Ik kom redelijk vaak in Parijs. Het vervelendste vind ik het als je van de snelweg komt en door de buitenwijk moet. Daar staan ze direct klaar met hun raamwasser en zeep om je ruit 'schoon' te maken. Ik weiger daarvoor te betalen en geef duidelijk aan dat ik er niet op zit te wachten, soms gaan ze dan aan je ruitenwissers zitten, of klappen ze je spiegel in. Of erger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al eerder in Parijs bent geweest, maar bereid je voor op de bekende oplichters.
De truc met de ring e.d.
Rijd Rotterdam eens in. Gebeurt hetzelfde voor de stoplichten. Denk aan de Strevelsweg of de baan vanuit Charlois naar Zuid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik kom redelijk vaak in Parijs. Het vervelendste vind ik het als je van de snelweg komt en door de buitenwijk moet. Daar staan ze direct klaar met hun raamwasser en zeep om je ruit 'schoon' te maken. Ik weiger daarvoor te betalen en geef duidelijk aan dat ik er niet op zit te wachten, soms gaan ze dan aan je ruitenwissers zitten, of klappen ze je spiegel in. Of erger.
Het gebeurt overal in Europa. In Frankrijk zijn het vaak Roma's.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Rijd Rotterdam eens in. Gebeurt hetzelfde voor de stoplichten. Denk aan de Strevelsweg of de baan vanuit Charlois naar Zuid.
Zijn dikwijls geen allochtonen trouwens.
Al vijf keer met veel plezier geweest. Dit weekend weer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Griekenland is echt een no no dit jaar.
Ooit was dat het geval, maar ik geef toe: dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Wanneer waren de grenzen hermetisch afgesloten dan?
Maar, maar... Is Griekenland niet het land waar ze altijd gratis geld krijgen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:56 schreef LAD-Jefferson het volgende:
[..]
Weet je wat pas onzin is, ze zijn in Griekenland (europa) maar ze willen naar een ander land waar ze gratis geld krijgen. Dat is pas onzin. Je moet die lui niet teveel geven want je krijgt er veel te veel binnen.
15000? Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:10 schreef LAD-Jefferson het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Gewoon weer lekker veel bezuinigen op alles, en vervolgens wel 15000 vluchtelingen erbij nemen en wat vrachtwagens geld naar Brussel sturen.
Haha scherpquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar, maar... Is Griekenland niet het land waar ze altijd gratis geld krijgen?![]()
![]()
![]()
Ze negeren me altijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al eerder in Parijs bent geweest, maar bereid je voor op de bekende oplichters.
De truc met de ring e.d.
1. Welk leger?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het wordt zo langzamerhand tijd ons leger te mobiliseren en de grenzen weer hermetisch af te sluiten.
Dat is ze hier letterlijk gevraagd, maar ze luisteren niet:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
Echt al die gelukszoekersBlijf gewoon daar.
Vluchtelingen? Ik zie een aantal volgevreten figuren en gasten met normale kleding. Dat zijn gewoon gelukszoekers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ze hier letterlijk gevraagd, maar ze luisteren niet:
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom moeten vluchtelingen in vodden rondlopen dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vluchtelingen? Ik zie een aantal volgevreten figuren en gasten met normale kleding. Dat zijn gewoon gelukszoekers.
Als jij gevlucht bent voor geweld of weet ik wat dan ook, dan loop je niet met brandschone nieuwe kleding rond. Althans op het oog zijnde brandschone nieuwe kleding.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom moeten vluchtelingen in vodden rondlopen dan?
Die snap ik ook niet zo, alhoewel ik die gasten in dat filmpje dubieus vind. Dit zijn de toekomstige straatrovers en overvalplegersquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom moeten vluchtelingen in vodden rondlopen dan?
Er is natuurlijk geen enkele reden voor iemand die zich in Frankrijk bevindt, om naar Engeland te vluchten. Dit zijn geen vluchtelingen maar profiteurs.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ze hier letterlijk gevraagd, maar ze luisteren niet:
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren stond er zo'n zielig verhaal van een jonge vrouw die ook gevlucht was uit Aleppo. Ze had haar vier huizen moeten verkopen om de overtocht te betalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als jij gevlucht bent voor geweld of weet ik wat dan ook, dan loop je niet met brandschone nieuwe kleding rond. Althans op het oog zijnde brandschone nieuwe kleding.
Het al dan niet hebben van geld en het vluchten voor een oorlog hebben maar weinig met elkaar te maken denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als jij gevlucht bent voor geweld of weet ik wat dan ook, dan loop je niet met brandschone nieuwe kleding rond. Althans op het oog zijnde brandschone nieuwe kleding.
Tja, geld houdt de bommen en kogels niet tegen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het al dan niet hebben van geld en het vluchten voor een oorlog hebben maar weinig met elkaar te maken denk ik.
Opportunisten, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er is natuurlijk geen enkele reden voor iemand die zich in Frankrijk bevindt, om naar Engeland te vluchten. Dit zijn geen vluchtelingen maar profiteurs.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Gisteren stond er zo'n zielig verhaal van een jonge vrouw die ook gevlucht was uit Aleppo. Ze had haar vier huizen moeten verkopen om de overtocht te betalen.
Gelukkig krijgt ze in Nederland ongetwijfeld een gratis nieuw huis aangeboden.
Het meest opmerkelijke vind ik nog dat er mensen geinteresseerd zijn om huizen in Aleppo te kopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Gisteren stond er zo'n zielig verhaal van een jonge vrouw die ook gevlucht was uit Aleppo. Ze had haar vier huizen moeten verkopen om de overtocht te betalen.
Gelukkig krijgt ze in Nederland ongetwijfeld een gratis nieuw huis aangeboden.
Dat klopt en dat moet keihard de kop ingedrukt worden. Laat er regelingen zijn voor mensen die het het hardst nodig hebben. Niet voor gespuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Opportunisten, zou ik zeggen.
Ze maken gewoon gebruik van de regelingen die er in beschaafde landen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |