abonnement Unibet Coolblue
pi_155183934
Misschien ben ik hier de enige, maar ik hoop echt dat Sabia een gezonde baby mag krijgen.

Ik vind haar niet manipulatief. Rafael heeft jarenlang haar aangegeven samen nog een kind te willen hebben, en Sabia is hier in meegegaan.
En een kind erbij van een derde vader maakt voor Sabia toch niet uit. Haar levenspartner moet toch ook kunnen leven met de kinderen uit haar vorige huwelijken. Dat Rafael nu wegvlucht, zegt meer over hem dan over Sabia. En door als volwassen vent de vuile was door zijn vader op te laten knappen, vind ik hem maar een mietje.

Ook Boulahrouz is maar een kleinzielige huiler, als hij beweert zoveel last te hebben van Sabia haar opdringerige belgedrag tijdens de EK. Een beetje vent zegt tegen zijn vrouw op zo´n moment: "NMB (niet meer bellen), tenzij dat het dringend is, ik bel jou wel." Soms moet je gewoon duidelijk zijn in wat je irriteert. En niet achteraf miepen.
pi_155184532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:31 schreef Idisrom het volgende:
Misschien ben ik hier de enige, maar ik hoop echt dat Sabia een gezonde baby mag krijgen.

Ik vind haar niet manipulatief. Rafael heeft jarenlang haar aangegeven samen nog een kind te willen hebben, en Sabia is hier in meegegaan.
En een kind erbij van een derde vader maakt voor Sabia toch niet uit. Haar levenspartner moet toch ook kunnen leven met de kinderen uit haar vorige huwelijken. Dat Rafael nu wegvlucht, zegt meer over hem dan over Sabia. En door als volwassen vent de vuile was door zijn vader op te laten knappen, vind ik hem maar een mietje.

Ook Boulahrouz is maar een kleinzielige huiler, als hij beweert zoveel last te hebben van Sabia haar opdringerige belgedrag tijdens de EK. Een beetje vent zegt tegen zijn vrouw op zo´n moment: "NMB (niet meer bellen), tenzij dat het dringend is, ik bel jou wel." Soms moet je gewoon duidelijk zijn in wat je irriteert. En niet achteraf miepen.
Leuk ook voor dat kind dan. Nog niet geboren en de ouders zijn al uit elkaar.

De kinderen van Sabia hebben het eigenlijk nog wel zwaarder dan Damnjan. Elke vent die ze aan de haak slaat krijgt ze babies mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:22:27 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155185248
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Leuk ook voor dat kind dan. Nog niet geboren en de ouders zijn al uit elkaar.

De kinderen van Sabia hebben het eigenlijk nog wel zwaarder dan Damnjan. Elke vent die ze aan de haak slaat krijgt ze babies mee.
Ze heeft geen relatie(s) gehad tussen de vader van Katherina en Boulahrouz?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2015 @ 18:47:02 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_155185868
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze heeft geen relatie(s) gehad tussen de vader van Katherina en Boulahrouz?
dat klopt dan toch?
  Spellchecker donderdag 13 augustus 2015 @ 18:49:28 #180
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155185945
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:31 schreef Idisrom het volgende:
Misschien ben ik hier de enige, maar ik hoop echt dat Sabia een gezonde baby mag krijgen.

Ik vind haar niet manipulatief. Rafael heeft jarenlang haar aangegeven samen nog een kind te willen hebben, en Sabia is hier in meegegaan.


Jarenlang?? Twee of zo?
pi_155185965
Is ze echt zwanger?
  Spellchecker donderdag 13 augustus 2015 @ 18:51:21 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155186007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:50 schreef Rucola het volgende:
Is ze echt zwanger?
Iedereen twijfelt eraan, niemand heeft het haar horen zeggen, maar ik vind net iets ....

quote:
"Als ik mijn drie prachtige kinderen niet zou hebben gehad en niet in verwachting zou zijn, dan weet ik inderdaad niet of ik er nog zou zijn," bekent Sabia.
Onder de derde foto.
bron
pi_155187139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:31 schreef Idisrom het volgende:
Misschien ben ik hier de enige, maar ik hoop echt dat Sabia een gezonde baby mag krijgen.

Ik vind haar niet manipulatief. Rafael heeft jarenlang haar aangegeven samen nog een kind te willen hebben, en Sabia is hier in meegegaan.
En een kind erbij van een derde vader maakt voor Sabia toch niet uit. Haar levenspartner moet toch ook kunnen leven met de kinderen uit haar vorige huwelijken. Dat Rafael nu wegvlucht, zegt meer over hem dan over Sabia. En door als volwassen vent de vuile was door zijn vader op te laten knappen, vind ik hem maar een mietje.

Ook Boulahrouz is maar een kleinzielige huiler, als hij beweert zoveel last te hebben van Sabia haar opdringerige belgedrag tijdens de EK. Een beetje vent zegt tegen zijn vrouw op zo´n moment: "NMB (niet meer bellen), tenzij dat het dringend is, ik bel jou wel." Soms moet je gewoon duidelijk zijn in wat je irriteert. En niet achteraf miepen.
Ik denk zeker niet dat er hier iemand post die Sabia niet al het geluk van de wereld gunt, inclusief een gezonde en lieve baby.

Sabia zal er zeker in haar ogen goed aan hebben gedaan om deze weg te bewandelen, al denk ik dat weinigen haar leven ambiëren. Ik hoop voor haar dat ze nu rust vind en geluk in de liefde.
Leven buiten de media zal haar goed doen, gewoon een leuke vent zonder bagage. Die heeft ze zelf al genoeg...

Soms duurt het even voordat mensen door hebben dat een leven in de schijnwerpers niet alleen pracht en praal is.
pi_155187554
@Cynix: Link niet gelezen zeker? Zal hem nog een keertje posten dan.

Dat je zover gaat dat je een vrouw die al twee keer een kindje heeft verloren, durft te zeggen dat ze maar eens na moet denken of ze misschien niet beter een abortus zou plegen? Ik heb er geen woorden voor!

Laatste alinea.
http://www.show.nl/showflits/2015/dochter-sabia-ik-vraag-af-hoelang-ze-dit-allemaal-nog-aankan/
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 19:49:19 #185
184769 crew  Deisyy
pi_155187690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:51 schreef maily het volgende:

[..]

Iedereen twijfelt eraan, niemand heeft het haar horen zeggen, maar ik vind net iets ....

[..]

Onder de derde foto.
bron
Weten we zeker dat dit echt haar uitspraak is?

Zo triest dat we de bladen niet kunnen vertrouwen ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155187896
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Weten we zeker dat dit echt haar uitspraak is?

Zo triest dat we de bladen niet kunnen vertrouwen ;(
Het meeste trieste is nog dat er mensen zijn die denken dat dat wel kan en geloven wat ze allemaal schrijven.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2015 @ 20:01:22 #187
43556 miss_dynastie
pi_155188063
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:44 schreef vaneiges het volgende:
@Cynix: Link niet gelezen zeker? Zal hem nog een keertje posten dan.

Dat je zover gaat dat je een vrouw die al twee keer een kindje heeft verloren, durft te zeggen dat ze maar eens na moet denken of ze misschien niet beter een abortus zou plegen? Ik heb er geen woorden voor!

Laatste alinea.
http://www.show.nl/showflits/2015/dochter-sabia-ik-vraag-af-hoelang-ze-dit-allemaal-nog-aankan/
Ik lees dit pas nu, maar als haar dochter beide keren het verdriet van dichtbij heeft meegemaakt, is er langer contact tussen moeder en dochter dan al die tijd werd voorgedaan...
  Spellchecker donderdag 13 augustus 2015 @ 20:13:58 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155188443
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik lees dit pas nu, maar als haar dochter beide keren het verdriet van dichtbij heeft meegemaakt, is er langer contact tussen moeder en dochter dan al die tijd werd voorgedaan...
Dat heeft ook vast te maken met dat "misverstand" over onderhoudsgeld.
pi_155188615
nee

[ Bericht 93% gewijzigd door Ole op 13-08-2015 21:04:19 ]
pi_155188783
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:31 schreef Idisrom het volgende:

Rafael heeft jarenlang haar aangegeven samen nog een kind te willen hebben, en Sabia is hier in meegegaan
Jarenlang? Die twee jaar, of hoeveel is het, dat ze samen zijn geweest? Dat is toch niet jarenlang.

Daarbij zal die breuk niet ineens zijn geweest, dus jaren een kind willen, neh.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155188848
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Ole op 13-08-2015 21:05:11 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 20:33:20 #192
382129 crew  Donna
pi_155189047
Nah, kan het ook even normaal? :r
pi_155191487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:31 schreef Idisrom het volgende:
Misschien ben ik hier de enige, maar ik hoop echt dat Sabia een gezonde baby mag krijgen.

Ik vind haar niet manipulatief. Rafael heeft jarenlang haar aangegeven samen nog een kind te willen hebben, en Sabia is hier in meegegaan.
En een kind erbij van een derde vader maakt voor Sabia toch niet uit. Haar levenspartner moet toch ook kunnen leven met de kinderen uit haar vorige huwelijken. Dat Rafael nu wegvlucht, zegt meer over hem dan over Sabia. En door als volwassen vent de vuile was door zijn vader op te laten knappen, vind ik hem maar een mietje.

Ook Boulahrouz is maar een kleinzielige huiler, als hij beweert zoveel last te hebben van Sabia haar opdringerige belgedrag tijdens de EK. Een beetje vent zegt tegen zijn vrouw op zo´n moment: "NMB (niet meer bellen), tenzij dat het dringend is, ik bel jou wel." Soms moet je gewoon duidelijk zijn in wat je irriteert. En niet achteraf miepen.
Niet manipulatief?? serieus ze is vanaf haar 16e alleen maar bezig om beroemd en rijk te willen worden. Van paaldanseres naar tienermoeder en vervolgens niks bereikt in haar leven dan alleen maar gold diggen en nieuwe rijke slachtoffers uitzoeken om zich te laten bezwangeren en alimentatie te trekken. Nu is ze 38 jaar oud , 3 kinderen verder en nog steeds niet weten van ophouden ....Hoelang was ze met Raf samen toen ze haar 1e zwangerschap aankondigde, 3 weken??? Het is een vast patroon bij haar om meteen zwanger te willen worden en een huwelijk er willen uit te slepen,.....
Dit is toch geen normaal gedrag voor een vrouw van 38 jaar??

Ik geloof daarbij ook echt niet dat het nu pas sinds enkele dagen uit is tussen die 2, er moet iets zijn voorgevallen waardoor Raf niets meer van haar wilt weten...kan gewoon niet anders
pi_155191929
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

Niet manipulatief?? serieus ze is vanaf haar 16e alleen maar bezig om beroemd en rijk te willen worden. Van paaldanseres naar tienermoeder en vervolgens niks bereikt in haar leven dan alleen maar gold diggen en nieuwe rijke slachtoffers uitzoeken om zich te laten bezwangeren en alimentatie te trekken. Nu is ze 38 jaar oud , 3 kinderen verder en nog steeds niet weten van ophouden ....Hoelang was ze met Raf samen toen ze haar 1e zwangerschap aankondigde, 3 weken??? Het is een vast patroon bij haar om meteen zwanger te willen worden en een huwelijk er willen uit te slepen,.....
Dit is toch geen normaal gedrag voor een vrouw van 38 jaar??

Ik geloof daarbij ook echt niet dat het nu pas sinds enkele dagen uit is tussen die 2, er moet iets zijn voorgevallen waardoor Raf niets meer van haar wilt weten...kan gewoon niet anders
Euh, niets mis met een paaldanseres of met een tienermoeder...
en waarom mag ze geen thuismoeder zijn?
En mag ze lekker zelf bepalen of ze kinderen wil? Als die Raf geen kind met haar wilde had hij:
a) zich kunnen laten helpen
b) een condoom kunnen gebruiken
c) geen seks kunnen hebben
kom op zeg, meneer was er zelf bij.

Ze heeft zich in de periode dat ze met Raf was anders d'r benen onder de lijf uitgelopen om het voor Raf en Damian thuis goed te doen.

En wat er is voorgevallen? Een complete schoonfamilie die flink loopt te stoken....
pi_155192679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

Niet manipulatief?? serieus ze is vanaf haar 16e alleen maar bezig om beroemd en rijk te willen worden. Van paaldanseres naar tienermoeder en vervolgens niks bereikt in haar leven dan alleen maar gold diggen en nieuwe rijke slachtoffers uitzoeken om zich te laten bezwangeren en alimentatie te trekken. Nu is ze 38 jaar oud , 3 kinderen verder en nog steeds niet weten van ophouden ....Hoelang was ze met Raf samen toen ze haar 1e zwangerschap aankondigde, 3 weken??? Het is een vast patroon bij haar om meteen zwanger te willen worden en een huwelijk er willen uit te slepen,.....
Dit is toch geen normaal gedrag voor een vrouw van 38 jaar??

Ik geloof daarbij ook echt niet dat het nu pas sinds enkele dagen uit is tussen die 2, er moet iets zijn voorgevallen waardoor Raf niets meer van haar wilt weten...kan gewoon niet anders
Eens. Ik neig ook naar die kant ja. Er is zeker een patroon.
pi_155192934
Ze mag zeker een huismoeder zijn, had ze dat maar gedaan bij haar 1e dochter maar nee die heeft ze achtergelaten bij de vader....

En ja ze mag zeker zelf bepalen of ze kinderen wilt maar waarom zorgt ze niet eerst voor de kinderen die ze heeft in plaats van maar steeds altijd die drang te hebben om zsm zwanger te willen worden???

Lijkt me voor de kinderen ook niet fijn dat mama bij meerdere mannen kinderen heeft?? Dat moet ze zich ook eens beseffen.. Dat ze gewoon eens voor de afwisseling lekker gaat daten, leuke dingen doen met de kids en elkaar leren kennen voordat ze meteen zwanger word van de eerste de beste.

En ja de benen onder haar lijf gerend??? je bedoeld gespreid??

En ja inderdaad er is gewoon meer aan de hand , is niet voor niks dat ze haar de rug hebben toegekeerd.
Het zal vroeg of laat wel een keer allemaal boven water komen
pi_155193059
Haar andere 2 kinderen wonen toch ook niet bij haar??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:50:21 #198
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_155194491
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:11 schreef Ticootje het volgende:

Haar andere 2 kinderen wonen toch ook niet bij haar??
Kinderen van Sabia en Khalid wonen bij Sabia in de villa in Hamburg.
pi_155194500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:08 schreef sherezade het volgende:
Ze mag zeker een huismoeder zijn, had ze dat maar gedaan bij haar 1e dochter maar nee die heeft ze achtergelaten bij de vader....

En ja ze mag zeker zelf bepalen of ze kinderen wilt maar waarom zorgt ze niet eerst voor de kinderen die ze heeft in plaats van maar steeds altijd die drang te hebben om zsm zwanger te willen worden???

Lijkt me voor de kinderen ook niet fijn dat mama bij meerdere mannen kinderen heeft?? Dat moet ze zich ook eens beseffen.. Dat ze gewoon eens voor de afwisseling lekker gaat daten, leuke dingen doen met de kids en elkaar leren kennen voordat ze meteen zwanger word van de eerste de beste.

En ja de benen onder haar lijf gerend??? je bedoeld gespreid??

En ja inderdaad er is gewoon meer aan de hand , is niet voor niks dat ze haar de rug hebben toegekeerd.
Het zal vroeg of laat wel een keer allemaal boven water komen
Haar de rug toekeren is wel de makkelijkste manier om het geld in de familie van der Vaart te houden. En dat zal genoeg zijn voor de van der Vaartjes.

zwanger en trouwen...
En dan weer voor de tweede keer achter het net vissen, kijk maar een wat Sylvie meenam, 5 miljoen toch? En natuurlijk samen verdient, maar zo zal zijn familie dat niet zien.

Eerst aanpappen met Syl en haar vervolgens de rug toekeren, vervolgens zeggen dat Sabia zo geweldig is en haar nu weer de rug toekeren...

Geld, geld, geld daar draait het om en maakt het ze gelukkig?

Ze heeft het niet bont genoeg gemaakt om die woning uitgezet te worden door Raf, dus dat zal wel meevallen. Van der Vaartjes tellen liever centen dan kleinkinderen.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:00:52 #200
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_155194886
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo triest dat we de bladen niet kunnen vertrouwen ;(
Waarom klink je verbaasd? ;)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')