Oh my godquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:27 schreef Geelman het volgende:
Wie wil Braddies auto kopen?
http://ww3.autoscout24.nl/classified/277937209?asrc=st
Kost maar 400 eurootjes!
manmanmanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:27 schreef Geelman het volgende:
Wie wil Braddies auto kopen?
http://ww3.autoscout24.nl/classified/277937209?asrc=st
Kost maar 400 eurootjes!
Dat zou echt geweldig zijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed wagentje wel hoor, overal gebreken, deuken, gaten..
Zou 450 voor betalen
Omgquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:23 schreef Geelman het volgende:
Oh God, zaken lopen echt volledig uit de hand...
http://www.autoweek.nl/fo(...),page=15#msg-5496464
quote:Mechanix
Braddie, wellicht kan je je beter nog een paar rijlessen nemen, want dit is al het derde ongeluk in een paar maanden tijd...
Dit is serieus en niet lullig bedoeld.
Enkele tienduizenden euro's aan belastinggeld (Wajong) zijn in ieder geval goed gespendeerdquote:Derde ongeluk in een paar maanden tijd?
Ik heb 2 keer een paaltje over het hoofd gezien bij het achteruit rijden, dat is gebrek aan inzicht van mijn kant omdat de auto toen net 1 week in mijn bezit was en ik er nog niet aan gewend was..
Dit noem ik een ongeluk (Controle verliezen..)
"Wellicht kan je beter nog een paar rijlessen nemen" "Dit is serieus en niet lullig bedoeld"
Fl*kker op man, sorry hoor... Ik heb zoveel rijlessen gehad en ben blij dat ik er vanaf ben. Dan gebeurd er zoiets met mij/mijn auto, en dan hoor ik dit?...
Ik ben een onervaren / beginnend bestuurder, mag ik fouten maken en er van leren?.. Ik rij 30, mijn achterkant breekt uit bij het gas geven uit die bocht, ik laat m`n gas los en probeer te corrigeren, en vervolgens staan we 180 graden gedraaid met een klap stil op een stoep op net 5 centimeter van een hek verwijderd..
De manier waarop ik deze fout maak is misschien niet fijn, en had liever helemaaaaal niet zo`n fout gemaakt, maar om nou te zeggen dat ik na ik weet niet hoe veel lessen en enkele 10 duizenden euro's maar weer wat rijlessen moet nemen en dat maar af doen met "Niet lullig bedoeld" Vind ik echt enorm k*t
Dit soort ongelukken zijn geen ongelukken meer, dit is gewoon niet kunnen rijden en een gevaar zijn op weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Kom op, iedereen die net zijn of haar rijbewijs heeft rijdt weleens ergens tegenaan. Ik in ieder geval wel.
Al had ik 50 lessen nodig en theorie en praktijk in 1x gehaald.
Dat is wat anders. Braddie heeft 3 jaar les gehad en hij kan waarschijnlijk nog steeds voor geen ene meter rijden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Kom op, iedereen die net zijn of haar rijbewijs heeft rijdt weleens ergens tegenaan. Ik in ieder geval wel.
Ik ben nog nooit ergens tegenaan gereden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Tuurlijk. Iedereen maakt een paar krasjes misschien. Maar hij maakt 2x een kapotte achterlamp met gekraakte bumper, en nu een 180 graden draai terwijl hij 30 rijdt (kan dat uberhaubt?), en dat alles na honderden uren les en vele examens. Dat is niet echt normaal dan hoor..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat lijkt bijna wel een gewone bocht in een woonwijk! Gevaarlijke situatie!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Plek waar hij met 30 "uitbrak en een 180 graden draai maakte" trouwens gevonden:
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Ho eens, nee nee!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:13 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Dat lijkt bijna wel een gewone bocht in een woonwijk! Gevaarlijke situatie!
Dus ja dan snap ik het wel dat je uitbreekt en een draai maakt!quote:Bij die lantaarnpaal zit een soort van kier/bobbel (Is moeilijk te zien)
Dan moet hij maar nooit in België rijden, vliegt hij alle kanten op. Ook al haalt hij België niet eens gezien hoe hij rijdt, dus het is meer een hypothetische situatie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ho eens, nee nee!
[..]
Dus ja dan snap ik het wel dat je uitbreekt en een draai maakt!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:20 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je zelfs op de stoep niet veilig bent.
Vrouwenopmerking dit. Maar goed, zelfs als ik aan neem dat iedere beginnend bestuurder 'weleens ergens tegenaan rijdt' dan gaat dat vaak met max 2km per uur. En komt het omdat de auto net iets groter is dan geschat bij het inparkeren oid. Hij krijgt het voor elkaar twee keer z'n bumper te slopen en daarna zijn auto total loss te rijden op een totaal ongevaarlijk kruispunt bij een (godzijdank) eenzijdig ongeval. En dan ook nog alles aan externe factoren wijten. Hij ziet het feit dat hij 5 keer gezakt is en tienduizenden euro's aan rijlessen lichter is blijkbaar als bewijs dat hij genoeg inspanning heeft geleverd om een rijbewijs te verdienen. Ik zie het als brevet van onvermogen en bewijs dat sommige mensen tegen zichzelf en andere weggebruikers beschermd moeten worden en gewoon nooit een rijbewijs mogen krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Wechebbenvhet wel over Braddie he...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Naja, na honderden uren zal hij toch geleerd hebben niemand aan te rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |