

Alle Nederlanders Door ook, dat is ook wel eens anders geweest
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_155430573
Wow Visser op de horden :o
pi_155430608
Churandy heeft wel een lastige loting trouwens, tegen Bolt en Rodgers vanmiddag in de laatste heat. En ook Cadogan heeft een iets snellere beste jaartijd.
pi_155430624
Vissertje gewoon eventjes met 2 PR's _O_

Hangt natuurlijk allemaal af hoe ze de dag gaat afsluiten, met kogel dient ze echt een PR te gooien, maar een top 8 notering ziet er momenteel goed uit (ook ervan uitgaande dat ze op de 2de dag in de buurt van haar PR kan komen, bv. met de speer gooit ze vaak niet zo ver).

Ze ziet er in ieder geval goed afgetraind uit. Benieuwd wat ze kan op de 200 m, met al die training met de estafettedames en Dafne zelf. Als ze daar een lage 23 zou kunnen neerzetten, dan zou dat heel mooi zijn.

Vetter is op haar eigen niveau, terwijl Broersen iets achter ligt op haar PR (grappig genoeg, had ze toen na 2 onderdelen ongeveer even veel punten als dat Visser nu heeft; dus achterstand is makkelijk uit te rekenen).

Wat betreft het NR, Broersen heeft daar dus achterstand op van een kleine 40 punten (met de kanttekening dat zowel kogel als speer toen matig waren), terwijl Visser 184 punten voor loopt (maar goed, op basis van de NR meerkamp zou ze na de eerste dag nog op 50 achterstand uitkomen). Denk zelf dat het NR er sowieso aangaat, want zowel Broersen als Visser zullen zeker een betere tweede dag hebben dan tijdens die meerkamp. We zullen vanmiddag meer weten.

Denk dat we onze Amerikaanse vriendinnen wel kunnen afschrijven en ook Thiam die vrij teleurstellend was op hoog. De duitsers schrijf ik nooit af, denk dat Schäfer en Rath nog wel zullen stijgen.

P.S. Overigens 1 van de meest bizarre hoogspringwedstrijden die ik ooit gezien heb. KJT :') _O- _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_155430661
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 07:46 schreef Max23 het volgende:
Wow Visser op de horden :o
Dat zat er natuurlijk gewoon in. Voor Visser wordt het ook een lastige keuze, horden of meerkamp.
pi_155430783
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 08:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wat betreft het NR, Broersen heeft daar dus achterstand op van een kleine 40 punten (met de kanttekening dat zowel kogel als speer toen matig waren), terwijl Visser 184 punten voor loopt (maar goed, op basis van de NR meerkamp zou ze na de eerste dag nog op 50 achterstand uitkomen). Denk zelf dat het NR er sowieso aangaat, want zowel Broersen als Visser zullen zeker een betere tweede dag hebben dan tijdens die meerkamp. We zullen vanmiddag meer weten.
Overigens staat Visser nu 72 punten voor op haar PR meerkamp dat ze in Gotzis haalde. Als ze de rest van die prestaties zou evenaren komt ze op 6539 uit (6545 is NR van Schippers).

Visser zeker een betere tweede dag dan in Gotzis dit jaar waar ze alleen maar hele ruime PR's haalde op die tweede dag? Op basis waarvan weet je dat zeker?
pi_155430910
Visser heeft nu nog 5 PR's uit Gotzis staan. Ik geloof niet dat ze die allemaal gaat verbreken. (of ook maar een aantal) Ze heeft nu de 2 onderdelen met de meeste rek gehad.
pi_155430914
Dramatische coverage van de marathon trouwens _O-
pi_155431147
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 08:27 schreef Max23 het volgende:

[..]

Overigens staat Visser nu 72 punten voor op haar PR meerkamp dat ze in Gotzis haalde. Als ze de rest van die prestaties zou evenaren komt ze op 6539 uit (6545 is NR van Schippers).

Visser zeker een betere tweede dag dan in Gotzis dit jaar waar ze alleen maar hele ruime PR's haalde op die tweede dag? Op basis waarvan weet je dat zeker?
Vorig jaar, gaat om het vergelijk met het NR, Schippers is tenslotte niet geëindigd in Gotzis dit jaar ;)

Als ze dicht bij haar PB's kan zitten (of nog 1 of 2 verbetert), zou ze al heel dicht komen. Vooral de 200 meter zal belangrijk worden, hoeveel ze daar gaat verliezen (als ze met een +80 de tweede dag start dan ziet het er goed uit, mits ze dus niet verzaakt op 1 of meerdere onderdelen).

Al kan het zijn dat er ergens een rekenfout zit in de berekening. De stand na de eerste dag vorig jaar was in ieder geval 3865 voor Schippers en 3835 voor Broersen. Broersen zal waarschijnlijk ongeveer op hetzelfde uitkomen en de resultaten van vanmiddag zullen waarschijnlijk tegen elkaar wegvallen (Broersen 1,5 meter verder en Visser 1 seconde sneller).

En ik denk dat Broersen haar nog wel voorbij zal gaan (vanwege de speer), al worden die verschillen ook met elke zevenkamp kleiner.

Maar goed, er zijn nog heel wat onderdelen (kogelstoten, verspringen, speerwerpen) die tegen kunnen vallen (onvoorspelbaarheidsfactor), hopelijk kunnen ze alle twee boven zichzelf uitstijgen. Weet dat we vorige keer brons hadden, maar een plekje in de top 5/6 zou dit keer ook niet slecht zijn.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_155431283
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Vorig jaar, gaat om het vergelijk met het NR, Schippers is tenslotte niet geëindigd in Gotzis dit jaar ;)

Als ze dicht bij haar PB's kan zitten (of nog 1 of 2 verbetert), zou ze al heel dicht komen. Vooral de 200 meter zal belangrijk worden, hoeveel ze daar gaat verliezen (als ze met een +80 de tweede dag start dan ziet het er goed uit, mits ze dus niet verzaakt op 1 of meerdere onderdelen).

Al kan het zijn dat er ergens een rekenfout zit in de berekening. De stand na de eerste dag vorig jaar was in ieder geval 3865 voor Schippers en 3835 voor Broersen. Broersen zal waarschijnlijk ongeveer op hetzelfde uitkomen en de resultaten van vanmiddag zullen waarschijnlijk tegen elkaar wegvallen (Broersen 1,5 meter verder en Visser 1 seconde sneller).

En ik denk dat Broersen haar nog wel voorbij zal gaan (vanwege de speer), al worden die verschillen ook met elke zevenkamp kleiner.

Maar goed, er zijn nog heel wat onderdelen (kogelstoten, verspringen, speerwerpen) die tegen kunnen vallen (onvoorspelbaarheidsfactor), hopelijk kunnen ze alle twee boven zichzelf uitstijgen. Weet dat we vorige keer brons hadden, maar een plekje in de top 5/6 zou dit keer ook niet slecht zijn.
Maar dan nog, je kan beter vergelijken met de beste meerkamp die Visser heeft gedraaid in plaats van de meerkamp van Schippers destijds. En op basis van die PR meerkamp van Visser eerder dit jaar, zal een NR voor haar heel lastig worden, omdat ze toen heel ruime PR's had in de resterende onderdelen. Terwijl ze voor een eventueel NR dus juist nog meer moet verbeteren. (Nu nog virtueel 6 punten achter als ze al haar PR's zal evenaren). Kans dat ze dat doet lijkt me niet zo groot :9
pi_155431324
Omg wat een tijd van Visser op de horden! _O_
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:38:55 #95
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_155431332
Oh zijn we al begonnen. Iemand beelden van die recreant die voorop liep in de marathon :D?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_155431344
Zo even alles rustig teruggekeken. Wat een begin van Visser! De overige Nederlanders ook prima op dreef en allemaal door _O_
pi_155431446
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:38 schreef Szura het volgende:
Oh zijn we al begonnen. Iemand beelden van die recreant die voorop liep in de marathon :D?
Kort filmpje
http://nos.nl/video/20532(...)je-op-kop-lopen.html
pi_155431449
Is die forecast site nog in de lucht?
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:52:19 #99
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_155431453
quote:
Haha held
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_155431527
Thiam al behoorlijk wat laten liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')