Behalve dat Elflettering op ballet zat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit had zo een post van Elfletterig kunnen zijn.
Ik heb verder geen afkeer tegen sport of sportkijkers. En als jij hier in de buurt zou fietsen dan zou ik je ook gewoon op Strava toevoegen want dat soort dingen vind ik dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit had zo een post van Elfletterig kunnen zijn.
Net zoveel als normaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:27 schreef Yasmin23 het volgende:
hoeveel procent belasting gaat er van je vakantie geld af?
Wat heeft dit met Marokkanen te maken?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:27 schreef Yasmin23 het volgende:
hoeveel procent belasting gaat er van je vakantie geld af?
Het wordt gewoon opgeteld bij je jaarloon en aan de hand daarvan draag je belasting af aan de hand van de belastingschalen.quote:
Helemaal niks.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Marokkanen te maken?
Die werken allemaal zwart en betalen geen belastingquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Marokkanen te maken?
Ja uhhh. Dus er is een kans dat ik volgend jaar bij de aangifte ineens moet gaan betalen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt gewoon opgeteld bij je jaarloon en aan de hand daarvan draag je belasting af aan de hand van de belastingschalen.
Zit n de laagstequote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ligt aan welke schijf je zit heh. 36,5%, 42% of 52%.
Nee, wordt gewoon ingehouden op je loonbelasting.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja uhhh. Dus er is een kans dat ik volgend jaar bij de aangifte ineens moet gaan betalen?
Voeg me toe op Strava!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb verder geen afkeer tegen sport of sportkijkers. En als jij hier in de buurt zou fietsen dan zou ik je ook gewoon op Strava toevoegen want dat soort dingen vind ik dan wel weer leuk.
Iedereen zit in de laagste, zelfs als je miljoenen verdiendquote:
Dus Yoki heeft ongelijk... ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen zit in de laagste, zelfs als je miljoenen verdiend
En werkloze mocro'squote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat allemaal naar die dobbernegers.
Of naar de politie, en dan gaan ze weer flitsen .. of in jouw geval zetten ze je scooter op de rollenbank, ghahahahahaha :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat allemaal naar die dobbernegers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |