In dat geval is de hulp natuurlijk wel heel simpel: "laat 'm lekker links liggen en ga verder met je leven, dit loopt op niets uit".quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:23 schreef Valenciame het volgende:
Beste LompeHork
Dit is echt niet aangedikt mijn verhaal! Waarom kom ik hier om hulp vragen?
Als het aangedikt zou zijn dan zou ik hier echt niet komen
Nou hou er dan toch gewoon mee op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:29 schreef Valenciame het volgende:
Een narcist kan je enorm slecht doen voelen. Je bent je gevoel voor eigenwaarde volledig kwijt.
Dat kan prima ja, maar je komt niet bepaald happy de peppy over, wel..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:27 schreef Valenciame het volgende:
Maar ik kan ook genieten van de seks die ik als single krijg?
Als het jou puur om de seks ging, wat maakt het dan uit of hij liegt en bedriegt?quote:Ook al is het met een bedrieger?
Je voelt je niet gerespecteerd en toch blijf je ervoor kiezen, dus ja. Respectloos tegenover jezelf, want stiekem weet je heus wel beter en het is het alleen je onrealistische hoop dat hij nog gaat veranderen. Als hij niet verandert en jij bent er niet happy mee, dan ligt die bal bij jou..quote:Of is dit respectloos tgo mezelf?
Goh, waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:08 schreef Valenciame het volgende:
Want niemand uit mijn vriendenkring weet dat ik nog contact met hem heb!
Ik kan moeilijk sympathie voor je opbrengen. Je bent hier net zo schuldig als hem. Vooral dat je vind dat je zelf niks verkeerd doet door hem te helpen vreemdgaan. Verder kies jij uiteraard om door hem zo misbruikt te worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef Valenciame het volgende:
Ik ben single dus doe ik uiteindelijk niets verkeerd.
Het is inderdaad een stom probleem dat ik heb en gemakkelijk op te lossen!
Als het enkel voor de seks is dan moet ik er verder geen vragen over stellen of mij er
druk over maken.
Wel een klootzak dat hij telkens weer zijn nieuwe vriendinnen bedriegt!
Ik ben gewoon zwak geweest
natuurlijk doe je wel iets verkeerd. Je neukt een man die een relatie heeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef Valenciame het volgende:
Als het enkel voor de seks is dan moet ik er verder geen vragen over stellen of mij er
druk over maken.
Of je verkeerd bezig bent of niet is nog niet eens het probleem wat je hebt, het probleem is dat je je telkens weer op hem stort en aandacht van hem wil terwijl hij jou niet gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:07 schreef Valenciame het volgende:
druk over maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |