In dat geval is de hulp natuurlijk wel heel simpel: "laat 'm lekker links liggen en ga verder met je leven, dit loopt op niets uit".quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:23 schreef Valenciame het volgende:
Beste LompeHork
Dit is echt niet aangedikt mijn verhaal! Waarom kom ik hier om hulp vragen?
Als het aangedikt zou zijn dan zou ik hier echt niet komen
Nou hou er dan toch gewoon mee op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:29 schreef Valenciame het volgende:
Een narcist kan je enorm slecht doen voelen. Je bent je gevoel voor eigenwaarde volledig kwijt.
Dat kan prima ja, maar je komt niet bepaald happy de peppy over, wel..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:27 schreef Valenciame het volgende:
Maar ik kan ook genieten van de seks die ik als single krijg?
Als het jou puur om de seks ging, wat maakt het dan uit of hij liegt en bedriegt?quote:Ook al is het met een bedrieger?
Je voelt je niet gerespecteerd en toch blijf je ervoor kiezen, dus ja. Respectloos tegenover jezelf, want stiekem weet je heus wel beter en het is het alleen je onrealistische hoop dat hij nog gaat veranderen. Als hij niet verandert en jij bent er niet happy mee, dan ligt die bal bij jou..quote:Of is dit respectloos tgo mezelf?
Goh, waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:08 schreef Valenciame het volgende:
Want niemand uit mijn vriendenkring weet dat ik nog contact met hem heb!
Ik kan moeilijk sympathie voor je opbrengen. Je bent hier net zo schuldig als hem. Vooral dat je vind dat je zelf niks verkeerd doet door hem te helpen vreemdgaan. Verder kies jij uiteraard om door hem zo misbruikt te worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef Valenciame het volgende:
Ik ben single dus doe ik uiteindelijk niets verkeerd.
Het is inderdaad een stom probleem dat ik heb en gemakkelijk op te lossen!
Als het enkel voor de seks is dan moet ik er verder geen vragen over stellen of mij er
druk over maken.
Wel een klootzak dat hij telkens weer zijn nieuwe vriendinnen bedriegt!
Ik ben gewoon zwak geweest
natuurlijk doe je wel iets verkeerd. Je neukt een man die een relatie heeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef Valenciame het volgende:
Als het enkel voor de seks is dan moet ik er verder geen vragen over stellen of mij er
druk over maken.
Of je verkeerd bezig bent of niet is nog niet eens het probleem wat je hebt, het probleem is dat je je telkens weer op hem stort en aandacht van hem wil terwijl hij jou niet gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef Valenciame het volgende:
druk over maken.
Maar je staat wel met open armen ( en benenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:15 schreef Valenciame het volgende:
Dat is zijn schuld!!! Ik neem zelf nooit contact met hem op !
En als hij volledig voor zijn vriendin wil gaan, dan moet hij me maar niet meer opzoeken.
En als ik het niet ben, dan zal hij zijn vriendin wel bedriegen met iemand anders.
Je logica is achterlijk. Geef gewoon doe dat jij net zo egoïstisch en stom bent als hem. Niemand dwingt je om op zijn aanbod te gaan. Je kan hem gewoon blokken of in ieder geval niet reageren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:15 schreef Valenciame het volgende:
En als hij volledig voor zijn vriendin wil gaan, dan moet hij me maar niet meer opzoeken.
En als ik het niet ben, dan zal hij zijn vriendin wel bedriegen met iemand anders.
Daarom, en nu loop je misschien iemand leuks mis omdat je toch met hem in je achterhoofd zit, dat is ook zonde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Valenciame het volgende:
Ik heb liever seks met iemand die ik al goed ken...
Niet zomaar mannen leren kennen voor de seks.
Maar het zal inderdaad minder respectloos zijn en fijner.
Nu is hij na een uurtje terug weg!
Bot gezegd klink je als een goedkope hoer, als dit de constructie is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Valenciame het volgende:
En? Maakt dat het beter?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:29 schreef Valenciame het volgende:
ja misschien wel , het klinkt als goedkope hoer en zo voel ik me soms ook...
Maar ik ben er nogal van overtuigd dat hij diegene is die vreemd gaat!
Dat kunnen mannen die gewoon klootzakken zijn met een dosis egoïsme ook. Narcisten zijn specifiek personen die zichzelf constant ophemelen, zichzelf in de 'overheersende' rol zetten, spelletjes met het slachtoffer (jij in dit geval) spelen. Speelt hij spelletjes of kom jij zelf elke keer weer terug om te batsen? In dat geval ben je gewoon dom. In het tweede geval, ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:29 schreef Valenciame het volgende:
Een narcist kan je enorm slecht doen voelen. Je bent je gevoel voor eigenwaarde volledig kwijt.
Wat? Je bent een volwassen vrouw en je telefoon heeft ook zo een prachtige uitknop, dus je bent medeschuldig aan je probleem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:15 schreef Valenciame het volgende:
Want je kan zelf niet kiezen of je een overspelige gladjakker in je bed wil? Please..quote:En als hij volledig voor zijn vriendin wil gaan, dan moet hij me maar niet meer opzoeken.
Maar je wil het wel zijn en daarom zeg je vooralsnog geen nee, ook al weet wat voor douchebag hij is en laat je hem gewoon zijn gang gaan..quote:En als ik het niet ben, dan zal hij zijn vriendin wel bedriegen met iemand anders.
Hij gebruikt je alleen voor de seks, maar dat is ok, want je kent deze klootzak. Klinkt inderdaad fijn ja..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Valenciame het volgende:
Lekker boeiend, je voelt je terecht gebruikt en dat maakt met je vinger naar hem als klootzak wijzen echt niet veel beter, of wel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:29 schreef Valenciame het volgende:
ja misschien wel , het klinkt als goedkope hoer en zo voel ik me soms ook...
Maar ik ben er nogal van overtuigd dat hij diegene is die vreemd gaat!
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Hij kan niet zo een manipulerende klootzak zijn, terwijl jij een vuil spel speelt. Hem als enige schuldige aanwijzen is geen vuil spel, het is je handen wassen in onschuld en daar trappen we hier terecht niet in. Je vrienden kennelijk ook niet, anders had je hen wel vertelt dat je nog zo lekker met hem ligt te neuken als hij weer eens tijd voor je heeft..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:37 schreef Valenciame het volgende:
Alleen iemand die reeds een relatie heeft gehad met een narcist, kan me begrijpen!
Ze kruipen onder je vel! Je bent er constant mee bezig! Ze krijgen je zo ver dat je niet meer zonder hen kan..
Ja ik speel misschien wel vuil spel nu...voel me er ook niet trots op hoor
Ja, boeiender dan dat wordt het niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:39 schreef Valenciame het volgende:
Ik moet gewoon sterker zijn en nee durven zeggen!
ik heb geen relatie gehad met een narcist, maar wel met een in een huis gewoond voor 10 jaar, en ja dat is moeilijk, en ja ze weten vaak heel goed hoe ze iemand moeten bespelen en hoe ze iemand moeten laten voelen dat het altijd de ander de schuld is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:37 schreef Valenciame het volgende:
Alleen iemand die reeds een relatie heeft gehad met een narcist, kan me begrijpen!
Ze kruipen onder je vel! Je bent er constant mee bezig! Ze krijgen je zo ver dat je niet meer zonder hen kan..
Nee, je doet het zelf dat je niet zonder ze kan. Is een psychologisch spel, blijkbaar heeft het gewerkt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:37 schreef Valenciame het volgende:
waarom stap voor stap? waarom niet gewoon cold turkey stoppen met deze nietsnut die niks toevoegt in je leven?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:48 schreef Valenciame het volgende:
Ik kan het niet goed uitleggen waarom ik het doe. Hij heeft echt zo een aantrekkingskracht en hij zit
onder mijn vel. En ja, Scary Mary , hij komt enkel als hij even tijd voor me heeft.
Danku Snakelady.... ik ga mijn best doen en het contact stap per stap gaan verbreken.
Ik weet dat er dan een heel andere wereld voor me open zal gaan.
Ik moet sterk zijn. Bewust bekijk ik zijn fb profiel niet meer ( met foto's samen met zijn vriendin )
Waarom zie ik niet in dat ik fout ben? pff lastig
Niks laat, te passief. Je gaat het de laatste keer laten zijn, punt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:52 schreef Valenciame het volgende:
Toevallig komt hij morgen.. laat dit dan de laatste keer zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |