1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante
Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!
FM 2015 ronde 1
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo![]()
Tijd om naar Rusland te vertrekken, centen pakken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
12 apps in het 1e? Als dat 15 worden krijgt hij 16k loon dacht ik, dan mag hij iedereen wel op bonbons trakterenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:27 schreef SiebeJ het volgende:
Kans op vroegtijdig vertek van Manneke aanwezig
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tot wanneer ben ik uitgeleend aan Grasshoppers, komende zomer?![]()
![]()
Hopelijk blijft hij nog ff bij PSG, die hebben veel meer geldquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:27 schreef SiebeJ het volgende:
Kans op vroegtijdig vertek van Manneke aanwezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit begint steeds grappiger te worden. Ma Pang-Pang is geen vloekende en schoppende voetballer en nu wil Chelsea hem hebben.![]()
![]()
Fiorentina betaalt 4,3 miljoen voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:37 schreef SiebeJ het volgende:
Fiorentina betaalt 4,3 miljoen voor...En nu breekt ie ze been, let maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Mooie transfer, en volgens mij ook gelijk basisspeler daar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu breekt ie ze been, let maar op![]()
![]()
Maar wel gescoredquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef SiebeJ het volgende:
Suiker speelt 90 minuten voor AC Milan, en verliest..
[ afbeelding ]
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
De transfer is idd wel mooiquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:43 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Mooie transfer, en volgens mij ook gelijk basisspeler daar?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wedden dat we elkaars been breken als we elkaar tegen komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu breekt ie ze been, let maar op
Hoop hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef aleco99 het volgende:
[..]
je speelt bij chelsea manKomt vanzelf goed
RED ONS HENNIEGOD![]()
Je hebt een goede speler. Die zou meer moeten spelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En die rotzakken willen hem niet uitlenen .
man man man![]()
Hazard op mijn plekquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je hebt een goede speler. Die zou meer moeten spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je speelt voornamelijk bij U18quote:SPOILER: Chelsea1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: U21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: U18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Keppy eindelijk naar Rusland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:51 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Je speelt voornamelijk bij U18SPOILER: Chelsea1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: U21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeeuj listed for loanSPOILER: U18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef SiebeJ het volgende:
Keppy eindelijk naar Rusland!
[ afbeelding ]Haha, wel meer speeltijd waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tekent Pang-Pang bij of vertrekt hij..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef SiebeJ het volgende:
Keppy eindelijk naar Rusland!
[ afbeelding ]Had ik eindelijk tegen Manolo El Pollo Frito kunnen spelen, is ie net wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy shit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:56 schreef SiebeJ het volgende:
Manneke wordt best betaalde FOK!ker met een salaris van ¤40,500 per week
[ afbeelding ]Wonderkind ook al.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Holy shitquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:56 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die moet wel erg hoog zitten met zijn PAquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:56 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Neee... Word tijd dat Turk een nieuw contract krijgt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:56 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat klaag je man? Ma Pang-Pang krijgt maar ¤100,- per week.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Neee... Word tijd dat Turk een nieuw contract krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:03 schreef SiebeJ het volgende:
Polak maakt zijn opwachting in de Europa League!
[ afbeelding ]![]()
![]()
1.9k bij juvequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat klaag je man? Ma Pang-Pang krijgt maar ¤100,- per week.ik een luizige 525 per week
![]()
![]()
Hij is niet de hoogstequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die moet wel erg hoog zitten met zijn PA![]()
Toch de enige met wonderkind volgens mijquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Risico van het vak als je scenario 3 kiest. Scenario 1 meesterras.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Tussen de hoogste en laagste PA zit een verschil van 50 punten![]()
Dan zit er dus sowieso iemand al op 190quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dat is het risico he. Maarja dan is de vraag nog altijd maar of iemand zn PA ook echt haalt natuurlijk![]()
Of hoger als de laagste speler niet op 140 zitquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:08 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Dan zit er dus sowieso iemand al op 190![]()
![]()
1 is net niks. No guts nog glory!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:08 schreef Keselo het volgende:
[..]
Risico van het vak als je scenario 3 kiest. Scenario 1 meesterras.![]()
![]()
![]()
Dat is Zivkovic ook in FM2015 dacht ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch de enige met wonderkind volgens mij![]()
Psst, voor een kratje bier een PA van 200 hebben?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:08 schreef Keselo het volgende:
[..]
Risico van het vak als je scenario 3 kiest. Scenario 1 meesterras.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:10 schreef Hermanna het volgende:
Niet teveel over PAs praten jongens, die van Turk is er al niet meer sinds zijn jeugd.![]()
![]()
Dat kan toch niet? Elk scenario is minimaal 140 toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:09 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Of hoger als de laagste speler niet op 140 zit![]()
We krijgen zeker weten nog wel meer wonderkids te zien. Veel jonge spelers met potentiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:10 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Dat is Zivkovic ook in FM2015 dacht ik![]()
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 170.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:11 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Elk scenario is minimaal 140 toch?
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 155 en 185 gegenereerd door een RNG*.
Scenario 3: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 140 en 200 gegenereerd door een RNG*Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik heb je een dm gestuurd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:10 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Psst, voor een kratje bier een PA van 200 hebben?![]()
Worden ze later nog wonderkind dan? Dacht dat een bepaalde leeftijd de max wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:11 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
We krijgen zeker weten nog wel meer wonderkids te zien. Veel jonge spelers met potentie
Ohw ik las het verkeerd, ik dacht dat hij lager zeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 170.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 155 en 185 gegenereerd door een RNG*.
Scenario 3: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 140 en 200 gegenereerd door een RNG*![]()
![]()
Volgens mij tot en met 21 jaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Worden ze later nog wonderkind dan? Dacht dat een bepaalde leeftijd de max was![]()
Tours kan niet zonder Redondo
'Ik deed het expres' aldus Redondo na zijn zoveelste gele kaart 'Nu kunnen ze alvast wennen..'![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:37 schreef SiebeJ het volgende:
Fiorentina betaalt 4,3 miljoen voor...Kijk, iets hoger niveau, nu daar mooi wedstrijdjes meepakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meteen ook in de basis, ratataaaa!
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Je hoopt het echt hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu breekt ie ze been, let maar op
ik zit nog steeds in Zwitserland dus ik heb je al een hele tijd niet gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
Doei Peter Prevc.Het was gezellig.
![]()
![]()
Je maakt wel je minutenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zit nog steeds in Zwitserland dus ik heb je al een hele tijd niet gezien![]()
![]()
Beter zat je nu nog gewoon in Spanje. Al was de afstand wel te grootquote:
Nu nog in het eerste.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:14 schreef SiebeJ het volgende:
Bèèèèllaaaaaaaaaaaaaaaamyyyyyyyy..!
[ afbeelding ][ afbeelding ]Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Het is erg stil rond Tens. Afgaande op de minuten die hij de eerste helft van het seizoen maakte, wordt de goede lijn hier gewoon doorgetrokken. Gewoon minuten pakken en ontwikkelen.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef SiebeJ het volgende:
Captain Beukenaar neemt team bij de hand met twee assists
[ afbeelding ]![]()
![]()
captain ja? Dan is die leadership van 12 toch nog ergens goed voor![]()
daar ben ik wel content meequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:24 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Je maakt wel je minuten
[ afbeelding ]![]()
![]()
flauwerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:28 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Jup, maar of dat echt wat voorstelt bij een U19 team![]()
![]()
De tering zeg...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef SiebeJ het volgende:
25 + 5 = 30
[ afbeelding ]
En daardoor is PEC Zwolle tevens kampioen in de Jupiler League. Gefeliciteerd!![]()
Ik dacht dat hij dat deed in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef SiebeJ het volgende:
25 + 5 = 30
[ afbeelding ]
En daardoor is PEC Zwolle tevens kampioen in de Jupiler League. Gefeliciteerd!![]()
![]()
Netjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef SiebeJ het volgende:
25 + 5 = 30
[ afbeelding ]
Te goed voor PEC!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef SiebeJ het volgende:
25 + 5 = 30
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef SiebeJ het volgende:
25 + 5 = 30
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Das nog eens een chille uitleenbeurt
Heb alleen t idee dat ik me qua stats beter had ontwikkeld bij Real door de betere faciliteiten![]()
![]()
Je bent basisklant en heb bijna geen wedstrijdminuten gemist..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:25 schreef Keselo het volgende:
Het is erg stil rond Tens. Afgaande op de minuten die hij de eerste helft van het seizoen maakte, wordt de goede lijn hier gewoon doorgetrokken. Gewoon minuten pakken en ontwikkelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speeltijd speelt ook een grote rol iig. Maar nu ben je tenminste wel veel in het nieuwsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb alleen t idee dat ik me qua stats beter had ontwikkeld bij Real door de betere faciliteiten![]()
![]()
Helaas 3 weken eruit, al scoort ie nog altijd prima met 12 uit 17quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef SiebeJ het volgende:
De Fries kan even niet aan scoren denken
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Je bent basisklant en heb bijna geen wedstrijdminuten gemist..Dat ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Je bent basisklant en heb bijna geen wedstrijdminuten gemist..Zou ik dit overzicht van Praziano mogen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gratzquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Denk dat je door de vele speelminuten het nu beter doet. Bij real was het vast meer bankzitten geweest.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Gewaagdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
Ook een mooie, pikante overstap
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:36 schreef Lockie het volgende:
[..]
Zou ik dit overzicht van Praziano mogen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat soort overzichtjes wel iedereen vast wel zienTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef SiebeJ het volgende:
[..]Is dat ook mogelijk als je bij een club als Grasshopper speelt, waarvan de competitie niet is ingeladen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat soort overzichtjes wel iedereen vast wel zienWe zitten bijna aan het eind van dit seizoen, dan komt er weer een shortlistquote:![]()
Oostenrijk is ingeladen, anders was het niet mogelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is dat ook mogelijk als je bij een club als Grasshopper speelt, waarvan de competitie niet is ingeladen?![]()
Laatste zin staat me wel aan. Hopelijk hoort daar ook een leuk salaris bijquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:41 schreef SiebeJ het volgende:
Suiker krijgt weer eens speeltijd en laat gelijk zien hoe goed hij is
[ afbeelding ]
Deze transfer heb ik gemist.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:42 schreef SiebeJ het volgende:
Pang-Pang-Pang, handen omhoog of ik assist!
[ afbeelding ]![]()
Opschepperquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:43 schreef SiebeJ het volgende:
Manneke houdt Zlatan uit de selectie
[ afbeelding ]![]()
Maakt wel naam voor zichzelf zo
Bijna heel fok! speelt erquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef SiebeJ het volgende:
Jeboi neemt Holland mee naar de overwinning
[ afbeelding ]
Nice, hopelijk wordt NL nog wereldkampioen met deze spelersquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoppaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:46 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
GAM / [FM 15 - Het FOK! als speler topic] #3 Op naar het eerste![]()
![]()
Misschien zit ik alweer te ver vooruit te denken, maar wat we eerder gedaan hebben met het overnemen van die complete teams in Italië was wel echt briljant. Misschien is dat een leuk idee voor volgend seizoen en dan in Spanje ofzo![]()
Voegde mijns inziens wel een extra dimensie toe![]()
Krijg je ervan als je suiker op de bank zetquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
Stá en Polak kijken toe hoe hun Nederland gelijk speelt
[ afbeelding ]Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Of allemaal bij een kutlandje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:48 schreef aleco99 het volgende:
Misschien zit ik alweer te ver vooruit te denken, maar wat we eerder gedaan hebben met het overnemen van die complete teams in Italië was wel echt briljant. Misschien is dat een leuk idee voor volgend seizoen en dan in Spanje ofzo![]()
Voegde mijns inziens wel een extra dimensie toe![]()
Speelt Manneke nog niet in Belgie U19?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat hij al bij U21 of zelfs 1 speeltquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:49 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Speelt Manneke nog niet in Belgie U19?![]()
Was dat toen niet ook meteen? Of iig allemaal bij 1 a 2 landen zodat je elkaar niet te veel in de weg liep.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:49 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Of allemaal bij een kutlandje.![]()
echt elke keer een compleet ander teamquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel op ja. Vreemd. Vast een slechte coach.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
echt elke keer een compleet ander team![]()
Dan lijkt het mij leuker om met de mensen die daar interesse in hebben één team uit te kiezen, met loyaliteit op 20 en ambitie op 1.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:49 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Was dat toen niet ook meteen? Of iig allemaal bij 1 a 2 landen zodat je elkaar niet te veel in de weg liep.![]()
Kom je toch al niet onwijs snel in 1 van de grote landen terecht?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:49 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Was dat toen niet ook meteen? Of iig allemaal bij 1 a 2 landen zodat je elkaar niet te veel in de weg liep.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Iedereen nam inderdaad een andere nationaliteit aan ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kom je toch al niet onwijs snel in 1 van de grote landen terecht?![]()
![]()
Zonde hij kan nog wel een paar U19 caps pakkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:49 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al bij U21 of zelfs 1 speelt![]()
![]()
Een heel team overnemen is ook wel een leuke voor een vervolg jaIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ronde hiervoor was toch Noord-Korea vs Zuid-Korea, was een spannende Aziatsche cup finale met de live stream.
![]()
Legendarisch was dat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:53 schreef Hermanna het volgende:
Ronde hiervoor was toch Noord-Korea vs Zuid-Korea, was een spannende Aziatsche cup finale met de live stream.
![]()
![]()
Hadden we toch ook met Crewe Alexandre en Preston?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Een heel team overnemen is ook wel een leuke voor een vervolg ja
Had toen een speler die aan het eind ongeveer 600k waard wasPa van 142
![]()
![]()
Ook inderdaad! Zijn stiekem al best wat rondes geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:53 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Hadden we toch ook met Crewe Alexandre en Preston?
Sejt is echt een baasje
en SiebeJ natuurlijk![]()
![]()
Dat is wat ie netto overhoudt na alle boetesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat klaag je man? Ma Pang-Pang krijgt maar ¤100,- per week.
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:53 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Hadden we toch ook met Crewe Alexandre en Preston?
![]()
Was ook een monsterspeler bij toen, Sergio Raamlos, pakte elke wedstrijd geel en schopte iedereen doormidden, ik weet alleen niet meer van wie die speler wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:54 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ook inderdaad! Zijn stiekem al best wat rondes geweest.
Sejt is echt een baasje![]()
![]()
Was dat niet een linksback?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:56 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Was ook een monsterspeler bij toen, Sergio Raamlos, pakte elke wedstrijd geel en schopte iedereen doormidden, ik weet alleen niet meer van wie die speler was![]()
Of Badr Hari van CarlosJacques.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:56 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Was ook een monsterspeler bij toen, Sergio Raamlos, pakte elke wedstrijd geel en schopte iedereen doormidden, ik weet alleen niet meer van wie die speler was![]()
![]()
Ohw ja die was ook wel geniaal inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of Badr Hari van CarlosJacques.![]()
![]()
Shortlist juni 2017:
Hoogste salaris:
Allee Manneke - ¤40.500 p/w
Hoogste waarde:
Manolo el Pollo Frito - ¤8.000.000
Meeste wedstrijden all time:
Allee Manneke - 75
Manolo el Pollo Frito - 75
Meeste interlands:
Patrick Bateman - 2
Meeste jeugdinterlands:
Peter Prevc - 24
Minst aantal wedstrijden:
Rä Stá - 3
Laagste salaris:
Sjoerd Polak - ¤110 p/w
Laagste waarde:
Knäcker Bröd - ¤ 140.000
Redondo heeft even geen waarde vanwege z'n vrije transfer.![]()
Nee Spanje is het niet voor mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:59 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlist juni 2017:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoogste salaris:
Allee Manneke - ¤40.500 p/w
Hoogste waarde:
Manolo el Pollo Frito - ¤8.000.000
Meeste wedstrijden all time:
Allee Manneke - 75
Manolo el Pollo Frito - 75
Meeste interlands:
Patrick Bateman - 2
Meeste jeugdinterlands:
Peter Prevc - 24
Minst aantal wedstrijden:
Rä Stá - 3
Laagste salaris:
Sjoerd Polak - ¤110 p/w
Laagste waarde:
Knäcker Bröd - ¤ 140.000
Redondo heeft even geen waarde vanwege z'n vrije transfer.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Doe nog een klein stukjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:01 schreef aleco99 het volgende:
2 invalbeurten maar helaas. Komend seizoen knallen!
Was dat het voor vandaag SIebej?![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of Badr Hari van CarlosJacques.
Do Ping was ook een mooie
Komt zo weer, als hij op 1/7 naar z'n nieuwe club gaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:10 schreef Hermanna het volgende:
Redondo is gewoon helemaal niks waard![]()
Bohquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:08 schreef SiebeJ het volgende:
Nieuwe contracten
3.900 p/w voor Beukenaar
[ afbeelding ]
14.250 p/w voor Lindgrinaldinaldinhão
[ afbeelding ]
5.750 p/w voor Prevc
[ afbeelding ]
Toch gebleven.Prevc en Jeboi samen naar de top.
Lyon haalt spits op voor 6,75 miljoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je als het transferseizoen eindigt nog een overzichtje van je shortlist maken. Ben wel benieuwd de lijst met up to date salaris en waarde van iedereen.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Gaffelbaard en Umehara wereldkampioen U20 met EngelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gellé is trouwens derde geworden!![]()
Nederland Europees Kampioen onder 21SPOILER: dreamteamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Suiker beste speler van het toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:37 schreef SiebeJ het volgende:
Nederland Europees Kampioen onder 21Internationaal doet hij het best leuk, hopelijk ziet milaan het licht binnenkort.SPOILER: Suiker beste speler van het toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Nederland Europees Kampioen onder 21
[ afbeelding ]SPOILER: dreamteamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Suiker beste speler van het toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komt nog een leuke generatie aan.
Nederland Europees Kampioen onder 21
[ afbeelding ]SPOILER: dreamteamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Suiker beste speler van het toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:10 schreef PierreTT het volgende:
Thanks voor de updates SiebeGa het morgen verder volgen
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:10 schreef PierreTT het volgende:
Thanks voor de updates SiebeGa het morgen verder volgen
![]()
Ja morgen weer een dag
Noord tegen Zuid Korea finalequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:49 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Was dat toen niet ook meteen? Of iig allemaal bij 1 a 2 landen zodat je elkaar niet te veel in de weg liep.![]()
Never4get![]()
Elke minuut een update met gifjes.![]()
![]()
Geweldig! Zie nu pas alles voor het eerst, maar Thomas de Trein gaat wel een beest worden voor Monaco![]()
![]()
Latour en Redondo Europees Kampioen U19, Umehara beste speler van het toernooiSPOILER: DreamTeam vol met FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaffelbaard tweede wonderkind onder de FOK!kers, hopelijk volgen er meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bohhhhhhquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:20 schreef SiebeJ het volgende:
Billenboys duo helpt Forest aan overwinning
[ afbeelding ]![]()
![]()
De klapperrrrrrrrr.... van de week!
Weg voor ¤39.500.000 en een salaris van ¤111.000 p/w
Maar, welke speler gaat deze stap in zijn carrière zetten..?![]()
Pelota de Oro?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:36 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, welke speler gaat deze stap in zijn carrière zetten..?![]()
Manolo?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:36 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, welke speler gaat deze stap in zijn carrière zetten..?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Volgens mij ben ik het zelf, "Manneke made fifteen starting apperencies for PSG scoring nineteen goals."
Die regel komt precies overeen met die in het andere plaatje?![]()
Manolo zit pas net bij Fiorentina, dus ik hoop er niet echt op neequote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:45 schreef G3rtonimo het volgende:
Volgens mij ben ik het zelf, "Manneke made fifteen starting apperencies for PSG scoring nineteen goals."
Die regel komt precies overeen met die in het andere plaatje?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:21 schreef SiebeJ het volgende:
Lyon haalt spits op voor 6,75 miljoenMeh, squad status rotation.. Dat wordt weer weinig spelen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is toch ook geen toeval hèquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:39 schreef SiebeJ het volgende:
Gellé maakt dezelfde stap als z'n grote voorbeeld Pelle
[ afbeelding ].
En ik denk ook dat het Manneke is inderdaad. Je zou je bijna afvragen wie anders.![]()
Bobby Beukenaarquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het is toch ook geen toeval hè.
En ik denk ook dat het Manneke is inderdaad. Je zou je bijna afvragen wie anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:24 schreef SiebeJ het volgende:
Ook Bellamy niet meer weg te denk uit ManC U21.. (en hier is wonderkid nr3)
[ afbeelding ]Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Bellamy in verband met de reacties van de supporters.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:36 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, welke speler gaat deze stap in zijn carrière zetten..?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ja en ik ben er weer
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:39 schreef SiebeJ het volgende:
Gellé maakt dezelfde stap als z'n grote voorbeeld Pelle
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bobby BeukenaarJwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem heb ik de PA van 190+
[ Bericht 7% gewijzigd door aleco99 op 12-08-2015 17:46:24 ]![]()
Net uit verveling een overzichtje van Tens Joornstra gemaakt in Excel met kekke kleurtjes en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kom je nog eens ergens achter. Tens Joornstra in 3 seizoenen nog geen kaart gepakt bijvoorbeeld, toch wel netjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:49 schreef Keselo het volgende:
Net uit verveling een overzichtje van Tens Joornstra gemaakt in Excel met kekke kleurtjes en alles.`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kom je nog eens ergens achter. Tens Joornstra in 3 seizoenen nog geen kaart gepakt bijvoorbeeld, toch wel netjes
Nice , wilde dit gisteren ook doen, maar besloot toen dat ik te lui was.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:49 schreef Keselo het volgende:
Net uit verveling een overzichtje van Tens Joornstra gemaakt in Excel met kekke kleurtjes en alles.Hoe weet jij al die inkomsten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kom je nog eens ergens achter. Tens Joornstra in 3 seizoenen nog geen kaart gepakt bijvoorbeeld, toch wel netjes![]()
![]()
Gewoon het loon maal het aantal weken dat hij dat loon heeft gehad. Bonussen e.d. zitten er niet bij, dus ik snap je verwarring.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:57 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Hoe weet jij al die inkomsten?![]()
Ik zet ook in op jou. Ma Pang-Pang is het niet, die had net een transfer naar Juventus gehad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:45 schreef G3rtonimo het volgende:
Die regel komt precies overeen met die in het andere plaatje?![]()
Een verassing zou leuk zijn, maar toch zet ik mn geld ook op MannekeIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Poll: Nieuwste Man U aanwinst is?
• Turk Turkleton
• Turkleton Turk
• Chocolate Bear
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Tromgeroffel!SPOILER: Het is..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poll: Wie heeft de hoogste PA?
• Ryan Bellamy
• Henk de Fries
• Pelota de Oro
• Thomas de Trein
• Tens Joornstra
• Lindgrinaldinaldinhao
• Allee Manneke
• Ronakldo
• Turk TUrkleton
• Daigo Umehara
Tussenstand:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:26 schreef SiebeJ het volgende:
Tromgeroffel!Haha dan moet ie dus wel erg hoog PA hebben, 2x grof geld voor mannekeSPOILER: Het is..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Mag ik ook stemmen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:27 schreef aleco99 het volgende:
Poll: Wie heeft de hoogste PA?
• Ryan Bellamy
• Henk de Fries
• Pelota de Oro
• Thomas de Trein
• Tens Joornstra
• Lindgrinaldinaldinhao
• Allee Manneke
• Ronakldo
• Turk TUrkleton
• Daigo Umehara
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
Tuurlijkquote:Zou wel nog ff wachten
Al zal de transfer nu van Manneke nu wel een grote rol spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:28 schreef aleco99 het volgende:
[..]
TuurlijkZou wel nog ff wachten
Al zal de transfer nu van Manneke nu wel een grote rol spelenManolo staat er niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar volgens mij konden we ook nooit een pa halen die zo hoog wasquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:30 schreef PierreTT het volgende:
18 jaar, 39,5M en 110kIs dit ooit eerder voorgekomen?
![]()
Waar is Gaffelbaard in het rijtje?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:32 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Poep XD had pelota al gehad en haalde ze door de war![]()
![]()
Maar die PA is voorlopig nog niet bereikt, dus het is wel een extreme transferquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:31 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij konden we ook nooit een pa halen die zo hoog was
Ik zet in op Brod.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:33 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Polak, Prevecz, Beukenaar, Bröd, Keppy![]()
Misschien had ManU ook net een speler voor erg veel geld verkocht ofzo?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar die PA is voorlopig nog niet bereikt, dus het is wel een extreme transfer![]()
Jaaaaa neeeee ik hoor het alweer. Wacht maar, Manolo is de nieuwe Pedro.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:32 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Poep XD had pelota al gehad en haalde ze door de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jaaaaa neeeee ik hoor het alweer. Wacht maar, Manolo is de nieuwe Pedro.Ik hoop het voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat ze de cash hebben geloof ik wel, maar dat ze het uitgeven aan een 18-jarigequote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:34 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Misschien had ManU ook net een speler voor erg veel geld verkocht ofzo?
Net als City.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:35 schreef Hermanna het volgende:
Man U geeft gewoon teveel geld uit voor overrated spelers![]()
Spel weet wel wie het moet halenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar die PA is voorlopig nog niet bereikt, dus het is wel een extreme transfer
Ik heb geen FM15quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:39 schreef SiebeJ het volgende:
Is er iemand die morgen wil en kan hosten?
Is er iemand die vrijdag wil en kan hosten?
Misschien vrijdag, afhankelijk van werk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:39 schreef SiebeJ het volgende:
Is er iemand die vrijdag wil en kan hosten?![]()
Dat wil ik dus ff testenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tenzij het met de minder legale versie ook kan![]()
![]()
Ik zou het heel graag doen maar moet helaas de komende dagen verhuizen dus geen internet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:39 schreef SiebeJ het volgende:
Is er iemand die vrijdag wil en kan hosten?![]()
Puush is momenteel zo traag als stront, dus het duurt wel evenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:47 schreef aleco99 het volgende:
Hij is het forum aant updaten zie ik, Prepare your excelsheets !![]()
upload puush alle screenshots die je maakt ook direct? Klinkt handigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:49 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Puush is momenteel zo traag als stront, dus het duurt wel even![]()
![]()
Je kunt een selectie van je scherm maken en dan krijg je inderdaad direct een link. De ultieme tool voor mensen die Football Manager tot vervelens toe met de wereld willen delenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:50 schreef aleco99 het volgende:
[..]
upload puush alle screenshots die je maakt ook direct? Klinkt handig![]()
![]()
Met puush selecteer je een gedeelte van het scherm en dat wordt direct geupload,krijg je ook meteen een linkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:50 schreef aleco99 het volgende:
[..]
upload puush alle screenshots die je maakt ook direct? Klinkt handig
De link wordt zelfs op je clipboard gekopieerd, nog sneller dan eerst het plaatje openenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:51 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je kunt een selectie van je scherm maken en dan krijg je inderdaad direct een link. De ultieme tool voor mensen die Football Manager tot vervelens toe met de wereld willen delen![]()
![]()
Kijk en dat wist ik dus niet, ideaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:52 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
De link wordt zelfs op je clipboard gekopieerd, nog sneller dan eerst het plaatje openen
Ik altijd eerst die link openen en dan het adres kopiëren
Waarom zet Fok! bij mij alle smilies die ik maak recht achter elkaar en altijd aan het einde van het bericht, beetje vervelend![]()
![]()
Oh toch niet.. 377 laatste jaar niet gezienquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:59 schreef Hermanna het volgende:
Oh turk heeft 359 stat punten beetje matig..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: