abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:27:13 #226
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155172874
_O-
Luf Joe toe Mo!
Witte katten zijn tha bomb!
En felle kleurtjes
En vooraan starten en dat iedereen over je struikelt is gênant (ja, ik heb dat echt een keer gedaan :@ )
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:28:29 #227
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155172899
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:18 schreef Tally het volgende:

[..]

murmeli is een lieffie O+
Tally!!!! O+
pi_155172903
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Murmeli het volgende:
_O-
Luf Joe toe Mo!
Witte katten zijn tha bomb!
En felle kleurtjes
En vooraan starten en dat iedereen over je struikelt is gênant (ja, ik heb dat echt een keer gedaan :@ )
:* ;)
Ja doei.
pi_155173236
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is Murmeli,

[ afbeelding ]

Hihi :@
Lambo of Rekt
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:47:25 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155173333
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:* ;)
:D
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:48:43 #231
7515 Mokum_XXX
Je moet toch wat...
pi_155173358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:49 schreef golfer het volgende:
Wel jammer dat ik van de 100 users die beschreven worden er tegenwoordig 95 niet meer (her)ken. Al die newbie-namen zeggen mij niks. :{w
Speciaal voor jou mijn oldbie-account weer geactiveerd!
Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet.....
pi_155173504
En ontopic maar weer.
Ja doei.
pi_155173565

Ik ben wel benieuwd naar de biografie van deze user.

#durftevragen
pi_155173727
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit topic doet me denken aan : ONZ / Joodse splintergroeperingen

Hoogtijdagen van FOK!
Ik moest er ook al aan denken :D
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:14:31 #235
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155173911
Dit is yats:

Yats is een mysterieus persoon. Hij leidt aan schizofrenie, maar in dit geval heeft hij een digitale persoonlijkheid en real life persoonlijkheid.

Op FOK! kennen we hem als een ietwat onzekere jongen. Altijd twijfels. En bij de vrouwtjes wil het niet echt lukken. 'Ik mis 'iets'' is wat we vaak horen. Dat 'iets' wordt ook nooit uitgelegd. Is het het uiterlijk? Het karakter? Waren het haar maniertjes tijdens de date? Nee yats laat vrij weinig los daarover. Mysterieus, zoals ik al zei.

Wat velen echter niet weten is dat yats in real life een succesvol advocaat is. Hij hoeft maar met zijn vingers te knippen, en yats krijgt dingen geregeld. Yats is dan ook van alle markten thuis: bij elk soort (on)recht kun je bij hem terecht. Laat dat nou net zijn slogan zijn. Saul Goodman is er niks bij.

Yats, op internet nog zo onzeker als het vrouwen aankomt, is in real life een echte womanizer. Hij beheert een groot landhuis ergens in het Gelderse landschap. Doordeweek is hij een serieuze advocaat, maar in het weekend zwaait yats de scepter in zijn eigen Playboy-mansion. Yats is werkelijk waar omringd door vrouwen. Mooie vrouwen. Pure vrouwen. Vrouwen met van nature een mooi gezicht (deze referentie wordt mede mogelijk gemaakt door F1978, God bless his soul)

Menig celebrity heeft yats als VIP mogen ontvangen in zijn harem. Echter, is het adres voor ons simpele zielen onbekend. Bovenstaande foto werd gevonden via Wikileaks, en is tevens het enige bewijsstuk. Op het moment dat de foto genomen werd, moet yats hebben geweten dat er iets niet klopte. Wie nam de foto? Wie kon zo maar infiltreren in zijn Grot van Genot? Het gerucht gaat dat een jaloerse man genaamd artelligence hier meer van weet...Maar ja, is dat ook zo? Een mysterie.

Yats gebruikt zijn onzekere persoonlijkheid op internet om meer inzicht te krijgen in de psyche van de vrouw. Deze kennis gebruikt hij in real life juist weer om te scoren. Yats is zogezegd een sluwe vos.

Tenslotte schijnt hij binnenkort een nieuwe condoom te lanceren: Het Yatsie Batsie-condoom. Deze schijnt vrouwen in de zevende hemel te brengen tijdens de daad. 'Hoe dan???!!' hoor ik je vragen...

...tsja, dat is een mysterie.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155174051
Goffer :D _O_
pi_155174181
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is yats:

[ afbeelding ]

Ik ken yats helemaal niet goed, maar dit is de beste tot nu toe men :D _O_
Lambo of Rekt
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 augustus 2015 @ 11:29:08 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155174209
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben wel benieuwd naar de biografie van deze user.

#durftevragen
Waarom plaats je hier een foto van Danny?
pi_155174242
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waarom plaats je hier een foto van Danny?
Maak jij hem?
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 augustus 2015 @ 11:32:35 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155174285
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:30 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Maak jij hem?
Zal zo ff wat maken.
pi_155174310
Dit is Pope-of-Dope

Pope-of-Dope, ook wel Ernst in het dagelijks leven, leeft zijn droom. In zijn dromen, via FOK!.
Daar beleeft hij 'badass avonturen', hosselt hij 'leuke chicks', en leert hij zichzelf op een steeds dieper niveau kennen door zijn game elke dag te verbeteren. Hij beleeft epische nachten in Polen met 8 gemotiveerde gasten waar hij vervolgens 4 dagen flink gaat lopen 'pimpen', lekker 'full on immersion', allemaal 'part of the journey'. 'Adventure en abundance', de 'vibe' voelen, en elke avond wel 'krachtig vrouwen tegen de muur aan drukken om ze lekker 'op te geilen', daar reageren ze goed op, die #30daychallenge is voor hem gemaakt.

"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeernst!!!!!!!!!! De bloemkool staat op tafel!!!!! En neem je theemok even mee, wil je?"

Midden in een epische post roept zijn moeder. Dit gebeurt wel vaker, want hij post vooral na schooltijd, als hij de tijd overbrugt tussen zijn huiswerk en zijn guildmeeting via skype. "Potver", mompelt Ernst, als hij met tegenzin opstaat en naar beneden sloft. En weer naar boven, hij was zijn theemok vergeten.

Ernst is 15, zit in 4 havo en doet het technische profiel. Eigenlijk had hij vwo willen doen, maar dat lukte helaas net niet. Maar hij gaat wel via het hbo naar de uni. Misschien. Eerst maar eens beginnen met technische bedrijfskunde over 2 jaar! Aan de hogeschool aan de overkant van zijn huis. De bloemkool mag dan wel doodgekookt worden, het scheelt toch weer reistijd en geld.

Ernst zat vroeger op hockey, maar daar is hij inmiddels twee jaartjes mee gestopt. De hockeyfeesten kwamen dichterbij, en met al die alfa's in zijn team zou hij toch geen kans maken. Hij was toch ook maar reserve inmiddels bij de B'tjes.

Ernst zijn WOW-naam is "DarkDestroyer666", en hij heeft een über1337 staff en was in 3 dagen tot level 100 gekomen. Paasweekend. Epic was dat.

Na het eten sluipt hij weer naar boven. Nog een half uur tot de meeting. Kan hij nog mooi even die post afmaken.

"Lesbische chick wilt een trio met mij en haar vriendin "

-Invoeren-

*fap*

=duup duup, duup duup=

Ah, daar is Kingslayer1972 al. Oh, en Aurora21.

Ernst klikt op verbinden. Zonder camera. Alleen geluid.
Ja doei.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:34:21 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155174324
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:18 schreef Tally het volgende:

[..]

murmeli is een lieffie O+
Hoi Patries :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155174606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is Pope-of-Dope

[ afbeelding ]

Pope-of-Dope, ook wel Ernst in het dagelijks leven, leeft zijn droom. In zijn dromen, via FOK!.
Daar beleeft hij 'badass avonturen', hosselt hij 'leuke chicks', en leert hij zichzelf op een steeds dieper niveau kennen door zijn game elke dag te verbeteren. Hij beleeft epische nachten in Polen met 8 gemotiveerde gasten waar hij vervolgens 4 dagen flink gaat lopen 'pimpen', lekker 'full on immersion', allemaal 'part of the journey'. 'Adventure en abundance', de 'vibe' voelen, en elke avond wel 'krachtig vrouwen tegen de muur aan drukken om ze lekker 'op te geilen', daar reageren ze goed op, die #30daychallenge is voor hem gemaakt.

[ afbeelding ]

"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeernst!!!!!!!!!! De bloemkool staat op tafel!!!!! En neem je theemok even mee, wil je?"

Midden in een epische post roept zijn moeder. Dit gebeurt wel vaker, want hij post vooral na schooltijd, als hij de tijd overbrugt tussen zijn huiswerk en zijn guildmeeting via skype. "Potver", mompelt Ernst, als hij met tegenzin opstaat en naar beneden sloft. En weer naar boven, hij was zijn theemok vergeten.

Ernst is 15, zit in 4 havo en doet het technische profiel. Eigenlijk had hij vwo willen doen, maar dat lukte helaas net niet. Maar hij gaat wel via het hbo naar de uni. Misschien. Eerst maar eens beginnen met technische bedrijfskunde over 2 jaar! Aan de hogeschool aan de overkant van zijn huis. De bloemkool mag dan wel doodgekookt worden, het scheelt toch weer reistijd en geld.

Ernst zat vroeger op hockey, maar daar is hij inmiddels twee jaartjes mee gestopt. De hockeyfeesten kwamen dichterbij, en met al die alfa's in zijn team zou hij toch geen kans maken. Hij was toch ook maar reserve inmiddels bij de B'tjes.

Ernst zijn WOW-naam is "DarkDestroyer666", en hij heeft een über1337 staff en was in 3 dagen tot level 100 gekomen. Paasweekend. Epic was dat.

Na het eten sluipt hij weer naar boven. Nog een half uur tot de meeting. Kan hij nog mooi even die post afmaken.

-Invoeren-

*fap*

[ afbeelding ]
=duup duup, duup duup=

Godsamme _O- :')

Edit: Waar is ie trouwens gebleven? Zie hem weinig nog...
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 11:47:22 #244
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155174707
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Godsamme _O- :')

Edit: Waar is ie trouwens gebleven? Zie hem weinig nog...
Verzonken in de WoW.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:52:19 #245
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155174851
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hoi Patries :W
_O-

Kom Tal, we gaan lekker gek doen samen O+
pi_155174929
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:52 schreef Murmeli het volgende:

[..]

_O-

Kom Tal, we gaan lekker gek doen samen O+
Niet gek, maar "lekker gek".. das voor vrouwen rond de 40 :+
Lambo of Rekt
pi_155175560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is Pope-of-Dope

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

-Invoeren-

*fap*

[ afbeelding ]
=duup duup, duup duup=

But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_155175670
quote:
Dit is yats:

[ afbeelding ]

Yats is een mysterieus persoon. Hij leidt aan schizofrenie, maar in dit geval heeft hij een digitale persoonlijkheid en real life persoonlijkheid.

Op FOK! kennen we hem als een ietwat onzekere jongen. Altijd twijfels. En bij de vrouwtjes wil het niet echt lukken. 'Ik mis 'iets'' is wat we vaak horen. Dat 'iets' wordt ook nooit uitgelegd. Is het het uiterlijk? Het karakter? Waren het haar maniertjes tijdens de date? Nee yats laat vrij weinig los daarover. Mysterieus, zoals ik al zei.

Wat velen echter niet weten is dat yats in real life een succesvol advocaat is. Hij hoeft maar met zijn vingers te knippen, en yats krijgt dingen geregeld. Yats is dan ook van alle markten thuis: bij elk soort (on)recht kun je bij hem terecht. Laat dat nou net zijn slogan zijn. Saul Goodman is er niks bij.

Yats, op internet nog zo onzeker als het vrouwen aankomt, is in real life een echte womanizer. Hij beheert een groot landhuis ergens in het Gelderse landschap. Doordeweek is hij een serieuze advocaat, maar in het weekend zwaait yats de scepter in zijn eigen Playboy-mansion. Yats is werkelijk waar omringd door vrouwen. Mooie vrouwen. Pure vrouwen. Vrouwen met van nature een mooi gezicht (deze referentie wordt mede mogelijk gemaakt door F1978, God bless his soul)

Menig celebrity heeft yats als VIP mogen ontvangen in zijn harem. Echter, is het adres voor ons simpele zielen onbekend. Bovenstaande foto werd gevonden via Wikileaks, en is tevens het enige bewijsstuk. Op het moment dat de foto genomen werd, moet yats hebben geweten dat er iets niet klopte. Wie nam de foto? Wie kon zo maar infiltreren in zijn Grot van Genot? Het gerucht gaat dat een jaloerse man genaamd artelligence hier meer van weet...Maar ja, is dat ook zo? Een mysterie.

Yats gebruikt zijn onzekere persoonlijkheid op internet om meer inzicht te krijgen in de psyche van de vrouw. Deze kennis gebruikt hij in real life juist weer om te scoren. Yats is zogezegd een sluwe vos.

Tenslotte schijnt hij binnenkort een nieuwe condoom te lanceren: Het Yatsie Batsie-condoom. Deze schijnt vrouwen in de zevende hemel te brengen tijdens de daad. 'Hoe dan???!!' hoor ik je vragen...

Whehe, treffend.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_155175679
Mooien topiek
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:26:55 #250
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_155175761
quote: